Passat 00, 1.9td 85kW käivitamisel raskused
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat 00, 1.9td 85kW käivitamisel raskused
Nimelt mida külmemaks on ilmad läinud, seda kauem peab hommikuti käiama, ennem kui käima saan. Ülejäänud päeva siis toimib korralikult. Järgmisel hommikul sama jama. Filter vahetatud. Ehk mootor juba kulunud? 330000 kukil juba.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
-
- Klubiline
- Postitusi: 777
- Liitunud: 28 Veebr 2009, 18:16
- Telefon: 56643833
- Auto: Passat B7, HIGHLINE; OhtlikPeldikEestiLiikluses; BMW 535d
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Elementaarne Watson:thumbup:,et ma stupid ise selle peale ei tulnud:lol:Tänud hää nõu eest!alts20 kirjutas:kontrilli tavalise kontroll lambiga. Küünlaid maha pole tarvis keerata.
küünaldelt eemalda juhtmed, lambi üks ots aku + peale ja teisega käi mööda küünla otsi, kust just juhme eemaldasid. Kui põleb korralikult siis see töötab, kui hõõgub või üldse ei põle siis see on läbi
Katse meetod on kõige tõhusam,keerad maha,paned miinuse küündla külge ja + küündla taga otsaklemmi .küünal peab punaseks minema (hõõguma)
Näed puus ette ja punaseks
http://www.youtube.com/watch?v=IGejy1fQ5WQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Näed puus ette ja punaseks

http://www.youtube.com/watch?v=IGejy1fQ5WQ" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Nüüd on tõesti aeg sekkuda. Nimelt tänapäeval võib juhtuda et ei tööta eelsüüteküünlad mitte 12V peal vaid neid toidab eraldi toiteahel näiteks 5V peal! Seega kui sa lükkad küünla nüüd otse aku külge, põleb ta sirinal mahaT6nis2 kirjutas:No nüüd on õige aeg sekkuda. Nimelt küünal tuleb maha keerata ja siis vool peale anda. Punaseks peab minema küünla ots. On küll juhuseid,kus küünla alg ots läheb punaseks,kuid see jääb pihusti pritse tööpinnast eemale(nurga taha). Tester näitab küll korrasolekut küünlal,kuid tegelikult ta ei abista käivitusel silindrit. Küünla alg ots tähendab küünla elemendi algust,juurikat. Lõpp,ehk tipp peab punaseks minema.

▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
Said vahetatud need küünlad, kuid sama jama ikkagi. Kui andis juba -20 läks paugupealt käima (oli vist nii paks, et ei läinud tagasi). Sellest järgmine eeldus, et ehk pikema seismise järel vajub kütus tagasi? Muretsesin klapi, mis kütusevoolikule vahele panna ja mis ei lase kütust tagasi. Annan siis teada, kas aitas
alts20 kirjutas:Selline klapp on ju sellel autol originaalis ka olemas ja lisa ei ole vaja ju panna. Pigem võiks kontrollida originaali töötavust ja see siis vajadusel vahetada. Asub küttefiltri peal
Mul sama viga (2001 1.9d 74kw), peale ööd seismist tahab käiamist. Küünaldega kõik ok. Tunne et ei saa kohe kütust kätte, võimalik et vajub tagasi. Kuda klappi kontrollida? Kui viga selles, kas tasuks uus osta ja mitte riskida romulast muretsedes?
käima minnes lööb mingit tossu kah välja?soorebane kirjutas:alts20 kirjutas:Selline klapp on ju sellel autol originaalis ka olemas ja lisa ei ole vaja ju panna. Pigem võiks kontrollida originaali töötavust ja see siis vajadusel vahetada. Asub küttefiltri peal
Mul sama viga (2001 1.9d 74kw), peale ööd seismist tahab käiamist. Küünaldega kõik ok. Tunne et ei saa kohe kütust kätte, võimalik et vajub tagasi. Kuda klappi kontrollida? Kui viga selles, kas tasuks uus osta ja mitte riskida romulast muretsedes?
kui lööb musta siis ei tohiks kütuse kätte saamisega probleeme olla.
ja kas käivitamine on -20c juures sama raske kui +c juures.
sellel mootoril lööb elekripump süüte sisse keeramisel kütusesüsteemis kütuse üles juhul kui see alla vajub? vähemalt mingit tagasivool vms toimub paaki.
to: alts20 ehk oskad öelda kus 1.9tdi 74kw pd mootoril asub see kütuseklapp? mu metallsõbral on kütusefiltri peal kütuse soojendus jahutusvedeliku pealt.
