91a passat 1.8 66kw õlipump
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
91a passat 1.8 66kw õlipump
tere, pole ise eriti selle autoga kokku puutunud mootori poolepealt, ehk siis keegi targem oskab öelda kus asub õlipump ja kas raske ligi pääseda:) võib pakkuda ka õlipumpa ps-i:D
Mure tuttaval muidu selline, et pikka maad sõites nii üle 100km hakkab õli tuli põlema ja jõud kaob korra, mootor jukerdab veidi, kui maha jahutada töötab korralikult jälle, ise arvan et viga pumbas kuna kui olex rõngad läbi siis hakkaks õlituli pidevamalt vilkuma jne, arvatavasti pump kulunud ja kui õli kuumaga vedelamax läheb siis pump ei jõua mootorit toita:)
Mure tuttaval muidu selline, et pikka maad sõites nii üle 100km hakkab õli tuli põlema ja jõud kaob korra, mootor jukerdab veidi, kui maha jahutada töötab korralikult jälle, ise arvan et viga pumbas kuna kui olex rõngad läbi siis hakkaks õlituli pidevamalt vilkuma jne, arvatavasti pump kulunud ja kui õli kuumaga vedelamax läheb siis pump ei jõua mootorit toita:)
õlipumbale pääseb ligi karteri põhja alt. keerad selle eest ära ning ongi asi näha. miski 2 mutriga vist oli kinni. maha tuleb suht kergelt. Tagasipanekiseks oleks hea kui keegi on abis ja viimase jõnksu ajal jagaja rootorit liigutab.
Samas on esmapostituses kirjeldatu kuidagi tuttav. pika distantsi jutti läbisõitnud mootor mingil hetkel jääb jõuetuks lausa selliselt, et tühikäigul sureb mootor lausa välja. kuna pöörded langevad langeb ka õlirõhk ja süttib õlituli põlema. Lahendust sellele jamale ei ole ma veel siiani leidnud. Viga avaldub eriti külmal aastaajal. Ise kahtlustan miskit jama mootori juhtelektroonikas.
Samas on esmapostituses kirjeldatu kuidagi tuttav. pika distantsi jutti läbisõitnud mootor mingil hetkel jääb jõuetuks lausa selliselt, et tühikäigul sureb mootor lausa välja. kuna pöörded langevad langeb ka õlirõhk ja süttib õlituli põlema. Lahendust sellele jamale ei ole ma veel siiani leidnud. Viga avaldub eriti külmal aastaajal. Ise kahtlustan miskit jama mootori juhtelektroonikas.
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
RKsilver seletas täpselt ära, mis mõjutab õlirõhku.
Aga kui jõud ära kaob, siis seda ei mõjuta enam küll õlipump, seda ta teeks juhul, kui mootor hakkab kokku minema.
Otsi kõigepealt jõu kadumise mure üles, enne kui hakkate õlipumpa vahetama. See mure kirjeldus jätab mulje, et mingi elektrooniline mure, nagu ka siin teemas kirjeldatud. Tehke diagnostika kõigepealt.
Aga kui jõud ära kaob, siis seda ei mõjuta enam küll õlipump, seda ta teeks juhul, kui mootor hakkab kokku minema.
Otsi kõigepealt jõu kadumise mure üles, enne kui hakkate õlipumpa vahetama. See mure kirjeldus jätab mulje, et mingi elektrooniline mure, nagu ka siin teemas kirjeldatud. Tehke diagnostika kõigepealt.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!