rahvaauto kirjutas:kuidas Teie masuudipressid jääd akendelt eemaldavad? Minul küljeaknad juba nädal aega poolenisti jääs:fake sniffle:
eeldan et kliimat pole, aga jah, vaja veidi pikemaid otsi ja pane oma soendus täiega akendele uugama. Kui kliima siis pane kliima peale, võtab kah hästi niiskuse välja, mina aega ajalt lülitan kliima sisse ja asi ok. kui salongifilter umbes v umbe minemas, siis kah suht kiiresti uduseks tõmbab ja raske puhtaks saada, isegi kliimaga. Ja kui teed pikemaid otsi siis pane soendust veidi ka jalgadele, sest matid niisked ja sealt kah seda niiskust eraldub ning ongi hommikuks aknad jääs.
rahvaauto kirjutas:kuidas Teie masuudipressid jääd akendelt eemaldavad? Minul küljeaknad juba nädal aega poolenisti jääs:fake sniffle:
eeldan et kliimat pole, aga jah, vaja veidi pikemaid otsi ja pane oma soendus täiega akendele uugama. Kui kliima siis pane kliima peale, võtab kah hästi niiskuse välja, mina aega ajalt lülitan kliima sisse ja asi ok. kui salongifilter umbes v umbe minemas, siis kah suht kiiresti uduseks tõmbab ja raske puhtaks saada, isegi kliimaga. Ja kui teed pikemaid otsi siis pane soendust veidi ka jalgadele, sest matid niisked ja sealt kah seda niiskust eraldub ning ongi hommikuks aknad jääs.
[Muudetud: 20-12-2009 copilot]
Mis kliimast sa räägid, kui kliima ei lähe töölegi, kui väljas alla +5 kraadi on.
rahvaauto kirjutas:kuidas Teie masuudipressid jääd akendelt eemaldavad? Minul küljeaknad juba nädal aega poolenisti jääs:fake sniffle:
eeldan et kliimat pole, aga jah, vaja veidi pikemaid otsi ja pane oma soendus täiega akendele uugama. Kui kliima siis pane kliima peale, võtab kah hästi niiskuse välja, mina aega ajalt lülitan kliima sisse ja asi ok. kui salongifilter umbes v umbe minemas, siis kah suht kiiresti uduseks tõmbab ja raske puhtaks saada, isegi kliimaga. Ja kui teed pikemaid otsi siis pane soendust veidi ka jalgadele, sest matid niisked ja sealt kah seda niiskust eraldub ning ongi hommikuks aknad jääs.
[Muudetud: 20-12-2009 copilot]
Mis kliimast sa räägid, kui kliima ei lähe töölegi, kui väljas alla +5 kraadi on.
no ma ei tea kuidas mul siis kliimat sisse lülitades tõmbab palju kiiremini aknad udust puhtaks:crazy: ?saan aru et külma ei puhu ta nii nagu suvel, aga kas siis talvel kuivati ka ei tööta?mis eesmärk siis sellel on? Näiteks kui panen talvel pikka sõitu tehes kliima sisse siis mina tunnen kohe ninaga vahe ära et õhk läheb palju kuivemaks võrreldes sellega kui kliima econi peal
et kui see nii ei ole et talvel ei kuivata siis mul naljakas kliimaautomaat küll v tundub lihtsalt igakord erimoodi. lähen mingi aja pärast sõitu, proovin kinnituseks siis ära
Mis kliimast sa räägid, kui kliima ei lähe töölegi, kui väljas alla +5 kraadi on.
ja rääkides +5 kraadist siis minul laseb kohe kindlasti sellest madalamal tembil kliimat sisse lülitada, mootori pöörete pealt on näiteks seda vahet koha peal tiksudes kohe tunda ja tahhokalt näha kui lülitan sisse ja välja kliimat;)
Soe õhk tasuks autost välja ka lasta enne kui auto (näiteks ööseks) pikemaks ajaks seisma jäetakse. Ise lasen näiteks esimesed aknad natuke allapoole veidi aega enne sõidu lõpetamist,klaasid pole siiani kordagi jääs olnud.
Täna õhtul otsustas mul kas immo või starter jebima hakata. Homme tuleb valges viga otsima hakata...
Kahtlustan ise et starteri mass kehv, sest ei võta üldse starterit taha.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Aku sai eile korraliku laadimise. Viskan pärast väljaminnes testri peale, siis on näha.
E: pinge oli tsut üle 12V.
Proovisin ka krokodega teise aku pealt abi anda, kuid tulutult.
Oskab keegi mulle öelda mis on tõmberelee kood?
