Mure 2003 a. passatiga 1,9 TDI 74kw AUTOM.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
homer121
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Nov 2009, 16:05
Asukoht:

Mure 2003 a. passatiga 1,9 TDI 74kw AUTOM.

Lugemata postitus Postitas homer121 »

auto siis automaat kastiga.
selline mure asi et autol viskas veojõu kontrolli põlema ja siis umbes mingi 2000 pöörde pealt hakkas auto hullult värisema ja edasi üldse jõudu ei olnud.

Läksin siis diagnostikasse, seal tuli veakood et esimese pihusti viga, sai siis ära vahetatud, ei midagi sama viga siis sai vahetatud teine pihusti, läks natukene paremaks aga mingi aeg hakkas ikka nagu värisema auto ja veojõu tuli läks põlema, siis vahetati ära ka kolmas ja neljas pihusti. sellega oli siis asi korras. sain natukene aega muretult sõita umbes 500km, ja jälle, algul veojõu kontrolli tuli põlema ja siis hakkas mingi aja pärast ka auto värisema kui natukene aega sai sõidetud. Nüüd auto jälle samas seisus nagu enne remonti, kuigi kõik pihustid said vahetatud. oskab keegi midagi arvata sellest?

autol ka siuke mure olnud juba pikemat aega, et turbo juurest susiseb nagu, et siis kas mingi lõdviku jama või cooler katki aga kuskilt laseb õhku läbi, et kas asi võib sellest olla, kuna pikalt sõidetud susinaga?!

et siis oli mõtetu raha raiskamine pihustite peale, kuna nendel passatitel suht kallid pumppihustid. uue tüki hind on 7500 EEK.????

ootan nõuandeid.

[Muudetud: 3-1-2010 homer121]
Viimati muutis homer121, 14 Mai 2010, 14:31, muudetud 1 kord kokku.

Rixvol
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 08 Okt 2009, 08:27
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Rixvol »

Mul vw 2005 sama mootor ja lööb värina sisse 1700 ja 2000 pöörde vahel. Koos värinaga kaasneb ka tugevam urin mootoris. Kui pöörded on alla 1700 või üle 2000 siis töötab mootor vaiksemalt v vaikselt. Mis asi sellist urinat/värinat tekitab ei oska öelda, abi ei ole olnud ka diagnostikast. Uimasuse kohta midagi öelda ei saa, peale 2000 pööret astub minna küll aga alla 2000 pööret on tunduvalt erksam. Paras anomaalia.

homer121
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Nov 2009, 16:05
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas homer121 »

mingi küttelisand (kangem) võib asja paremaks teha?

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Vaevalt see kütuselisand aitab, aga kus diagnostikas käisid ?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

homer121 kirjutas:mingi küttelisand (kangem) võib asja paremaks teha?
Siis saab varsti uuesti pihusteid vahetada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ylbik »

Kui kütuse jätsid vahetamatta, siis pole ime, et need uued pihustid samamoodi õhtal on.

alvar12
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 26 Nov 2005, 08:45
Telefon: 53016625
Auto: vw passat 1,9tdi 95a,vw golf3 1,9d
Asukoht: põlvamaa

Lugemata postitus Postitas alvar12 »

minu galaxyl 85 kw pd sama probleem,et hakkab mingi aeg mootor peal värisema ja jõud kaob ära eriti just külma mootoriga .aitab see ,et korraks mootor seisma jätta ja asi korras mingiks ajaks.kui mootor soe siis teeb harva nii.diagnostika näitab,et kõik pihustid vajavad vahetust.eriti ei usu,et kõik 4 läbi on siis ei töötaks ju mootor ültse.

homer121
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Nov 2009, 16:05
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas homer121 »

:(
Viimati muutis homer121, 28 Veebr 2010, 16:31, muudetud 1 kord kokku.

alvar12
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 26 Nov 2005, 08:45
Telefon: 53016625
Auto: vw passat 1,9tdi 95a,vw golf3 1,9d
Asukoht: põlvamaa

Lugemata postitus Postitas alvar12 »

lähen käin ka kuskil mujal diagnostikas.äkki keegi teine annab targemat nõu.

homer121
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Nov 2009, 16:05
Asukoht:

Re: Mure 2003 a. passatiga 1,9 TDI 74kw

Lugemata postitus Postitas homer121 »

:|
Viimati muutis homer121, 14 Mai 2010, 14:24, muudetud 1 kord kokku.
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!

DMS
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 03 Veebr 2010, 19:10
Asukoht:

Re: Mure 2003 a. passatiga 1,9 TDI 74kw

Lugemata postitus Postitas DMS »

Mul oli pea sama jama 2002a. 96kw. et veojõu tuli põles ning mootor lõhkus. arvati ka et pihustid ära aga leiti et nukkvõll hoopis vigane

homer121
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Nov 2009, 16:05
Asukoht:

Re: Mure 2003 a. passatiga 1,9 TDI 74kw

Lugemata postitus Postitas homer121 »

Nüüd asi korras ja põhjuseks ikkagi pihustite viga, sai ära vahetatud nüüd kõik neli pihustit korraga ja kõik nüüd normis ainuke asi on see et kütusekulu on üllatavalt suur, linnas 12L/100km. Aga see eeldatavasti tingitud katkisest coolerist, nüüüd vaja veel cooler ära vahetada, et kui kellegil pakkuda korras coolerit siis andke aga märku.
selline probla ka veel et kui autol kliima käima panna siis autol märgatavalt tõuseb kütusekulu ja kui kohapeal kuulates siis kliima käima pannes lähevad pöörded kõvasti madalamaks ja hakkab eest mootori juurest mingi vilin (nagu geneka rihma vilin), oskab keegi midagi arvata sellest? kas viga võib olla termostaadi pärast, näiteks kui see läbi?
Viimati muutis homer121, 14 Mai 2010, 14:30, muudetud 1 kord kokku.
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Mure 2003 a. passatiga 1,9 TDI 74kw AUTOM.

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Kui palju see "märgatav" kütusekulu kasv on kliimat tööle lülitades?

homer121
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Nov 2009, 16:05
Asukoht:

Re: Mure 2003 a. passatiga 1,9 TDI 74kw AUTOM.

Lugemata postitus Postitas homer121 »

tobimarg kirjutas:Kui palju see "märgatav" kütusekulu kasv on kliimat tööle lülitades?
kohapeal käies tõuseb kütusekulu umbes 1,2 liitrit (tunnis).
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!

Vasta

Mine “Diislid”