K:Golfi esisilla kohta LUKKU
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
K:Golfi esisilla kohta LUKKU
1)Kas golf 2 ja golf 3 abiraamid (sillatalad või mis iganes moodi seda veel nimetatakse) on ühesugused või erinevad?
Golf 3'me sild on laiem, aga mind huvitab hetkel kas erinevad on ainult õõtsad või on ka abiraam laiem? seda tean, et sillad on omavahel vahetatavad, ehk kinnituskohad on samad.
2)Kas vanemate volkswagenite (golf2/3 passat b3) veovõllidel on peale pikkuse ka muid erinevusi? et siis kas põhimõtteliselt oleks võimalik kokku panna selline kompott, et golf 2le alla golf golf 3 GTI esisild, golf 3 veovõllid ja golf 2 käänmikud näiteks?
Tänud kes viitsivad vastata.
Markko
[Muudetud: 2-1-2010 Markko]
Golf 3'me sild on laiem, aga mind huvitab hetkel kas erinevad on ainult õõtsad või on ka abiraam laiem? seda tean, et sillad on omavahel vahetatavad, ehk kinnituskohad on samad.
2)Kas vanemate volkswagenite (golf2/3 passat b3) veovõllidel on peale pikkuse ka muid erinevusi? et siis kas põhimõtteliselt oleks võimalik kokku panna selline kompott, et golf 2le alla golf golf 3 GTI esisild, golf 3 veovõllid ja golf 2 käänmikud näiteks?
Tänud kes viitsivad vastata.
Markko
[Muudetud: 2-1-2010 Markko]
Selline asi on võimalik kui panna ka g3 gti käänmikud. sest g2 sarniir ei sobi g3 õõtsaga ja g3 sarniir ei istu g2 käänmikku, g3 pooltelje ots ei istu g2 rummu.Markko kirjutas: et siis kas põhimõtteliselt oleks võimalik kokku panna selline kompott, et golf 2le alla golf golf 3 GTI esisild, golf 3 veovõllid ja golf 2 käänmikud näiteks?
Tänud kes viitsivad vastata.
Markko
g3 sild on laiem õõtsa pikkuse arvelt.
G2. ja G3. ESISILLA Tala on samade kinnitus kohtadega,kuid mootori padja kronstein teine,padi,mis asetseb gegeka pool,kuid salongi pool. G2-el. on padi kahe kõrva vahel, G3-el on padi ,,nn,, lamav. Selleks ka vaja mootori küljes olevat kronsteini teist. G3-e. sild eest on laiem ainult õõtshoova pikkuse arvelt. Golf 2-hele paned alla ainult G3-e . silla tala,poolassid jäävad G2. pealt.
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
Tänud asjalike vastuste eest. Aga paar asja jäi veel lahtiseks:
1) Mis pärast g3 sarniir ei istu g2 käänmikku? koonuse kalle erinev? kiiruga netist vaatasin sarniire ja g3 sarniiri läbimõõt 19mm, mul g2 gti'l sama läbimõõt. Ja kas g2 abiraamile/sillatalale g3 õõtsad lähevad külge?
Probleem, miks sellise frankentseini kombineerimise kohta küsin, seisneb selles, et tahaks ka pidureid suuremaid panna, aga g3 suurte piduritega käänmikud on 5 rattapoldiga. Teine võimalus oleks Passat syncro tagasild teha ka 5 poldiliseks, oskab keegi selle teostatavuse kohapealt hüva nõu anda?
T6nis2: kas g3 silla puhul g2 veovõllid lühikeseks ei jää.
1) Mis pärast g3 sarniir ei istu g2 käänmikku? koonuse kalle erinev? kiiruga netist vaatasin sarniire ja g3 sarniiri läbimõõt 19mm, mul g2 gti'l sama läbimõõt. Ja kas g2 abiraamile/sillatalale g3 õõtsad lähevad külge?
Probleem, miks sellise frankentseini kombineerimise kohta küsin, seisneb selles, et tahaks ka pidureid suuremaid panna, aga g3 suurte piduritega käänmikud on 5 rattapoldiga. Teine võimalus oleks Passat syncro tagasild teha ka 5 poldiliseks, oskab keegi selle teostatavuse kohapealt hüva nõu anda?
T6nis2: kas g3 silla puhul g2 veovõllid lühikeseks ei jää.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Mõeldud oli ilmselt,et G3 GTI 5x100 silla sharniir ei istu G2 käänmikuga kokku, sest sharniiri ots "vaatab" sissepoole.Markko kirjutas: 1) Mis pärast g3 sarniir ei istu g2 käänmikku? koonuse kalle erinev? kiiruga netist vaatasin sarniire ja g3 sarniiri läbimõõt 19mm, mul g2 gti'l sama läbimõõt.
Miks nn G60 pidureid ette ei taha panna? 280x22 jääb väheks?
G3 sillatalal on veel 2 lisakinnitust poolraamide külge stabika kinnitustest tagapool, G2 poolraamide sees on augud nende jaoks olemas, aga mutreid pole sinna sisse keevitatud (välja arvatud G60).
