vento 1,8 55 kw kütusekulu

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ruus41
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 09 Juul 2009, 07:37
Asukoht: tartu

vento 1,8 55 kw kütusekulu

Lugemata postitus Postitas ruus41 »

Kas oskab keegi öelda palju peaks sellise mootoriga auto kütust võtma.Hetkel auto kütusekulu kuskil 12+ l 100 km.Mootori temp kah kõigub 70-80 vahel.Kas see on normaalne?

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Äkki on termostaat otsas. Mootori temperatuur peaks olema ikka a´la 90 kraadi juures ja seda stabiilselt.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lepik »

Kui sa mõtled hetke all praegust külmalainet ja lühikesi otsi nii, et mootor oma töötemperatuuri ei jõua saavutadagi, siis on sul veel suht õkopill ju :lol: Minu 85kw 2.0 vento lajatab hetkel kodu-töö-kodu suunal isegi 13-14 sajale :fake sniffle: Kas kohapeal ka ei lähe üle 70-80 ja kas maanteel kukub kiirelt veel allapoole? Sellisel juhul ehk termostaat.

ruus41
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 09 Juul 2009, 07:37
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas ruus41 »

ma sõidan enamuse ajast muidugi maanteel ja otsad kuskil 20 km pikad.

ruus41
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 09 Juul 2009, 07:37
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas ruus41 »

seda termostaadi asja kah kaalusin aga siit foorumist lugesin, et kellelgi oli kah 70-80 vahel ja et see pidi normaalne olema.

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lepik »

Nagu woody eespool ütles on mootori norm. töötemperatuur stabiilselt 90 kraadi juures. Sooja masinaga 70-80 seda küll ei ole. Aga on mingi vahe see, kas kohapeal käies või sõtes? Kukub allapoole temp? Näidik võib muidugi ka valetada kui stabiilne püsib.

ruus41
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 09 Juul 2009, 07:37
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas ruus41 »

kohapeal läheb natuke üle 80 ja kui sõita siis 70 juures.

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Siis suurte eelduste kohaselt, peaks sul termostaat läbi olema. Endal oli Passat 1.8 66kw ja no ei saanud ka 30 miinus kraadiga aastal 2006 Tallinnasse sõites kütekulu üle 10l/100km. Et minu soovitus on, vaata üle oma termostaat või veel parem, vaheta ära.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

98euro
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 13 Jaan 2009, 23:40
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas 98euro »

keegi mees on kunagi öelnud, et ventodel pidi olema termostaat 78 kraadine vms ? ... ma ei jaga termostaatidest suurt midagi, aga suht selline asi olla kõrvu jäänud. ja mul ka vento, mootoriks 2.0 85kw ja mul ka üle 80 väga temp ei lähe nende külmadega.
vrõnn vrõnn...

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

no minul ei lähe suvel ka üle 70ne. kohapeal seistes läheb 90 ilusti.
olen vahetanud termostaadi veepumba ja ei lähe lihtsalt sõites üle 70 ne
vahetasin temp anduri ära läks koguni 110 kella järgi aga keemist ega midagi ei olnud.
seega tahan ka teada ehk mul siis võtab mootor rohkem kütet sellepärast et 7o ne peal on

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

no natukese lõunamaisema kliima termostaat võib olla ka, mis ei lase temperatuuril tõusta. minu passat kui saksast tuli, siis ka talvel ei läinud üle 70 kraadi, sai termostaat vahetatud siinsesse kliimasse sobivama vastu ja nüüd temperatuur normis. suure külmaga maanteel sõites kipub küll vahel langema alla 90, kuid see on vastu tuleva külma õhu jahutav efekt. üks variant muidugi on ka radika ette papitükk panna talveks, et külm õhk ei jahutaks nii palju.

Vasta

Mine “Mootor”