Lp.Vw omanikud,hoiatus Teile.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Lp.Vw omanikud,hoiatus Teile.
Külmade ilmade tulekuga olen kokku puutunud tõsise ohtliku probleemiga vw-tel .Nimelt külmub kinni karteri tuulutus ja hakkab õli välja ajama õlivarda august. 2 Sama probeleemi on olnud G4 1,4 16v -ga.Üks neist aeti täitsa kokku ,teisele saime veel jaole.Selgus,et mootori taga on karterituulutus kopsik,mille avasse tekib kondents ja külmub ära.Lisaks veel olukorda soodustab voolikusse tekinud õlisade ja seal olevad plastid,mis võtavad õhust õliauru välja.
Nii et ,kui halba üllatust ei oota,peske karterituulutus läbi,et avad oleks max. suured õhu liikumiseks.
Nii et ,kui halba üllatust ei oota,peske karterituulutus läbi,et avad oleks max. suured õhu liikumiseks.
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 04 Mär 2009, 07:52
- Auto: VW Passat B5.5, 02a. 1.9 TDI@74 kW
- Asukoht: Pärnu/maa, (Tallinn)
Kas kellelgi pildimaterjali on või DIY juhendit on? Omal vaja ka üks 1,4 @44kW sellest pahest priiks saada.
Küsiks veel ka mootori tervise koha pealt, et kuidas sellises seisus sõitmine mõjub? Probleemne massin tallinnas ja vaja ära Pärnu tuua, et tegelema saaks hakata ( ca 120 km sõitu). Ostaks õli varuks ja hakkaks vaikselt tulema.
Või pakub keegi abi mustamäel selle vahetamiseks/puhastamiseks? Asjaga kiire, õhtuks vaja otsus vastu võtta.
[Muudetud: 18-12-2009 jmets]
Küsiks veel ka mootori tervise koha pealt, et kuidas sellises seisus sõitmine mõjub? Probleemne massin tallinnas ja vaja ära Pärnu tuua, et tegelema saaks hakata ( ca 120 km sõitu). Ostaks õli varuks ja hakkaks vaikselt tulema.
Või pakub keegi abi mustamäel selle vahetamiseks/puhastamiseks? Asjaga kiire, õhtuks vaja otsus vastu võtta.
[Muudetud: 18-12-2009 jmets]
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Tüüpiliseks liigitan ma just sellepärast, et olen korduvalt lahanud tuulutusi mootoritel 1.4 ja 1.6.
Aga üldiselt on jah nii, et tuleks olla tähelepanelik lihtsalt ja vältida lühikesi otsi, kus mootor ei jõua veel töösoojaks minna. Eriti selliste külmadega.
[Muudetud: 18-12-2009 woody]
Aga üldiselt on jah nii, et tuleks olla tähelepanelik lihtsalt ja vältida lühikesi otsi, kus mootor ei jõua veel töösoojaks minna. Eriti selliste külmadega.
[Muudetud: 18-12-2009 woody]
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 04 Mär 2009, 07:52
- Auto: VW Passat B5.5, 02a. 1.9 TDI@74 kW
- Asukoht: Pärnu/maa, (Tallinn)
Kus see karterituulutus asub? Milliseid tööriistu vaja? Puhastamiseks midagi piirituse baasil? Ladu24.ee-st ei leidnud sellist osa nagu tuulutuse sõel vms, mis sellise hind poes olla võib?
Viimasel ajal olen täheldanud mingit kattu õlikorgi all, ilmselt on sarnane ollus kogunenud ka sõela. Kas see viitab jahutusvedeliku lekkele? plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] värskelt lihvitud ja tihend vahetatud.
[Muudetud: 18-12-2009 jmets]
Viimasel ajal olen täheldanud mingit kattu õlikorgi all, ilmselt on sarnane ollus kogunenud ka sõela. Kas see viitab jahutusvedeliku lekkele? plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] värskelt lihvitud ja tihend vahetatud.
[Muudetud: 18-12-2009 jmets]
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
See on temperatuuri kõikumistest tekkinud kondents. See jääb sõelale ka kinni jah. Sõela saab ka puhastada, aga peab küljest võtma selleks.
Asuma peaks mootor salongi poolse külje peal. Must kopakas, kust tuleb/ tulevad voolikud välja, üks ots on mootori ploki küljes, vist oli 4 poldiga, kui ma nüüd ei eksi. Ja äkki võtmetest vaja kruvikeerajat, et voolikute klambrid maha saada ja siis 6 kuuskant.
[Muudetud: 18-12-2009 woody]
[Muudetud: 18-12-2009 woody]
Asuma peaks mootor salongi poolse külje peal. Must kopakas, kust tuleb/ tulevad voolikud välja, üks ots on mootori ploki küljes, vist oli 4 poldiga, kui ma nüüd ei eksi. Ja äkki võtmetest vaja kruvikeerajat, et voolikute klambrid maha saada ja siis 6 kuuskant.
[Muudetud: 18-12-2009 woody]
[Muudetud: 18-12-2009 woody]
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 131
- Liitunud: 19 Okt 2005, 13:18
- Auto: VW Passat 1.8T 02.a
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Kas see on kõikidel VW või teatud aasta mudelitel?
http://www.newtime.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 12 Nov 2007, 19:23
- Auto: VW Touran 1,9 TDI 77kw 2008, VW Bora 2,0 85kw 4motion 2002
- Asukoht: Lääne-Virumaa; Kadrina vald
VW polo 1,4 44kw on mootori taga must kopsik,mis kinnitub 3 kuuskant(6) poldiga mootori külge, enne talve oleks hea see ikka ära puhastada. Mina võtsin selle kopsiku küljest, soojas vees pesin ta puhtaks, panin kuivama ja pärast kuivamist külge tagasi, vahepeal tuleb need avad ka üle vaadata mis ploki külge jäävad vajadusel puhastada, kopsik külge tagasi, õli norm sisse ja korras selleks korraks.
Keegi targem oskab kommenteerida, et kas seda viga jääbki sedasi likvideerima või on selle vastu ka mingi parem lahendus??
Seda tean isegi,et tuleks pikemaid otsi sõita.
Keegi targem oskab kommenteerida, et kas seda viga jääbki sedasi likvideerima või on selle vastu ka mingi parem lahendus??
Seda tean isegi,et tuleks pikemaid otsi sõita.

