probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Mure järgmine pumpdüüs mootoriga. Kui külmast pärast käivitada 10-20 kraadi juures siis ei võta nagu 1 pihustit kohe tööle ja mootor jääb käivitamise ajal jõnkama. Mure kaob kui annan korralikult pedalit ja siis umbes 3-4 sek. pärast jääb mootor korralikult käima. Eelsüüteküünlad on kontrollitud ja töötavad.Käivitamisel viskab tagant halli suitsu välja. Samas kui on plokisoojendus järel siis ilma mingi probleemita läheb käima. Olen kuulnud, et probleemid võivad olla pihusti tihendites, pihusti küljes juhtmeühendustes ja võibolla ka pihustis endas. Küttekulu jääb talvel keskmiselt 7,5L kanti.Sama probla oli ka eelmisel talvel ja sai siis pihusti tööd arvutiga vaadatud kuid midagi erilist siis ei leitud. Öeldi, et üks pihusti erineb veidi teistest. Oskab keegi infot anda !?
Viga ilmselt jah pihustites, las keegi kontrollib arvutiga pihusti kogused üle, siis näeb kohe ära mis silinder teistest erineb. Muideks soovitaks kasutada karla auto küttelisandit, väga kange kraam, on päästnud nii mõnedki pihustid ja 2,5 TDI pumbad. Peale paari paagitäit tuleks ainult küttefilter ära vahetada.erki1974 kirjutas:Mure järgmine pumpdüüs mootoriga. Kui külmast pärast käivitada 10-20 kraadi juures siis ei võta nagu 1 pihustit kohe tööle ja mootor jääb käivitamise ajal jõnkama. Mure kaob kui annan korralikult pedalit ja siis umbes 3-4 sek. pärast jääb mootor korralikult käima. Eelsüüteküünlad on kontrollitud ja töötavad.Käivitamisel viskab tagant halli suitsu välja. Samas kui on plokisoojendus järel siis ilma mingi probleemita läheb käima. Olen kuulnud, et probleemid võivad olla pihusti tihendites, pihusti küljes juhtmeühendustes ja võibolla ka pihustis endas. Küttekulu jääb talvel keskmiselt 7,5L kanti.Sama probla oli ka eelmisel talvel ja sai siis pihusti tööd arvutiga vaadatud kuid midagi erilist siis ei leitud. Öeldi, et üks pihusti erineb veidi teistest. Oskab keegi infot anda !?
http://www.vagdiag.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Kuidas see päästmine reaalselt välja nägi, et väita just selle lisandi tõhusat toimet? Milles pihustite probleem ja lahendus seisnes?
Mina proovisin 1 paagitäie peal u aasta tagasi seda jama ja rohkem ei julge. Ilmselt ajas stati diisli oktaanarvu nii üles, et mootor hakkas plagisema. Sõitsin rahulikus tempos natuke maha ja ruttu puhast kütet peale.
Mina proovisin 1 paagitäie peal u aasta tagasi seda jama ja rohkem ei julge. Ilmselt ajas stati diisli oktaanarvu nii üles, et mootor hakkas plagisema. Sõitsin rahulikus tempos natuke maha ja ruttu puhast kütet peale.
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
- Auto: Passat 96kw Primera Sri
- Asukoht: Trtu
sai kah sõidetud sama lisandiga vahepeal ja ega isegi mingit märke paremuse poole ei täheldand. tahaks kah teada kuidas see Karla lisand toimis ?lohe kirjutas:Kuidas see päästmine reaalselt välja nägi, et väita just selle lisandi tõhusat toimet? Milles pihustite probleem ja lahendus seisnes?
Mina proovisin 1 paagitäie peal u aasta tagasi seda jama ja rohkem ei julge. Ilmselt ajas stati diisli oktaanarvu nii üles, et mootor hakkas plagisema. Sõitsin rahulikus tempos natuke maha ja ruttu puhast kütet peale.

- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Helistasin siis Karla Autosse ja uurisin asja. Sealt öeldi, et neil on see küttelisand 0,5 L pudelis ( helesinises sildiga pudelis) mis pidi parendama pihustite tööd. 0,5 L pidi olema 250 L küttele. Samas öeldi, et kui pihusti on ikka peetis siis see enam midagi ei paranda. Minul ta ikka päris peetis ei ole sest sooja mootoriga ei ole mingit probleemi ja mootor ei värise ka midagi kui mingi pihusti soojaga jamab. Kas võb olla , et küte ei ole määrinud pihustit ja kas võib pumpdüüsiga mootorile veidi 2taktilist õli panna kütte sisse?
