Ratas koopas
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Ei läe nii pea ju soojaks..
Kevadeni jääeaeg 4 ju..
pead yhe pikema sõidu ette võtma ...pidurite soojenedes peax ta ju loogiliselt lahti sulama, kui amort yldse kylmund on...
pääris põnev oli lugeda..kohe nii tormiline aastaalgus..

pead yhe pikema sõidu ette võtma ...pidurite soojenedes peax ta ju loogiliselt lahti sulama, kui amort yldse kylmund on...
pääris põnev oli lugeda..kohe nii tormiline aastaalgus..

VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
võin öelda, et oli rõõm lugeda seda teemat, sest täna mõtlesin, et teen väikese sõidu passatiga.
Auto on detsembri algusest seisnud mul hoovis ja tagumine ratas väikese künka peal. Kui sõitsin oli selline tunne nagu keegi taoks kaikaga tagasillas, ma ise arvan ka, et amort on kinni jäänud mingisse lolli asendisse ja kui viitsin, siis lähen üks päev Sikupilli poodlema ja panen auto sinna sooja parklasse:)
Auto on detsembri algusest seisnud mul hoovis ja tagumine ratas väikese künka peal. Kui sõitsin oli selline tunne nagu keegi taoks kaikaga tagasillas, ma ise arvan ka, et amort on kinni jäänud mingisse lolli asendisse ja kui viitsin, siis lähen üks päev Sikupilli poodlema ja panen auto sinna sooja parklasse:)
-
- Klubiline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
- Telefon: 51982593
- Auto: ŠKO S4 4x4 / VW G7.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 20 korda
Loogilisemalt vist situatsiooni ei annagi kirjeldada. Kuna 53 maja ees vist ikkagi suht lumised ning künklikud olud, siis kaldun arvama sama, mis Sillu7. Piisab tollest 2 cm-sest lumekühmust, mille otsas üks ratas istub, mida isegi tähele ei pruugi panna, sest ülejäänud 3 ratast on võrdsetel tasemetel ja ära külmudes jääb too üks ratas siis kõrgemale kui teised (ehk siis rohkem koopasse kui teised). Kui võimalus, ehk leiad kuskilt mõne sooja garaaži, kus mõnda aega oma autot hoida. See oleks esimene ja kõige odavam variant välistamaks mingite osade puruks/läbi olemist.sillu7 kirjutas: Lihtne seletus. Kuna meie kortermaja hoovides on suht kuumaastik siis loogiliseim olekski see, et auto parkis öö otsa just selle rattaga mingi kühmu peal.
Pidurid soojenevad. Lumi sulab. Auto pargib. Lumi külmub. ja oligi amort kinni külmunud täpselt nii nagu ennegi mainitud.
psiiaaaooooo
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Kuna nüüd tundub tõesti olevat amortisaator külmunud. Siis juhin tähelepanu sellele, et äkki mõtleks nüüd põhjusele, et miks amortisaatorid ära jäätuvad.
Töötamisega tekib kondensatsioon amortisaatorisse, see seal sees külmubki, aga see ei põhjusta alalist kinni jäämist külmas. Külmub kinni küll, aga selle põrutab lahti juba mõnesaja meetriga. Kui möödas on juba päevi ja midagi ei ole muutunud, siis on sinna amortisaatorisse juba vett rohkem sattunud ja nõuab vahetust. Sulatamine seda korda ei tee, isegi kui tundub, et amortisaator töötab.
Ja, et asjapulgad jälle mulle kive vastu pead ei hakkaks viskama, siis ütlen kohe ära, et olen palju selliseid amortisaatoreid näinud ja selliseid omanike näinud, kes kurdavad, et jääs on. Tahavad sooja saada garaažis ja niimoodi iga suurema külmaga. Sellest ei ole abi!
Ise olen sõitnud ka külmas, lumes, mudas, vees jne, aga ei ole kordagi veel ükski amortisaator kinni jäätunud ei mudast ega veest amortisaatori ümber.
Kuidas vesi saab sisse? Hmm, äkki kontrolliks üle tolmukatted ja läbilöögi puksid amortisaatoritel, kui on ikkagi katki ja väga kulunud, siis tuleks ka need välja vahetada. See aitab ka raha säästa tihedast amortisaatori vahetusest, kuna tolm ja muu sodi ei pääse enam amortisaatori varre ümber ja säästab tihendeid.
Ja Vote, loe igaks juhuks oma vedru keerud ka üle mõlemal pool. Endal lendas alumine keerd minema ja oli ka ratas pisut koopas, ma küll ei mõõtnud, aga igaks juhuks.
