väikest infomartsiioni tahaks akukohta teada.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
väikest infomartsiioni tahaks akukohta teada.
Nimelt siis autol aku hakkas viimasel ajal koguaeg külmaga tühjaks jooksma.
käivitub aga vaevaliselt veab ringi ja praeguse külmaga üldse ei toimi.
niisiis mul aku exite oma golf 3 peal.
ning vanust tal 2-3 aastat täpselt ei mäleta.
panin siis laadija järgi mingi tunnikese sai laadija olla ja juba kostub akuseest mingi õrn hääl nagu keedukann alguses õrnalt susiseb .
kas see on normaalne v mitte ?
ennem sama laadijaga akut laadinud ja ajab voolu sisse küll
kuid targemad on rääkinud et akut oleks vaja ikka mitu päeva korralikult laadida.
käivitub aga vaevaliselt veab ringi ja praeguse külmaga üldse ei toimi.
niisiis mul aku exite oma golf 3 peal.
ning vanust tal 2-3 aastat täpselt ei mäleta.
panin siis laadija järgi mingi tunnikese sai laadija olla ja juba kostub akuseest mingi õrn hääl nagu keedukann alguses õrnalt susiseb .
kas see on normaalne v mitte ?
ennem sama laadijaga akut laadinud ja ajab voolu sisse küll
kuid targemad on rääkinud et akut oleks vaja ikka mitu päeva korralikult laadida.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
kui aku laadima panna siis tuleb korgid maha keerata ja vaikselt 8A juures laadida mingi 12h siis peaks aku täis olema. Ja vahepeal vaadata et kõik potid mulisevad mis ongi õige ja kui enam ei mulise mõni pott siis on aku õhtalMafeikin17 kirjutas:kas see kui laadija järel on ja susiseb see vedelik seal hästi õrnalt on normaalne vä ?
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Ise olen just koolis õppinud, et aku keema ei tohi minna. siis järelikult kas elektrolüüdi tihedus väike või tase madal. Ja nagu coollaager ütles siis üle 5A pole tõesti mõtet laadida, parem väiksem voolutugevus ja pikem laadimise aeg.sagedus kirjutas:kui aku laadima panna siis tuleb korgid maha keerata ja vaikselt 8A juures laadida mingi 12h siis peaks aku täis olema. Ja vahepeal vaadata et kõik potid mulisevad mis ongi õige ja kui enam ei mulise mõni pott siis on aku õhtalMafeikin17 kirjutas:kas see kui laadija järel on ja susiseb see vedelik seal hästi õrnalt on normaalne vä ?
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
Ma tahtsin öelda et õrnalt mulksuvad mitte ei kee!!!kase89 kirjutas:Keemisega võib aku suht tuksi keerata kuna plaadid hakkavad oksüdeeruma. Keema võib aku lasta harva ja suure vooluga ning lühikest aega, et siis lõhkuda seda pika kasutamise peale tekkinud oksüdatsioonikihti.
Ja kahtlen et akut võib suure vooluga lühikest aega keeta ? See vüib ju plaadid kõveraks tõmmata.
Ei pannud väga täpselt juttu tähele. Aga lühikest aega võib lasta suuremat voolu sisse, see segab akus raskemad elektrolüüdiosakesed ka üles. Muidugi ei tohi seda teha nt. iga kuu ja voolutugevusega peab ka ettevaatlik olema, mitte ei lajata 60 Ah akule 25 A sisse, siis muidugi lühis ja asi kaputt.sagedus kirjutas:Ma tahtsin öelda et õrnalt mulksuvad mitte ei kee!!!kase89 kirjutas:Keemisega võib aku suht tuksi keerata kuna plaadid hakkavad oksüdeeruma. Keema võib aku lasta harva ja suure vooluga ning lühikest aega, et siis lõhkuda seda pika kasutamise peale tekkinud oksüdatsioonikihti.
Ja kahtlen et akut võib suure vooluga lühikest aega keeta ? See vüib ju plaadid kõveraks tõmmata.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
Kui selle jaoks eraldi nuppu pole nagu näiteks startidel 6 astet ja ampermeeter näidu jälgimiseks siis laebki ta lihtsalt mingi ettenähtud voolutugevusega. Kui sul pole ka max/min nuppu siis las laeb kuni vaikselt mullitama hakkab või kuni aeg otsa saab ja sõita vaja:smilegrin:
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
mul on veel veneaegne Start järgi ja vat see on kyll juba selline mida ei tasu minema visata vaid teeb paljudele uutele laadjatele ka silmad ette:DMafeikin17 kirjutas:aga jah kuidas ma võimust saan siis regullida kui võimsalt laeb ?
mul nagu pole siis sellist varjanti
mul mingi vana peer laadija:D vene aegne veel aga teeb töö ära
Täpselt!;) Endalgi kodus olemas. Ainult et vanad kalad teavad rääkima, et startrežiim põles pidevalt läbi kui kaua starti anda. Ise sellist juhust ei tea. Laadimise koha pealt on ta agasagedus kirjutas:mul on veel veneaegne Start järgi ja vat see on kyll juba selline mida ei tasu minema visata vaid teeb paljudele uutele laadjatele ka silmad ette:DMafeikin17 kirjutas:aga jah kuidas ma võimust saan siis regullida kui võimsalt laeb ?
mul nagu pole siis sellist varjanti
mul mingi vana peer laadija:D vene aegne veel aga teeb töö ära

Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
niisisis sai akut laetud . öö otsa
hommiku panin aku peale vedas mootori käima
korraks läks käima suri välja ja aku tühi kohe.
plaanis siis akuhape ära vahetada ning uuesti proovida.
Kas keegi seda akuhappe teemat ka oskab veits seletada.
kuidas kõige mugavam teda vahetada on jne mida täpsemalt ostma peab.
hommiku panin aku peale vedas mootori käima
korraks läks käima suri välja ja aku tühi kohe.
plaanis siis akuhape ära vahetada ning uuesti proovida.
Kas keegi seda akuhappe teemat ka oskab veits seletada.
kuidas kõige mugavam teda vahetada on jne mida täpsemalt ostma peab.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi