K: Nimelt sooviks vastust küsimusele kas käigukast mõjutab k

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

K: Nimelt sooviks vastust küsimusele kas käigukast mõjutab k

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

nimelt siis tahaks teada mis vahe on 55kw - sel ja 66 kw sel golf 3 1.8 liitrisel vahet.
nimelt käigukast plaanis ära vahetada ja tahaksgi teada kas neil mingi võimsuse vahe ka võimsust kõvasti kadunud mootor korralik.
nimelt tipp kiirust ei ole enam eriti

[Muudetud: 22-1-2010 Mafeikin17]

uku.
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
Telefon: 58505360
Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
Asukoht: Tallinn/Soome

Lugemata postitus Postitas uku. »

Mafeikin17 kirjutas:nimelt siis tahaks teada mis vahe on 66kw - sel ja 66 kw sel golf 3 1.8 liitrisel vahet.
nimelt käigukast plaanis ära vahetada ja tahaksgi teada kas neil mingi võimsuse vahe ka võimsust kõvasti kadunud mootor korralik.
nimelt tipp kiirust ei ole enam eriti
No Golf 3-me 66kw 1,8 mootoril ja Golf 3-me 66kw 1,8 mootoril nagu vahet pole :thumbup:
Ma ei teagi mida öelda, mida raskem käigukast seda vähem võimsust mootorist tuleb :lol:
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091

romeoD

Lugemata postitus Postitas romeoD »

Asi vast pigem ylekannetes. Et suuremate pöörete juures väiksem kiirus. Seega rohkem jõudu edasirassimiseks. Vaevalt ta ei jõua enam kiirust korjata seetõttu, et ylekannete arv liiga suur. Aga sellisel juhul peaks tippkiirus kasvama:)

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

no mul hetkel 1.8 66 kw mootor ning käigukast on 55 kw oma.
seega tahaks teada mis seal seda kiirust ja asju mõjutab . aju ometi ei tee midagi sellejaoks ju

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Aju ei juhi sul seal midagi kastiga seonduvat, kui pole automaat. Pigem mootor ise sureb ja sellest kiirus kukub. Üldiselt on see selline sääreväristaja, et 66 ja 55kw kastide vahe pole märgatav.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

55 kw mootor oli peal auto läks 200 ni ilusti kergelt ei nüüd 66 kw mootor peal ja 130 läheb juba vaevaliselt ja vaevu kuidagi saab 160 pika maa peal
asi ei ole selles et kihutada vaja autol pole jõudu üldse.
ja mootor ei kolise ei logise on korralik eelmise autopeal keris täiesti korralikult peale.
Seega mõtlesin, ehk on keegi kursis mis ettevõtta ehk kast ei sobi aju või ei saa korralikku küttesegu pritsepea ehk vaja väljavahetada jne ?

MrAnre
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
Telefon: 53733202
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas MrAnre »

55kw-ga 200ni ilusti? :D Vauv

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

Golfi peal ei olegi see mingi ime tegelt. Mul Passat läheb 55kWsega 180ni.

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

jah kusjuures 55 oli poole võimsam kui see 66 kw - ne praegu
sõbral ka passat nagu daffil ja rebib ka päris teravalt.
aga no 55 on tehase värk.
tahaksgi teada mis selle jõu ära neelab siis oskaks millegist pihta hakata

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Lugemata postitus Postitas rewo »

55 kw ja 200 ... ei usu hästi (võibolla siis, kui hästi väiksed rattad all, et spidokas näitab küll 200, tegelik kiirus aga tunduvalt väiksem, siis ka jõudu rohkem), kuna 79 kw passat (89 a) saksas kiirteel pikalt lastes sai lõpuks 190 kätte. Tehase andmeil siis pidavat tippkiirus olema ''ainult'' 178 või oli 179. See selleks, pole oluline hetkel.
Arvan, et asi siiski ülekannetes, ja nende erinevustes. Eks käigukasti tähised annavad vastuse, kas ja kui palju neil ülekanded erinevad. Siis on mõtet edasi vaadata, muidu nagu kohvipaksu pealt ennustamine ju.

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

no jah siis ma tean millis kasti ma ostan
praegune hakkab juba väsima
siis kas otsin 66kw oma v 55 kw oma ise mõtleks 66kw peale.
niisiis mis veel võimsust söövad ?
andke häid nõuandeid ehk saab ka minust kunagi autolukksepp :D

Golfar
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 17 Veebr 2009, 13:43
Telefon: 5139361
Auto: Volkswagen Golf III 1,8 66 kW
Asukoht: Viljandi/Tõrva

Lugemata postitus Postitas Golfar »

No 200 on veidi kahtlane aga tont seda teab. Oma 1,8l 66kw vudis suvel nii 185km/h välja
Pane aga 66kw käigukast peale

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

okei vb jäi arusaamatuks 200 ei läinud nagu 2.8 -l aga ei läinud kaua aega vajutasid siis ikka läks polnud probleemi aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] nüüd nagu tigu. no käigukasti proovin jah 66-kw oma ära nüüd kui läheb vahetamiseks aga ei tea kas tuleb uus auto või siis ehk mõtleb midagi.
see mootor mis peal see sõitnud 180 tuhat ainult
eelmine omanik ehk tegi mootoriga midagi ei oska öelda ka.
uurisin vw esindusest tuttava käest ning tema arvas et vahel võibgi väike mootor teravam olla.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Vaata ennem muud asjad üle, mis võivad mootori tööd halvustada. Süüte süsteem, kütte süsteem, jne.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

asi selles et mootor töötab kõik ilusti. süüde kõik tibenstobens.
pöörded ilusti 850-900 külmalt 1100ja vahest vb rohkem täpselt ei mäleta.
5-s käik on just kuidagi jõuetu.
1.2.3.4 käik nagu jõudu on nii kui viies panna kaob jõud ära

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Lugemata postitus Postitas rewo »

No kui oli mootori vahetus, siis asi ikka mootoris. 66kw-l igal juhul jaksu rohkem, kui 55kw-l.
Kui palju kütusekulu on ? Kui palju juppe on 55kw-se omi seal küljes (lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur, sissepritse - ei tea öelda, kas neil on üldse mingit vahet). Ja muidugi mootori korrasolekust sõltub palju (number 180 tuhat paraku ei näita mootori seisukorda), süütemoment, kompressioon, ja üldse üldine kulumine.

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

no kui lambda või miskit oleks siis peaks ju küte ka kehvasti peale tulema v pöörded mängima
kõik on timm. toimib hästi.
see pritsepea ehk tuleks ära vahetada :

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

ˇMafeikin,kui räägid käigukastidest,erinevatest kastidest,mis on mootori otsas,samas ka erinevatest mootoritest,sinu huvides, ja ka lugejatele teadmiseks ÜTLE vahetavate OSADE koode. On siiski kk. erinevus,kui on tegemist 55kw. ja koodiga 4T. või näitena toodud 66kw. kast ABS. Ülekanded erinevad. Mul oli ca. poolteist aastat tagasi pikalt sama teema(ülekanded käigu kastil),kuid see on vist kustutatud.

Vasta

Mine “Ülekanne”