Ei hakka enam kellegagi vaidlema selle teemal. Aga minu seisukoht on ikkagi see, et kui amortisaator kinni külmub, siis on ta juba haiget saanud ja vesi on sinna sisse pääsenud. See seal külmubki. Ja see tehti selgeks väga põhjalikult amortisaatoritest rääkivas koolitusel.
Loodan vea kiiret selgumist ja lahenemist!
[Muudetud: 10-1-2010 woody]
[Muudetud: 10-1-2010 woody]
Töötamisega tekib kondensatsioon amortisaatorisse, see seal sees külmubki, aga see ei põhjusta alalist kinni jäämist külmas. Külmub kinni küll, aga selle põrutab lahti juba mõnesaja meetriga. Kui möödas on juba päevi ja midagi ei ole muutunud, siis on sinna amortisaatorisse juba vett rohkem sattunud ja nõuab vahetust. Sulatamine seda korda ei tee, isegi kui tundub, et amortisaator töötab.
Ja, et asjapulgad jälle mulle kive vastu pead ei hakkaks viskama, siis ütlen kohe ära, et olen palju selliseid amortisaatoreid näinud ja selliseid omanike näinud, kes kurdavad, et jääs on. Tahavad sooja saada garaažis ja niimoodi iga suurema külmaga. Sellest ei ole abi!
Ise olen sõitnud ka külmas, lumes, mudas, vees jne, aga ei ole kordagi veel ükski amortisaator kinni jäätunud ei mudast ega veest amortisaatori ümber.
Kuidas vesi saab sisse? Hmm, äkki kontrolliks üle tolmukatted ja läbilöögi puksid amortisaatoritel, kui on ikkagi katki ja väga kulunud, siis tuleks ka need välja vahetada. See aitab ka raha säästa tihedast amortisaatori vahetusest, kuna tolm ja muu sodi ei pääse enam amortisaatori varre ümber ja säästab tihendeid.
Ja Vote, loe igaks juhuks oma vedru keerud ka üle mõlemal pool. Endal lendas alumine keerd minema ja oli ka ratas pisut koopas, ma küll ei mõõtnud, aga igaks juhuks.
Ei hakka enam kellegagi vaidlema selle teemal. Aga minu seisukoht on ikkagi see, et kui amortisaator kinni külmub, siis on ta juba haiget saanud ja vesi on sinna sisse pääsenud. See seal külmubki. Ja see tehti selgeks väga põhjalikult amortisaatoritest rääkivas koolitusel.
Loodan vea kiiret selgumist ja lahenemist!
[Muudetud: 10-1-2010 woody]
[Muudetud: 10-1-2010 woody]
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Kusjuures ma ei saanud isegi aru. Mõtlesin veel, et ju tundub, et üks külg nagu imelik on tee peal. Hommikul naabrimees küsis, et sul midagi katki läinud või. Läksin välja vaatama ja ongi üks nurk madalam. Tagumine vedru oli ühe keeru minema saatnud.
Pauku küll erilist ei mäleta, aga mine sa tea, on saanud igal pool turnida ka.
Pauku küll erilist ei mäleta, aga mine sa tea, on saanud igal pool turnida ka.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
woody: Ei hakka enam kellegagi vaidlema selle teemal. Aga minu seisukoht on ikkagi see, et kui amortisaator kinni külmub, siis on ta juba haiget saanud ja vesi on sinna sisse pääsenud. See seal külmubki. Ja see tehti selgeks väga põhjalikult amortisaatoritest rääkivas koolitusel.
Sa siin mainisid ka seda, et sul amordid saanud vett, muda jääd ja mida iganes. Tahaksin ka mainida, et olen sammuti oma autoga käinud kohtades kuhu jala eriti ei läheks ( sain ükskord golfi traktoriga maa seest välja tõmma, kuna vajusin põllu serval läbi jää) ja ka minul pole seni ajani. üksi amort kinni kiilunud/ külmunud või mida iganes sellega juhtuda saab. Mul on koopad olnud nii hullult savi täis, et tagumised rattad peaaegu lohisesid asfalti peal. aga natukese sõittu, ja ta loobib ikka puhtaks.
Sa siin mainisid ka seda, et sul amordid saanud vett, muda jääd ja mida iganes. Tahaksin ka mainida, et olen sammuti oma autoga käinud kohtades kuhu jala eriti ei läheks ( sain ükskord golfi traktoriga maa seest välja tõmma, kuna vajusin põllu serval läbi jää) ja ka minul pole seni ajani. üksi amort kinni kiilunud/ külmunud või mida iganes sellega juhtuda saab. Mul on koopad olnud nii hullult savi täis, et tagumised rattad peaaegu lohisesid asfalti peal. aga natukese sõittu, ja ta loobib ikka puhtaks.