Diiselmootorite eluiga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Hmm, mis on need 1.5D ja 1.6D mootori erinevused, millest see s?ltus? Omal ei tule nagu ?htegi praegu p?he...
Mul muidu 2.5D Granadaga juhtus kord nii, et valasin rooliv?imu pumba juurest (mitte mahutisse) liiga palju ?li sisse ja siis k?ivitades (sooja mootoriga) viskas kohe p??rded ca 3000-4000 peale (k?rva j?rgi, st mitte liiga k?rgeks) ja l?ugas k?es umbes pool minutit - niikaua, kuni see ?leliigne ?li sealt ?ra oli p?letatud;D
Mul muidu 2.5D Granadaga juhtus kord nii, et valasin rooliv?imu pumba juurest (mitte mahutisse) liiga palju ?li sisse ja siis k?ivitades (sooja mootoriga) viskas kohe p??rded ca 3000-4000 peale (k?rva j?rgi, st mitte liiga k?rgeks) ja l?ugas k?es umbes pool minutit - niikaua, kuni see ?leliigne ?li sealt ?ra oli p?letatud;D
-
- Huviline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 26 Veebr 2008, 23:32
- Auto: Golf mk2
- Asukoht: Tallinn,Nõmme/Lääne-Viru, Kadrina vald
Mul endal passatil 1.9D ja sellel k?tte j?udmas 400000;) Ja arvan, et v?ib rahulikult s?ita veel 200k, mootor t?itsa reibas, hingab nii nagu peab ja tagant ei tule ka tahma. Mootorisse sisse pole veel tunginud, kuna olukord pole n?udnud seda! Rihmad ja vedelikud said ka alles vahetatud ja ?li mis sealt v?lja tuli oli peaaegu sama kogus mis sai sinna sisse pandud eelmisel ?livahetusel:)
K?ige suurem h?da on see, et k?ik muu hakkab autol l?ppema, nagu n?iteks elektroonika mis vahetevahel jupsib;D
K?ige suurem h?da on see, et k?ik muu hakkab autol l?ppema, nagu n?iteks elektroonika mis vahetevahel jupsib;D
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 25 Mär 2007, 14:09
- Auto: Passat
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 1 kord
Eelmiseks sõiduvahendiks 2001 A6, millel oli ostes ees 176 000 ja müües oli ees miski 240 000 kanti. Enne seda oli mul 1998 aasta Passat, mille müüsin tuttavale ja millel praegu ees peale 270 000. Kummagi mootori juures pole midagi tehtud. Enne müüki uurisin A6 hingeelu VAG 908.1 diagnostikaga. Turbo oli korras, pihustid samuti. Passat sõidab samuti rõõmsalt. Peaasi on õigel ajal õlivahetused teha, rihmavahetusel jälgida, et miskit saasta ei ostaks ja lasta autol enne sõitu soojeneda ja enne väljalülitamist pisut vabakäigul tiksuda.
Praegusel Passatil alles 120 000 ees, selle mootorist pole mõtet midagi rääkida.
Praegusel Passatil alles 120 000 ees, selle mootorist pole mõtet midagi rääkida.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Mina ütleks siia kiidulaulu sekka, et tegelikult üle 200t normaalses mõõdus see hüls ei püsi uutel mootoritel tavaliselt. Ja saaledel on 250t peal juba kerged randid sees. 300 peal vända pind kah juba hakkab minema. Niipalju kui neid mootoreid lahti võetud on, siis korraliku sale leiab reaalselt alla 150t sõitnud motoorist (paistab töötanud aga ei ole veel värvi muutnud) ja plokid püsivad mõõdus siis kui hooldus välp ei ületa 10t 12-15t longlifiga algusest peale. Seda siis turbomootooritel. Üldisellt peaks ka Rk teadma, et vw ei suuda valmistad korraliku turbomootori plokki, mis kestaks. Vw minu silmis ehitab autosi mis kestaks 100tkm ja noh kui ta rohkem kestab väga tore, aga neil savi. Seda on näha nii odavast hinnast (teiste saksa konkurentidega võrreldes) kui ka igasugustest kasti ja mootori muredest mida meiiilkuhjaga jagub. Imestan, et tootmises olev dsg on neil "VEEL" Piisavalt suure varuga, et neil ei esined suuri probleeme.
Ja no mineku järgi andke andeks ei saa üldse otsustada mootori seisukorra järgi. See on kõige petlikum asi üldse.
Ja tõepoolest imevad diislid läbi turbo omale õli peale, kui turboga midagi juhtub ja õli hakkab sisselaskesse lekkima. Värske kogemus on intz18-nel.
[Edited on 15-1-2010 by samzik]
Ja no mineku järgi andke andeks ei saa üldse otsustada mootori seisukorra järgi. See on kõige petlikum asi üldse.
Ja tõepoolest imevad diislid läbi turbo omale õli peale, kui turboga midagi juhtub ja õli hakkab sisselaskesse lekkima. Värske kogemus on intz18-nel.
