Passati 81kw 5k manuaalkasti lammutamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Veteran
- Postitusi: 513
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 18 korda
Passati 81kw 5k manuaalkasti lammutamine
Tere
On siin selline imelik mure koorunud:
Pannes 4 käigu sisse, kostab salongi laagri undamist, seega eeldan et 4 käigu laager on otsi andmas, kuna kõik teised käigud oa vaiksed.
Sooviks siit näpunäiteid, nippe kuidas on kõige kergem ja kiireim seda lahendada ja kas kastil võib midagi muud ka olla viga?
Kas kasti mahavõtmine on sama keerukas kui ntx karteripõhja tihendi vahetamine? Ehk siis mootor ülevalt kinni ja sild alt ära?
Joonised kastist oleks ka teretulnud, kuna ei suuda omale ETKA-t tööle saada millegipärast.
Rainer
On siin selline imelik mure koorunud:
Pannes 4 käigu sisse, kostab salongi laagri undamist, seega eeldan et 4 käigu laager on otsi andmas, kuna kõik teised käigud oa vaiksed.
Sooviks siit näpunäiteid, nippe kuidas on kõige kergem ja kiireim seda lahendada ja kas kastil võib midagi muud ka olla viga?
Kas kasti mahavõtmine on sama keerukas kui ntx karteripõhja tihendi vahetamine? Ehk siis mootor ülevalt kinni ja sild alt ära?
Joonised kastist oleks ka teretulnud, kuna ei suuda omale ETKA-t tööle saada millegipärast.
Rainer
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
-
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
- Auto: Golf 3 2.9 syncro
- Asukoht: Haapsalu
alts20, B5-l on mootor piki kere. See pole golf
Huligaan, ei oska öelda, kuidas maha lammutamisega lood on, aga kindlasti soovitaks käima saata kapremonti inimeste juurde, kes on sellega juba ammu tegelenud. Kui ühe käigu laager ära suri, eks varsti teised kaa lähevad.
Lisaks on mul kuri kahtlus, et lihtsam moto koos kastiga eemaldada, kui tegeleda silla eemaldusega, seda muidugi, kui on millega mootor kere vahelt välja tõsta. Edu
Huligaan, ei oska öelda, kuidas maha lammutamisega lood on, aga kindlasti soovitaks käima saata kapremonti inimeste juurde, kes on sellega juba ammu tegelenud. Kui ühe käigu laager ära suri, eks varsti teised kaa lähevad.
Lisaks on mul kuri kahtlus, et lihtsam moto koos kastiga eemaldada, kui tegeleda silla eemaldusega, seda muidugi, kui on millega mootor kere vahelt välja tõsta. Edu
-
- Veteran
- Postitusi: 513
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 18 korda
Pikkimootor jah, sealt ka see teema 
mootor koos käimaga maha ei mahu, ei ülesse, ega alla
, all on kohe sillatala ( karteripõhja all) ja eest üles tõstes, ei tõsta välja.
Kuna autot ei saa jätta pikemaks ajaks tõstukile jätta, siis tuleb vist kasti ise kokku lappida, planeeritav aeg on 3 päeva
:D
Tea kui reaalne see ka on

mootor koos käimaga maha ei mahu, ei ülesse, ega alla

Kuna autot ei saa jätta pikemaks ajaks tõstukile jätta, siis tuleb vist kasti ise kokku lappida, planeeritav aeg on 3 päeva

Tea kui reaalne see ka on

Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
Ma ei saa aru milles teil see probleem seisneb?JAWAmees kirjutas:alts20, B5-l on mootor piki kere. See pole golf
Huligaan, ei oska öelda, kuidas maha lammutamisega lood on, aga kindlasti soovitaks käima saata kapremonti inimeste juurde, kes on sellega juba ammu tegelenud. Kui ühe käigu laager ära suri, eks varsti teised kaa lähevad.
Lisaks on mul kuri kahtlus, et lihtsam moto koos kastiga eemaldada, kui tegeleda silla eemaldusega, seda muidugi, kui on millega mootor kere vahelt välja tõsta. Edu
Mootor on loomulikult pikku peal ja seda pole vaja mulle ka meenutada.
Piki kast tuleb palju kergemalt maha kui risti kast ja mina isiklikult siin küll mingit probleemi ei näe.
Milleks te mootorit tahate maha tõsta, sellest ka aru ei saa.
Ausalt öeldes ei saa üldse aru millest teil see probleem tekitatud on?
Auto tõstukile, põhjakatted alt ära, poolteljed lahti lasta, pooltelgede peal olevad kaitsmed eemaldada poltidest, käigukasti käpad lahti lasta siis liigub kast suts tagant alla poole. Seejärel lahti lasta siduri toru ja ka kiiruse ja tagurpidi käigu tulede pistikud ja käiguhoovastik. Siis võtta maha aku juhe, lahti lasta starter(maha ei ole tarvis seda võtta), seejärel ümber kasti poldiring lahti ja kast maha tõsta. See on ühel mehel 1 - 2 tunni töö kui käed õigest kohast välja kasvavad.
Milles siin see küsimus on ma ei saa endiselt aru?
Olen seda korduvalt teinud ja nii manuaalil kui automaadil.
Automaadil on vaja õigesti hüdrumuhv vabastada, muud keemiat seal ei olegi ju.
-
- Veteran
- Postitusi: 513
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 18 korda
Asi niikaugel et kast on lauapeal laiali, k-kasti kate pealt saadud, ühe võlli sai liikuma aga teine võll on kinni ja ülesse välja ei tule. All olev stopper ja zimmer on eemaldatud.
Siit nyyd küsimus, kuidas võllid kätte saada?
Rainer
Siit nyyd küsimus, kuidas võllid kätte saada?
Rainer
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.