Mure külmkäivitusega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 34
- Liitunud: 18 Nov 2009, 21:05
- Auto: Passat 2.5TDI V6
- Asukoht: Viljandi
Mure külmkäivitusega
Olen siis esimest kuud 2001. Passat Variant 2,5TDi V6 omanik ja kahjuks autol järgmine probleem külmkäivitusega.
Võtame näiteks paar päeva tagasi hommikul -1kraadi, läksin autosse, süüte sisse, mingiks 3 sec süttis ka eelsüüte küünla tuli, kustus, andsin starterit, tahtis ikka natukekäiata enne kui mootor tööle hakkas, olen proovinud ka nii et mootor täiesti jahtunud ja olen mitu korda eelsüüte küünalt lasknud tulemus sama, ikka tahab natuke käiamist enne kui käivitub. Niisis täna hommikul -11 kraadi lasin veel mitu korda eelsüüte küünalt, tuli põles ikka armatuuris suht pikalt enne kui kustus, ja käiasin ja käiasin, lõpuks lõpuks enne aku koolemist läks lõpuks käima.
Soojemate ilmade ja soe käivitamisega pole mitte mingisugust probleemi.
Millest võiksin alustada vea otsimisel, olen ka kuulnud et diagnost ei leia viga kui näiteks eelsüüte küünlad läbi, ja eelsüüte küünlad vahetatud sellel autol umbes 1,5 a tagasi.
Ette tänades
Nisu007
Võtame näiteks paar päeva tagasi hommikul -1kraadi, läksin autosse, süüte sisse, mingiks 3 sec süttis ka eelsüüte küünla tuli, kustus, andsin starterit, tahtis ikka natukekäiata enne kui mootor tööle hakkas, olen proovinud ka nii et mootor täiesti jahtunud ja olen mitu korda eelsüüte küünalt lasknud tulemus sama, ikka tahab natuke käiamist enne kui käivitub. Niisis täna hommikul -11 kraadi lasin veel mitu korda eelsüüte küünalt, tuli põles ikka armatuuris suht pikalt enne kui kustus, ja käiasin ja käiasin, lõpuks lõpuks enne aku koolemist läks lõpuks käima.
Soojemate ilmade ja soe käivitamisega pole mitte mingisugust probleemi.
Millest võiksin alustada vea otsimisel, olen ka kuulnud et diagnost ei leia viga kui näiteks eelsüüte küünlad läbi, ja eelsüüte küünlad vahetatud sellel autol umbes 1,5 a tagasi.
Ette tänades
Nisu007
Kui tahad teada kas vool läbi käib siis vea lihtsalt akupealt pluss juhe ja puuduta sellega korraks küünla seda otsa kus juhe on-peaks sädet viskama kui korras-, kui võimalik. See on muidugi selline prosta kontroll.
Mina soovitan sul kütusefiltrid välja vahetada-võimalik et vesi sees ja isegi -1 enam käima ei lähe, sest vesi seal on jääs ja ei lase kütet läbi. Mul on olnud selline probleem.
Mina soovitan sul kütusefiltrid välja vahetada-võimalik et vesi sees ja isegi -1 enam käima ei lähe, sest vesi seal on jääs ja ei lase kütet läbi. Mul on olnud selline probleem.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Endal oli sama probleem, et külmaga ei tahtnud käivituda ja aina hullemaks läks iga päevaga. -20C kulus käivitamiseks ikka oma 10 sekundit ja starteriga pidi lausa kaasa alguses vedama, et käima jääks. Kui auto oli kasvõi natuke soe ja töötanud oli aga mootor täielik paugupill. Siis võtsin testri kätte ja mõõtsin küünlad ära ning selgus, et enamust neist polnud testri jaoks olemaski. Ehk siis mitte ükski eelsüüte küünal ei töötanud. Kõige paremal küünlal oli arvutuse järgi tarbitav vool 2A. Aga interneti juttude järgi peaks vist olema küünade voolutarve kokku vähemalt 40-50A. Siis sõit teenindusse ja kõigi küünalde väljavahetus hoolduse käigus. Forsis küünla hind muide umbes 190EEK/tk. Pärast seda on mootor vähemalt -15 juures veel täielik paugupill. Nüüd ootan suuremat külma, et saaks teda kus siis on piir kui dislal jälle probleem käivitumisega. Huvipärast peaks muidugi praegu toimivate küünaldega ära mõõtma palju on korras küünla takistus. Või äkki keegi teab seda?
Hoolduse käigus sai ka saasta täis kütusefilter ära vahetatud niiet käivitusprobleem võis olla ka selles osaliselt...
Hoolduse käigus sai ka saasta täis kütusefilter ära vahetatud niiet käivitusprobleem võis olla ka selles osaliselt...
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
ei tea palju 2,5 tdi eelsüüteka takistus olema peaks(autodatast ei leidnud midagi) kuid enda 1,9 tdi kohta oli eelsüütekate kohta kirjas et takistus peaks olema 0,4 oomiHawkHill kirjutas:Endal oli sama probleem, et külmaga ei tahtnud käivituda ja aina hullemaks läks iga päevaga. -20C kulus käivitamiseks ikka oma 10 sekundit ja starteriga pidi lausa kaasa alguses vedama, et käima jääks. Kui auto oli kasvõi natuke soe ja töötanud oli aga mootor täielik paugupill. Siis võtsin testri kätte ja mõõtsin küünlad ära ning selgus, et enamust neist polnud testri jaoks olemaski. Ehk siis mitte ükski eelsüüte küünal ei töötanud. Kõige paremal küünlal oli arvutuse järgi tarbitav vool 2A. Aga interneti juttude järgi peaks vist olema küünade voolutarve kokku vähemalt 40-50A. Siis sõit teenindusse ja kõigi küünalde väljavahetus hoolduse käigus. Forsis küünla hind muide umbes 190EEK/tk. Pärast seda on mootor vähemalt -15 juures veel täielik paugupill. Nüüd ootan suuremat külma, et saaks teda kus siis on piir kui dislal jälle probleem käivitumisega. Huvipärast peaks muidugi praegu toimivate küünaldega ära mõõtma palju on korras küünla takistus. Või äkki keegi teab seda?
Hoolduse käigus sai ka saasta täis kütusefilter ära vahetatud niiet käivitusprobleem võis olla ka selles osaliselt...
Diesel Power KEEPS ME GOING