probleem VW passat 1,9 TDI 66Kw õli leke 1998 .a

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
valiidne
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 26 Jaan 2010, 16:33
Asukoht:

probleem VW passat 1,9 TDI 66Kw õli leke 1998 .a

Lugemata postitus Postitas valiidne »

Peale külma hakkas õli lekkima, kogu karter on õliga koos.
Pesin puhtaks, aga ei saa aru, kus tuleb. Mida teha?? Kas õli kadumine võis mootorile ka midagi teha?
Ette tänades!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Vaata õlijahuti tihendid üle - enne ikka pese mootor ära muidu ei näe seal midagi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kaidokas11
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 27 Jaan 2010, 10:42
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas kaidokas11 »

Vaata karterituulutus toru ka üle kas pole katki, endal oli kunagi sellega jama ja ka oli karteripõhi kõik õline.

valiidne
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 26 Jaan 2010, 16:33
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas valiidne »

vahetasin karterituulutuse toru ära aga kas seal torus tohib olla õli .

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

valiidne kirjutas:vahetasin karterituulutuse toru ära aga kas seal torus tohib olla õli .
kui ta veidi õline, siis see normaalne.


- It is NORMAL for a small amount of oil to get into the air intake system through the CCV (crankcase vent) hose, which then contaminates the turbo compressor and all intercooler pipes including the intercooler itself, and continues on to contaminate the intake manifold. Refer to sections 7.f (intercooler cleaning), 7.g (intake manifold and EGR cleaning). CONSIDER THE POSSIBILITY THAT OIL FOUND IN THE INTAKE SYSTEM IS *ALL* COMING FROM THE CRANKCASE VENT BEFORE CONDEMNING THE TURBOCHARGER!!!!

selline lõik siis TDI club FAQ lehelt.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”