2 taktilist õli võib lisada küll, sel hea omadus et põleb ära silindrisse jõudes. Eks ta määrib vast ka küttesüsteemi osasid, aga ellu ta ei ärata ikka küll midagi. Kui ikka pihusti pekkis siis tuleb ta ära remontida. Tundub et külmalt pihusti ei piserda kütust vaid ku..eb silindrisse, sellest ka see jama. Õli lisamise kogust ei oska küll pakkuda.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Keegi kunagi kurtis pumpdüüs VW bora käivitamise üle. Siis vaadati temal üle pumpdüüs pihusti elektripistiku ühendused ja väidetavalt oli see probleem lahenenud.Kas võib olla, et minu VW Passsat 1,9TDI 96 kw on näiteks pihustil mõni rõngastihend ära. Kui mootor on töösoe siis õlikorgi lahtikeerates hakkab see klapikambrikaane augu peal hüppama. Kas karteris on liiga suur surve või on see täiesti tavaline? Või tõesti tuleb pihusti tihendi vahelt üles klapikambri kaane juurde survet silindrist!
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Jättes kõrvale tihendid ja elektroonika jm meh jamad saab pihustil olla põhimõtteliselt 2 probleemi - see kas lekib, või jääb kinni (ei pihusta üldse). Nagu mulle selgeks tehti, siis lekkiv pihusti põhjustab külmalt rasket käivitust, sest laseb surve maha. Lekkiva pihusti puhul aitab ainult vahetus.
Pihusti kinni jäämist pidi reeglina põhjustama kehva õli kasutamine mootoris (ärge küsige kuidas täpselt). Selle vastu on mõnevõrra odavamaid lahendusi (ultraheli puhastus jne), kuid aitab ka mootoris korraliku õli kasutamine + 2T õli lisamine kütusele + mõnda aega kõrgematel pööretel sõitmine. Viimast kahte võib muidugi profülaktika mõttes niisamagi vahest teha. Õli kogus võiks enamuse mulle soovitusi jaganute arvates olla kuni 0,5L paagitäiele. Profülaktikana vähem.
[Muudetud: 16-1-2010 lohe]
Pihusti kinni jäämist pidi reeglina põhjustama kehva õli kasutamine mootoris (ärge küsige kuidas täpselt). Selle vastu on mõnevõrra odavamaid lahendusi (ultraheli puhastus jne), kuid aitab ka mootoris korraliku õli kasutamine + 2T õli lisamine kütusele + mõnda aega kõrgematel pööretel sõitmine. Viimast kahte võib muidugi profülaktika mõttes niisamagi vahest teha. Õli kogus võiks enamuse mulle soovitusi jaganute arvates olla kuni 0,5L paagitäiele. Profülaktikana vähem.
[Muudetud: 16-1-2010 lohe]
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
lohe kirjutas:Jättes kõrvale tihendid ja elektroonika jm meh jamad saab pihustil olla põhimõtteliselt 2 probleemi - see kas lekib, või jääb kinni (ei pihusta üldse). Nagu mulle selgeks tehti, siis lekkiv pihusti põhjustab külmalt rasket käivitust, sest laseb surve maha. Lekkiva pihusti puhul aitab ainult vahetus.
Pihusti kinni jäämist pidi reeglina põhjustama kehva õli kasutamine mootoris (ärge küsige kuidas täpselt). Selle vastu on mõnevõrra odavamaid lahendusi (ultraheli puhastus jne), kuid aitab ka mootoris korraliku õli kasutamine + 2T õli lisamine kütusele + mõnda aega kõrgematel pööretel sõitmine. Viimast kahte võib muidugi profülaktika mõttes niisamagi vahest teha. Õli kogus võiks enamuse mulle soovitusi jaganute arvates olla kuni 0,5L paagitäiele. Profülaktikana vähem.
[Muudetud: 16-1-2010 lohe]

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Ei tea, mis toiduõli see sul seal oli, aga Husqvarna sae õliga pole küll külmaga mingit hangumist täheldanud. pole muidugi -30-ga metsas käinud kah. Praegu pole ise mõnda aega midagi peale Statoili diisli paaki lasknud ja sellega on normaalselt sõitnud. 1 pihusti on minu omal ka lekke kahtlusega ja hommikuti teeb käivitust raskeks, aga selle vastu olen leidnud triki. Kõigepealt eelsüüdet nii kaua, kui tulukest näitab ja siis korraks süüde välja ja kohe uuesti keerates ei oota enam vaid kohe käima - süüte sisse keeramise hetkel lüüakse surve ju uuesti üles.
