Passat 00, 1.9td 85kW käivitamisel raskused

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Ax1600
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Dets 2008, 21:02
Asukoht:

Passat 00, 1.9td 85kW käivitamisel raskused

Lugemata postitus Postitas Ax1600 »

Nimelt mida külmemaks on ilmad läinud, seda kauem peab hommikuti käiama, ennem kui käima saan. Ülejäänud päeva siis toimib korralikult. Järgmisel hommikul sama jama. Filter vahetatud. Ehk mootor juba kulunud? 330000 kukil juba.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

Oled kuulnud et mida külmem ilm seda halvemini auto käivitub? Ja kui väga segabb pane plokisoojendus.

Gee60
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 12 Apr 2005, 20:19
Telefon: 555 3 444 3
Auto: B5.5 ja A6C5 ja Kollane Leon
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas Gee60 »

eelsüüteküünlad õhtal

Ax1600
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Dets 2008, 21:02
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Ax1600 »

kuidas eelsüüteküünalde seisukorda kontrollida?

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Ax1600 kirjutas:kuidas eelsüüteküünalde seisukorda kontrollida?
Kuna enamus eelsüüteküünlaid põleb läbi nii, et nende vooluring katkeb, siis kontrollida saad näiteks testriga.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

jürts
Klubiline
Postitusi: 777
Liitunud: 28 Veebr 2009, 18:16
Telefon: 56643833
Auto: Passat B7, HIGHLINE; OhtlikPeldikEestiLiikluses; BMW 535d
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas jürts »

Ei hakka uut teemat tegema,vaid teemaalgataja lahkel loal küsiks ka siin teemas nõu,et mul sama jama ja tahakski teada,et kuidas neid testriga testida-teab keegi?Milline peab see takistus vms. näit olema?Ja kas pean nad maha enne kruvima või saab ka niisama kontrollida?
Ette tänades.
Jyrts.:cool:

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

kontrilli tavalise kontroll lambiga. Küünlaid maha pole tarvis keerata.
küünaldelt eemalda juhtmed, lambi üks ots aku + peale ja teisega käi mööda küünla otsi, kust just juhme eemaldasid. Kui põleb korralikult siis see töötab, kui hõõgub või üldse ei põle siis see on läbi

jürts
Klubiline
Postitusi: 777
Liitunud: 28 Veebr 2009, 18:16
Telefon: 56643833
Auto: Passat B7, HIGHLINE; OhtlikPeldikEestiLiikluses; BMW 535d
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas jürts »

alts20 kirjutas:kontrilli tavalise kontroll lambiga. Küünlaid maha pole tarvis keerata.
küünaldelt eemalda juhtmed, lambi üks ots aku + peale ja teisega käi mööda küünla otsi, kust just juhme eemaldasid. Kui põleb korralikult siis see töötab, kui hõõgub või üldse ei põle siis see on läbi
Elementaarne Watson:thumbup:,et ma stupid ise selle peale ei tulnud:lol:Tänud hää nõu eest!

kratt6
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas kratt6 »

Katse meetod on kõige tõhusam,keerad maha,paned miinuse küündla külge ja + küündla taga otsaklemmi .küünal peab punaseks minema (hõõguma)
Näed puus ette ja punaseks :)
http://www.youtube.com/watch?v=IGejy1fQ5WQ" onclick="window.open(this.href);return false;

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

T6nis2 kirjutas:No nüüd on õige aeg sekkuda. Nimelt küünal tuleb maha keerata ja siis vool peale anda. Punaseks peab minema küünla ots. On küll juhuseid,kus küünla alg ots läheb punaseks,kuid see jääb pihusti pritse tööpinnast eemale(nurga taha). Tester näitab küll korrasolekut küünlal,kuid tegelikult ta ei abista käivitusel silindrit. Küünla alg ots tähendab küünla elemendi algust,juurikat. Lõpp,ehk tipp peab punaseks minema.
Nüüd on tõesti aeg sekkuda. Nimelt tänapäeval võib juhtuda et ei tööta eelsüüteküünlad mitte 12V peal vaid neid toidab eraldi toiteahel näiteks 5V peal! Seega kui sa lükkad küünla nüüd otse aku külge, põleb ta sirinal maha :lol: Üks selline mootor on näiteks Oktavia 1.9 TDI kus Boschi küünlad töötavad 5V pealt.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Vot ei maleta enam peast aga mingi aasta tulid juba keeramilised kyynlad, mida saab yldse arvutiga kontollida, ei pea enam mitte midagi maha votma.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Neli ratast,jutt oli passatist väljalaskega 2000.

