Lauripoiss kirjutas:Täpsustan enda probleemi kuna 2002 a. Passati alumine piir on 50 siis ei ole mul seal 40 kraadi juures ...vaid vireleb 60 ja 70 vahel. Aga ikkagi kahtlustan, et termostaat õhtal kuna 90-ni pole seda seierit veel nende külmadega näinud.
EDIT: Mul tekkis selline küsimus veel, et kas seda termostaati on keeruline vahetada? Pääseb sinna raskelt ligi ja kuidas selle õhutamisega on ... päris nii vist pole et valan jahutusvedeliku sisse ja ongi kombes?
[Muudetud: 18-12-2009 Lauripoiss]
Sinu puhul on siis massinal lõunamaine termostaat(60või70C) sees, võta pane 80C ja mure murtud.
Vahetuse koha pealt jään võlgu vastuse!
Tekkis küsimus, kui passatil hakkab näit 50C kuidas teemaalgatajal see siis 40C juures on?:(
Mõningane idee selles temp anduri jutus on( mitte seda, et sellest temperatuur alaneks jahutussüsteemis, aga kui näitab valesti, siis on võimalus et kliima automaatik ei küta salongi(AUTO rezhiimis) kui temperatuur mootoris on väidetavalt madal).
Samas akna sulatus rezhiimis peaks ikka kütma selle temp.iga mis radikas on!
Muidu olen sama meelt, kui suure ringi juhtimine on korras(termostaat paigas ja töötab) siis radika topelt jahutamine temperatuuri madalamaks muuta ei saa!
Las teemaalgataja käib diagnostikas ära, ning poetab siia saadud tulemuse. Siis on kohe näha kelle jutt see kõige õigem oli, kuna arutletakse ju teemaalgataja masina üle. Ega inteneti teel remonditagi autosid ning kaua teemaalgataja enam-vähem suvaliste juppide vahetusse raha sisse taob. Varsti võib veel nii juhtuda, et mõni sepp ütleb, et viga on üldsegi bensiinipaagi luugis ning teemaalgataja hakkab seda ka vahetama:lol:.
Kui mu masinal kohapeal tõuseb temp. 90 kraadini(mitte rohkem) ja nii kui sõitma hakkan siis langeb a´la 40 kraadi???????
Selles on küsimus!!!!
Seni välja pakutud kliima ,kondit. vendikad ei saa kuidagi süüdi olla sest kui vaatame mootori JAHUTUS´süsteemi siis avastame ,et need ei saa kuidagi teemasse segatud olla kuna nad on täielikult eraldi süsteemid .
Mootori töö temp. reguleerib ikkagi termostaat ja andurid mis asuvad nii ploki jahutussärgis kui ka vastavalt margile/mudelile mujal jahutussüsteemis.
Esimese anduri tööpõhimõtteks on jagada infot ajule ning teise anduri ülesanne reguleerida jahutusvetilaatori tööd.
Järelikult ,sellise probleemi korral tuleb erilist tähelepanu pöörata sellistele komponentidele nagu veepump,termostaat,radikas jne.
Kuigi minu masinal on kõik need detailid uued (A -Osad) siis on ikkagi sama anomaalia.
Tan kirjutas:Minu mõte jookseb koos Martti mõttega.
Kui mu masinal kohapeal tõuseb temp. 90 kraadini(mitte rohkem) ja nii kui sõitma hakkan siis langeb a´la 40 kraadi???????
Selles on küsimus!!!!
Seni välja pakutud kliima ,kondit. vendikad ei saa kuidagi süüdi olla sest kui vaatame mootori JAHUTUS´süsteemi siis avastame ,et need ei saa kuidagi teemasse segatud olla kuna nad on täielikult eraldi süsteemid .
Mootori töö temp. reguleerib ikkagi termostaat ja andurid mis asuvad nii ploki jahutussärgis kui ka vastavalt margile/mudelile mujal jahutussüsteemis.
Esimese anduri tööpõhimõtteks on jagada infot ajule ning teise anduri ülesanne reguleerida jahutusvetilaatori tööd.
Järelikult ,sellise probleemi korral tuleb erilist tähelepanu pöörata sellistele komponentidele nagu veepump,termostaat,radikas jne.
Kuigi minu masinal on kõik need detailid uued (A -Osad) siis on ikkagi sama anomaalia.
Veepumba rikke puhul peaks tekkima ülekuumenemine ju mitte alajahtumine!
Kui külma masina kohapeal käima paned, siis mis kraadi juures suur radikas soojaks läheb?
Ega siin ju rohkem variante ei ole, kas termostaat läheb varem lahti kui peab või jääb lahti mingis osas, ehk ei sulgu korralikult.
A8pool kirjutas:Tekkis küsimus, kui passatil hakkab näit 50C kuidas teemaalgatajal see siis 40C juures on?:(
Mõningane idee selles temp anduri jutus on( mitte seda, et sellest temperatuur alaneks jahutussüsteemis, aga kui näitab valesti, siis on võimalus et kliima automaatik ei küta salongi(AUTO rezhiimis) kui temperatuur mootoris on väidetavalt madal).
Samas akna sulatus rezhiimis peaks ikka kütma selle temp.iga mis radikas on!
Muidu olen sama meelt, kui suure ringi juhtimine on korras(termostaat paigas ja töötab) siis radika topelt jahutamine temperatuuri madalamaks muuta ei saa!
