Golf 3 ei puhu sooja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
- Telefon: 5209023
- Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
- Asukoht: Kuressaare
Golf 3 ei puhu sooja
On siis probleem Golf 3'ga. Otsingust samalaadseid probleeme ei leidnud. Nimelt ei puhu sooja salongi, kui mootori pöörded kukuvad alla 2000. Koheselt hakkab külma õhku puhuma. Näidik näitab 90 kraadi, termostaat toimib. Tühikäigupööretel aga vahel vajub ka näidik allapoole, kui ilm on külmemapoolne.
Kas peaks hakkama salongiradikat vahetama?
Nüüd aga täna -20 kraadise külmaga ei tulnud mitte mingist asendist tuppa sooja, peale 50 km maanteesõitu puhus täiesti külma alles. Kapoti all katsusin, termostaatki polnud avanenud. Katsin umbes pool radikast papiga kinni, siis hakkas natuke soojemat õhku tulema, aga 50 km maanteesõidu järel olid aknad endiselt suht härmas.
Kas peaks veel rohkem radikat kinni katma? Või peaks probleem ikka kusagil mujal peituma?
Auto siis Golf 3, 1.8 66kW mootoriga, aastast 91.
Kas peaks hakkama salongiradikat vahetama?
Nüüd aga täna -20 kraadise külmaga ei tulnud mitte mingist asendist tuppa sooja, peale 50 km maanteesõitu puhus täiesti külma alles. Kapoti all katsusin, termostaatki polnud avanenud. Katsin umbes pool radikast papiga kinni, siis hakkas natuke soojemat õhku tulema, aga 50 km maanteesõidu järel olid aknad endiselt suht härmas.
Kas peaks veel rohkem radikat kinni katma? Või peaks probleem ikka kusagil mujal peituma?
Auto siis Golf 3, 1.8 66kW mootoriga, aastast 91.
German engineering in the house...
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
- Asukoht: võru
- Tänanud: 2 korda
Üks variant on selline, et veepump jukerdab st käib natuke või hoopis tühjalt ringi. Kas mootori temperatuur ei lähe kõrgeks? Mul on endal sama jama ja ma kahtlustan just veepumpa, jama hakkas pihta peale seda kui vahetasin veepumba (vigane pump uuest peast?!).
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
usun et termostaat kutu
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
- Telefon: 5209023
- Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
- Asukoht: Kuressaare
Veepump mul endal ka suvel alles vahetatud. Võib tõesti selles viga olla? Mootori temperatuur ei lähe kuidagimoodi kõrgeks ehk siis üle 90. Pigem on kogu aeg madalam.
Ja termostaat ei tohiks kutu olla. Arvasin isegi, et termostaat kogu aeg suurel ringil, aga ülemine lõdvik on kuum, alumine täiesti külm, ehk siis termostaat on kinni.
[Muudetud: 18-12-2009 Uki]
Ja termostaat ei tohiks kutu olla. Arvasin isegi, et termostaat kogu aeg suurel ringil, aga ülemine lõdvik on kuum, alumine täiesti külm, ehk siis termostaat on kinni.
[Muudetud: 18-12-2009 Uki]
German engineering in the house...
G1-hega. olid toredad küll need armatuuri servades olevad ventilatsijooni avad. Lasi ainult otse õhku,välis öhku. Tahad sooja salongi, paned klapid kinni mis tuulutavad külje klaase,kuid siis kohe klaasid udutavad,kuid salongi tuleb radika kaudu sooja. Teed klapi lahti,pilt puhas,kuid samapalju külma juures. Jutt G1-ventilatsioonist.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Pööretega sooja salongi tulemine seletub ainult sellega et vedeliku ringkäik on madalatel pööretel vilets ja see paraneb ainult mootori kõrgemate pööretega kui veepump käib kiiremini ringi. Soojendusradiaator võib umbes olla või on miskit lahti veepumbaga (tiivik vigane või võlli pealt lahti?)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
- Asukoht: võru
- Tänanud: 2 korda
Kui mootor püsib norm temperatuuril siis pole küll pumba viga jah.Uki kirjutas:Veepump mul endal ka suvel alles vahetatud. Võib tõesti selles viga olla? Mootori temperatuur ei lähe kuidagimoodi kõrgeks ehk siis üle 90. Pigem on kogu aeg madalam.
Ja termostaat ei tohiks kutu olla. Arvasin isegi, et termostaat kogu aeg suurel ringil, aga ülemine lõdvik on kuum, alumine täiesti külm, ehk siis termostaat on kinni.
