1,8 T ei lähe soojaks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
Kus juures mitte ainult vahetanud vaid eelmise termostaadi millega sama jama oli testisin reaalselt ka vees ära... ja see ometigi töötab ideaalselt.
Pesa millesse termostaat istub ja ka vastaspesa ehk vooliku plastikots on ka täie tervise juures...ei mingeid kahjustusi seal.
[Muudetud: 14-1-2010 TurboPassat]
Pesa millesse termostaat istub ja ka vastaspesa ehk vooliku plastikots on ka täie tervise juures...ei mingeid kahjustusi seal.
[Muudetud: 14-1-2010 TurboPassat]
VW Passat 1.8T 97a 110kw
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Niipalju ka infoks et termostaat on korras. Katsetasin potis keetes seda ja avanes ilusti just enne vee keema minemist.TurboPassat kirjutas:Kus juures mitte ainult vahetanud vaid eelmise termostaadi millega sama jama oli testisin reaalselt ka vees ära... ja see ometigi töötab ideaalselt.
Pesa millesse termostaat istub ja ka vastaspesa ehk vooliku plastikots on ka täie tervise juures...ei mingeid kahjustusi seal.
[Muudetud: 14-1-2010 TurboPassat]
??? Mina arvan nii et kui tekip mootoris vastav kraad 100-110 siis avaneb termostaat kui hakab jahtuma vedelik siis läheb kinni,kinni minemise piir on tähtis see reguleerib temperatuuri.Elektriline vent saab infi elektrooniliselt tekip sund vent,veepump ajab süsteemi ringi muud seal ei ole.
kui ma eksin siis parandage!!!!
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Ok kirjutasin segaselt aga põhimõde on see et kui kohabeal on 90 kraadi ja enam kaua see tal aega võttab 5min 30 min 2ha jne..woody kirjutas:Too mulle termostaat, mis avaneb 110 kraadi peal ja mis istub sellele isendile pessa.
Töö põhimõte on ka siin selge. Probleem kuskil mujal, aga kus, see on hetkel müstika.
kui on algul termo kinni läheb soojaks läheb lahti laseb jahetamat vedeliku peale (Otseses mõttes) ehg ringlus suureneb ja ei suuda ära kütta termo peab sulguma sest termo juhib seda tööd.
Ja selle 100-110 panin lihtsalt!!!!
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
Ma saan ka tööpõhimõttest aru. Kohapeal käies läheb 90c saavutamiseks umbes pool tundi. Kui aga külma mootoriga kupatama minna siis ei jõuagi temp. kunagi 90-ni109ase kirjutas:Ok kirjutasin segaselt aga põhimõde on see et kui kohabeal on 90 kraadi ja enam kaua see tal aega võttab 5min 30 min 2ha jne..woody kirjutas:Too mulle termostaat, mis avaneb 110 kraadi peal ja mis istub sellele isendile pessa.
Töö põhimõte on ka siin selge. Probleem kuskil mujal, aga kus, see on hetkel müstika.
kui on algul termo kinni läheb soojaks läheb lahti laseb jahetamat vedeliku peale (Otseses mõttes) ehg ringlus suureneb ja ei suuda ära kütta termo peab sulguma sest termo juhib seda tööd.
Ja selle 100-110 panin lihtsalt!!!!
VW Passat 1.8T 97a 110kw
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
Kas selle mootori kohta keegi juhuslikult mõnda head skeemi ei tea netis... kus oleks näha mismoodi need veetorud seal jooksevad ? Sellest oleks mulle ka natuke abi..
Kuna tal termostaat seal all ääres on siis jookseb jahutusvedelik radikasse alt poolt ja tuleb välja ülevalt ?
Kuna tal termostaat seal all ääres on siis jookseb jahutusvedelik radikasse alt poolt ja tuleb välja ülevalt ?
VW Passat 1.8T 97a 110kw
vot seda uuemat passatit nüüd täpselt ei tea aga enda 91a isendil on salongis olev temperatuuri ja kütuse näidukite kell küll sihuke asi mille näitusid kohe mitte uskuda ei saa. lambist vajuvad kord üksikult kord koos nulli, või siis nullilähedale. teinekord aitab klassikaline "vene stiilis" lähenemine ja kolakas vastu armatuuri taastab näidud, teinekord mitte.
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
Temp. andur ei saa ju mootorit otseselt jahutada. Ja järelikult ei pane see vidin villast kuna kohapeal käijes saab pika peale ikka 90C kätte. Maanteel tunned et soojendus pole ka enam päris see mis kohapeal tiksudes.janar103 kirjutas:Ilmselt jah. See kunagi vahetatud. Ju hakkab ennast ammendama.vosa kirjutas:Temperatuuri andur !! See võib ka pipardada.
Kuidas aga teema algatajal lood vahepeal arenenud on?
Lood polegi rohkem arenenud kuna praegu pole aega sellega tegeleda lihtsalt. Kütust võtab rohkem küll aga lihtsalt pole aega edasi hetkel katsetada...
VW Passat 1.8T 97a 110kw