VW Vento Koopa äärde plastikud?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VW Vento Koopa äärde plastikud?
Oleks küsimus ega kellegil ei ole ventole koopaste äärde plastikud,koopad on suhteliselt roostes ja olen näinud et paljudel vanematel vw on need külge pandud!!
Olge head ja andke teada!!!
Olge head ja andke teada!!!
Viimati muutis argo, 07 Mär 2012, 02:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 257
- Liitunud: 01 Mär 2007, 17:34
- Auto: Golf 3 1.8, Vento vr6
- Asukoht: Harjumaa
isiklikult otsiks endalegi tiivakaared, kui koopaääred oleks roostes nagu teema algatajal.
Rooste ära kaotada, mingisugune värvi kiht peale, et taas rooste ei läheks.
Plastikud peale ja timmis
Keegi oskab öelda kas neljaukselise golfi tiivakaared istuvad ventole ka peale?
Kui istuvad, siis soovitaks teemaalgatajal varuosade alt otsida plastkaari.
Rooste ära kaotada, mingisugune värvi kiht peale, et taas rooste ei läheks.
Plastikud peale ja timmis

Keegi oskab öelda kas neljaukselise golfi tiivakaared istuvad ventole ka peale?
Kui istuvad, siis soovitaks teemaalgatajal varuosade alt otsida plastkaari.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
Ei hakka uut teemat tegema, aga kas keegi Ventol/Golfil poritiiva ääri on vahetanud? Leidsin netist sellised huvitavad plekid http://www.ladu24.ee/et/ladu1/4527/17,200,0,1/59462" onclick="window.open(this.href);return false; endal on Ventol koopaääres auk sisse roostetanud ja selline detail sobiks nagu rusikas silmaauku. Kuid tundub, et paigaldada on suht jama, peaks vist kereküljest sellise tüki välja lõikama siis selle uue asemele keevitama ja lõpuks ülemineku ilusti pahtliga siledaks ajama? Niisiis on keegi neid kasutanud enda masinatel?
Ei, tervet külge poleks mõtet küll vahetada, aga samas pildi pealt tundus, et selline detail sobiks minu Ventole ideaalselt, kuna suvel plaanin karpide vahetust. Aga tundub, et seda tükki mutritega päris ei paigalda, et peab lõikama ja keevitama.T6nis2 kirjutas:Tanel 112. Kui koopa ääres on auk sisse roostetanud, lase see koht parandada. Leidsid küll detaili,kuid kas sinu autol oleks mõtet tervet külge vahetada´+ värvimine?
Siit veel üks küsimus: kas karpide vahetus käib niimoodi, et lõikan rellakaga auto alt, sealt kus see kõrgem rant on, mille külge tungraud pannakse, piki autot lahti ja siis külje pealt samuti? Mingeid mutreid nagu esitiibadel käib ei ole?
Selle tiivaääre remontdetaili kasutamiseks ei pea tervet külge lahti lõikama! Lõigata saab ainult vajamineva koha selle küljest või ainult tiivakaare. Kuna sellist detaili päris põlve otsas järgi ei tee on seda lihtne osta. Muidugi oleneb kõik augu suurusest. Väikesele augule saab paiga ise teha.
Karbivahetuse juures on rohkelt üllatusmomente just lahtilõikamisel. Uue külgepanek ei olegi nii raske, kui natuke loogiliselt mõelda. Lahti pead lõikama uue karbi piirjoonte järgi AGA varuga st jätad piirjoontest vähemalt 10mm töötlemisvaru, eriti ukseaukudes! Kõige hullem ei ole üldse eeltöö vaid uue detaili sobitamine auto külge ja keevitamine. Uksi ei tohi unustada ette proovimast. Kui vahed paigas, siis võib MÕNE punktiga külge panna, et oleks lihtne lahti võtta, kui mingil põhjusel vaja sobitada midagi veel või vaheleht ununes:lol: Reegel: 9 korda proovi külge, üks kord keevita! Keevitamise lihtsustamiseks ja kere jäikuse huvides puuritakse uuele karbile ülemisse(ukseaugu tihendialune pind ja alumisse äärde(karbi alumine serv augud ~ 5mm läbimõõduga. Ukseaukudes liidetakse karp kerega serv servaga täpselt kokku!