Peaks ta asuma arvatavasti seal kus teisedki releed? (kaitsmete taga armatuuri all) B5 passat on autoks
[Muudetud: 20-12-2009 Krisss]
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
copilot kirjutas:
Mis kliimast sa räägid, kui kliima ei lähe töölegi, kui väljas alla +5 kraadi on.
ja rääkides +5 kraadist siis minul laseb kohe kindlasti sellest madalamal tembil kliimat sisse lülitada, mootori pöörete pealt on näiteks seda vahet koha peal tiksudes kohe tunda ja tahhokalt näha kui lülitan sisse ja välja kliimat;)
[Muudetud: 20-12-2009 copilot]
Kliima kompressor EI lähe talvel kohe mitte tööle. Ja kui kompressor ei tööta, siis ei tööta ka õhu kuivati. Kui sul tõesti kompressor miinuskraadidega järgi läheb siis on sul midagi õhtal seal
PS. kui ma oma Cimatronicu nuppe näperdan, siis saan ka vastavalt vajadusele kas aknad paugust uduseks ja jäässe .. või siis vastupidi. Panen siseringuluse peale - saan matsust udused aknad. Panen esiklaasile puhuma - lükkab elektrikütte järgi ja saan klaasi puhtaks. Panen üles puhuma - saan küljeklaasid puhtaks (isegi kuudi klaasid). Panen alla puhuma - saan varbad ka lõpuks soojaks. Panen AUTO peale - ei saa talvel midagi
copilot kirjutas:
Mis kliimast sa räägid, kui kliima ei lähe töölegi, kui väljas alla +5 kraadi on.
ja rääkides +5 kraadist siis minul laseb kohe kindlasti sellest madalamal tembil kliimat sisse lülitada, mootori pöörete pealt on näiteks seda vahet koha peal tiksudes kohe tunda ja tahhokalt näha kui lülitan sisse ja välja kliimat;)
[Muudetud: 20-12-2009 copilot]
Kliima kompressor EI lähe talvel kohe mitte tööle. Ja kui kompressor ei tööta, siis ei tööta ka õhu kuivati. Kui sul tõesti kompressor miinuskraadidega järgi läheb siis on sul midagi õhtal seal
PS. kui ma oma Cimatronicu nuppe näperdan, siis saan ka vastavalt vajadusele kas aknad paugust uduseks ja jäässe .. või siis vastupidi. Panen siseringuluse peale - saan matsust udused aknad. Panen esiklaasile puhuma - lükkab elektrikütte järgi ja saan klaasi puhtaks. Panen üles puhuma - saan küljeklaasid puhtaks (isegi kuudi klaasid). Panen alla puhuma - saan varbad ka lõpuks soojaks. Panen AUTO peale - ei saa talvel midagi
kui oma passatil panen econi peale siis vahest tõmbab aknad uduseks, aga kui lülitan auto peale siis tõmbab kõik aknad selgeks. mis teema on ?
NU vb olen siis tõesti millestkist valesti aru saanud, kuigi jah, nende päris miinustega pöörded madalamaks ei lähe kui panen sisse, kuid vahe econi ja kliima sees juhtpaneelilt vajutades on sõidu ajalküll, aknad lähevad palju paremini puhtaks.kliima seadistus samaks jäetud kuid kui sõita econiga ja eriti kui veel rohkem rahvast autos , lähevad uduseks, võtan econi maha(ei pane auto peale) lähevad aknad palju kiiremini puhtaks;) , seejuures ei muutu mingid vendi pöörded vms.
Minu soovitus oleks , et seda ECONIT üldse mitte näppida, kuna see lükkab pumba välja. Kui nüüd talv otsa econi peal hoida, siis võib vabalt kevadel pumpa sisse lülitades sellest lahti saada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
jussike kirjutas:Minu soovitus oleks , et seda ECONIT üldse mitte näppida, kuna see lükkab pumba välja. Kui nüüd talv otsa econi peal hoida, siis võib vabalt kevadel pumpa sisse lülitades sellest lahti saada.
Ja kuidas see võimalik on? Seleta mulle rumalale seda.
jussike kirjutas:Minu soovitus oleks , et seda ECONIT üldse mitte näppida, kuna see lükkab pumba välja. Kui nüüd talv otsa econi peal hoida, siis võib vabalt kevadel pumpa sisse lülitades sellest lahti saada.
Ja kuidas see võimalik on? Seleta mulle rumalale seda.
