Mure Vento mootori käimisega - 2.0l 85kW

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu

Mure Vento mootori käimisega - 2.0l 85kW

Lugemata postitus Postitas sink123 »

Niisiis autoks 1992 aasta Vento 2.0l 85kW mootoriga. Mure seisneb selles, et auto sureb pidevalt välja, parkides, käiku vahetades jne jne. Tegemist naise autoga, kuid omalgi suuri muresid selle masina töös hoidmisega, nimelt olen täheldanud seda, et masin sureb välja just siis kui gaas lahti lasta pööretel alla 1700rpm'i, kui üle selle gaas lahti lasta siis vajub ilusti tühikäigu pööretel, aga kui alla selle siis pöörded kukuvad kuhugi 300...400 kanti ja siis vahest tõmbab ülesse, kuid enamasti siiski mitte. Parkimine on suht võimatu - ämmaboks eriti, hoia varbaga ainult gaasi peal, ega linnas sõitmine ka eriline mee lakkumine pole. Arvuti on autol olnud järel nüüd juba 3 päeva jutti ja vigu pole, oleme vaadanud ka "live" andmeid ja ei paista midagi silma mis oleks häirivaks faktoriks. Vahetatud on süütesüsteemis küünlad, jagaja kaas ning rootor, uus bensupump ja -filter ning ka õhufilter. Tühikäigu mootor korduvalt maas käinud ja teisigi proovitud, õhulugeja kontrollitud, nagu ka lambda - ühesõnaga kõik nagu on üle käidud ja kõik on korras, aga ometigi sureb alatihti välja ning see ajab juba marru. Ära mainimist väärib kindlasti ka see, et küttekulu on autol normaalne (maanteel 7'e kanti ja linnas 10'ne kanti) mootoril jõudu ilusti ja külmalt käivitub samuti kenasti:S

Oskab keegi ehk midagi veel soovitada, mul mõistus otsas!
Igatahes loodan, et saate mu sogamisest aru ja ette juba tänud neile kes viitsivad abistada :)

[Muudetud: 12-1-2010 sink123]

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas spool »

Sarnased probleemid on tavaliselt põhjustatud vigase halli anduri poolt.

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lepik »

Omal oli sama mootoriga sügisel samade sümptomitega probleem. Kuna niisama asjast jagu ei saanud, läksin diagnostikasse ja seal selgus, et gaasiklapiasendi andur e. potensiomeeter oli läbi. Maksis see vidin vist 800 millegagi pluss tööraha, aga jama kadus ja nüüd käitub ilusasti ;)

dcshoes
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 26 Mär 2009, 23:21
Auto: vw passat b6
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas dcshoes »

mul oli sama jama autoga kah kuid lahendust ma ei leidnudki enne sai auto vahetatud:)
aga diagnostikas käinud 3 korda ja ainult Tondi diagnostikas leidi vigu et mõned juhtmed mis lähevad ajusse kaovad voolu..

et mul oli nii kui siduri alla vajutad siis kukkusid pööred alla ja auto sures välja:)

sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu

Lugemata postitus Postitas sink123 »

noh gaasiklapi potentiomeeter ei tohiks rikkis olla, sest otse kaabliga näitab ta ilusti kuidas pote oma väärtused läbi käib. Hallikas ka nagu olla ei tohiks, ilusti külmast peast annab kohe sädeme kätte. Ei tea - müstika. Peab tõesti võtma töötavatelt autodelt juppe mis võimalik ja kõiki vist niimoodi välistama hakkama :S

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

Kui sul olemas oommeeter siis mõõda gaasiklapi näitajad ära. Loodan, et saad inglis keelest aru. http://www.upload.ee/files/342887/Vento_TP.pdf.html" onclick="window.open(this.href);return false;

sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu

Lugemata postitus Postitas sink123 »

golfi_vend kirjutas:Kui sul olemas oommeeter siis mõõda gaasiklapi näitajad ära. Loodan, et saad inglis keelest aru. http://www.upload.ee/files/342887/Vento_TP.pdf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
kontrollitud juba ja korras :D

kõik siiani pakutud variandid on väga loogilised, aga samas nagu olen need asjad üle käinud ja ei näe viga, kuid oma kuri kahtlus siiski püsib tühikäigumootoril, olen küll teisi proovinud, aga alati on see võimalus, et ka need võisid oma mingi murega olla :S

