Probleem siis algas juba päris varajaste külmadega. Seda siis nii -20kraadi kui ka +5kraadi juures. Nimelt peale külma mootori käivitamist langevad koheselt mootori pöörded nulli ja mootor sureb välja ilma gaasi peal hoidmatta. Kui aga peale käivitamist tõsta pöörded kusagil 2000rpm hakkab väristama ja töötaks justkui 3 silindriga. Vahetatud küünlad, küünlajuhtmed, temp. andur . Surve kõigis silindrites 12 (+ - 0,1bar). Mootorit kergelt soojaks lasta pöördeid hoides siis jääb juba kusagil 500-600rpm'i peale pidama väljasuremise äärel, sooja mootoriga on kõik korras.
Mõned räägivad, et tühikäigumootor ei tööta õieti aga kas siis töötab see niipalju erinevalt külma ja sooja mootoriga?
Kui kellegil on olnud sama mure või teab, mida kontrollida/kus võib viga olla.. paluks teada anda, kuna väga tüütu on igakord mootorit kõigepealt 10 minutit soojendada, kui saab asuda liikvele.
