Väga oleks abi vaja. Tegu 94a mootoriga. Räägiks ära millest kõik alguse sai.
Ühel päeval avastasin, et mootoril ei tööta kõik silindrid. Leidsin vea- süütepoolist/coilpackist oli tükk ära murdunud koos küündlajuhtmega. Hankisin uue coilpacki. panin külge. keerasin süüdet ja siis lendas mingisugune musta värvi seebi suurune kopsik laiali mis õhu pealevõtuga ühenduses. Panin ka selle uue. Kuid auto enam ei tööta nagu enne coilpacki purunemist töötas. Sõites jõnksutab, paigal töödates podiseb ja väriseb, ehk siis kõik silindrid ei tee oma tööd. Kas see kui coilpack oli pooleks ja sädet välja loopis ei võinud kahjustada aju? Mõistus on otsas-mida peaksin kontrollima?
Vr6 podiseb, jõnksutab.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 25 Mai 2008, 23:46
- Asukoht: Rakvere
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
säde
Oled ikka kindel,et sellel uuel süütepoolil kõik väljundid töötavad? Kui said lammari vidina, võib samuti vigane olla.
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 16 Mai 2007, 22:32
- Auto: vw golf II td 44kw`91, BMW 525 TDS E39`97, BMW 316 E36 , Saab 95` 97,Corolla AE82 ,GSX-R 600`99,Jawa 350 `71,Riga 91
- Asukoht: Tartu
Võibolla tõesti peaksid kõiki väljundeid kontrollima ,et kui kusagil isegi sellel coilpackil mõrad sees siis võib piisata sellest, et saab kusagilt massi.
WARNING! To avoid possible breathing problems caused by rapid acceleration of this Corrado,all females are advised to remove any tight fitting clothes. TELF : 53739123
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 25 Mai 2008, 23:46
- Asukoht: Rakvere
Auto korras. Õliaurudepüüdja lendal laiali kuna üks coilpacki juhe oli ennast lahti ühendanud ja vahest toimis ainult. See tekitas sädeme juba siis kui süüte sisse panid.
Coilpacki panin Ford Edis tüüpi(125KW v6 mondeo oma). Kõige keerulisem oli asja juures õiged süütejuhtmed leida kuna süütepooli väljundid erinevad VW standardist. Kellel suurem huvi võin juhendada kyuidas lahenduseni jõudsin.
Projekt läks kokku maksma u 1000( töökindlam ja odavam coilpack 400.- ja uued ngk-süütejuhtmed 600.-)
Coilpacki panin Ford Edis tüüpi(125KW v6 mondeo oma). Kõige keerulisem oli asja juures õiged süütejuhtmed leida kuna süütepooli väljundid erinevad VW standardist. Kellel suurem huvi võin juhendada kyuidas lahenduseni jõudsin.
Projekt läks kokku maksma u 1000( töökindlam ja odavam coilpack 400.- ja uued ngk-süütejuhtmed 600.-)
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town