käima minnes lööb jah korra pahmaka musta välja. Külmaga tahtis küll miski 10-15 sek kauem käiata, nüüd mõne miinusega vähem. Ei mõista mis võib probleemiks olla, ja kas tasub seda klappi kontrollima hakata. Iseenesest asub mu isendil klapp vist ka kütuse filtri peal, aga kuda seda kontrollitakse ei oska aimata?alx kirjutas:käima minnes lööb mingit tossu kah välja?soorebane kirjutas:alts20 kirjutas:Selline klapp on ju sellel autol originaalis ka olemas ja lisa ei ole vaja ju panna. Pigem võiks kontrollida originaali töötavust ja see siis vajadusel vahetada. Asub küttefiltri peal
Mul sama viga (2001 1.9d 74kw), peale ööd seismist tahab käiamist. Küünaldega kõik ok. Tunne et ei saa kohe kütust kätte, võimalik et vajub tagasi. Kuda klappi kontrollida? Kui viga selles, kas tasuks uus osta ja mitte riskida romulast muretsedes?
kui lööb musta siis ei tohiks kütuse kätte saamisega probleeme olla.
ja kas käivitamine on -20c juures sama raske kui +c juures.
sellel mootoril lööb elekripump süüte sisse keeramisel kütusesüsteemis kütuse üles juhul kui see alla vajub? vähemalt mingit tagasivool vms toimub paaki.
to: alts20 ehk oskad öelda kus 1.9tdi 74kw pd mootoril asub see kütuseklapp? mu metallsõbral on kütusefiltri peal kütuse soojendus jahutusvedeliku pealt.
käima minnes lööb jah korra pahmaka musta välja. Külmaga tahtis küll miski 10-15 sek kauem käiata, nüüd mõne miinusega vähem. Ei mõista mis võib probleemiks olla, ja kas tasub seda klappi kontrollima hakata. Iseenesest asub mu isendil klapp vist ka kütuse filtri peal, aga kuda seda kontrollitakse ei oska aimata?[/rquote]
huvitav, meil sama mootor sama jamaga aga sul pole kütuse eelsoojendust?huvitav kus mul see klapp asuda võib siis.
ma ise kaldun arvama et asi pihustites või tõesti hõredaks jäänud. volkaris öeldi, et mu sõbraga u 500000 läbi aetud. oma 200 maha keritud.
keegi oskab ehk öelda mis surve silindril peaks olema? diagnostis näitas nõks üle 10.
huvitav, meil sama mootor sama jamaga aga sul pole kütuse eelsoojendust?huvitav kus mul see klapp asuda võib siis.
ma ise kaldun arvama et asi pihustites või tõesti hõredaks jäänud. volkaris öeldi, et mu sõbraga u 500000 läbi aetud. oma 200 maha keritud.
keegi oskab ehk öelda mis surve silindril peaks olema? diagnostis näitas nõks üle 10.
surveaste ja kompressioon on ju kaks eri asja. Kompressiooni peaks mõõdetama ikkagi kellaga ja mehhaaniliselt, kell pihusti või eelsüüte küünla asemele keerates ja selle tulem peaks näitama mootori tihedust ehk korrasolekut.
Täpsemalt nende kahe asja erinevusest saab lugeda siit:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6759" onclick="window.open(this.href);return false;
Sinu autol peaks mõõte tulemus jääma siiski sinna 25-30 kanti ja erinevatel silindritel ei tohiks need näidud erineda liialt.
Täpsemalt nende kahe asja erinevusest saab lugeda siit:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6759" onclick="window.open(this.href);return false;
Sinu autol peaks mõõte tulemus jääma siiski sinna 25-30 kanti ja erinevatel silindritel ei tohiks need näidud erineda liialt.
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Mis mõõtühik?alts20 kirjutas:25-30 kanti
Ma muidugi võin eksida aga bensiini mootoril oli 12-15bar ja diislil 20-25bar
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
asjalik:thumbup:alts20 kirjutas:surveaste ja kompressioon on ju kaks eri asja. Kompressiooni peaks mõõdetama ikkagi kellaga ja mehhaaniliselt, kell pihusti või eelsüüte küünla asemele keerates ja selle tulem peaks näitama mootori tihedust ehk korrasolekut.
Täpsemalt nende kahe asja erinevusest saab lugeda siit:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6759" onclick="window.open(this.href);return false;
Sinu autol peaks mõõte tulemus jääma siiski sinna 25-30 kanti ja erinevatel silindritel ei tohiks need näidud erineda liialt.
ei tea mida nad siis digitaalselt mõõtsid. peaks sebima selle mõõteriista
Surve aste ei muutu,muutub kompressioon,ehk surve. B mootoril surve vähemalt olgu 11. ,kuid diislil 23. Ise kellaga mõõtnud. Ei vaidle kellegagi,kuid küsin,mis marki diisel mootor annab kolvipeale survet ca. 30 AT.? (alts 20). Mõõdetakse starteri kiiruse juures,ehk kui kiiresti starter suudab väntvõlli ringi ajada.