Ma veel ei hakka vaidlema, aga küsin et mida teeb papp radika vastas?daqqer kirjutas:Papi võib ette panna küll, aga mitte radika vastu.
Ken
K:papitükk ventika ette ?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 16 Juun 2007, 20:45
- Telefon: 58149456
- Auto: Escort Tournier ´95
- Asukoht: Laagri
-
- Veteran
- Postitusi: 694
- Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
- Telefon: 5177458
- Auto: BMW
- Asukoht: [ Tallinn ]
Papp kogub hullult niiskust. Kui sõidad sellega kuu ringi siis see on suht vedel selline niiskust täis pärast. Sest lumi sajab, ja maast pritsib jama jne, ja iga kord kui radikas soojaks läheb siis see sulab ära ja on radika vastas kõik. Ehk siis aitab kaasa kiiremale radika lõpule.Raitsraisk kirjutas:Ma veel ei hakka vaidlema, aga küsin et mida teeb papp radika vastas?daqqer kirjutas:Papi võib ette panna küll, aga mitte radika vastu.
Ken

Et imo kõige asjalikum panna kinni õhuavad millest otse külma õhku peale puhub. Sest külmas õhus on kõvasti rohkem hapnikku, selle pärast ei pea muretsema ei väheks jääb mootori tööks. Ja õues on nii külm et ülekuumenemis ohtu kaa pole.
Ken
Väike illustratiivne pilt : http://pilt.delfi.ee/show_original/8466141/" onclick="window.open(this.href);return false;
See siis auto kummist auto põrandamatt. Piisavalt tugev et hoiab ennast radikast eemale. MB-l on see paigaldus ja eemaldus väga lihtne, kuna kapti avades jääb radikas täiesti vabaks. VW-l tuleb natuke lammutada ja vajadusel kinnitada.
Hetk tagasi tulin linnast, mul näitas auto termomeeter kohati -30.5 (ei usu, et väga täpne on, aga külm oli küll), auto siis töösoe 6km-ga. Aknad ka puhtad, mu meelest päris hea, arvestades, et auto seisis öö otsa väljas, koha peal soendamist vast 5 min ja siis vaikselt sõitma.
[Muudetud: 23-1-2010 rewo]
See siis auto kummist auto põrandamatt. Piisavalt tugev et hoiab ennast radikast eemale. MB-l on see paigaldus ja eemaldus väga lihtne, kuna kapti avades jääb radikas täiesti vabaks. VW-l tuleb natuke lammutada ja vajadusel kinnitada.
Hetk tagasi tulin linnast, mul näitas auto termomeeter kohati -30.5 (ei usu, et väga täpne on, aga külm oli küll), auto siis töösoe 6km-ga. Aknad ka puhtad, mu meelest päris hea, arvestades, et auto seisis öö otsa väljas, koha peal soendamist vast 5 min ja siis vaikselt sõitma.
[Muudetud: 23-1-2010 rewo]
Käisin eile põhja poole... jyväskylä ja kaugemal, auto termomeeter näitas sammuti -27...-33 kraadi. Väga paljudel masinatel oli papp ees. Minul oli 2006a passat 1,9d 77kw ja kui maanteel lasin 110-120km/h tunnis siis temp oli 80kraadi mootoril, kui 80-90km tunnis lasin, siis temp langes 50kraadi ja ALLA SELLE ka, linnas oli vapsee külm:( Nii, et oleks pidand ise ka midagi sinna ette toppima rsk!:D
Äkki keegi oskab nõu anda.
Omal golf 3 2.0 gti ja sihuke probleem et mootor ei lähe soojaks.
Vahetatud veepump, soendus radikas , termostaati olen ka 2 korda vahetanud juba, jahutussüsteem läbi pestud ja radiaator on ees niimoodi kinni kaetud , et õhk sealt üldse läbi ei mahuks. Hommikul auto käib maja ees mõned minutid ja peale 10 km sõittu venitab tembi seiieri hädaga 70 kraadi ligi.
Bensiini mootor peaks ju peale 5-6 km juba ikka 90 kraadi ligi olema
Omal golf 3 2.0 gti ja sihuke probleem et mootor ei lähe soojaks.
Vahetatud veepump, soendus radikas , termostaati olen ka 2 korda vahetanud juba, jahutussüsteem läbi pestud ja radiaator on ees niimoodi kinni kaetud , et õhk sealt üldse läbi ei mahuks. Hommikul auto käib maja ees mõned minutid ja peale 10 km sõittu venitab tembi seiieri hädaga 70 kraadi ligi.
Bensiini mootor peaks ju peale 5-6 km juba ikka 90 kraadi ligi olema
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
ei lähe sul 5-6 km bensumootor 90-kraadini selliste pakastega, mootoriruumi pääseb ju õhk ka mujalt kui ainult eest, mul on 1,6 moto, pappi ees pole ja 25 km tööle sõites saavutan temp.ks max 75-80. Et kiiremini soojaks läheks, siis keera salongipuhur külmema peale, ehk katkesta jahutusvedeliku vool salongiradikasse ära nii saad ka tempi upitada tsip
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
Niiet nüüd kõik ninadega lumehange ja soojendusprobleemid lahendatudlohe kirjutas:Peale hangedes paarutamist on autol aumine osa stangest lund täis. Nõõd läheb auto ikka olulislt kiiremini soojaks ja põsib ka linnasõidul soojem
Kindlasti ei ole kasulikum sõita 70kraadise külma mootoriga kui see papitykk osaliselt ette panna.



-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Kuna R4 mootoritel tsirkulatsiooni pumpa pole ja vedeliku teekond veepumbast radikasse on piisavalt pikk siis madalatel pööretel pole lihtsalt korralikku tsirkulatsiooni (e. vedeliku liikumist) salongi kütte jaoks. Lähipäevil proovin ühel autol el. pumba vahele panna et võrrelda kas asi paraneb.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..