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
Kas g2 rummud ei sobi g3 käänmike ja laagrite sisse? ladu24.ee st vaatasin praegu, et mõõtude järgi peaks nagu minema, et g2 rummu välimine läbimõõt 40 mm (see osa mis laagri sisse läheb) ja ka g3 gti (110 kW) esimeste rattalaagrite siseläbimõõt 40 mm, samas ei ole kindel nende andmete usaldusväärsuses, kuna seal pakutakse nii gti'dele kui vr6 tele rummudeks 4*100 auguvalemiga rumme 
[Muudetud: 31-12-2009 Markko]

[Muudetud: 31-12-2009 Markko]
G2 rummud on peenemad.Markko kirjutas:Kas g2 rummud ei sobi g3 käänmike ja laagrite sisse? ladu24.ee st vaatasin praegu, et mõõtude järgi peaks nagu minema, et g2 rummu välimine läbimõõt 40 mm (see osa mis laagri sisse läheb) ja ka g3 gti (110 kW) esimeste rattalaagrite siseläbimõõt 40 mm, samas ei ole kindel nende andmete usaldusväärsuses, kuna seal pakutakse nii gti'dele kui vr6 tele rummudeks 4*100 auguvalemiga rumme
[Muudetud: 31-12-2009 Markko]
Mis su tegevuse eesmärk on?
Kui tahad lihtsalt suuremaid pidureid 256/280 ette panna siis lihtsam on võtta passati käänmikud koos pidurisadulatega, tund tööd ja ei ole vaja midagi aretada.
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
Eesmärk on esisild laiemaks saada ja 280mm pidurid panna.
Kui nüüd järele mõelda, siis tegelikult ei oleks sellest mingit kasu kui saaks g2 rummu g3 gti käänmikku istutada, sest vastavaid 4*100 aukudega kettaid nagunii võtta poleks ja peaks ikkagi puurima hakkama, mida ma vähemalt esialgu üritan vältida.
Ise mõtlesin praegu sellise kombinatsiooni välja: G2 abiraam, g3 gti õõtsad, g60 käänmikud. Passati veovõllid. Peaksid omavahel sobima, parandage mind kui eksin.
Kui nüüd järele mõelda, siis tegelikult ei oleks sellest mingit kasu kui saaks g2 rummu g3 gti käänmikku istutada, sest vastavaid 4*100 aukudega kettaid nagunii võtta poleks ja peaks ikkagi puurima hakkama, mida ma vähemalt esialgu üritan vältida.
Ise mõtlesin praegu sellise kombinatsiooni välja: G2 abiraam, g3 gti õõtsad, g60 käänmikud. Passati veovõllid. Peaksid omavahel sobima, parandage mind kui eksin.
Miks sa tood G2-e. või G3-3. esisilla teemasse Passatit. Kui sa oled nii metalli kuningas,kes koma täpsust teab,erinevatest esi sildadest ,siis sa foorumisse ei postitaks oma ,,probleemi,, . Palun veel kord,mitte solvuda. Ütlesin ju kuidas G2he. silda laiemaks saab. Sama hästi võiks teha G3-e. silda kitsamaks.
4*100 280mm pidurikettad on täitsa olemas. Passat g60 omad olid vist.Markko kirjutas:Eesmärk on esisild laiemaks saada ja 280mm pidurid panna.
Kui nüüd järele mõelda, siis tegelikult ei oleks sellest mingit kasu kui saaks g2 rummu g3 gti käänmikku istutada, sest vastavaid 4*100 aukudega kettaid nagunii võtta poleks ja peaks ikkagi puurima hakkama, mida ma vähemalt esialgu üritan vältida.
Ise mõtlesin praegu sellise kombinatsiooni välja: G2 abiraam, g3 gti õõtsad, g60 käänmikud. Passati veovõllid. Peaksid omavahel sobima, parandage mind kui eksin.
Passati teema on sellepärast, et neid osi on lihtsam g2le istutada kui g3 GTI omi.
Meil olid eesmärgid: suuremad pidurid, laiem sild, suurem pikikalle, jämedamad poolteljeotsad, 4*100 veljed.
Kasu oli niipalju et juhitavus ja pidurid läksid paremaks ja pooltelgedel hakkasid otste asemel võllid pooleks minema.
T6nis2 kirjutas:Enne kuulmatu . Ole loogilise mõtlemisega. Viga võib olla sellest,et keegi on pikendanud,või lühendanud poolassi keevituseteel. Ekspertiis TEEB SELLE KOHE KINNDLAKS.
Ma arvan, et viga on pooltelje materjalis, mootori võimsuses ja lsd diffris. See suht tavaline, et need pooleks lähevad, juba siin foorumis on vähemalt 3 kasutajat kellel on need korduvalt pooleks läinud g2el. Aga sellele veale on meil lahendus ka olemas
Aga see pooltelje teema on hetkel täiesti OT antud teemas.
Liigendil ei purune mitte separaator vaid see ots mis rattalaagri sees on. Kui auto seisma jääb siis avastad et see suur 30 mutter on koos võllijupiga minema lennanud.T6nis2 kirjutas:Räägime siiski liigendi purunemisest. Liigendi sees on ,,separaator,, . Teeme teoorja omavahel selgeks,et saaksime teine teisest aru.
Tundub , et sa pole vist täpselt asjast aru saand, panin paar pilti , küll mitte VW ,aga teema täpselt sama.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre" onclick="window.open(this.href);return false; ... 428&page=6
http://audiforums.com/forum/showthread.php?t=120454" onclick="window.open(this.href);return false;
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
No mis teha kui ta nii tark on, et tarkus vägisi "üle ääre" ajab. Teinekord siis tean, et ei ole mõtet teemat teha vaid parem saadan kohe T6nis2'le ps. Minu arust on ainult rõõmustav et meil siin foorumis ka selliseid tegelasi on, kes kõike teavad ja kellel teoorjawoody kirjutas:Tõnis, kas sa suudad kunagi ka natuke vait olla???

Ja nagu ma aru saan siis minu poolt viimasena välja pakutud kompotile pole vastukaja tulnud, ja ma ise arvan, et see peaks kokku sobima küll, et siis paistab, kui jupid kokku kogutud, kas ka reaalselt kokku istub.
Minu jaoks teema ammendunud.