Karburaatoriga jama..

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Karburaatoriga jama..

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

Tervist !
Probleem siis karburaatoriga selline,et kui masin soojaks läheb siis autol langevad pöörded nii madalale,et lööb õlisurve tule põlema..
Oleks vaja siis üles leida tühikäigu reguleerimis kruvi vms.
Pealt keerates seda kruvi, mis seal on ei andnud tulemusi
Muidu külmast peast töötab kõik väga hästi.
Vaakumvoolikud on ühendatud kõik õigesti skeemi järgi.

El`Lango
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 20 Okt 2008, 13:37
Telefon: 53817171
Auto: G2 1.6d, G3 gt
Asukoht: Lõuna- Eesti

Lugemata postitus Postitas El`Lango »

Ma keerasin seda kruvi, millel keere peal oli, aitas küll :)
Mis karpa sul on?
Arbeitsmann.

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

El`Lango kirjutas:Ma keerasin seda kruvi, millel keere peal oli, aitas küll :)
Mis karpa sul on?
Mul Pierburg 2e,unustasin kirjutamatta.......
Aga mul keeruta seda kruvi palju tahad midagi ei muutu ....

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Ei ole olemas Pierburg 2E-d lihtsalt, Mk 2-l on Pierburg 2E2(mis ka sel autol, ma pakun), siis 2EE(aju ja mõningase elektroonikaga) ja 2E3(1,3 liitrit ).
Pierburg 2E2-e remondimanuaal
Kui see pull suht järsku tekkis, siis põhjus ilmselgelt muus, kui vales reguleeringus.
Ja erinevalt El lango pakutud variandist on tunduvalt lihtsam, mugavam ja ette nähtud tühikäigu reguleerimiskoht karpa mootori rihmapoolsemas otsas oleva vaakumkambri taga- 13 võti ja tehtud.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kui viga tuleb sooja mootori korral,pöörded madalad ja neid tõsta normini ühest teatud kruvist,kas siis ei teki olukord et külma mootori korral on pöörded liig suured. Ei piisa vist ühe kruvi keeramisest. Esialgu ainult küsin ,ehk tuleb täpsustus.

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

100avant kirjutas:Ei ole olemas Pierburg 2E-d lihtsalt, Mk 2-l on Pierburg 2E2(mis ka sel autol, ma pakun), siis 2EE(aju ja mõningase elektroonikaga) ja 2E3(1,3 liitrit ).
Pierburg 2E2-e remondimanuaal
Kui see pull suht järsku tekkis, siis põhjus ilmselgelt muus, kui vales reguleeringus.
Ja erinevalt El lango pakutud variandist on tunduvalt lihtsam, mugavam ja ette nähtud tühikäigu reguleerimiskoht karpa mootori rihmapoolsemas otsas oleva vaakumkambri taga- 13 võti ja tehtud.
Tuleb homme järgi proovida ;)
Ja 100avant sulle küsimus,et kas sa ei tea kuidas see kruvi reageerib pööramisele,sissepoole ja väljapoole...
Ja see pull on olnud juba selle karburaatori pealepanekust saadik,ei ole see äkki tekkinud .

[Muudetud: 6-1-2010 -golfik-]

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

100avanti pakutud võimalus ei töödanud,sest see reguleerib minuteada seda, et kui sa auto käima paned tõstab hetkeks pöörded üles.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

-golfik- kirjutas:100avanti pakutud võimalus ei töödanud,sest see reguleerib minuteada seda, et kui sa auto käima paned tõstab hetkeks pöörded üles.
Vale vastus. Kui kõik õieti, siis just sealt tühikäiku reguleeritaksegi. Nende kõrgendatud pöörete reguleerimise jaoks peale külmkäivitust on see El lango pakutud kruvi.
Kui mind ei usu, siis loe minu poolt esimesse postitusse lisatud lingil olevat manuaali.
See su ülalmainitud tõstetud tühikäik olemas? Kõik juhtmed ilusti küljes?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

100avant kirjutas:
-golfik- kirjutas:100avanti pakutud võimalus ei töödanud,sest see reguleerib minuteada seda, et kui sa auto käima paned tõstab hetkeks pöörded üles.
Vale vastus. Kui kõik õieti, siis just sealt tühikäiku reguleeritaksegi. Nende kõrgendatud pöörete reguleerimise jaoks peale külmkäivitust on see El lango pakutud kruvi.
Kui mind ei usu, siis loe minu poolt esimesse postitusse lisatud lingil olevat manuaali.
See su ülalmainitud tõstetud tühikäik olemas? Kõik juhtmed ilusti küljes?
Jah Juhtmed on kõik küljes ja kui käimapanen siis tõstab hetkeks pöörded üles.. Aga sealt keerates küll mul tühikäiku ei muutnud...

