Küsimus golf mk 3 kohta

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ets27 »

selge see jäigi arusaamatuks

siis tuleb vaikselt tõsta seda protsenti näiteks 2,0 ja siis 2,8?
kuidagi juppidades saab?

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ets27 »

jupitades saaks lõpuks kuni 2,8 välja viia?
või on kellegil ARK kuskil käpp sees , mis olex ideaalne:)

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

Minu meelest tõlgendate te seda punkti valesti. Ma küsisin ARKist, et kas ma võin panna oma 1.8 55 kW mootori asemele 2.0 110 kw ja öeldi, et tee see on lubatud, tuleb vaid pärast mootori vahetamist ülevaatuspunktis lasta heitgaasid mõõta ja siis käia ARKis, et uus mootor passi panna. Aga 55 kW ja 110 kW erinevus ei jää mitte kuidagi 30 % piiridesse. Lubatud oli panna ka B3 Passati 2.0 100 kW mootor.

Raiq
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 14 Dets 2008, 17:12
Auto: Golf3
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Raiq »

Selgitame uuesti: Eespool mainitud protsentide piires on lubatud mootorit vahetada ilma ARKis ümberehitust vormistamata, see tähendab, et teh.pass jääb samaks.
Keegi ei keela panna ka näit. 1,1 asemele 3,0 aga selleks tuleb vormistada ARKis ümberehitus ja läbida ülevaatus.

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ets27 »

et ühesõnaga kui asi ära teha enne seda arkis räägita oma plaanidest ning seejärel tegutseda ja ark uuesti ülevaatusele et peaks reaalselt saama ka siis 2,8 vr6 peale tõsta ?
kui 30 % jääb sealt väga kaugele aga vr6 on tehasest välja tulnud sellise mk3 kerele
samas on ka 4 wd tegemisega ?
tahaks teha sellist 4 wd turbopilli endale pikas plaanis
aga jah raha ja aega lääb sinna aga on vaja kas on võimalik et kas on mõtet oma raha sinna laduda
paljud muidugi sellepeale räägivad osta kohe parem masin endale mis sa sellest ika ehitad aga ehitamise rõõm on ka rõõm:)

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ets27 »

?

andu39
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 16 Juul 2009, 18:49
Telefon: 58048324
Auto: VW Golf IV 1,9TDI 66kw 99.a;VW Caddy Kasten 1,6D 87.a;VW Passat 1,9Tdi 81kw syncro 99.a
Asukoht: Võru lähedal

Lugemata postitus Postitas andu39 »

4WD,ehk syncro kere erinev esiveolisest kerest.
58048324

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ets27 »

kere erinev aga kui ARK ennem kooskõlastada asi
muidu esiveoline vr6 saaks panna?
4wd saak ka ilma arkita panna ...kes seda 4 wd ika kontrollid kui auto tehniliselt korras

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Võta kätte ja mine ARKi ja küsi sealt. Sa saad oma küsimustele lõpliku vastuse ja kui tahad ka siis paberi mis tõestab et pärast mootori vahetust ei tule probleeme. Ümberehitus luba on vaja kui tahad Syncro silda alla panna kuna sa pead muutma kere konstruktsioone ja sellega kaasnevad turvalisuse probleemid (ei tea mina ega ARK kui hea keevitaja sa oled). Sa pead läbima tehnilise kontrolli et kõik asjad oleksid vastavuses ümberehitus loal kirja pandud muudatustega (vastava tugevusega materjalid, poldid ja keevitused).

Kui tõsine plaan ehitada siis mine astu ARK salongi sisse ja kõik probleemid saavad lõpliku vastuse!
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

Derthin
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
Asukoht: võru
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Derthin »

Selle neljaveoliseks muutmise koha pealt on sul vist lihtsam otsida syncroga toorik ja siis sinna vr6 peale istutada.
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kas oskate ka täpselt nimetada kerel kohta,mis erineb esi veolisel võrreldes neli veolisega. Väga huvitav teema igastahes.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

T6nis2 kas sa oled kunagi näinud Syncro ja tavalise esiveolise golfi sildasid? Ühel ju sõltumatu vedrustus teisel sõltuv mis peaks juba piisavalt ütlema (rääkimatta teisest pagassi põhjast, suuremast tunnelist).
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Küsisin kere kohapealt.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Kas pagassi põhi, gardaani tunnel ja silla kinnitused lanseroni küljes pole kerega kuidagi seotud? Ilmselgelt ma olen millestki valesti aru saanud :lol: Harige mind!
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Milleks varjatult iroonia. Siiamaani kere erinevusest räägiti üldiselt. Küsisin selleks,et vastatagu täpsemalt kerede erinevusest alt poolt. Küsija , ja ka teised said nüüd targemaks.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Selleks et seda ei tee sina, mina, ega see vend ka siin kes küsib. Teevad need kes teavad mihuke peavalu see on ja ei tule fooumisse kõvatama.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

Vasta

Mine “Mootor”