Kere korrosiooni tõrje

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Raitzu
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Dets 2009, 18:27
Asukoht: Tallinn

Kere korrosiooni tõrje

Lugemata postitus Postitas Raitzu »

soov oleks kuulda siis ka erinevatest kogemustest ,,vanema generatsiooni,, auto omanike käest.
Viimati muutis argo, 07 Mär 2012, 02:34, muudetud 1 kord kokku.

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

Kui parandama hakkad, siis metall haljaks, happekrunt otsa, sellele alles vajadusel pahtel peale, siis kruntvärv (tegelt võid ka pahtli alla veel krunti panna) ning värv otsa. Ma omal suvel nii tegin, eks kevadel ole näha, et kuidas ka toimis. Soovitati igaljuhul nii teha.

Raitzu
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Dets 2009, 18:27
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Raitzu »

okei,aga mul praegu ainult seeteema,et koopaääred ära teha ja siis need plastikud ümber,aga nüüd talv ja ei ole väga kuskil teha seda mul,aga sa ei oska öelda,et äkki mingit värki sellele roostele peale panna,et rooste edasi ei läheks ja kannataks selle talve ära ja siis suvel ära teha need ??

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

No ajutise lahendusena võid kasutada Hammerite värvi näiteks, see väidetavalt pidi rooste peatama jne, endal küll kogemused puuduvad. Ehk ka mingi roostesurm või midagi taolist aitaks. Ise olen kevadeti auto kriitilise pilguga lihtsalt üle vaadanud ja ära teinud mis vaja.

Kui plastikute alla teed ja tulemus ilus olema ei pea, siis kevadel metall haljaks, sellele pane happekrunt ja siis mitu kihti kruntvärvi, siis peaks piisama.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Teemaks siis rooste tiibade servades, mida saab peita plastik kaarega. Rooste kohad eemaldasin relakaga(nurk lihvija). Siis tegin segu- kaks osa grafiit õli+ üks osa Movili. Movil on õli, mis pudelis on vedel, kuid pinnapeale kantuna hangub küünla rasva sarnaseks. Ööpäev pinnale kantud õli ,,hangus,, . Siis läks peale ca 1mm kiht bituumen-kautšk mastiks. Bituumen mastiksile tuleb ka lisada grafiit õli,kuna tehase variant [VW Bot: "Keel korda!"] on liiga,,kuiv,, . Õige segu jääb selline,et pealispind kuivab,seest poolt on nagu äsja tehtud õline pind ikka.Päike ei sulata(olgugi,et plastiku taga,kuumaks läheb ju ikkagi),tolm ei kuivata,külma käes on ikka elastne. Siis julgelt plastik peale. Need on küll veneaegsed materjalid,kuid analooge peaks ju ka olemas olema. Hilisem praktika on näidanud,et ei ole nii hea tulemus kui kasutada ühte mastiksit. Vähemalt esimene kiht tuleb kindlasti sel juhul tugevasti lahjendada,kui kasutada ainult mastiksit.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Olete tähele pannud et õues õhu niiskus 95% ja rohkem? Ükskõik mida sa seal õues ei tee, ei saa sa seda roostet pidama. Otsi mõni kuivem ruum ja kasuta lahustu baasil vahendeid (kuivavad isegi miinus kraadide juures aga aeglasemalt).
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

Vasta

Mine “Kere & Sisu”