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Kas kellegil samasugust rem. manuaali 2E3 -ele ka oleks?

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

-golfik- kirjutas: Jah Juhtmed on kõik küljes ja kui käimapanen siis tõstab hetkeks pöörded üles.. Aga sealt keerates küll mul tühikäiku ei muutnud...
Kui kõrgele need pöörded sul hetkeks tõusevad?
Ja kui pöörded sooja mootoriga madalaks lähevad, kas siis sellest samast vaakumkambrist väljuv varras toetub vastu gaasihoova küljes olevat kruvi?

Veel selle karpa tööpõhimõtete kohta
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

100avant kirjutas:
-golfik- kirjutas: Jah Juhtmed on kõik küljes ja kui käimapanen siis tõstab hetkeks pöörded üles.. Aga sealt keerates küll mul tühikäiku ei muutnud...
Kui kõrgele need pöörded sul hetkeks tõusevad?
Ja kui pöörded sooja mootoriga madalaks lähevad, kas siis sellest samast vaakumkambrist väljuv varras toetub vastu gaasihoova küljes olevat kruvi?

Veel selle karpa tööpõhimõtete kohta
Ei,see varras jookseb täitsa sisse minema,seal on vahe sees.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

-golfik- kirjutas: Ei,see varras jookseb täitsa sisse minema,seal on vahe sees.
Siis ei saagi sealt keeramine mõjuda, kui asi nn mootoripidurduse reziimi läheb...
Midagi on seal veel peale selle mäda- mootor peaks sissejooksva varda puhul(segusiiber peaks kinni minema) seisma jääma... Aga see selleks- see on vahaelemendi ja selle hoovastikuga seotud probleem ilmselt.
Oled 200 % kindel, et kõik vaakumvoolikud karpa tagumises küljes on omal kohal, terved ja juhtmed korralikult pistikute taga? Kas süüdet sisse keerates või siis süüde sees karpa tagumises küljes oleva magnetklapi (mitte segi ajada pisut allpool oleva ümmarguse termo-time valvega) pistikuga mängides klõpsub see? Kas sinna pistikusse vool jõuab, kui ei plõksu? Kaitsmeplokis peaks selle jaoks ka relee olema, mis seda voolu juhib- uurisin siis asja- relee nr 61, ja minu hetkel ette jäänud esimesel masinal, millel uuema malli kaitsmeplokk, on see relee ülemises reas vasakult kolmandas pesas... Ja see pole mingi tavaline relee- see arvutab vastavalt mootori pööretele, kas anda sinna voolu või mitte. Kui huvitab, siis relee detaili nr- 811919096F .



[Muudetud: 7-1-2010 100avant]
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

100avant kirjutas:
-golfik- kirjutas: Ei,see varras jookseb täitsa sisse minema,seal on vahe sees.
Siis ei saagi sealt keeramine mõjuda, kui asi nn mootoripidurduse reziimi läheb...
Midagi on seal veel peale selle mäda- mootor peaks sissejooksva varda puhul(segusiiber peaks kinni minema) seisma jääma... Aga see selleks- see on vahaelemendi ja selle hoovastikuga seotud probleem ilmselt.
Oled 200 % kindel, et kõik vaakumvoolikud karpa tagumises küljes on omal kohal, terved ja juhtmed korralikult pistikute taga? Kas süüdet sisse keerates või siis süüde sees karpa tagumises küljes oleva magnetklapi (mitte segi ajada pisut allpool oleva ümmarguse termo-time valvega) pistikuga mängides klõpsub see? Kas sinna pistikusse vool jõuab, kui ei plõksu? Kaitsmeplokis peaks selle jaoks ka relee olema, mis seda voolu juhib- uurin seda asja ka...
http://www.zen17496.zen.co.uk/images/go" onclick="window.open(this.href);return false; ... acback.jpg
tagumised vaakumvoolikud selle skeemi järgi paika pandud,seda magnetklapiasja peab vaatama ....
Releekohta ma ei oska midagi öelda ...