Ax1600
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Dets 2008, 21:02
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Ax1600 »

Said vahetatud need küünlad, kuid sama jama ikkagi. Kui andis juba -20 läks paugupealt käima (oli vist nii paks, et ei läinud tagasi). Sellest järgmine eeldus, et ehk pikema seismise järel vajub kütus tagasi? Muretsesin klapi, mis kütusevoolikule vahele panna ja mis ei lase kütust tagasi. Annan siis teada, kas aitas

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

Selline klapp on ju sellel autol originaalis ka olemas ja lisa ei ole vaja ju panna. Pigem võiks kontrollida originaali töötavust ja see siis vajadusel vahetada. Asub küttefiltri peal

soorebane
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 23 Aug 2006, 11:03
Asukoht: harjumaa

Lugemata postitus Postitas soorebane »

alts20 kirjutas:Selline klapp on ju sellel autol originaalis ka olemas ja lisa ei ole vaja ju panna. Pigem võiks kontrollida originaali töötavust ja see siis vajadusel vahetada. Asub küttefiltri peal

Mul sama viga (2001 1.9d 74kw), peale ööd seismist tahab käiamist. Küünaldega kõik ok. Tunne et ei saa kohe kütust kätte, võimalik et vajub tagasi. Kuda klappi kontrollida? Kui viga selles, kas tasuks uus osta ja mitte riskida romulast muretsedes?

alx
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 15 Dets 2009, 20:20
Asukoht: Lõuna Eesti

Lugemata postitus Postitas alx »

soorebane kirjutas:
alts20 kirjutas:Selline klapp on ju sellel autol originaalis ka olemas ja lisa ei ole vaja ju panna. Pigem võiks kontrollida originaali töötavust ja see siis vajadusel vahetada. Asub küttefiltri peal

Mul sama viga (2001 1.9d 74kw), peale ööd seismist tahab käiamist. Küünaldega kõik ok. Tunne et ei saa kohe kütust kätte, võimalik et vajub tagasi. Kuda klappi kontrollida? Kui viga selles, kas tasuks uus osta ja mitte riskida romulast muretsedes?
käima minnes lööb mingit tossu kah välja?
kui lööb musta siis ei tohiks kütuse kätte saamisega probleeme olla.
ja kas käivitamine on -20c juures sama raske kui +c juures.
sellel mootoril lööb elekripump süüte sisse keeramisel kütusesüsteemis kütuse üles juhul kui see alla vajub? vähemalt mingit tagasivool vms toimub paaki.
to: alts20 ehk oskad öelda kus 1.9tdi 74kw pd mootoril asub see kütuseklapp? mu metallsõbral on kütusefiltri peal kütuse soojendus jahutusvedeliku pealt.

soorebane
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 23 Aug 2006, 11:03
Asukoht: harjumaa

Lugemata postitus Postitas soorebane »

alx kirjutas:
soorebane kirjutas:
alts20 kirjutas:Selline klapp on ju sellel autol originaalis ka olemas ja lisa ei ole vaja ju panna. Pigem võiks kontrollida originaali töötavust ja see siis vajadusel vahetada. Asub küttefiltri peal

Mul sama viga (2001 1.9d 74kw), peale ööd seismist tahab käiamist. Küünaldega kõik ok. Tunne et ei saa kohe kütust kätte, võimalik et vajub tagasi. Kuda klappi kontrollida? Kui viga selles, kas tasuks uus osta ja mitte riskida romulast muretsedes?
käima minnes lööb mingit tossu kah välja?
kui lööb musta siis ei tohiks kütuse kätte saamisega probleeme olla.
ja kas käivitamine on -20c juures sama raske kui +c juures.
sellel mootoril lööb elekripump süüte sisse keeramisel kütusesüsteemis kütuse üles juhul kui see alla vajub? vähemalt mingit tagasivool vms toimub paaki.
to: alts20 ehk oskad öelda kus 1.9tdi 74kw pd mootoril asub see kütuseklapp? mu metallsõbral on kütusefiltri peal kütuse soojendus jahutusvedeliku pealt.
käima minnes lööb jah korra pahmaka musta välja. Külmaga tahtis küll miski 10-15 sek kauem käiata, nüüd mõne miinusega vähem. Ei mõista mis võib probleemiks olla, ja kas tasub seda klappi kontrollima hakata. Iseenesest asub mu isendil klapp vist ka kütuse filtri peal, aga kuda seda kontrollitakse ei oska aimata?