[Muudetud: 18-1-2010 lohe]
[Muudetud: 18-1-2010 lohe]
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Kui me räägime jälle 2T õli lisamisest, siis palun uurige enne välja kas see õli mida paaki kallate põleb jääkidega või ilma! Selge on see, et odav 2T õli ilmselt jätab peale põlemist kenasti jääke. Igasugune jääk, olgu see siis 2T õlist või lihtsalt mootori õlist, sadestub ka pihustitele (turbodele jne) ja tekitab ummistusi.
Valime ikka ka natuke kaupa mida paaki kallame
Valime ikka ka natuke kaupa mida paaki kallame

▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
vot kahjuks hetkel tootjat ei mäleta, punast värvi igatahes.lohe kirjutas:Ei tea, mis toiduõli see sul seal oli, aga Husqvarna sae õliga pole küll külmaga mingit hangumist täheldanud. pole muidugi -30-ga metsas käinud kah. Praegu pole ise mõnda aega midagi peale Statoili diisli paaki lasknud ja sellega on normaalselt sõitnud. 1 pihusti on minu omal ka lekke kahtlusega ja hommikuti teeb käivitust raskeks, aga selle vastu olen leidnud triki. Kõigepealt eelsüüdet nii kaua, kui tulukest näitab ja siis korraks süüde välja ja kohe uuesti keerates ei oota enam vaid kohe käima - süüte sisse keeramise hetkel lüüakse surve ju uuesti üles.
[Muudetud: 18-1-2010 lohe]

ja kui ei eksi, siis -20C ja vähema külmaga ei olnud niimoodi ära tarretanud:info: just seal -25 ja 30c vahel vaatasin huvi pärast. üüsel oli muidugi olnud nii -32
[Muudetud: 18-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
erki1974 kirjutas:Mure järgmine pumpdüüs mootoriga. Kui külmast pärast käivitada 10-20 kraadi juures siis ei võta nagu 1 pihustit kohe tööle ja mootor jääb käivitamise ajal jõnkama. Mure kaob kui annan korralikult pedalit ja siis umbes 3-4 sek. pärast jääb mootor korralikult käima. Eelsüüteküünlad on kontrollitud ja töötavad.Käivitamisel viskab tagant halli suitsu välja. Samas kui on plokisoojendus järel siis ilma mingi probleemita läheb käima. Olen kuulnud, et probleemid võivad olla pihusti tihendites, pihusti küljes juhtmeühendustes ja võibolla ka pihustis endas. Küttekulu jääb talvel keskmiselt 7,5L kanti.Sama probla oli ka eelmisel talvel ja sai siis pihusti tööd arvutiga vaadatud kuid midagi erilist siis ei leitud. Öeldi, et üks pihusti erineb veidi teistest. Oskab keegi infot anda !?
Kas probleemile leitsid lahenduse, endal samasugune anomaalia!
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Tänaseni ei ole lahendust tulnud. Ma ei ole eriti rabelenud ka, sest mul on plokisoojendus peal. Käisin täna siis diagnostis ja see näitas et õhulugeja ei tööta madalatel pööretel hästi. Lasin ära puhastada ja hakkas madalatel pööretel uuesti normaalselt tööle. Eks siis tulevikus ole näha mis teeb. Kui sul on probleemid siis lase pihustite töö ära mööta ja siis on näha kas mõni pihusti erineb teistest. Mul töötavad 2 tk. enamvähem ühtede näitajatega ja teised 2 tk. samuti ühtede näitajatega. Linna Autos sai kontrollitud kuid need ei olnud hullus seisus. Kontrolli eelsüüteküünlad üle. Samuti on soovitav kasutada küttelisandeid , sest küttekvaliteet võib ka kõvasti kõikuda. Mul on ka küsimus teistele VW asjatundjatele. Kas mootoritemperatuuri andur ( 4 klemmiga-asub tandempumba all) võib külmast pärast käivitamisel anda mootorile valed signaali-s.t näitab olukorda kus käivitatakse sooja mootorit. Mul on jäänud kahtlus sesose oma autoga, sest peale käivitamist jääb mootor käima 800 pöörde peale kuigi väidetakse , et peaks algul olema 1000 pöörde kanti ja hiljem langeb 800 peale. Varem on mõned korrad peale külmalt käivitamist jäänud tööle ka 1000 pöörde peale.