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

Nonii.
Sai selle magnetklapiga "mängitud" ja vahepeal vist klõpsus,aga võibolla kuulsin valesti,ja igakord seda klõpsu ei teinud.
Vool pistikusse igatahes tuleb(mõlemasse klemmi.) ..(11,millegagi volte)
Vedeles ka läheduses teine karbuss ja sai sellepealt ka seda magnetklappi proovida,kas plõksub,kuid kõrvaga kuulates küll ei kuulnud.
Võib järeldada, et see läbi ?
Aga kuidas see magnetklapp seda "varrast" mõjutab? Vaakumi pealt? Ei jaga seda karbussivärki eriti ....

[Muudetud: 8-1-2010 -golfik-]

[Muudetud: 8-1-2010 -golfik-]

[Muudetud: 8-1-2010 -golfik-]

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

Ja kui see läbi on,kus siis sellist uut saab soetada..?
Või ei saagi ?

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

-golfik- kirjutas:Nonii.
Sai selle magnetklapiga "mängitud" ja vahepeal vist klõpsus,aga võibolla kuulsin valesti,ja igakord seda klõpsu ei teinud.
Vool pistikusse igatahes tuleb(mõlemasse klemmi.) ..(11,millegagi volte)
Vedeles ka läheduses teine karbuss ja sai sellepealt ka seda magnetklappi proovida,kas plõksub,kuid kõrvaga kuulates küll ei kuulnud.
Võib järeldada, et see läbi ?
Neid karpasid omajagu näpitud ja ei ole kohanud rohkem kui ühte selle klapi riket. Ise kahtlustaks pigem midagi pistikutega seoses- kas klemmid mustad või veninud või ei lähe korralikult kokku vms. Need tasub kriitilise pilguga üle vaadata. Proovi akult otse voolu juhtmetega sellele klapile anda- kas siis ka ei klõpsu? Kui siis ka vait, siis ilmselt tõesti läbi- kui klõpsub siis viga mujal. Võid proovida ka need kaks voolikut, mis klappi lähevad omavahel ära ühendada- siis peaks tekkima samasugune olukord vaakumkambris, nagu tühikäigul töötaval mootoril- näed kohe ära, kas kamber toimetab ja tühikäik olemas. Põhimõtteliselt peaks niimoodi ka sõita kannatama(tõsi, ei ole selline variant suure tõenäosusega kõige parem), aga ise pole proovinud, kui hea see variant on.

-golfik- kirjutas: Aga kuidas see magnetklapp seda "varrast" mõjutab? Vaakumi pealt?


Täpselt nii. Need kaks klapikest seal juhivad seal seda, kuhu kambrisse sel vaakumkambril mis jõuab, kas siis vaakum või ühenduses välisõhuga jne.

Ja kui see klapp tõesti peetis, siis päris uue ost võib väga kulukas olla- lihtsam ja mitmetes kordades odavam on leida teine kasutatud karpa, mille küljes korras klapp.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

100avant kirjutas:
-golfik- kirjutas:Nonii.
Sai selle magnetklapiga "mängitud" ja vahepeal vist klõpsus,aga võibolla kuulsin valesti,ja igakord seda klõpsu ei teinud.
Vool pistikusse igatahes tuleb(mõlemasse klemmi.) ..(11,millegagi volte)
Vedeles ka läheduses teine karbuss ja sai sellepealt ka seda magnetklappi proovida,kas plõksub,kuid kõrvaga kuulates küll ei kuulnud.
Võib järeldada, et see läbi ?
Neid karpasid omajagu näpitud ja ei ole kohanud rohkem kui ühte selle klapi riket. Ise kahtlustaks pigem midagi pistikutega seoses- kas klemmid mustad või veninud või ei lähe korralikult kokku vms. Need tasub kriitilise pilguga üle vaadata. Proovi akult otse voolu juhtmetega sellele klapile anda- kas siis ka ei klõpsu? Kui siis ka vait, siis ilmselt tõesti läbi- kui klõpsub siis viga mujal. Võid proovida ka need kaks voolikut, mis klappi lähevad omavahel ära ühendada- siis peaks tekkima samasugune olukord vaakumkambris, nagu tühikäigul töötaval mootoril- näed kohe ära, kas kamber toimetab ja tühikäik olemas. Põhimõtteliselt peaks niimoodi ka sõita kannatama(tõsi, ei ole selline variant suure tõenäosusega kõige parem), aga ise pole proovinud, kui hea see variant on.

