Külmad ilmad tulemas:D
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 25 Mär 2007, 14:09
- Auto: Passat
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 1 kord
kui auto regulaarselt hooldatud ja filtrid regulaarselt vahetatud ja kütus ikka tanklast paaki tangitud, muidugi kui ka eelsüüteküünalde korras siis pole külma kartmiseks küll põhjust!
ja tahaks öelda et iga õige auto käivitub ka -30 se külmaga, aga iga lisa mis mootoriplokki soojendab on mootori eale väga kasulikk!
ise sõidan ka olerexi kütusega juba aastaid ja pole üksgi talv sellega probleeme olnud!
kristjan
ja tahaks öelda et iga õige auto käivitub ka -30 se külmaga, aga iga lisa mis mootoriplokki soojendab on mootori eale väga kasulikk!
ise sõidan ka olerexi kütusega juba aastaid ja pole üksgi talv sellega probleeme olnud!
kristjan
Hommikul sain auto käima küll, aga ma lihtsalt huvi pärast proovisin, jätsin kohe seisma. Õhtul muidugi enam ei läinud, andsin tööauto pealt täkku ja lasin kohapeal mingi pool tundi käia ja sõitsin mõnikümmend kilti ringi, õhtul ajasin kuuri alla ära. Starter jõuab nagu vedada aga käima raisk ei taha minna, eelsüüteküünlad läbi ilmselt.
vanasti olin insche
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
out of topic vist aga mõtlesin, et egas siinne rahvas ei oska öelda mis on normaalne vahemaa taoliste ilmadega nagu täna Tallinnas oli, mil moto peaks minema töösoojaks ehk siis omt 90C . Täna sai tööle sõidetud(tööle vaja minna õikalt Sakusse ja käin Laagri kaudu, teeb see nii 17,5km ja temp seier läks nii poole peale, külma oli tallinnas 11, sakusse jõudes 13, tagasi tulles oli 14C sõitu alustades ja tiksus kohapeal mingi väh 5 minta ning maja ette jõudes oli seier veidi alla poole tõusnud sellest mis oleks 90. vähemalt pool sõidust maantee sõit nii 60-90 km/h. Et kas see norm 1,9 81kw TDI puhul v tuleks hakata termostaati vahetama?
[Muudetud: 14-12-2009 copilot]
[Muudetud: 14-12-2009 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 06 Apr 2007, 15:50
- Auto: VW Passat Var, 1.9 TDI, 96kw
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 6 korda
Eelsüüteküünlad jah üks põhjustest miks ei taha käivituda.
Kevadel juba andsid vaikselt märku. Sügisel 0 kraadi ringis oli juba hädas.
Mõõtmise käigus selgus, et 4'st küünlast 3 oli täitsa läbi. Uued peale, ja paugub iga kell.
Kui kardad et ühest küünla ringist vähe, võid ju enne käivitamist korra veel anda. see ei tohiks ju halba teha.
Kevadel juba andsid vaikselt märku. Sügisel 0 kraadi ringis oli juba hädas.
Mõõtmise käigus selgus, et 4'st küünlast 3 oli täitsa läbi. Uued peale, ja paugub iga kell.
Kui kardad et ühest küünla ringist vähe, võid ju enne käivitamist korra veel anda. see ei tohiks ju halba teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Nuhh .. ütleme nii, et igaks petteks käisin täna VW esinduses ja lasin küünlad ära vahetada
1500 EEKU ja kolm tundi -15c seisnud mootor läks paugust käima. Hommikul paistab kas siis ka paugupill on jälle 
Kui auto esimest talve eestis oli, sai ka mõni kord -20 ja rohkem külma, siis käivitus ikka poolest pöördest. Iga aastaga on pool pööret juurde tulnud, vaatab kas küünalde vahetus võtab nüüd natuke tagasi
Jahutusvedeliku temperatuuri kohta seda, et ärge puhkuge siis salongi sooja õhku
Kui ma lasteaia ette jõudsin oli temp. 90c peal. Vähem kui 2 minutit kohapeal tiksudes ja salongi temperatuuriks 23c pannes kukkus mootori temp. 70c peale. Salongi radikas jahutab talvel välisringlusest õhku võttes päris hästi mootori maha 


Kui auto esimest talve eestis oli, sai ka mõni kord -20 ja rohkem külma, siis käivitus ikka poolest pöördest. Iga aastaga on pool pööret juurde tulnud, vaatab kas küünalde vahetus võtab nüüd natuke tagasi