[Muudetud: 18-12-2009 Uki]
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!
-
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 18:06
- Telefon: 56215259
- Auto: VW Golf 3 GTI 16V, Audi A4 B5 4.2 V8 Quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
mul oli suht sarnane viga ning lõpuks andis salongiradikas endast ka märku, ehk hakkas lekkima, klaasid läksid rasvaseks jms. vahetasin salongiradika ära ja
. algul oli samamoodi et muidu nagu sooja ei puhunud kui pööretega aga nii oli see vähemalt aasta aega
.


Golf saab valmis siis kui ta valmis on, mitte varem!
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
- Telefon: 5587451
- Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
- Asukoht: Rakvere,Vinni.
täna siis avastasin kui soojendasin autot et ei lähe soojaks vaid tuleb leiget õhku ja puhuri teisel astmel puht külm,läksin sõitma,tuli puhuri teisel astmel leiget,jäin seisma siis oli mootori temperatuur 80 kraadi ja puhuri teisel astmel ikka puhus külma,kuigi radika lõdvikud on mõlemad kuumad samuti ka radikas,veepump on kolm kuud tagasi vahetatud...Kas siis termostaat ei avane???
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Kui sa ütled, et mõlemad lõdvikud on kuumad, siis ju avaneb termostaat ilusti. Kontrolli ega jahutusvedeliku vähe pole.tarmi20 kirjutas:täna siis avastasin kui soojendasin autot et ei lähe soojaks vaid tuleb leiget õhku ja puhuri teisel astmel puht külm,läksin sõitma,tuli puhuri teisel astmel leiget,jäin seisma siis oli mootori temperatuur 80 kraadi ja puhuri teisel astmel ikka puhus külma,kuigi radika lõdvikud on mõlemad kuumad samuti ka radikas,veepump on kolm kuud tagasi vahetatud...Kas siis termostaat ei avane???
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
- Telefon: 5587451
- Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
- Asukoht: Rakvere,Vinni.
ei jahutusvedelik on peale remontti normis.golfi_vend kirjutas:Kui sa ütled, et mõlemad lõdvikud on kuumad, siis ju avaneb termostaat ilusti. Kontrolli ega jahutusvedeliku vähe pole.tarmi20 kirjutas:täna siis avastasin kui soojendasin autot et ei lähe soojaks vaid tuleb leiget õhku ja puhuri teisel astmel puht külm,läksin sõitma,tuli puhuri teisel astmel leiget,jäin seisma siis oli mootori temperatuur 80 kraadi ja puhuri teisel astmel ikka puhus külma,kuigi radika lõdvikud on mõlemad kuumad samuti ka radikas,veepump on kolm kuud tagasi vahetatud...Kas siis termostaat ei avane???
-
- Huviline
- Postitusi: 175
- Liitunud: 19 Okt 2005, 13:52
- Auto: vw sharan 2,8 aut
- Asukoht: Rakvere/Aseri
nii...mul ka sama jama...panen hommikul auto käima ja ca 20min pärast auto temp on 90 kraadi ja puhurist tuleb põhimõtteliselt külma õhku....vajutan gaasi kuni 2000rpm siis hakkab õhk soojenema ja siis kui gaasi lahti lasen läheb jälle õhk leigeks. Autoks Vw Sharan 2,8 vr6. Oskab midagi soovitada???? kus seal asub salongi radikas??
[Muudetud: 19-12-2009 jurka056]
[Muudetud: 19-12-2009 jurka056]
volkswagen, das Auto :)
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
- Telefon: 5587451
- Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
- Asukoht: Rakvere,Vinni.
jah aga mul ei tundu nagu midagi lõhki olema ja ma ei taha uskuda et nii vähese külmaga midagi saab ära külmuda kuna sügisel vahetasin välis radika,veepumba ja tosooli äraMaksim91 kirjutas:mul endal ka golf 3 cabriol 94a. ja oli üleeelmisel talvel täpselt sama jama et ei puhunud sooja. pärast tuli välja et salongiradikas oli lõhki külmunud. vesi oli läbi salongi võre tulnud ning uputas pool autot ära :S
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
- Telefon: 5587451
- Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
- Asukoht: Rakvere,Vinni.
ei tosool kogu aeg normis!Maksim91 kirjutas:termostaadi viga see küll ei ole kuna väike jahutus ring läheb esimesena läbi mootori ja mootor soojendab selle üles suht kähku. ma pigem arvan et see on salongi radika viga kas on umbes vms.... kuna muud varianti eriti ei saa olla.
selline küsimus ka kas sul tosooli ei lähe kaduma ve?