Vw Passat 1995 1,8 66kw, soendus ajab auru sisse
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
- Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
- Asukoht: väikelinnas
Vw Passat 1995 1,8 66kw, soendus ajab auru sisse
Tere, autoks siis VW Passat 1995a 1,8 66kw bensiin.
Kui nupp on külma peal ei tule midagi, kui keerata veerand sooja peale hakkab auru tulema, mis haiseb vastikult.
Kas tal on soojendusradikal miski kraan või ventiil vahel?
Ühesõnaga milles võib viga olla, kas miski kraan ventiil või radikas puru, on kellelgi kogemusi ja kus need asuvad sellel passatil.
tegu ei ole minu autoga, vaid naabri oma, aitan teda.
Kui nupp on külma peal ei tule midagi, kui keerata veerand sooja peale hakkab auru tulema, mis haiseb vastikult.
Kas tal on soojendusradikal miski kraan või ventiil vahel?
Ühesõnaga milles võib viga olla, kas miski kraan ventiil või radikas puru, on kellelgi kogemusi ja kus need asuvad sellel passatil.
tegu ei ole minu autoga, vaid naabri oma, aitan teda.
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Pigem on kahtluseks soojendusradika riknemine. Kontrollige see ka üle. Kui kuuma peal hoida, kas siis tuleb sooja, kas tosooli tasapind väheneb, kas kõrvalistuja jalgade juures on matt kuiv.
Kuigi, kui ajab auru sisse ja haiseb ka vastikult, siis mina arvan, et see hais on magus ja sellisel juhul olen kindel, et soojendusradikas on otsas.
Kuigi, kui ajab auru sisse ja haiseb ka vastikult, siis mina arvan, et see hais on magus ja sellisel juhul olen kindel, et soojendusradikas on otsas.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Hinnad algavad miskist 300 kr-st. umbes aga endal kogemus nende odavamate radikatega - kahel autol sai pandud ja masinad pole enam nii soojad kui orig. radikatega. Õhutamine ja kõik töö sai tehtud korralikult aga salong on tuntavalt jahedam kui enne vahetust.Al101 kirjutas:Mis sellele üldse päris uus siseradikas maksab?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
- Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
- Asukoht: väikelinnas
Kindlasti muudab radika material, kas alumiinium või vask, vask on ju parema soojusjuhtivuseg,a oma praegusele 20 aastat vanale diiselpeldikule ostsin ka uue vaskradika ja on väga hea:)
Ma muidugi ei tea, võibolla on passatile ka üldse väga erineva ehitusega radikaid tehtud, et mõnest voolab vähem vedelikku läbi jne, või ribisid vähem.
Kuid küsimus, palju maksab parem radikas?
Oskad nende täpse vahe ka äkki ära kirjeldada?
Pean silmas siis uhiuusi.
Minu 20 aastat vanale diiselpeldikule maksis alumiinium uus radikas 800kr ja vask 1100kr.
Kuid, kus see radikas tal täpselt asub ja mis selleks lahti tuleb võtta?
Kas ülemine armatuur tuleb ka ära võtta, või piisab alumise lammutamisest?
Praegu on võetud alt lahti ja jõutud mingisuguste ventilaatoriteni.
[Muudetud: 8-1-2010 Al101]
Ma muidugi ei tea, võibolla on passatile ka üldse väga erineva ehitusega radikaid tehtud, et mõnest voolab vähem vedelikku läbi jne, või ribisid vähem.
Kuid küsimus, palju maksab parem radikas?
Oskad nende täpse vahe ka äkki ära kirjeldada?
Pean silmas siis uhiuusi.
Minu 20 aastat vanale diiselpeldikule maksis alumiinium uus radikas 800kr ja vask 1100kr.
Kuid, kus see radikas tal täpselt asub ja mis selleks lahti tuleb võtta?
Kas ülemine armatuur tuleb ka ära võtta, või piisab alumise lammutamisest?
Praegu on võetud alt lahti ja jõutud mingisuguste ventilaatoriteni.
[Muudetud: 8-1-2010 Al101]
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Termomati sees mutrite kohal on poolkuukujulised sisselõiked -pole vaja matti eemaldada.Al101 kirjutas:kas alumised mutrid, on selle miski summutus või misiganes mati taga?
Ühe mutri leidsin kapoti alt, aga ei taiband teisi otsida.
Kuid jah matt kapoti alt siis tuleb lahti võtta mootoriseina küljest?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
- Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
- Asukoht: väikelinnas
Seda ma tean jah, sai oma 20 aastat vanale diisel peldikule ühele ka mitte väga kaua aega tagasi uus radikast ostetud, vasest veel ja sai sooja küll, oma 1100kr veel maksis, tuli tellida, mitte Volkswagen.
Kusjuures veider oli see, et mulle esimese asjana öeldi, et ei saa, aga kui tahtsin tellida siis sai, aga ei pakutud seda varianti, kui oma 20 aastat vanale diiselpeldikule salongiradikat tahtsin poest uut.
Kusjuures veider oli see, et mulle esimese asjana öeldi, et ei saa, aga kui tahtsin tellida siis sai, aga ei pakutud seda varianti, kui oma 20 aastat vanale diiselpeldikule salongiradikat tahtsin poest uut.