Jahutusvedeliku temperatuuri kohta seda, et ärge puhkuge siis salongi sooja õhku

▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
Mismoodi neid mõõdetakse?Termi kirjutas:Eelsüüteküünlad jah üks põhjustest miks ei taha käivituda.
Kevadel juba andsid vaikselt märku. Sügisel 0 kraadi ringis oli juba hädas.
Mõõtmise käigus selgus, et 4'st küünlast 3 oli täitsa läbi. Uued peale, ja paugub iga kell.
Kui kardad et ühest küünla ringist vähe, võid ju enne käivitamist korra veel anda. see ei tohiks ju halba teha.
vanasti olin insche
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 16 Okt 2008, 08:54
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 06 Apr 2007, 15:50
- Auto: VW Passat Var, 1.9 TDI, 96kw
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 6 korda
Indrek kirjutas:Mismoodi neid mõõdetakse?Termi kirjutas:Eelsüüteküünlad jah üks põhjustest miks ei taha käivituda.
Kevadel juba andsid vaikselt märku. Sügisel 0 kraadi ringis oli juba hädas.
Mõõtmise käigus selgus, et 4'st küünlast 3 oli täitsa läbi. Uued peale, ja paugub iga kell.
Kui kardad et ühest küünla ringist vähe, võid ju enne käivitamist korra veel anda. see ei tohiks ju halba teha.
Vanamees otsis kamorkast osutiga ampermeetri. see käis plussile vahel, kella küljes ka miinuse jaoks juhe.
3 ei näidanud midagi, neljas ka ainult sekundi hoidis ja siis langes ära. ühesõnaga see ka suht otsakorral.
Vanakooli meetod. Ma ei ole kursis kuidas tänapäeval seda ess-petsialistid teevad, targemad andku teada.
Ma ise olen kontrollinud testriga takistust mõõtes eelsüüteküünaldel. AutoData näitab, et takistus küünla tipu(kuhu peaks minema + klemm) ja kere vahel peaks olema 0.4Ohm'i. Küll on täpsem kruvida küünal maha ning kontrollida seda visuaalselt. Kui ots läheb punaseks, siis töötab...
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Tuletan meelde, et näiteks minu autol on peal 3-astmelised küünlad mis ei tööta kohe mitte vooluga otse akultKrisss kirjutas:Kui ots läheb punaseks, siis töötab...

PS. uutest küünaldest oli kasu - hommikune -15c ja auto on taas paugupill ning ei mingit turtsumist esimesel 10 sekundil.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
Täna läks veel käima, aga nüüd hakkasid mootoripöörded kõikuma. Auto tiksus peale käivitamist mingi 10min. siis viisin tütre kooli ja poisi lasteaeda, lasteaiast tööle sõites hakkas masin jõnksutama- justkui ei saa kütet kätte. Töö juures masinat parkides vaatasin, et pöörded kõiguvad nii 900-1000 vahel. Paagis peaks olema ikka talvine küte ja kütte filter sai suvel vahetatud. Mingi klomp uitab süsteemis või andis miski nüüd otsad.
Eile hommikul ei käivitunud ka minu auto, kuigi autol on peal uus aku ja eelsüüte juhtmestik sai ilusti ümber tehtud. Ei käivitanud nimelt sellepärast, et gaasitross otsustas pedaali küljest ära tulla. Ennem külmade tulekut sai autosse varutud ka krokodillid,stardigaas, puksiirköis ja üks lisa aku igaks juhuks. Hetkel seisab masin maja ees, ja ootab mil saaks natuke akut laadida. Ilmselt peaks siiski eelsüüte küünlad ka ära ära vahetama, kuna -14 kraadiga pidi pikalt käiama, et masin käivituks.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
sa oled ikka kõigex valmistund..::smilegrin:Netman112 kirjutas:Eile hommikul ei käivitunud ka minu auto, kuigi autol on peal uus aku ja eelsüüte juhtmestik sai ilusti ümber tehtud. Ei käivitanud nimelt sellepärast, et gaasitross otsustas pedaali küljest ära tulla. Ennem külmade tulekut sai autosse varutud ka krokodillid,stardigaas, puksiirköis ja üks lisa aku igaks juhuks. Hetkel seisab masin maja ees, ja ootab mil saaks natuke akut laadida. Ilmselt peaks siiski eelsüüte küünlad ka ära ära vahetama, kuna -14 kraadiga pidi pikalt käiama, et masin käivituks.