-golfik- kirjutas: Aga kuidas see magnetklapp seda "varrast" mõjutab? Vaakumi pealt?


Täpselt nii. Need kaks klapikest seal juhivad seal seda, kuhu kambrisse sel vaakumkambril mis jõuab, kas siis vaakum või ühenduses välisõhuga jne.

Ja kui see klapp tõesti peetis, siis päris uue ost võib väga kulukas olla- lihtsam ja mitmetes kordades odavam on leida teine kasutatud karpa, mille küljes korras klapp.
Nägin jah et seal klapi külgedel on pluss ja miinus märk.
Et siis plussjuhe- pluss klemmi külge ja miinusjuhe miinusklemmi külge ja peaks plõks toimuma kui kõik korras
Tahtsin küsida veel et kas mõlemasse pistiku klemmi peab vool tulema või ei ?(mul tuli mõlemasse )

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

-golfik- kirjutas:
Nägin jah et seal klapi külgedel on pluss ja miinus märk.
Et siis plussjuhe- pluss klemmi külge ja miinusjuhe miinusklemmi külge ja peaks plõks toimuma kui kõik korras
Tahtsin küsida veel et kas mõlemasse pistiku klemmi peab vool tulema või ei ?(mul tuli mõlemasse )
Nii peaks saama küll klappi kontrollida, kuid hetkel mõõtetulemuste põhjal julgen väita, et pistikust peaks käima läbi akupinge- üks haru +, teine -. Kui mõlemal pistiku klemmil + voldid, siis läheb asi veel põnevamaks. See klapp ei saagi lülituda nii. Vähemalt elektriskeemi vaadates tundub nii, et + tuleb süüte alt ja - läheb läbi selle kavala relee massi. Kõige kavalam asja vast nii kontrollida, et relee pesast välja tõmmata- kui siis ühele klemmile + jääb, on kuskil juhtmestikus mingi kala. Kui ei ,peaks vast teist releed proovima.
Siiani pole mul nende karpade juures selliseid elektriprobleeme olnud. Ei oska sellise asja peale kohe tullagi.

[Muudetud: 8-1-2010 100avant]
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

100avant kirjutas:
-golfik- kirjutas:
Nägin jah et seal klapi külgedel on pluss ja miinus märk.
Et siis plussjuhe- pluss klemmi külge ja miinusjuhe miinusklemmi külge ja peaks plõks toimuma kui kõik korras
Tahtsin küsida veel et kas mõlemasse pistiku klemmi peab vool tulema või ei ?(mul tuli mõlemasse )
Nii peaks saama küll klappi kontrollida, kuid hetkel mõõtetulemuste põhjal julgen väita, et pistikust peaks käima läbi akupinge- üks haru +, teine -. Kui mõlemal pistiku klemmil + voldid, siis läheb asi veel põnevamaks. See klapp ei saagi lülituda nii. Vähemalt elektriskeemi vaadates tundub nii, et + tuleb süüte alt ja - läheb läbi selle kavala relee massi. Kõige kavalam asja vast nii kontrollida, et relee pesast välja tõmmata- kui siis ühele klemmile + jääb, on kuskil juhtmestikus mingi kala. Kui ei ,peaks vast teist releed proovima.
Siiani pole mul nende karpade juures selliseid elektriprobleeme olnud. Ei oska sellise asja peale kohe tullagi.

[Muudetud: 8-1-2010 100avant]
Ok,aga sa ei oska öelda,kuskohas see relee kaitsmeplokis asub ?

