Proovisin siis ühet 97 aatsa golf syncrot ja tundus, et tagasild ei vea. Kohalt minnes nagu korra kraabib ringi ja siis kõik. Lumme kinni ajades kraabib vaid 1 esimene. Kas peaks ka üks tagumine? Nagu aru saan siis visko siduriga ja peaks tagasilla järgi lükkama kui esimeded läbi libisevad? Foorumist uurides räägitakse, et mingi silikoon õli jookseb selt välja? Mis se täitmine võib maksat ja on see ise teostatav? ve on tal mingi punn kust õli kontrollida? Kas sama aasta 1,8 bensukal ja 1,9 diisli viskosidurid on samad?
Kuna alt pole veel väga uurinud siis kas visko on tagatifriga ühes tükis ve eraldi vahetatav? Või võib viga kuskil mujal olla? Sorry, et niipalju küsimusi kuid ei oska selle golfi neiveoga midagi peale hakata. Tagurpidi toimib samamoodi! A ja mis kasutatud viskosidur umkaudu maksab?
Oleks kiiret abi vaja.
[Muudetud: 27-12-2009 automees6]
Golf 3 Syncro tagasild
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php ... #pid433071
Kõik need asjad ja pildid on olemas võta kaido83 teema kasvõi ette. Diislit ei tehtud minu arust syncrot.
[Edited on 28-12-2009 by samzik]
Kõik need asjad ja pildid on olemas võta kaido83 teema kasvõi ette. Diislit ei tehtud minu arust syncrot.
[Edited on 28-12-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Täna uurisin uuesti. Poolteljed kindlasti korras. Tundub, et lihtsalt visko nõrgaks jäänud. Kohalt minnes kraabib tagumisi ringi küll kuid siis nagu hakkavad esimesed ringi käima. Näiteks kohalt minnes saab tagumiku ette visata kuid siis tekib esiveo efekt. Proovisin ka käsipiduri pele tõmmata ja kohalt minna ei jaksa ja esimesed tühja ka käima ei hakka. Võibolla peaksid permad rehvid all olema. Pole varem viskoga süsteemi proovind ka võibolla peabki nii olema. Ise rohkem quattroga sõitnud. Tal ju keskel lukku pole seega põhimütteliselt kinni olles hakkab ringi käima vaid üks ratas mis kergemini läbi libiseb. Mõni synkromees äkki komenteerib?
Ja diisel synkro mul ongi.
Ja diisel synkro mul ongi.
No aga kui tundub, et töötab, aga samas nagu ei tööta ka, siis mine aja ta kuhugi lumme ja on kohe näha kas toimib või mitte. Praegu peaks lumiseid kohti küllaga olema. Toimiva syncroga pole 25cm lumi mingi probleem olenemata rehvist ja kui kinni jääb siis on näha mis ja kus ringi veab.
Ainult üks ratas ei saa kindlasti ringi käia kui syncro toimib, nii eest kui tagant peab üks käima, vastasel juhul visco ei pea enam. Visco on eraldi vahetatav ja kasutatud töökorras isend maksab ~1000 eesti tubrikut. Visco ise on olenemata mootorist kõigil sama.
Seni teadaolevalt pole õlivahetusega keegi veel hakkama saanud, mingit eraldi õlipunni tal ei ole ja lahtivõtmine on midgi sarnast seifi muukimisega
Ja kommentaariks Hr. samzik-ule, et ise polnud ka kuulnud et diislitele syncro kaste tehti kuni juhuslikult ühte universaalkerega Golf 3 müügis nägin (võimalik et sama autost hetkel see teema siin). Sama arvamus oli kunagi universaalkerega VR6 kohta aga näet mõned (just syncrod) on ikka tehasest välja veerenud.
Võibolla automees6 on nii lahke ja avaldab selle probleemse masina VIN koodi, et saaks uurida mis varustusega ta tehasest välja veeres?
Ainult üks ratas ei saa kindlasti ringi käia kui syncro toimib, nii eest kui tagant peab üks käima, vastasel juhul visco ei pea enam. Visco on eraldi vahetatav ja kasutatud töökorras isend maksab ~1000 eesti tubrikut. Visco ise on olenemata mootorist kõigil sama.
Seni teadaolevalt pole õlivahetusega keegi veel hakkama saanud, mingit eraldi õlipunni tal ei ole ja lahtivõtmine on midgi sarnast seifi muukimisega

Ja kommentaariks Hr. samzik-ule, et ise polnud ka kuulnud et diislitele syncro kaste tehti kuni juhuslikult ühte universaalkerega Golf 3 müügis nägin (võimalik et sama autost hetkel see teema siin). Sama arvamus oli kunagi universaalkerega VR6 kohta aga näet mõned (just syncrod) on ikka tehasest välja veerenud.
Võibolla automees6 on nii lahke ja avaldab selle probleemse masina VIN koodi, et saaks uurida mis varustusega ta tehasest välja veeres?