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228

re:

Lugemata postitus Postitas 109ase »

Soovitus:
Olin oma autoga ka kimpus ja mõtte juba vana rauaks teha AGA
Käisin siin paari mehe juures kes panid läpaka auto külge tulemus 0...
Siis läksin Tallinas sellisesse kohta nagu Pärnu mnt.137 Truumu

http://www.truumu.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mees kes tegi oli 100 prossa asjaga hinge juures mitte ei tõst müttsi et ei tea ja maksa pappi
1.3 tundi ja mees ütles vea ära ise ei uskunud kaa aga auto töötab nagu loom ja maksma läks 560 eek vea parantasin ise ära.
Ja esimest korda sain paberid et auto töötab nii.Seal on sinu auto kohta kõik olemas et remontida teaks mida,alates silindri surved jne....
Käi ära anna teada.:exclamation:

sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu

Lugemata postitus Postitas sink123 »

109ase kirjutas:Soovitus:
Olin oma autoga ka kimpus ja mõtte juba vana rauaks teha AGA
Käisin siin paari mehe juures kes panid läpaka auto külge tulemus 0...
Siis läksin Tallinas sellisesse kohta nagu Pärnu mnt.137 Truumu

http://www.truumu.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mees kes tegi oli 100 prossa asjaga hinge juures mitte ei tõst müttsi et ei tea ja maksa pappi
1.3 tundi ja mees ütles vea ära ise ei uskunud kaa aga auto töötab nagu loom ja maksma läks 560 eek vea parantasin ise ära.
Ja esimest korda sain paberid et auto töötab nii.Seal on sinu auto kohta kõik olemas et remontida teaks mida,alates silindri surved jne....
Käi ära anna teada.:exclamation:
Soovitus väga hea, kui ma ise autoga muidugi Kuressaares ei asuks :S Aga võib olla peab tõesti selle sõidu autoga ette võtma, kuid kas tohib küsida, et mis Su autol siis viga oli?

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228

Lugemata postitus Postitas 109ase »

sink123 kirjutas:
109ase kirjutas:Soovitus:
Olin oma autoga ka kimpus ja mõtte juba vana rauaks teha AGA
Käisin siin paari mehe juures kes panid läpaka auto külge tulemus 0...
Siis läksin Tallinas sellisesse kohta nagu Pärnu mnt.137 Truumu

http://www.truumu.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mees kes tegi oli 100 prossa asjaga hinge juures mitte ei tõst müttsi et ei tea ja maksa pappi
1.3 tundi ja mees ütles vea ära ise ei uskunud kaa aga auto töötab nagu loom ja maksma läks 560 eek vea parantasin ise ära.
Ja esimest korda sain paberid et auto töötab nii.Seal on sinu auto kohta kõik olemas et remontida teaks mida,alates silindri surved jne....
Käi ära anna teada.:exclamation:
Soovitus väga hea, kui ma ise autoga muidugi Kuressaares ei asuks :S Aga võib olla peab tõesti selle sõidu autoga ette võtma, kuid kas tohib küsida, et mis Su autol siis viga oli?
Loe seda teemat ei viitsi kirjutada
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php?tid=52506" onclick="window.open(this.href);return false;

sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu

Lugemata postitus Postitas sink123 »

niisiis panin peale töötavalt audi 100'lt võetud tühikäigumootori praegu, tühikäigu pöörded on 2400 - kusjuures see mind ei häirigi hetkel, häirib hoopis see asi, et kui ma varbaga gaasi puutun (nt 3000rpm'ini) ja siis gaasi lahti lasen kukuvad pöörded 900'le ja siis tõmbab uuesti 2400'le. Kui gaasi lahti lasen ja pöörded nüüd kukuvad on selline mulje nagu mootor üldse ei töötakski, otsekui oleks süüte välja keeranud. Vot selline asi! Täpselt nagu oma tühikäigu motoga, aint et sellega tuhande pöörde jagu jama kõrgemal. Aga oskab keegi pakkuda mis impulss puudu võib jääda või milles asi võib olla. Kahjuks pole siin Kuressaares enam inimest kes mu murest selle autoga ei teaks :D ja keegi enam ka aidata ei oska.