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

-golfik- kirjutas: Ok,aga sa ei oska öelda,kuskohas see relee kaitsmeplokis asub ?
Nagu ma juba ülalpool kirjutasin, siis uuema malli kaitsmekarbis on mul see relee pesas nr 3, ehk ülemises reas vasakult kolmandas pesas. Ja vähemalt neil kahel masinal, mis mul praegu toas on, on fuel cut offi- releede peal suurelt number 61.
Kui tegu vanema malli kaitsmeplokiga masinaga, siis saan ka seda homme vaadata, kui oma vanakesele ligi pääsen.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

100avant kirjutas:
-golfik- kirjutas: Ok,aga sa ei oska öelda,kuskohas see relee kaitsmeplokis asub ?
Nagu ma juba ülalpool kirjutasin, siis uuema malli kaitsmekarbis on mul see relee pesas nr 3, ehk ülemises reas vasakult kolmandas pesas. Ja vähemalt neil kahel masinal, mis mul praegu toas on, on fuel cut offi- releede peal suurelt number 61.
Kui tegu vanema malli kaitsmeplokiga masinaga, siis saan ka seda homme vaadata, kui oma vanakesele ligi pääsen.
Kuna auto on aastast 84 siis ma arvan on seal peal vanema malli kaitsmeplokk.Aga lähen vaatan järgi ja testin ära ;)

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

No nii..
Sai katsetatud jälle ja leidsin üles selle relee,vanemal kaitsmeplokkil on see relee täitsa üleval üksikult eraldi reas,ja oli läbi põlenud,küljepealt oli plastiku ka ära sulatanud...
,kui tõmbasin relee välja kadus ka vool miinusjuhtmest.
Nüüd vaja uut releed,siis vaatab mis edasi saab.

[Muudetud: 9-1-2010 -golfik-]

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

-golfik- kirjutas:No nii..
Sai katsetatud jälle ja leidsin üles selle relee,vanemal kaitsmeplokkil on see relee täitsa üleval üksikult eraldi reas,ja oli läbi põlenud,küljepealt oli plastiku ka ära sulatanud...
,kui tõmbasin relee välja kadus ka vool miinusjuhtmest.
Nüüd vaja uut releed,siis vaatab mis edasi saab.

[Muudetud: 9-1-2010 -golfik-]
Tundub et oleme lõpuks kurjajuureni jõudnud. Ja nii sina kui mina vähemalt ühe kogemuse võrra rikkamad. :blush:
Selle relee leidmine ei tohiks väga raske olla- enamus karburaatormootoriga Golf 2-sid omasid Pierburg 2E2 karburaatoreid- järelikult ka seda releed kaitsmekarbis.
Neid masinaid ja nende tükke peaks veel küll liikuma ja ka lammaris- aia ääres seisma.;)
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

100avant kirjutas:
-golfik- kirjutas:No nii..
Sai katsetatud jälle ja leidsin üles selle relee,vanemal kaitsmeplokkil on see relee täitsa üleval üksikult eraldi reas,ja oli läbi põlenud,küljepealt oli plastiku ka ära sulatanud...
,kui tõmbasin relee välja kadus ka vool miinusjuhtmest.
Nüüd vaja uut releed,siis vaatab mis edasi saab.

[Muudetud: 9-1-2010 -golfik-]
Tundub et oleme lõpuks kurjajuureni jõudnud. Ja nii sina kui mina vähemalt ühe kogemuse võrra rikkamad. :blush:
Selle relee leidmine ei tohiks väga raske olla- enamus karburaatormootoriga Golf 2-sid omasid Pierburg 2E2 karburaatoreid- järelikult ka seda releed kaitsmekarbis.
Neid masinaid ja nende tükke peaks veel küll liikuma ja ka lammaris- aia ääres seisma.;)
Ok,aga ega sul pole sellist releed vedelemas ?
Kui ei ole pean hakkama mujalt uurima...
Et siis kellel on sellist releed pakkuda,andke teada(nr 61)
Ja 100avant,suured tänud sulle (Y),ilma sinuta polekski seda viga ära lahendanud.

[Muudetud: 9-1-2010 -golfik-]

[Muudetud: 9-1-2010 -golfik-]

Vasta

Mine “Mootor”