Mure 2003 a. passatiga 1,9 TDI 74kw AUTOM.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mure 2003 a. passatiga 1,9 TDI 74kw AUTOM.
auto siis automaat kastiga.
selline mure asi et autol viskas veojõu kontrolli põlema ja siis umbes mingi 2000 pöörde pealt hakkas auto hullult värisema ja edasi üldse jõudu ei olnud.
Läksin siis diagnostikasse, seal tuli veakood et esimese pihusti viga, sai siis ära vahetatud, ei midagi sama viga siis sai vahetatud teine pihusti, läks natukene paremaks aga mingi aeg hakkas ikka nagu värisema auto ja veojõu tuli läks põlema, siis vahetati ära ka kolmas ja neljas pihusti. sellega oli siis asi korras. sain natukene aega muretult sõita umbes 500km, ja jälle, algul veojõu kontrolli tuli põlema ja siis hakkas mingi aja pärast ka auto värisema kui natukene aega sai sõidetud. Nüüd auto jälle samas seisus nagu enne remonti, kuigi kõik pihustid said vahetatud. oskab keegi midagi arvata sellest?
autol ka siuke mure olnud juba pikemat aega, et turbo juurest susiseb nagu, et siis kas mingi lõdviku jama või cooler katki aga kuskilt laseb õhku läbi, et kas asi võib sellest olla, kuna pikalt sõidetud susinaga?!
et siis oli mõtetu raha raiskamine pihustite peale, kuna nendel passatitel suht kallid pumppihustid. uue tüki hind on 7500 EEK.????
ootan nõuandeid.
[Muudetud: 3-1-2010 homer121]
selline mure asi et autol viskas veojõu kontrolli põlema ja siis umbes mingi 2000 pöörde pealt hakkas auto hullult värisema ja edasi üldse jõudu ei olnud.
Läksin siis diagnostikasse, seal tuli veakood et esimese pihusti viga, sai siis ära vahetatud, ei midagi sama viga siis sai vahetatud teine pihusti, läks natukene paremaks aga mingi aeg hakkas ikka nagu värisema auto ja veojõu tuli läks põlema, siis vahetati ära ka kolmas ja neljas pihusti. sellega oli siis asi korras. sain natukene aega muretult sõita umbes 500km, ja jälle, algul veojõu kontrolli tuli põlema ja siis hakkas mingi aja pärast ka auto värisema kui natukene aega sai sõidetud. Nüüd auto jälle samas seisus nagu enne remonti, kuigi kõik pihustid said vahetatud. oskab keegi midagi arvata sellest?
autol ka siuke mure olnud juba pikemat aega, et turbo juurest susiseb nagu, et siis kas mingi lõdviku jama või cooler katki aga kuskilt laseb õhku läbi, et kas asi võib sellest olla, kuna pikalt sõidetud susinaga?!
et siis oli mõtetu raha raiskamine pihustite peale, kuna nendel passatitel suht kallid pumppihustid. uue tüki hind on 7500 EEK.????
ootan nõuandeid.
[Muudetud: 3-1-2010 homer121]
Viimati muutis homer121, 14 Mai 2010, 14:31, muudetud 1 kord kokku.
Mul vw 2005 sama mootor ja lööb värina sisse 1700 ja 2000 pöörde vahel. Koos värinaga kaasneb ka tugevam urin mootoris. Kui pöörded on alla 1700 või üle 2000 siis töötab mootor vaiksemalt v vaikselt. Mis asi sellist urinat/värinat tekitab ei oska öelda, abi ei ole olnud ka diagnostikast. Uimasuse kohta midagi öelda ei saa, peale 2000 pööret astub minna küll aga alla 2000 pööret on tunduvalt erksam. Paras anomaalia.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 26 Nov 2005, 08:45
- Telefon: 53016625
- Auto: vw passat 1,9tdi 95a,vw golf3 1,9d
- Asukoht: põlvamaa
minu galaxyl 85 kw pd sama probleem,et hakkab mingi aeg mootor peal värisema ja jõud kaob ära eriti just külma mootoriga .aitab see ,et korraks mootor seisma jätta ja asi korras mingiks ajaks.kui mootor soe siis teeb harva nii.diagnostika näitab,et kõik pihustid vajavad vahetust.eriti ei usu,et kõik 4 läbi on siis ei töötaks ju mootor ültse.
Re: Mure 2003 a. passatiga 1,9 TDI 74kw

Viimati muutis homer121, 14 Mai 2010, 14:24, muudetud 1 kord kokku.
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!
Re: Mure 2003 a. passatiga 1,9 TDI 74kw
Mul oli pea sama jama 2002a. 96kw. et veojõu tuli põles ning mootor lõhkus. arvati ka et pihustid ära aga leiti et nukkvõll hoopis vigane
Re: Mure 2003 a. passatiga 1,9 TDI 74kw
Nüüd asi korras ja põhjuseks ikkagi pihustite viga, sai ära vahetatud nüüd kõik neli pihustit korraga ja kõik nüüd normis ainuke asi on see et kütusekulu on üllatavalt suur, linnas 12L/100km. Aga see eeldatavasti tingitud katkisest coolerist, nüüüd vaja veel cooler ära vahetada, et kui kellegil pakkuda korras coolerit siis andke aga märku.
selline probla ka veel et kui autol kliima käima panna siis autol märgatavalt tõuseb kütusekulu ja kui kohapeal kuulates siis kliima käima pannes lähevad pöörded kõvasti madalamaks ja hakkab eest mootori juurest mingi vilin (nagu geneka rihma vilin), oskab keegi midagi arvata sellest? kas viga võib olla termostaadi pärast, näiteks kui see läbi?
selline probla ka veel et kui autol kliima käima panna siis autol märgatavalt tõuseb kütusekulu ja kui kohapeal kuulates siis kliima käima pannes lähevad pöörded kõvasti madalamaks ja hakkab eest mootori juurest mingi vilin (nagu geneka rihma vilin), oskab keegi midagi arvata sellest? kas viga võib olla termostaadi pärast, näiteks kui see läbi?
Viimati muutis homer121, 14 Mai 2010, 14:30, muudetud 1 kord kokku.
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!
Re: Mure 2003 a. passatiga 1,9 TDI 74kw AUTOM.
kohapeal käies tõuseb kütusekulu umbes 1,2 liitrit (tunnis).tobimarg kirjutas:Kui palju see "märgatav" kütusekulu kasv on kliimat tööle lülitades?
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!