[Edited on 15-1-2010 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 18 Sept 2008, 20:03
- Telefon: 53895507
- Auto: Passat B5 1,9 tdi, Passat B4 1,9 tdi, Passat B3 1.9td, golf mk3 1.9d, Passat B3 1.9d, Jetta mk1 coupe
- Asukoht: Võrumaa
Tere! Mul oleks üks küsimus seoses nende läbisõitutega. Endal on golf 3 1.9 47 kw. Seda ma tean et 300000 pealt läheb läbisõit nulli, ning mul näitab praegu umbes 291100km, aga kui süüde siise keerata vilgub läbisõidu koha peal mingi aja IN 02 ja siis tuleb näit ette tagasi. Kunagi ma ühe mehe käest küsisin, et mida see tähendab ja sai vastuseks, et see näitab mitmendat korda see 300000km ette kerib. Küsimus siis, et kas see tegelt ka nii on? Kas mul on läbisõit selle järgi siis umbes 591100km? Või olen millestki hoopis valesti aru saanud:bigsmile:
See vend tegi küll sinu kulul nalja. Tegelikult on tegemist meeldetuletuskoodiga. Inglise keelt oskad, siis siin jutt:
Service Reminder Indicator (SRI), general information
A Service Reminder Indicator (SRI) -F27- was included on Golf, GTI, Jetta and Cabrio vehicles up to m.y. 1995. The SRI indicates when scheduled vehicle service and maintenance is necessary.
The SRI appears in the odometer display window below the speedometer. When the ignition is switched on, one of the following displays will appear for approx. three seconds indicating the service required:
IN 00 - No service necessary OEL - 7500 mile (12,000 km) or 6-month engine oil change IN 01 - 15,000 mile (24,000 km) or 12-month maintenance (inspection service) IN 02 - 30,000 mile (48,000 km) or 24-month maintenance (inspection service)
[Muudetud: 15-1-2010 danny16]
Service Reminder Indicator (SRI), general information
A Service Reminder Indicator (SRI) -F27- was included on Golf, GTI, Jetta and Cabrio vehicles up to m.y. 1995. The SRI indicates when scheduled vehicle service and maintenance is necessary.
The SRI appears in the odometer display window below the speedometer. When the ignition is switched on, one of the following displays will appear for approx. three seconds indicating the service required:
IN 00 - No service necessary OEL - 7500 mile (12,000 km) or 6-month engine oil change IN 01 - 15,000 mile (24,000 km) or 12-month maintenance (inspection service) IN 02 - 30,000 mile (48,000 km) or 24-month maintenance (inspection service)
[Muudetud: 15-1-2010 danny16]
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Lühikokkuvõte eelnevast jutust siis eesti keeles.
Teeninduse vajaduse meeldetuletuse näidik (SRI)- Golf, GTI, Jetta(Vento) ja Cabrio sõidukitel alates 1995. SRI näitab, kas hooldusgraafiku järgne sõiduki hooldus on vajalik. SRI ilmub läbisõidumõõdiku aknas spidomeeterist allpool. Kui süüde sisse lülitatada, siis üks järgmistest näitudest ilmub umbes kolme sekundi jooksul, mis siis näitab teeninduse külastamise vajadust: IN 00 - ei ole vaja, OEL - 7.500 miili (12.000 km) või 6 kuud mootori õlivahetus, IN 01 - 15.000 miili (24.000 km) või 12 kuu hooldus, IN 02 - 30.000 miil (48.000 km) või 24 kuu hooldus.
Teeninduse vajaduse meeldetuletuse näidik (SRI)- Golf, GTI, Jetta(Vento) ja Cabrio sõidukitel alates 1995. SRI näitab, kas hooldusgraafiku järgne sõiduki hooldus on vajalik. SRI ilmub läbisõidumõõdiku aknas spidomeeterist allpool. Kui süüde sisse lülitatada, siis üks järgmistest näitudest ilmub umbes kolme sekundi jooksul, mis siis näitab teeninduse külastamise vajadust: IN 00 - ei ole vaja, OEL - 7.500 miili (12.000 km) või 6 kuud mootori õlivahetus, IN 01 - 15.000 miili (24.000 km) või 12 kuu hooldus, IN 02 - 30.000 miil (48.000 km) või 24 kuu hooldus.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Mina taipan tehnikast küll, aitäh muretsemast. Inglise keelt vast oskab küll igaüks niipalju, et aru saada, et tegemist on hooldus ja kontrollvälpade meeldetuletusega. See sai mu eelnevas jutus ka ära mainitud.T6nis2 kirjutas:danny 16. Tõlgi ka EESTI keelde se sinu netti paisatud jutt. Tundub küll sedasi et nõu andjad ei taipa tehnikast midagi,kuid saaks ainult googeldada. Küsimusi esitatakse EESTI keeles,paluks vastuseid EESTI keeles.
Kui Sina ei googelda ja kõik vastused Sul peas on - good for You. Mina googeldan tihti ja oskan saadud teadmist konteksti panna.