väikest infomartsiioni tahaks akukohta teada.

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Mafeikin17 kirjutas:Kas keegi seda akuhappe teemat ka oskab veits seletada.
kuidas kõige mugavam teda vahetada on jne mida täpsemalt ostma peab.
Akuhappe vahetus on rohkem vana nõukaaja teema kui sellega püüti veel päästa mis päästa annab kui akud oli ülim defitsiit. Tänapäeval sellega enam ei mässata. Lisaks ei saa akust kogu elektrolüüti kätte ja põhja üles keerata ei soovita kuna põhja sadestunud aktiivaine võib sattuda plaatide vahele ja need lühistada. Lisaks algab ilma happeta plaatide pinnal kohe intensiivne sulfateerumisprotsess kui purkidesse kohe valmis elektrolüüti ei kallata. Lihtsam on uus aku osta.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

rat_013
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 14 Mär 2007, 18:36
Skype: rat@pesake.com
Auto: a6 3.0q
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas rat_013 »

Kas su võimul süüde välja keerates ikka vool maha tuleb või on otse peale veetud "äratus" ?
Samuti võid mõõta tarbimist kui süüde on väljas (soovitatavalt mingi 10min peale välja võtmist, vähemalt minu volkar "elab oma elu" veel mõned minutid ja siis kustub ära..

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

mul oli võim läbi pistiku ikka veetud.
ja nüüd üldse maha võetud.
no ma proovin selle akuhappe teema siiski ära.
1.27-1.28 pidi tihedus vist olema.

aga see roolivõimu õli hommiku golf 3 l sealt tuulutus v õhutus avast välja tuli on normaalne vä ?

vivaldi
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 02 Jaan 2009, 18:33
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas vivaldi »

Mafeikin17 kirjutas: no ma proovin selle akuhappe teema siiski ära.
1.27-1.28 pidi tihedus vist olema.
Mida sa rikud oma ajusid!
Osta uus aku ja rahu majas sõltumata sellest kui külm õues on. Tean millest räägin kuna sügisel oli mul täpselt sama jama!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Mafeikinile. Et akul elektolüüti vahetada,põhjenda,milleks seda vaja. Ära ometi ütle,et selleks kuna tihedus oli ,,väike,, .

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

kuna elan maal ja linna päris tihti asja pole siis nagu teeks mis teha annab sest suvel aku nagunii toimib.
Point selles et see aku on 2 aastat vb vana . auto on mul4 aastat olnud ja 3 s aku juba
esimene mis autopeal oli l2bi.
2teine aku oli enam vähem siis mingi aeg oli bensiin õlis. käisin nii öelda tarkmehe juures nimega SÄRG diagnostika tegelane viljandis.
ütles mulle hunnik vigu ning siis ütles et aku on surnud.
seega ostsin 3 nda aku mis siiamaani on toiminud.
võim on veetud akupealt pistikusse. ning pistikust võimuni.
minugi poolest võin selle külma ka ära kannatada aga lihtsalt nõme kodus okei panen laadija järgi ja timm. aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] naise juurde minnes ei viici seal hommikuti ega õhtuti seda mölakat akut maha kakkuda.
mul ema mingi tuttav vana näss on juba aga kujutab endale ette et on sitaks tark vend.
plaanib siin mingi päev suuri keemilisi katseid teha akuga:D:D
ma ei kujuta ette mis tal välja tuleb aga kui Midagi tuksi keerab siis vähemalt on mul õnnelik päev kellelt uut akut küsida :)

Vasta

Mine “Elektroonika”