91a passat 1.8 66kw õlipump

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
intz25
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 04 Sept 2009, 16:11
Asukoht:

91a passat 1.8 66kw õlipump

Lugemata postitus Postitas intz25 »

tere, pole ise eriti selle autoga kokku puutunud mootori poolepealt, ehk siis keegi targem oskab öelda kus asub õlipump ja kas raske ligi pääseda:) võib pakkuda ka õlipumpa ps-i:D
Mure tuttaval muidu selline, et pikka maad sõites nii üle 100km hakkab õli tuli põlema ja jõud kaob korra, mootor jukerdab veidi, kui maha jahutada töötab korralikult jälle, ise arvan et viga pumbas kuna kui olex rõngad läbi siis hakkaks õlituli pidevamalt vilkuma jne, arvatavasti pump kulunud ja kui õli kuumaga vedelamax läheb siis pump ei jõua mootorit toita:)

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Tere
Kõigepealt küsimus:mis moodi mõjutavad kulunud rõngad õlituld?Ainuke võimalus madal õlitase.Üldiselt on nii,et kui korralikku õli ei jõua osta tuleks sõitmine järele jätta.Mootori juures on õli viimane mille arvelt kokkuhoida.

intz25
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 04 Sept 2009, 16:11
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas intz25 »

õli tase on normis ja kasutusel on korralik täissünt õli:) niiet kui asjast aimu pole ei tasu kommenteerida. teiseks kui õli rõhk madal hakkab ka õlii tuli põlema ja õli rõhk sõltub kolvil olevatest õlirõngastest ka:)

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Tahaks ikkagi teada kuidas sõltub õlirõhk kolvil asuvatest õlirõngastest?Õpetage "rumalat".

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

kahjuks ei sõltu õlisurve kolvil olevatest õlirõngastest.

Õlisurve sõltub:

Kasutatavast õlist, õli temperatuurist
õlipumbast (kulunud või mitte)
Raamsaaledest, Kepsusaaledest ja paljudest muudest mis on juba pikem seletamine.

Md-Dog
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Sept 2006, 11:46
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas Md-Dog »

õlipumbale pääseb ligi karteri põhja alt. keerad selle eest ära ning ongi asi näha. miski 2 mutriga vist oli kinni. maha tuleb suht kergelt. Tagasipanekiseks oleks hea kui keegi on abis ja viimase jõnksu ajal jagaja rootorit liigutab.

Samas on esmapostituses kirjeldatu kuidagi tuttav. pika distantsi jutti läbisõitnud mootor mingil hetkel jääb jõuetuks lausa selliselt, et tühikäigul sureb mootor lausa välja. kuna pöörded langevad langeb ka õlirõhk ja süttib õlituli põlema. Lahendust sellele jamale ei ole ma veel siiani leidnud. Viga avaldub eriti külmal aastaajal. Ise kahtlustan miskit jama mootori juhtelektroonikas.

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

RKsilver seletas täpselt ära, mis mõjutab õlirõhku.
Aga kui jõud ära kaob, siis seda ei mõjuta enam küll õlipump, seda ta teeks juhul, kui mootor hakkab kokku minema.
Otsi kõigepealt jõu kadumise mure üles, enne kui hakkate õlipumpa vahetama. See mure kirjeldus jätab mulje, et mingi elektrooniline mure, nagu ka siin teemas kirjeldatud. Tehke diagnostika kõigepealt.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Vasta

Mine “Mootor”