alx
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 15 Dets 2009, 20:20
Asukoht: Lõuna Eesti

Lugemata postitus Postitas alx »

käima minnes lööb jah korra pahmaka musta välja. Külmaga tahtis küll miski 10-15 sek kauem käiata, nüüd mõne miinusega vähem. Ei mõista mis võib probleemiks olla, ja kas tasub seda klappi kontrollima hakata. Iseenesest asub mu isendil klapp vist ka kütuse filtri peal, aga kuda seda kontrollitakse ei oska aimata?[/rquote]

huvitav, meil sama mootor sama jamaga aga sul pole kütuse eelsoojendust?huvitav kus mul see klapp asuda võib siis.
ma ise kaldun arvama et asi pihustites või tõesti hõredaks jäänud. volkaris öeldi, et mu sõbraga u 500000 läbi aetud. oma 200 maha keritud.
keegi oskab ehk öelda mis surve silindril peaks olema? diagnostis näitas nõks üle 10.

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

kui tõesti ikka õigesti mõõdeti siis 10 on tõesti vähe. 25-31 vahel võiks olla.


[Muudetud: 28-12-2009 alts20]

alx
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 15 Dets 2009, 20:20
Asukoht: Lõuna Eesti

Lugemata postitus Postitas alx »

alts20 kirjutas:kui tõesti ikka õigesti mõõdeti siis 10 on tõesti vähe. 25-31 vahel võiks olla.


[Muudetud: 28-12-2009 alts20]
seda arvasin minagi aga paljud väidavad et uuematel ongi madalam surve vms. mõõtmine teostatid universaalse diagnosti aparaadiga kah muidugi.

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

surveaste ja kompressioon on ju kaks eri asja. Kompressiooni peaks mõõdetama ikkagi kellaga ja mehhaaniliselt, kell pihusti või eelsüüte küünla asemele keerates ja selle tulem peaks näitama mootori tihedust ehk korrasolekut.

Täpsemalt nende kahe asja erinevusest saab lugeda siit:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6759" onclick="window.open(this.href);return false;

Sinu autol peaks mõõte tulemus jääma siiski sinna 25-30 kanti ja erinevatel silindritel ei tohiks need näidud erineda liialt.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

alts20 kirjutas:25-30 kanti
Mis mõõtühik?

Ma muidugi võin eksida aga bensiini mootoril oli 12-15bar ja diislil 20-25bar
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

alx
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 15 Dets 2009, 20:20
Asukoht: Lõuna Eesti

Lugemata postitus Postitas alx »

alts20 kirjutas:surveaste ja kompressioon on ju kaks eri asja. Kompressiooni peaks mõõdetama ikkagi kellaga ja mehhaaniliselt, kell pihusti või eelsüüte küünla asemele keerates ja selle tulem peaks näitama mootori tihedust ehk korrasolekut.

Täpsemalt nende kahe asja erinevusest saab lugeda siit:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6759" onclick="window.open(this.href);return false;

Sinu autol peaks mõõte tulemus jääma siiski sinna 25-30 kanti ja erinevatel silindritel ei tohiks need näidud erineda liialt.
asjalik:thumbup:
ei tea mida nad siis digitaalselt mõõtsid. peaks sebima selle mõõteriista

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

Kermo kirjutas:
alts20 kirjutas:25-30 kanti
Mis mõõtühik?

Ma muidugi võin eksida aga bensiini mootoril oli 12-15bar ja diislil 20-25bar
Autodata näitab konkreetselt sellele mootorile siiski 25-31bar

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Surve aste ei muutu,muutub kompressioon,ehk surve. B mootoril surve vähemalt olgu 11. ,kuid diislil 23. Ise kellaga mõõtnud. Ei vaidle kellegagi,kuid küsin,mis marki diisel mootor annab kolvipeale survet ca. 30 AT.? (alts 20). Mõõdetakse starteri kiiruse juures,ehk kui kiiresti starter suudab väntvõlli ringi ajada.

Vasta

Mine “Diislid”