miksmuks
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 10 Nov 2007, 16:55
Telefon: 53306001
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas miksmuks »

Mul ühel glofil oli sama mootoriga selle gaasiklapi anduri jama käis hannese juures, see võttis lahti ja puhastas ja sai korda. teisel glofil oli sama murega väike lisaõhk, pärast õhuvooliku vahetust kadus väljasuremise viga ära aga tegelt harjub selle veaga suhteliselt ruttu ära

sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu

Re: Mure Vento mootori käimisega - 2.0l 85kW

Lugemata postitus Postitas sink123 »

Noniii.. sai siis mõni aega tagasi käidud diagnostis ja lühidalt öeldes on auto tip-top korras, kõik andurid ja asjad töötavad nii nagu tehas on ette näinud, aga näe ikka jaurab asi oma väljasuremisega :D Ma enam ei nuta ega naera selle asja üle :D. Igatahes topiti masinale taha kõiksugu uuemad testiaparaadid ja kui sealt selgus, et viga pole uuriti ka igaksjuhuks vanematega - ikka viga polnud. Rääkisin neile, et ise olen asjad käsitsi üle mõõtnud ja korras on, mind nad muidugi ei uskunud, löödi ossilloskoop taha ja näe imet, kõik mida mõõta sai vastavad ette antud normidele. Lisaks mõõdeti ära süsteemi sädelahendused ja takistused ning ka need on korras, kuid näe ikkagi suri masin meeste silme all korduvalt välja :D Peale 3h pusimist läks mees oma kabinetti ja istus maha, välja ta sealt enam ei tulnud :D Lubati ka mul siis tasuta koju tagasi sõita, sest nemad seda müstikat ei jaga. Hakkasin siis ise mõtlema, et kas tõesti aju otsas - ei ole, ka seda sai teist proovitud :D Niisiis - ma enam ei tea!

Kuid tuli üks päev mõte, ja kuna auto hetkel naise käes Tartus ning mina ise Kuressaares siis ma ei saa seda kontrollida, aga kas keegi oskab mulle öelda mis nägu on Vento TPS (gaasipedaali asendiandur eesti keeles vist) seest? Ma tean, et tal on seal sees pote, aga kas tal on ka mingi tühikäigu nö null-lüliti? Või oskab keegi mulle öelda mitme juhtmega ta seal on 3'e või 5'ega, sellest saaksin ka oma vastuse. Mõte selles, et kui ta on variant nii lülitist kui potekast siis eeldan, et lüliti seal sees läbi, kuid see on vaid mõte mis saab nagunii tagasi lükatud:D Kui keegi mõtleb praegu sellele, et miks seda ei kontrollitud diagnosti käigus, siis vastan nii palju, et kontrolliti poteka töös olekut tõesti, kuid nagu ma algul mainisin siis ma ei mäleta ise hetkel mitme juhtmega see andur on ja seetõttu teadmatusest tõstatasin uue küsimuse. Pikk sogane tekst, aga ehk keegi loeb läbi ja tunneb mulle kaasa :D

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Mure Vento mootori käimisega - 2.0l 85kW

Lugemata postitus Postitas pppp »

sink123 kirjutas:Või oskab keegi mulle öelda mitme juhtmega ta seal on 3'e või 5'ega, sellest saaksin ka oma vastuse.
3 juhtmega on. Ehk siis lihtsalt ainult potekas.

sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu

Re: Mure Vento mootori käimisega - 2.0l 85kW

Lugemata postitus Postitas sink123 »

pppp kirjutas:
sink123 kirjutas:Või oskab keegi mulle öelda mitme juhtmega ta seal on 3'e või 5'ega, sellest saaksin ka oma vastuse.
3 juhtmega on. Ehk siis lihtsalt ainult potekas.

Tänan vastuse eest! :) Nüüd on mul mõtted täiesti otsas :(

Vasta

Mine “Mootor”