Küsimus 2,5TDI kohta

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Suurik
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 18 Dets 2009, 12:46
Asukoht:

Küsimus 2,5TDI kohta

Lugemata postitus Postitas Suurik »

Plaan soetada Passat 2,5TDI. Tahaks siiski ennem teada selle mootori headest ja halbadest. Oleksin tänulik igasuguse informatsiooni eest. Ette tänades!

2.5vw
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
Telefon: 123456
Auto: vw2.5tdi
Asukoht: Tln
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 2.5vw »

Kui korralikud hooldad ja kõiki asju korras hoiad, siis on hea mootor aga kui käest ära on lastud ss pole sellega midagi teha :) endal on ka selline isend :P hmm hääl on juba mõnusam kui see 1.9 tdi kuigi seda mootorit on ika suts odavam ülal pidada.
endal 2.5 tdi ja läbisõit juba 366 k ja kõik töötab ilusti netis müügis ka, saga see on selle mõttega et plaan inglismaale minna ja siis pole mõttet alles jätta autot siia riiki.Siiamaani pole weel külm ilm autot koju jätnud :) ptui ptui ptui :) ei taha ära sõnuda :) sest igapäev lühiksed otsad siin viimasel ajal ja see ei jõua akut laadida.

mürr
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 09 Juul 2006, 00:03
Auto: VW PASSAT B5.5 1.8T
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas mürr »

noo see mootor on diislite gti.miljonimootor.ökonoomne ja suhteliselt võimas.priima diisel
Kett maas, kumm katki!

Nisu007
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 18 Nov 2009, 21:05
Auto: Passat 2.5TDI V6
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas Nisu007 »

Ise oman ka 2,5 v6 diisel aut. kastiga passatit, ja ühtegi halba sõna pole öelda, jaksu on rohkem kui küll, ja kütusekulu on normaalne niisuure mootori ja aut. kastiga auto kohta.
Minu arust :thumbup:

kratt6
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas kratt6 »

See mootor tahab ikka regulaarset hooldust.Üle 250 000 läbisõiduga võivad nukkvõllid pekki minema,B osana nukkvõlle pole ,uued 16000kr/tk+muu remont,et uuesti tööle saada,et siis jama korral ca 40-50 tuhat.
Tihendid eriti ei pea,mootor nõretab õlist.
Tiptroni kast ka ei pidanud vasta pidama mootori võimsusele.
Kui avarii peaks juhtuma ,(eriti kaskoga),siis kindlustus vaatab sind kui potensiaalset petturit ,kes tahab oma vaevast lahti saada.

Üldiselt on eelnevaltki juba siin kirjutatud,et see mootor on sakslase kättemaks 2. maailmasõja kaotuse eest. :lol:
Vaata ,kõik autoaijad annavad neid megaodavalt ära,et neist lahti saada,olenemata,et neil on kõvad lisad peal.
Kas 2003 ve 2004 nendel uutel mudelitel on see probeleem juba lahendatud.

Ärge siis pahandage 2.5 tdi omanikud,ma lihtsalt näen neid probeleeme päevast päeva :rolleyes:

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

kratt6 kirjutas:See mootor tahab ikka regulaarset hooldust.Üle 250 000 läbisõiduga võivad nukkvõllid pekki minema,B osana nukkvõlle pole ,uued 16000kr/tk+muu remont,et uuesti tööle saada,et siis jama korral ca 40-50 tuhat.
Tihendid eriti ei pea,mootor nõretab õlist.
Tiptroni kast ka ei pidanud vasta pidama mootori võimsusele.
Kui avarii peaks juhtuma ,(eriti kaskoga),siis kindlustus vaatab sind kui potensiaalset petturit ,kes tahab oma vaevast lahti saada.

Üldiselt on eelnevaltki juba siin kirjutatud,et see mootor on sakslase kättemaks 2. maailmasõja kaotuse eest. :lol:
Vaata ,kõik autoaijad annavad neid megaodavalt ära,et neist lahti saada,olenemata,et neil on kõvad lisad peal.
Kas 2003 ve 2004 nendel uutel mudelitel on see probeleem juba lahendatud.

Ärge siis pahandage 2.5 tdi omanikud,ma lihtsalt näen neid probeleeme päevast päeva :rolleyes:

Jutt jumalast tõsi, sõbral sama mootoriga audi a6.
Pea iga päev räägib, kui ingli [VW Bot: "Keel korda!"] jama mootor see pidi olema jne.
Teeninduses pidi palju raha minema ja varuosad kallid.
Maha müüa on jama, kuna iga koht kuhu müüa üritanud on öeldud, et jama mootor ning pakutaks väga väikest hinda.
Mootor millest tema unistab on 1.9 tdi mis pidi olema miljoneid kordi parem ja kindlam.
Sama on öelnud ka teeninduses töötav sõber.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Milleks siis mina ,vana tola ,sõidan ca. 10 a. 1,9 tdi-ga. Terad ammu sõkaldest välja sõelutud.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

T6nis2 kirjutas:Milleks siis mina ,vana tola ,sõidan ca. 10 a. 1,9 tdi-ga. Terad ammu sõkaldest välja sõelutud.
Palju õnne, müü mulle vento ,millel on 2.5 mootor või olen ma millegist valesti aru saanud ?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Jutt ongi ju sellest,et ei ihka ainult reaalseid võimsusi vaid kompromisse. Võta nats ,,lahjem,, mootoriga TDI 66 KW. VS. 96KW. Inim mõistus ütleb et loomulikult võta võimsam. Jutt sellest,et mida hilisem hooldus kaasa toob-unustate selle ära. onusnooker-,said tõesti vastupidi aru.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Ok, mina sain aru, et on ostetud odav vento, et omada 2,5tdi mootorit on vaja välja panna palju rohkem raha.
Kuid siiski, kindlasti tasub osta 1.9tdi ennem kui 2.5

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

onusnooker,lihtsalt öelda,et osta seda või teist,peabolema ka endal mingi pikem selgitus,negatiivne-positiivne. Minu jutt on puht auto omanike erinevatest välja minekutest,1,9 TDI. vs. 2,5 TDI. Ei tee kummalegi negatiivset reklaami,kuid otsustaja on ostja.

vamps
Klubiline
Postitusi: 193
Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
Telefon: 51982593
Auto: ŠKO S4 4x4 / VW G7.5
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 20 korda

Lugemata postitus Postitas vamps »

Minu arust siin päris hästi plussid ja miinused 2.5TDI kohta välja toodud: LINK
Pole küll VW aga mootor põhimõtteliselt sama.
psiiaaaooooo

Vasta

Mine “Diislid”