Panin selle 45-ga jah vähe segast... natuke soojemat näitab siiski... umbes 60
Ja seda veel ka et elektrilist venti sellel masinal pole... tal on see siduriga variant ja see käib seal väga aeglaselt ringi..ühesõnaga pöördes see pole et selle tõttu liigne jahutus taga oleks.
Kliimaseade mul talvel nagunii järel ei ole...on ECON mitte AUTO režiimis... see ei puutu üldse asjasse siin.
Saan mingi aeg ühe teise tootja termostaadi kätte ja proovin sellega ära et mis teeb. Kui sama jama esineb siis teen diagnostika ka...ja siis saamegi kõik targemaks..
Vaatan et teema on huvipakkuv paljudele ja paljudel ka sarnane mure autoga
Kui vastuse teada saame saab keegi ehk veel murele leevendust.
Vahetan termostaadi välja ja siis räägin edasi mis juhtus. See juhtub muidugi alles uuel aasta kuna tarneaeg oli suht pikk..aga parem hilja kui mittekunagi.
Jahutussüsteemis peab olema sooja mootori puhul kerge surve. Kui survet ei teki siis võib ka temperatuur lolli mängida. Kui survet ei teki siis võib vigane olla näitaks paisupaagikork.
reino11 kirjutas:Jahutussüsteemis peab olema sooja mootori puhul kerge surve. Kui survet ei teki siis võib ka temperatuur lolli mängida. Kui survet ei teki siis võib vigane olla näitaks paisupaagikork.
Kui peale sõitu kork maha keerata siis turtsatab küll...järelikult ka surve on olemas
Mina sain enda murele lahenduse igatahes. Kuna pidin nagunii laskma käigukasti õli kontrollida lasin ühtlasi ka termostaadi ja jahutusvedeliku ära vahetada. Täna -7 kraadiga sai linna peal ka tiir tehtud ja seier lausa lendab 90 kraadi peale. Nüüd võib edaspidi t-särgiga sõita. Loodan et kütusekulu ka nüüd kontrolli all.
Nonii
Vahetasin nüüd uuesti termostaadi välja. Sisse läks nüüd GATES firma toodang.
Muutus- mitte kui midagi. Kohapeal käib 90 C aga maanteel kukub kuskil 65 - 70 C peale (külmema ilmaga ilmselt langeb päris nurga taha seier, nagu ennem)
Kus juures radikal on papp ka ees peaaegu kogu ulatuses ja täna oli külma vaid -4 kui testisin.
Suur radikas on ees täitsa soe kui käega katsuda. Täielik MÜSTIKA
Tegin paar päeva tagasi termostaadi ja antifriizi vahetuse , hakkas puhuma päris hästi , seisu küttekulu sain 1,2l/h ->0,9l/h seega termostaadi vahetus ikka mõjutab küll asju aga see et su seier seal 90c ei püsi , seda nüüd küll ei oska seletada , sest mul oli ilusti 90c koguaeg aga sooja puhus õrnalt , tundub et asi sul rohkem mingeis andurites vist või palju see vedelik ültse asja mõjutab , sellel antifriizil on ka vist mingid lahjenevad omadused aga siis peaks vist keema minema või ingel teab ..üldiselt mina sain asja korda , edu ka sulle , vea leidmisel...kui ültse on viga , äkki nii peabki , peaasi et keema ei lähe
Aasta eest oli kõik kenasti 90 C peal ka -20 C pakasega ja küttis nii mis hirmus...enam seda tulemust ei saa, see ajabki vihale. Sooja puhub küll aga liiga vähe... Sisuliselt on soojendus koguaeg põhjas kui miinuskraadid väljas on... Ja suurte külmadega on ikka kuidagi jahe sõita...varbad on regulaarselt jääs
Jääbki siis sul vist müstika õhku. Aga tihendi ka ikka termostaadil ja korpstel ära vahetasid? (vist ikka vahetasid). Täielik müstika ka minujaoks. Äkki lihtsalt jäi mootor vanaks
TurboPassat kirjutas:Oletame et on õhk süsteemis sees... kuidas seda sealt kätte saada ?
Aja auto nina taevasse et õhk välja tuleks!!!
Alustuseks katsu kohabeal auto võimalikult soojaks saada siis nina ülese(Kanal,kraavikallas,jne) kui nina taevas siis auto töötab ja siis keera kork maha oota natuge 5-15sek ja vajuta salongi voolikuid(mulju neid)jamasime kaa siin mitme autoka.
Õhk ei viibi reeglina temperatuuri anduri all. Kui õhk süsteemis oleks, siis see seletaks ära selle, et miks sooja salongi ei puhu.
Ja kui õhk sees on, siis ei langetaks temperatuuri maanteesõidul vaid loobiks seda üles alla.
Mine käi diagnostikas, äkki on mingi temperatuuri andur otsustanud kala panema hakkata. Sest kui sul eelmine aasta oli kõik ok, siis praegu ei ole see enam normaalne.
Igaks juhuks võid ju proovida õhutamist.
Keera paisupaagil kork maha, soojendus kuuma peale, pisut pöördeid, paisupaagile kork peale. Pöörded peale ja lase nii kaua käija, kuni temperatuur tõuseb 90 peale. Siis uuesti kork maha vaikselt, siis näed ära, kas tuleb veel õhumulle või mitte.
Siis saad teada kas oli õhk sees või mitte.