Külmad ilmad tulemas:D

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

olc
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 12 Mär 2007, 15:45
Auto: Golf6 TSI DSG 2012
Asukoht: Põlva - Tartu

Lugemata postitus Postitas olc »

marios kirjutas:tervist, oskab keegi öelda mis jama mu autot vaevab?Nimelt sellise pakasega süüdet andes ei võta starteritki taha, vahest võtit mitu korda keerates tuleb starter taha ja siis ka käivitub. Ära tüütab, et peab käima vedama. Juba teist talve niimoodi ja just suurte külmadega. Võtit andes midagi ei juhtu vaid kustuvad armatuuris tuled. Autoks 2003 a passat 1,9tdi 96kw.
Minul sama jama esinenud, tõsi küll autoks oli golf2 ja bensukas, aga sümptomid olid samad. Nagu külmaks läks, nii oli ka starter kohe vakka. Mure selles samas starteris oligi. Asi oli seestpoolt üsna väsinud, minumeelest saime lammarist uue starteri ja oli paugupill. Teine variant on et vool ei jõua akust starterisse. Tuleks kõik klemmid ja kaablid väga kriitilise pilguga üle vaadata. Ka massi juhtmed mis keresse lähevad

[Muudetud: 17-12-2009 olc]

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas tibullus »

Sain siis eile aku laadimisest kätte. Öeldi, et koormusele pidas vastu aga laadimisel oli hapet välja ajanud(aku ülaservast).Küsimusele et kas sellele midagi teha ei anna sain vastuseks,et annab ikka.Lasti liimipüstoliga üle. Happevärk jäi aga kripeldama ikkagi. On sest liimist siis kasu ka või võib ikka läbiimmitsema hakata mingiaeg?
W8

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Oleneb mis liimiga tehti. Korra olen klaasiliimiga lappinud akut ja see pidas ikka mitu aastat.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

Raimo182
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
Asukoht: Pärnu/Viljandi

Lugemata postitus Postitas Raimo182 »

Süütelukupõhjad kontrollige ka üle, kui vool starterini ei jõua. Need kipuvad ka külmade tulles ära väsima.
Maksab miski 75-120.-
Vanakool

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Olgu aku ,,kinnine,, nn hooldusvaba või korkidega,gaaside tuulutus on kõigil. Jutu järgi oleks nagu tehtud tugevat ülelaadimist.

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas tibullus »

Arvati,et aku on löögi saand sinna ülesse serva. Ise küll omateada sellist pauku pole üleelanud.
W8

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Mistahes löök aku korpusele,lüües ka lahti mingi osa kaanest jätab märgi löögist. Hea küll oli praak liimimine,kuid laadimisel ei tohiks elektrolüüt küll väljapunnitamise märke näidata. Kui palju loksub aku sees vedelik sõidu ajal? Ammu see koht nõretaks.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

T6nis2 kirjutas:Olgu aku ,,kinnine,, nn hooldusvaba või korkidega,gaaside tuulutus on kõigil. Jutu järgi oleks nagu tehtud tugevat ülelaadimist.
Mingi aja tagant tehaksegi nii ja see parandab aku täituvust ja voolu välja andmist kuna aku elementide peale ladestub ... (ei tule meelde mis see täpselt oli) aga väikese ülelaadimise tagajärjel eemaldub see sealt. Ei kehti hooldusvabade akude kohta, nendega nii ei tohi käituda.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

sirwilliam
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 16 Okt 2008, 08:54
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas sirwilliam »

Väljas juba -18,4 kaardi mul:( (otepää)

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

mul 17,8 (trtust 21 kilti väljas ,teiselepoole) :)

[Muudetud: 17-12-2009 sax82]

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas tibullus »

Käisin vaatamas seda akut.Liimi on lastud sinna ülemise serva alla.Mingeid kahjustusi seal aku ümbruses küll ei märganud,värv korras,juhtmed terved jne.Aku peale oli ka markeriga kirjutatud,et korpus vigastatud.
Leidsin netist muidu sellise indikaatoraerosooli mis värvub happega kokkupuutel punaseks samas seda neutraliseerides.

[Muudetud: 17-12-2009 tibullus]
W8

olc
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 12 Mär 2007, 15:45
Auto: Golf6 TSI DSG 2012
Asukoht: Põlva - Tartu

Lugemata postitus Postitas olc »

Täna tuleb kõige külmem öö, õnneks ei pea homme tööle minema:no: Koju sõites oli juba -20 kohati. Hommikul nägin ka -24.0 ära. Kui siiani olid autod meil siin maja juures veel rivis siis täna hommikul esimesed ohvrid enam käima ei saanud, voolu puudus käes.