Juhtub ka suvalise mehhanismiga, milles on pöörlevaid osi, eriti kui on muutuvad temperatuurid, mis muudavad rõhku hoidvad simmerid hapraks, uuesti pöörlema hakates murrab võll tihendist kaasa üht teist ja leke on kärme tekkima. Vanadel süsteemidel võib ka talvega ladestunud sodi pumba klapid rikkuda.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Just oli ju juttu, et pump ei lähe alla +5 tahagi . Vahet pole, kas ma vajutan seda econit või mitte. Siit saab mõni jälle jutust natukene valesti aru ja varsti on postitus, et mul ei võta kliimat autol talvel taha. Parem soovitus oleks olnud, et sellist asja vältida -- siis kuskile maa-alusesse parklasse minna, kus on soe ja seal natukene pumpa sees hoida. Juhul, kui väljas pole tükk aega soojemat ilma olnud.
Ma ei tea, mis masinatest te siin räägite, aga minu omadel pole küll alla +5 pumbad seisma jäänud (Bora, G5, Touran, Passat), viimastel käib pump terve oma elu ringi, sellist magnet sidurit enam ei kasutata, econiga lülitatakse ainult nn surve ventiili.
Seleta parem, mis põhjusel ei käivitu kliima, kui on alla +5, kas siis polegi vaja enam salongi kuivatada või.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Mis valemiga kliima viib alla salongi tuleva õhu niiskuse?,kuivatab. Salongi radikas toob salongi sooja,ehk seda silmas peetud. Kliima jahutab. Küsisin.
T6nis2 kirjutas:Mis valemiga kliima viib alla salongi tuleva õhu niiskuse?,kuivatab. Salongi radikas toob salongi sooja,ehk seda silmas peetud. Kliima jahutab. Küsisin.
Kliimaseadmetel on õhukuivati. Töötab täpselt nii nagu kondenseeriv suvaline õhu kuivati. Töö põhimõtet võis T6nis2 õppida koolis füüsika tunnis. Lihtsalt üteldes on nii - kliima toodab külma, õhk suunatakse läbi külma radika või muu mubina, õhus olev niiskus kondenseerub radikale .. tulemuseks kuivatatud õhk!
PS. ma pean nüüd hakkama otsima .. aga minu ajusoppides on peidus teadmine, et kliima pump ei rakendu alla teatud temperatuuri ... võibolla ma tõesti eksin aga AUTO nuppu vajutades ei toimu mul külma ilmaga muhvigi seal kompressori juures
T6nis2 kirjutas:Mis valemiga kliima viib alla salongi tuleva õhu niiskuse?,kuivatab. Salongi radikas toob salongi sooja,ehk seda silmas peetud. Kliima jahutab. Küsisin.
Kliimaseadmetel on õhukuivati. Töötab täpselt nii nagu kondenseeriv suvaline õhu kuivati. Töö põhimõtet võis T6nis2 õppida koolis füüsika tunnis. Lihtsalt üteldes on nii - kliima toodab külma, õhk suunatakse läbi külma radika või muu mubina, õhus olev niiskus kondenseerub radikale .. tulemuseks kuivatatud õhk!
PS. ma pean nüüd hakkama otsima .. aga minu ajusoppides on peidus teadmine, et kliima pump ei rakendu alla teatud temperatuuri ... võibolla ma tõesti eksin aga AUTO nuppu vajutades ei toimu mul külma ilmaga muhvigi seal kompressori juures
[Muudetud: 21-12-2009 4ratast]
jah..pump ei tohiks rakenduda(proovisin näit eile,pöörded ei muutunud koha peal tiksudes ja mootori hääl samuti mitte ning kapoti alt ei kostunud heli mida sai suvel mitu korda kuuldud kui kliimat sisse ja välja lülitatud) kuid kuidas seletada seda, et aknad lähevad paremini puhtaks?
T6nis2 kirjutas:Küsimus oligi tänasest päevast,kuidas toimub õhu kuivatamine?
Hetkel vaatan aknast välja, temperatuur ca. -13 .. seega vastus: Hetkel õhu kuivati ei töötaks. Sama väidab ka üks VW tehniline promoleheke - õhku kuivatatakse kui välistemperatuur on 0 või üle selle.
Muide .. auto kasutusjuhendis on(peaks olema) kirjas mis temperatuuridest alates kompressor rakendub Ei viitsi mina preagu lumehangest raamatut tooma minna
See, et AUTO peal aknad palju paremini puhtaks saavad ka praeguse ilmaga, on tõenäoliselt tingitud sellest et AUTO peal reguleerib kompuuter 100% kõike - üritab temperatuuri hoida ja suunata õhku sinna kuhu vaja ja nii palju kui vaja. ECON peal üritab kompuuter vaid hoida temperatuuri salongis - õhu suunamine ja õhuvoolu intensiivsus on rohkem kontrollitav kasutaja enda poolt. Vot nii väidab üks teadja mees Iseasi kas tal õigus on