Passati elekteri kohta pisike küsimus.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passati elekteri kohta pisike küsimus.
Keerasin mootori välja, võtsin makipaneeli eest, salongituled panin kustu, esituled kustu, signa peale ei pannud ja mõõtsin testriga, et läbi aku tarbib 0,35-0,36 amprit. Kuskil lühis?? Autol on immo ka, ei kujuta küll ette immo tööprotsessi aga kas see võib nii palju tarbida??
Passat ise 2000a.
Passat ise 2000a.
Tester pole küll profi oma, keskmine ( http://www.soselectronic.com/?str=371&artnum=44883" onclick="window.open(this.href);return false; ).
Aku pealt võtsin miinuse lahti ja panin testri miinuse vastu aku miinust ja testri plussi vastu lahti võetud aku miinus juhet, et ahel läbi testri jookseks. Testri nupp sai keeratud 10A peale, testri plus juhtme tõstsin testri vasakpoolsesse auku ja peaks õieti olema??
Aku pealt võtsin miinuse lahti ja panin testri miinuse vastu aku miinust ja testri plussi vastu lahti võetud aku miinus juhet, et ahel läbi testri jookseks. Testri nupp sai keeratud 10A peale, testri plus juhtme tõstsin testri vasakpoolsesse auku ja peaks õieti olema??
0,35- 0,36 A on jah palju võitu. Minu kogemuste järgi jääb tarbimine alla 0,1 A. Aga veale saab jälile tavaliselt järgmiselt. Paned testri uuesti ampreid mõõtma ja siis hakkad järjest kaitsmeid välja võtma ja siis on kohe näha, milline ahel tarbib nii palju voolu. Ja oma kogemuste põhjal soovitan esimesena maki kaitsme eemaldada:).
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 16 Okt 2008, 08:54
- Asukoht:
Esimene mõõtmine oli peale mootori välja suretamist.
Läksin täna uuele katsele, lasin autol paar tundi seista ennem.
Kui tester aku ja miinuse vahele panna näitab üle 1A ja hakkab siis langema kuni 0,30 ja 0,40 vahele. Makis ja võimus asi ei olnud. Pean valges veel teised kaitsmed ka ükshaaval välja võtma aga see selleks.. tekkis kaks küsimust.
1) Kui tester aku ja miinuse vahel oli, kostus aeg-ajalt õrn relee klõks (selline klõks nagu suunatuli teeb näiteks, aga vaiksem) ja tester hüppas 6A peale ja langes taas, ja nii mitu korda. Mis see olla võiks? Kostus sealt aku ümbrusest, esiklaasi serva alt..
2) Kaitsmete juures on see väike sedel, kus peal kirjas kaitsmed ja nende asukohad. Selle järgi on mul kaks kaitset ABS'i jaoks ja mõlemad augud olid tühjad.. aga ABS töötab.
Läksin täna uuele katsele, lasin autol paar tundi seista ennem.
Kui tester aku ja miinuse vahele panna näitab üle 1A ja hakkab siis langema kuni 0,30 ja 0,40 vahele. Makis ja võimus asi ei olnud. Pean valges veel teised kaitsmed ka ükshaaval välja võtma aga see selleks.. tekkis kaks küsimust.
1) Kui tester aku ja miinuse vahel oli, kostus aeg-ajalt õrn relee klõks (selline klõks nagu suunatuli teeb näiteks, aga vaiksem) ja tester hüppas 6A peale ja langes taas, ja nii mitu korda. Mis see olla võiks? Kostus sealt aku ümbrusest, esiklaasi serva alt..
2) Kaitsmete juures on see väike sedel, kus peal kirjas kaitsmed ja nende asukohad. Selle järgi on mul kaks kaitset ABS'i jaoks ja mõlemad augud olid tühjad.. aga ABS töötab.