Kasutaja avatar
Allar
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
Asukoht: Tõrva/Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Allar »

Tõrvas oli eile öösel olnud vapsjee -26 :crazy:. Ning kui täna tuleb veel hullem, siis ma vist homme ei liigu:fake sniffle:.

rahvaauto
Huviline
Postitusi: 181
Liitunud: 06 Mai 2007, 21:59
Auto: Passat 1,9 tdi 96 kw 2001
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Lugemata postitus Postitas rahvaauto »

Kuidas masuudipressi omanikel ka läheb?
Minu oma on õnneks siiani kenasti käima läinud aga mine tea kaua seda võhma jätkub:fake sniffle:

olc
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 12 Mär 2007, 15:45
Auto: Golf6 TSI DSG 2012
Asukoht: Põlva - Tartu

Lugemata postitus Postitas olc »

rahvaauto kirjutas:Kuidas masuudipressi omanikel ka läheb?
Minu oma on õnneks siiani kenasti käima läinud aga mine tea kaua seda võhma jätkub:fake sniffle:
Ei ole viga, webasto kütab sooja sisse, edasi läheb kergelt. Iseasi on jah see aku vastupidavus, näis kauaks jätkub. Nädala on küll hästi vastu pidanud:thumbup:

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Külm ilm on hea testija käivitus ,,sõlmedele,,. Saate korda starteri ,pendiksi ,juhtmete ühendused ,aku , uue kütte filtri. Ploki soojendus on igati meie kliimas asja kohane,kuid paljudel selle lülitusega probleem. Korter maja ette pargitud autol aja küsimus kaabli lõhkumisest,varastamisest.

sirwilliam
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 16 Okt 2008, 08:54
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas sirwilliam »

Minul ei võtnud ka starterit relee tõttu järele, alles 5-6 korral võtis starteri järele..
Minu oli täna hommikul -24 ja praegu on..-22.02 kraadi:blush:

Pastakas
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 19 Dets 2005, 19:32
Auto: Audi 90 Q, Audi A6 2.5 R5 TDI, Vw Golf 2 1.6
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas Pastakas »

Mu masuudipress läks esimesest paugust käima, polnud muret ei starteri ega akuga. Külma oli miski 23-24 kraadi:cool:... Plokisoojendust kah pole. Aga raadios mainiti, et pidi soojaks jälle minema. Eks näis.
Kes tasa sõuab - sellel mädanevad aerud ära!!!! ;-)

Taaviw126
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 05 Juun 2009, 10:19
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Taaviw126 »

kristjang3 kirjutas:kui auto regulaarselt hooldatud ja filtrid regulaarselt vahetatud ja kütus ikka tanklast paaki tangitud, muidugi kui ka eelsüüteküünalde korras siis pole külma kartmiseks küll põhjust!

ja tahaks öelda et iga õige auto käivitub ka -30 se külmaga, aga iga lisa mis mootoriplokki soojendab on mootori eale väga kasulikk!

ise sõidan ka olerexi kütusega juba aastaid ja pole üksgi talv sellega probleeme olnud!

kristjan
Osad uued autod ei lase sul üritadagi sellise külmaga.

kristjang3
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 25 Mär 2007, 14:09
Auto: Passat
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kristjang3 »

Taaviw126 kirjutas:
kristjang3 kirjutas:kui auto regulaarselt hooldatud ja filtrid regulaarselt vahetatud ja kütus ikka tanklast paaki tangitud, muidugi kui ka eelsüüteküünalde korras siis pole külma kartmiseks küll põhjust!

ja tahaks öelda et iga õige auto käivitub ka -30 se külmaga, aga iga lisa mis mootoriplokki soojendab on mootori eale väga kasulikk!

ise sõidan ka olerexi kütusega juba aastaid ja pole üksgi talv sellega probleeme olnud!

kristjan
Osad uued autod ei lase sul üritadagi sellise külmaga.

enam jaolt selliste autode jaoks on olemas garaaž!
ma ei hakka siin kellegiga mõttetult vaidlema
igatahes edu külmaga!

Villu
Huviline
Postitusi: 459
Liitunud: 16 Aug 2008, 13:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Villu »

Auto läheb mul täitsa ilusti käima, eile lasin 4-5 tundi seista maja ees ja siis õhtul proovisin -24C tööle panna. Pool pööret ja masin käis, kuid mitte eriti korralikult. Diisel ikkagi paksemaks läinud. Hommikul siis võtsin karbist plokisoenduse juhtme ja lasin olla kuskil tunnikese. Läks paugust tööle ja ei jonninud ka (sellel hetkel oli siis -18C).

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas raiku »

minu bensukas sai siis eile uue aku :) 64'se ja nüüd käivitub ideaalselt

aga vanamehe nafta kasutaja, nädalaega pole käinud, täna läksime andsime võtit ja paugupill :O suu vajus ikka eriti suureks osta või traktor omale
viljandi mölamies

rahvaauto
Huviline
Postitusi: 181
Liitunud: 06 Mai 2007, 21:59
Auto: Passat 1,9 tdi 96 kw 2001
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Lugemata postitus Postitas rahvaauto »

kuidas Teie masuudipressid jääd akendelt eemaldavad? Minul küljeaknad juba nädal aega poolenisti jääs:fake sniffle:

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas aht »

lase autol pikemalt käia kohapeal ja pane soojendus maksimumi peale
loogiline kui lühikesi otsi sõidad, et auto ära ei sula

Villu
Huviline
Postitusi: 459
Liitunud: 16 Aug 2008, 13:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Villu »

rahvaauto kirjutas:kuidas Teie masuudipressid jääd akendelt eemaldavad? Minul küljeaknad juba nädal aega poolenisti jääs:fake sniffle:
Mu tüdruku venna Audil samamoodi aknad seest jääs kuna sõidab 2-3 km päevas. Aitas see, kui ma tegin ühe väga pika otsa (300 km) ja niiskus kadus seest.

Vasta

Mine “Diislid”