Mure külmkäivitusega

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Nisu007
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 18 Nov 2009, 21:05
Auto: Passat 2.5TDI V6
Asukoht: Viljandi

Mure külmkäivitusega

Lugemata postitus Postitas Nisu007 »

Olen siis esimest kuud 2001. Passat Variant 2,5TDi V6 omanik ja kahjuks autol järgmine probleem külmkäivitusega.
Võtame näiteks paar päeva tagasi hommikul -1kraadi, läksin autosse, süüte sisse, mingiks 3 sec süttis ka eelsüüte küünla tuli, kustus, andsin starterit, tahtis ikka natukekäiata enne kui mootor tööle hakkas, olen proovinud ka nii et mootor täiesti jahtunud ja olen mitu korda eelsüüte küünalt lasknud tulemus sama, ikka tahab natuke käiamist enne kui käivitub. Niisis täna hommikul -11 kraadi lasin veel mitu korda eelsüüte küünalt, tuli põles ikka armatuuris suht pikalt enne kui kustus, ja käiasin ja käiasin, lõpuks lõpuks enne aku koolemist läks lõpuks käima.
Soojemate ilmade ja soe käivitamisega pole mitte mingisugust probleemi.
Millest võiksin alustada vea otsimisel, olen ka kuulnud et diagnost ei leia viga kui näiteks eelsüüte küünlad läbi, ja eelsüüte küünlad vahetatud sellel autol umbes 1,5 a tagasi.

Ette tänades
Nisu007

jeq9999
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 23 Mai 2008, 16:19
Asukoht: l-virumaa vajangu

Lugemata postitus Postitas jeq9999 »

mina arvan et eelsüüte küünaldes on viga.1,5a pikk aeg ja odavad eelsüüte küünlad oleks selle ajaka rautselt läbi.

Nisu007
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 18 Nov 2009, 21:05
Auto: Passat 2.5TDI V6
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas Nisu007 »

jeq9999 kirjutas:mina arvan et eelsüüte küünaldes on viga.1,5a pikk aeg ja odavad eelsüüte küünlad oleks selle ajaka rautselt läbi.
Aga kas oleks mingi võimalus, et ka kindel olla et just küünlad läbi, enne kui ma uued ära ostan?

jeq9999
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 23 Mai 2008, 16:19
Asukoht: l-virumaa vajangu

Lugemata postitus Postitas jeq9999 »

võttad küünla maha ja sinna kuus vool tuleb paned akku pealt plussi ja see metall osa kust keerad vastu miinus ja kui must ots mis mootori pool on läheb punaseks siis on korras. oma masinatel kontrollin mina nii

Taaviw126
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 05 Juun 2009, 10:19
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Taaviw126 »

Kui tahad teada kas vool läbi käib siis vea lihtsalt akupealt pluss juhe ja puuduta sellega korraks küünla seda otsa kus juhe on-peaks sädet viskama kui korras-, kui võimalik. See on muidugi selline prosta kontroll.
Mina soovitan sul kütusefiltrid välja vahetada-võimalik et vesi sees ja isegi -1 enam käima ei lähe, sest vesi seal on jääs ja ei lase kütet läbi. Mul on olnud selline probleem.

baster
Huviline
Postitusi: 133
Liitunud: 21 Nov 2009, 11:33
Auto: vw passat B6
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas baster »

kuidas aku on ..vana uus?

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3360
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 56 korda

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

Endal oli sama probleem, et külmaga ei tahtnud käivituda ja aina hullemaks läks iga päevaga. -20C kulus käivitamiseks ikka oma 10 sekundit ja starteriga pidi lausa kaasa alguses vedama, et käima jääks. Kui auto oli kasvõi natuke soe ja töötanud oli aga mootor täielik paugupill. Siis võtsin testri kätte ja mõõtsin küünlad ära ning selgus, et enamust neist polnud testri jaoks olemaski. Ehk siis mitte ükski eelsüüte küünal ei töötanud. Kõige paremal küünlal oli arvutuse järgi tarbitav vool 2A. Aga interneti juttude järgi peaks vist olema küünade voolutarve kokku vähemalt 40-50A. Siis sõit teenindusse ja kõigi küünalde väljavahetus hoolduse käigus. Forsis küünla hind muide umbes 190EEK/tk. Pärast seda on mootor vähemalt -15 juures veel täielik paugupill. Nüüd ootan suuremat külma, et saaks teda kus siis on piir kui dislal jälle probleem käivitumisega. Huvipärast peaks muidugi praegu toimivate küünaldega ära mõõtma palju on korras küünla takistus. Või äkki keegi teab seda?

Hoolduse käigus sai ka saasta täis kütusefilter ära vahetatud niiet käivitusprobleem võis olla ka selles osaliselt...

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

HawkHill kirjutas:Endal oli sama probleem, et külmaga ei tahtnud käivituda ja aina hullemaks läks iga päevaga. -20C kulus käivitamiseks ikka oma 10 sekundit ja starteriga pidi lausa kaasa alguses vedama, et käima jääks. Kui auto oli kasvõi natuke soe ja töötanud oli aga mootor täielik paugupill. Siis võtsin testri kätte ja mõõtsin küünlad ära ning selgus, et enamust neist polnud testri jaoks olemaski. Ehk siis mitte ükski eelsüüte küünal ei töötanud. Kõige paremal küünlal oli arvutuse järgi tarbitav vool 2A. Aga interneti juttude järgi peaks vist olema küünade voolutarve kokku vähemalt 40-50A. Siis sõit teenindusse ja kõigi küünalde väljavahetus hoolduse käigus. Forsis küünla hind muide umbes 190EEK/tk. Pärast seda on mootor vähemalt -15 juures veel täielik paugupill. Nüüd ootan suuremat külma, et saaks teda kus siis on piir kui dislal jälle probleem käivitumisega. Huvipärast peaks muidugi praegu toimivate küünaldega ära mõõtma palju on korras küünla takistus. Või äkki keegi teab seda?

Hoolduse käigus sai ka saasta täis kütusefilter ära vahetatud niiet käivitusprobleem võis olla ka selles osaliselt...
ei tea palju 2,5 tdi eelsüüteka takistus olema peaks(autodatast ei leidnud midagi) kuid enda 1,9 tdi kohta oli eelsüütekate kohta kirjas et takistus peaks olema 0,4 oomi
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”