Nimelt sõitsin oma Corradoga, ükshetk käis ilge litter ja lõi ratta plokki. Ehmatusest jäin siis seisma (mõtlesin, et sõitsin millegile otsa). Käisin tiiru ümber auto aga ei midagi. Koju sõites kast nagu vahepeal takerdusaga nagu hullu ka ei olnud. Kodus autot liigutades selgus kurb tõsiasi, et õli jookseb . Sai korra kiiresti vaadaud, et kust see tuleb. Tundub tulevat mootori ja kasti vahelt. Ja siin ma palungi teie abi. Mis võis juhtuda (esialgseid oletusi kui võimalik ja vb on kellegil kunagi sama juhtunud). SRY kirjavigade pärast
No ta sai ka esimese käiguga liigelda, lõpuks siiski lükkasime vabakäiguga töökoja juurde ära. Ragises küll mõnusalt. Igal juhul kui juba õli tuleb(lõi kastile augu sisse), siis vist sul muud ei jää üle kui asendus kast leida.
Sidur oli sul korras ? siduri kärsakat pole tundnud ?
Sidur oli korras aga mina sõitsin omaljõul ja iga käiguga vabalt ringi. aa ja spido lõpetas ka koostöö lepingu aga ei oannud tähele kas samalhetkel või hiljem.
See pole iial käigukasti riket tekitanud,pigem siduri lahutus probleemi. Kuid kas on sellel autol ,risti asetseva mootoriga käigukasti võll ,,pikk,, . Kui nii,siis saan uut infi.
Kui mootor asetseb risti,on ka käigikasti võll ,,lühike,, . Räägi ka käigu vahetuse varjandist+kood kastile. Käigu vahetus ,pidasin silmas,et toimib trossidega. Fakt on see et käigukast sinu autol on puru.
mitte küll vw-l. aga isiklik kogemus on olemas kus esiveolise difris murdus ära üks hammas ja kiilus ilmselt hetkeks kinni ja lõi väikese augu korpusesse sisse. edasi liikus ka mõnikümmend km-i enne kui kasti alt ära sai võtta.
M asõitsin ainult niikaua kuni avastasin. peale seda pole liigutanud. Samas jõi jooksis nii et tyhi polnud see veel kust see pärit on. tuleb ikka positiivselt mõelda.
Kus sul juba kast jooksis, siis miks sa ikka veel sõrgu vastu ajad.
Lihtsam oleks kast alt ära võtta ja laiali võtta, kindlasti piisab ka juba all lähemalt vaatamisest, et aru saada, kust õli jookseb.
Eespool on piisavalt juba vihjeid kasti katki mineku kohta. Asu seda kõigepealt kontrollima, enne kui hakkad selle paugu pärast istmekateid vahetama.
Hetkel sai ainult korraks auto üles tõstetud ja hooratta juurest see kaitseplekk ära võetud. Seal tulid välja suured korpuse tykid. Nii et nüüd tuleb hakata uut korpus või siis kogu kasti otsima. Loodan siis kasti esmaspäeval maha saada ja lõplikult selgust saada mis juhtus. Kas 2,9 ja 2,8 kastid on samad? Ja mis hinna klassi nad jääda võiks?
Jurmola kirjutas:Anna käigukasti tähis/kood, siis saavad targad inimesed öelda kas sinule sobib mõni teine kast või mitte.
VR6 peaks CCM kasti kood olema, odavam on teine kast otsida kui olemasolevat remontida kui difri satelliit või karbi neet läbi korpuse lendas.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..