Sai uuritud,kas tehas näeb ette selle vahetust ,aga esindus ütles et on 10 sellist umbes müünud ning ei käi regulaarhoolduse alla.rayn kirjutas: VW polo 1,4 44kw on mootori taga must kopsik,mis kinnitub 3 kuuskant(6) poldiga mootori külge, enne talve oleks hea see ikka ära puhastada. Mina võtsin selle kopsiku küljest, soojas vees pesin ta puhtaks, panin kuivama ja pärast kuivamist külge tagasi, vahepeal tuleb need avad ka üle vaadata mis ploki külge jäävad vajadusel puhastada, kopsik külge tagasi, õli norm sisse ja korras selleks korraks.
Keegi targem oskab kommenteerida, et kas seda viga jääbki sedasi likvideerima või on selle vastu ka mingi parem lahendus??
Seda tean isegi,et tuleks pikemaid otsi sõita.
Aga see probleem ilmselt jääbki igatalviseks .Midagi hullu ju pole ,kui iga aasta enne külma see ära puhastada. Pesemiseks soovitaks mina bensiini ve diislit,lahustab seda õli jama paremini.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Tuulutustorustikus on mõnedel VW -el tehasest peal soojenduselement mis hoiab niiskuse ja veeaurud torustikust eemal ning seetõttu on külmumise tõenäosus tunduvalt väiksem. Antud vidinast juttu siin:
http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?p=2089566" onclick="window.open(this.href);return false;
varuosakood: 068906391A
http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?p=2089566" onclick="window.open(this.href);return false;
varuosakood: 068906391A
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 11 Sept 2006, 23:55
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 26 Mai 2008, 16:50
- Asukoht: Tallinn, Põltsamaa
Eile sai siis karterituulutuse kopsik maha võetud ja ära puhastatud kuna sealt kandist tuli õli kusagilt (G3 1,6 55kw abu mootor) Oli sellist Kollakat vahtjat jogurtit täis küll kuid minu üllatuseks ei leidnud ei kusagilt mingit sõela ega midagi! Kopsik oli 2 poldiga ploki küljes kinni ja sealt edasi siis voolik ja kõik! Puhastasin ära ja loodan et siis kestab 

Kontrolli üle see osa millest tuulutuse voolik läheb õhutorusse, seal 1 klapp, see kipub umbe minema.andreisavo kirjutas:Eile sai siis karterituulutuse kopsik maha võetud ja ära puhastatud kuna sealt kandist tuli õli kusagilt (G3 1,6 55kw abu mootor) Oli sellist Kollakat vahtjat jogurtit täis küll kuid minu üllatuseks ei leidnud ei kusagilt mingit sõela ega midagi! Kopsik oli 2 poldiga ploki küljes kinni ja sealt edasi siis voolik ja kõik! Puhastasin ära ja loodan et siis kestab
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 26 Mai 2008, 16:50
- Asukoht: Tallinn, Põltsamaa
Ok tänx info eest .. vaatan üle!!!RKsilver kirjutas:andreisavo kirjutas:Eile sai siis karterituulutuse kopsik maha võetud ja ära puhastatud kuna sealt kandist tuli õli kusagilt (G3 1,6 55kw abu mootor) Oli sellist Kollakat vahtjat jogurtit täis küll kuid minu üllatuseks ei leidnud ei kusagilt mingit sõela ega midagi! Kopsik oli 2 poldiga ploki küljes kinni ja sealt edasi siis voolik ja kõik! Puhastasin ära ja loodan et siis kestab
Kontrolli üle see osa millest tuulutuse voolik läheb õhutorusse, seal 1 klapp, see kipub umbe minema.

[Muudetud: 26-12-2009 andreisavo]