Kui "kõrgelt", "kaugelt" lõigata vana karpi? Vastuse saab siis, kui uus karp tellitud ja kohale jõudnud! Eeltöö ei ole raske. Rohkem tahtejõuga seotud:lol:
Karbivahetuse juures on rohkelt üllatusmomente just lahtilõikamisel. Uue külgepanek ei olegi nii raske, kui natuke loogiliselt mõelda. Lahti pead lõikama uue karbi piirjoonte järgi AGA varuga st jätad piirjoontest vähemalt 10mm töötlemisvaru, eriti ukseaukudes! Kõige hullem ei ole üldse eeltöö vaid uue detaili sobitamine auto külge ja keevitamine. Uksi ei tohi unustada ette proovimast. Kui vahed paigas, siis võib MÕNE punktiga külge panna, et oleks lihtne lahti võtta, kui mingil põhjusel vaja sobitada midagi veel või vaheleht ununes:lol: Reegel: 9 korda proovi külge, üks kord keevita! Keevitamise lihtsustamiseks ja kere jäikuse huvides puuritakse uuele karbile ülemisse(ukseaugu tihendialune pind ja alumisse äärde(karbi alumine serv augud ~ 5mm läbimõõduga. Ukseaukudes liidetakse karp kerega serv servaga täpselt kokku!
Kui "kõrgelt", "kaugelt" lõigata vana karpi? Vastuse saab siis, kui uus karp tellitud ja kohale jõudnud! Eeltöö ei ole raske. Rohkem tahtejõuga seotud:lol:
Autoremont, varuosad, keretööd ja värvimine Viljandis. SPell Plus OÜ tel:5579095
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;
Minu jaoks uut midagi polnud,tegelen ise ka kere remondiga. Väike selgitus selle koha pealt,nimelt miks ütlesin,küsisin,kui kõrgelt lõikad karbi külge?. Karp mädaneb 50% allapoole. Pole mõtet minna sellest üles poole,kuni uste tihenditeni välja. Selline vahetus tahab ka saada värvimist. Poolest karbist allapoole piisab ,,must mastiks,, kivi kaitse,mida iganes. Räägime olukorrast,kus vaja karpi vahetada,kuid teha minimaalsete kulutustega,kuid mitte halvasti. Kui ülemine karbi osa jääb originaal,pole ka uste vahedega probleemi. Must mastiks... ,pidasin silmas karbi lõike koha parandust mastiksiga,et mitte värvida. Peale keevitus töid igal juhul õli karpidesse pihustada.
Tuletaks meelde alekseile.Karbi välis külg on dekoratiiv element. Vahe leht on juba konstruktsiooni element. Kas välis karpi keevitades ei suuda keevitaja tagada tema sama tugevust,mis oli autol uuest peast. Kas mädand karbiga auto kere on tugevam kui lõigatud ja uuesti altpoolt taastatud karbiga+ vahe lehega auto?.
Naljatilk:D Autokerede konstruktsiooni voi ehitus oled kunagi oppinud voi vahemalt geomeetriat koolis?T6nis2 kirjutas:Tuletaks meelde alekseile.Karbi välis külg on dekoratiiv element. Vahe leht on juba konstruktsiooni element. Kas välis karpi keevitades ei suuda keevitaja tagada tema sama tugevust,mis oli autol uuest peast. Kas mädand karbiga auto kere on tugevam kui lõigatud ja uuesti altpoolt taastatud karbiga+ vahe lehega auto?.
Ei tea , kumb on lihtsam:kas lappida auke ja keevitada taisomblusega voi siis vahetada terve karp ( mille eest kysitakse mingi 800.- ) , kumb siis tugevam jaab ?