K: Passat 1,9 TDi sureb peale kiirendamist välja.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: Passat 1,9 TDi sureb peale kiirendamist välja.
Tere kõik!
Mure siis järgmine, et eelmine talv hakkas auto juperdama. Külmade ilmadega juhtus tihti nii, et peale jõulist kiirendamist (pöörded kuni 3500-4500) sureb mootor välja, kui vaba käigu peale jätan. Kiirendades võin kõik käigud lõpuni kiirendada nii, et midagi ei juhtu, kuid kui paele kiirendust käigu välja lükkan ja pöörded alla tulevad sureb mootor välja, nagu ei saaks kütust peale. Kuid kiirendades saab ta kenasti kütuse kätte.
Suvel soojaga sellist jama ei juhtunud kordagi, kuid eile õhtul tegi jälle. Väljas oli siis kompuurti järgi 6C sooja ja mootor oli töösoe, kuid tegin väikese peatuse (lülitasin mootori välja) ja peale uuesti sõitma hakkamist kiirendasin ning kiirenduse lõppedes suri välja.
Autoks siis Passat 99' 4Motion 1,9 TDi 81kw (mootoriga)
[Muudetud: 30-9-2009 maic]
Mure siis järgmine, et eelmine talv hakkas auto juperdama. Külmade ilmadega juhtus tihti nii, et peale jõulist kiirendamist (pöörded kuni 3500-4500) sureb mootor välja, kui vaba käigu peale jätan. Kiirendades võin kõik käigud lõpuni kiirendada nii, et midagi ei juhtu, kuid kui paele kiirendust käigu välja lükkan ja pöörded alla tulevad sureb mootor välja, nagu ei saaks kütust peale. Kuid kiirendades saab ta kenasti kütuse kätte.
Suvel soojaga sellist jama ei juhtunud kordagi, kuid eile õhtul tegi jälle. Väljas oli siis kompuurti järgi 6C sooja ja mootor oli töösoe, kuid tegin väikese peatuse (lülitasin mootori välja) ja peale uuesti sõitma hakkamist kiirendasin ning kiirenduse lõppedes suri välja.
Autoks siis Passat 99' 4Motion 1,9 TDi 81kw (mootoriga)
[Muudetud: 30-9-2009 maic]
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Millal viimati "juhe taha" pandi autole? Alustame järjekordselt ikka diagnostikastmaic kirjutas:Tere kõik!
Mure siis järgmine, et eelmine talv hakkas auto juperdama. Külmade ilmadega juhtus tihti nii, et peale jõulist kiirendamist (pöörded kuni 3500-4500) sureb mootor välja, kui vaba käigu peale jätan. Kiirendades võin kõik käigud lõpuni kiirendada nii, et midagi ei juhtu, kuid kui paele kiirendust käigu välja lükkan ja pöörded alla tulevad sureb mootor välja, nagu ei saaks kütust peale. Kuid kiirendades saab ta kenasti kütuse kätte.
Suvel soojaga sellist jama ei juhtunud kordagi, kuid eile õhtul tegi jälle. Väljas oli siis kompuurti järgi 6C sooja ja mootor oli töösoe, kuid tegin väikese peatuse (lülitasin mootori välja) ja peale uuesti sõitma hakkamist kiirendasin ning kiirenduse lõppedes suri välja.
Autoks siis Passat 4Motion 1,9 TDi 81kw

▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Ühe lihtsama lahendusena võid proovida paagis kütusesaatja sees pealevoolus oleva klapi läbipuurimist. Minu autol see igatahes aitas. Sümptomid olid täpselt samad, peale paaru andmist sai justkui kütus otsa ja suri välja, pikalt käiates sai jälle kütte üles. Nüüd peale klapi välja puurimist on probleemivaba olnud, ptüi ptüi ptüi.
Eeldan, et auto on ikka talvekorras sul- küttefilter korralik, õhulekkeid ei ole jne.
Eeldan, et auto on ikka talvekorras sul- küttefilter korralik, õhulekkeid ei ole jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 22 Veebr 2007, 21:58
- Auto: VW passat 2,5TDI 132kw 4motion Highline
- Asukoht: Tartu
Minul sama auto VW Passat 4motion 81kw. Selle auto kütusepaak koosneb kolmest erinevast anumast ning pump võtab ühest konkreetsest anumast kus on omakorda anum sees kuhu pumbatakse kütet ette elektrilise pumbaga. Süsteem on keeruline ja kui see jukerdama hakkab siis palju peavalu. Endal mul näitavad andurid kütuse taset valesti ja DIA mehed tartus seletasid asja ära kuidas pump kütet saab paagist. Edu probleemi lahendamisega.