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Aga kui sa kasutad ju plokisoojendust siis mootor juba soe ja ta automaatselt ei panegi külmareziimi sisse.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Kui sa lugesid mu jutu korralikult läbi siis saad aru, et mul oli küsimus külmast käivitamisest mitte sellisel juhul kui mul plokisoojendus on järel.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Veljo-v. Kas oled oma Passati anomaaliast lahti saanud?
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Hmm. lugesin siin natuke teemat ning üks offtopic küsimus.
kui kasutate 2 t saeõlisid diisli sees, siis neil ju paha omadus seda ka värvida. Ehk siis, lisades neid õlisid värvite paagis oleva kütte ära. Tolli poolt lisatud küttel vist mingi teine lisand veel sees kuid kui kinni peetakse võib see omajagu põnevust tekitada 


-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
nukvõll tahab vahetust äkki, kuskilt meelde jäänud, et kui mõni nukk kulunud(PD motode puhul) siis samuti võivad sellised käivitamis probleemid tekkida, lisaks võivad olla ka muud nähud.
Viimati muutis copilot, 05 Mär 2010, 11:40, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Ma soovitaks sul uurida ka mootori temperatuuri anduri seisukorda. Sel anduril 4 klemmi küljes. 2 klemmi juhivad armatuuri näidikut kuid teised 2 äkki suhtlevad ajuga. Ma olen enne ka foorumis selle kohta küsinud kuid keegi ei ole järelikult sellega kokku puutunud. Kui andur valetama hakkab, siis võib külmkäivitamisel probleemid tekkida.Vähemalt bensukatel (Audi 80 B4) oli see probleem. Kas sa kavatsed siis nukvõlli uurma hakata? Anna märku kui midagi selgub! On ka räägitud kuskil, et vale mootoriõli kasutamisel võib nukkvõll küll haiget saada. Mina kahtlustan enda omal ka seda viga. Vahetasin eile ära siis selle temp. anduri ja täna oli külmast käivitamine täitsa hea. Samuti hakkasin kasutama Karla Auto diisli lisandit. Eks näha ole mis teeb kui veel külmemaks läheb.!!! Annan teada kohe kui midagi muutub.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
õnneks mul ei ole PD vaid nn vanakooli diisel, kuid jah, kui kasutatakse vale õli siis pidi nukkasid kulutama või kui õli vahetuse intervallist kinni ei peeta.erki1974 kirjutas:Ma soovitaks sul uurida ka mootori temperatuuri anduri seisukorda. Sel anduril 4 klemmi küljes. 2 klemmi juhivad armatuuri näidikut kuid teised 2 äkki suhtlevad ajuga. Ma olen enne ka foorumis selle kohta küsinud kuid keegi ei ole järelikult sellega kokku puutunud. Kui andur valetama hakkab, siis võib külmkäivitamisel probleemid tekkida.Vähemalt bensukatel (Audi 80 B4) oli see probleem. Kas sa kavatsed siis nukvõlli uurma hakata? Anna märku kui midagi selgub! On ka räägitud kuskil, et vale mootoriõli kasutamisel võib nukkvõll küll haiget saada. Mina kahtlustan enda omal ka seda viga. Vahetasin eile ära siis selle temp. anduri ja täna oli külmast käivitamine täitsa hea. Samuti hakkasin kasutama Karla Auto diisli lisandit. Eks näha ole mis teeb kui veel külmemaks läheb.!!! Annan teada kohe kui midagi muutub.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=55935" onclick="window.open(this.href);return false;erki1974 kirjutas:Veljo-v. Kas oled oma Passati anomaaliast lahti saanud?
Hetkel on lood sellised et tegin enda mootorile 3x õlivahetust järjest kuna arvasin et vana omanik sõitis vale õliga!
Hommikune käivitus on paranenud tunduvalt!
Nukka kontrollisin ka üle, väga ilus teine(see tähendab et korras), Õli on nüüd peale tuhande kildi läbimist ikka ilus läbipaistev hele

Täna sai veel puhastatud egr ja muud lõdvikud ja cooler!
Üldiselt ikkagi on asi selle taga et keegi ei oska mulle öelda selle solenoidi takistust,(pumppihusti) juppe iseenesest on saada aga ei tahaks niisama lahmida, tahaks ikka kindel olla!