Alates millisest k?lmas diisel vw enam k?ima ei l?he? Lisage
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Ma uurisin ?hte k??nalde releed, A80 b4 mingist ssp raamatust vaatasin et muidu ilma andurita h??guvad k??nlad u 8 sekki aga kui enne k??nalde ?ra kustumist starterit anda siis kuni 180 sekki v?i kuni mootor 60 kraadi soojaks l?heb. BTW miks diislil neid l?hituledega akut ergutada - parem las anda selle vooluga k??nlaid.
-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
- Telefon: +3725046527
- Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
- Asukoht: Haapsalu
R??giks nendest k?tte teinidest edasi. Leidsin need ?lesse ja kontrollisin j?rgi, et nagu peaks t??tama. P?him?te sama ,mis eels??te k??nlal. Aga ei suutnud aru saada millal need t??le hakkavad.Algselt postitas: samzik
Teinid on p?sti mootori ploki k?lje peal, siuksed peenikesed pulgad 3tk, seal kus on vaakum pump. Ehk siis k?igukasti kohal, ilma ploki plastik katet eemaldamata on v?imalik neid n?ha. V?imalik et neid pandi ka ainult kliimaga varjantidele ei ole infot.
Kas keegi on nende asjadega kodusem kui mina, v?i teab kust selle v?rgi kohta infot saaks.
N?me on lihtsalt k?lmetada hommikul autos mingi 15-20 km.
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
no r??gin oma kogemusest et g3 eelmine aasta -31 kraadi v?ljas , kell kuus hommikul kaks korda eels??dest +hea k?tte ja lisandid =ei mingeid probleeme autoks siis 97a- 1,9DTi 81kw g3 n??d sai veel kena 92ah akku ja see aasta siis esimene kogemus -21 ?x kord k??nlaid 5min koha peal soendust ja minek ..aga ekks diisel ikka ei ole ikka see talve auto aga s?idab ..
;D

-
- Klubiline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
- Telefon: 51982593
- Auto: ŠKO S4 4x4 / VW G7.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 20 korda
Hakkasid mindki huvitama need nn k?tte teinid. Ka mina ei saa eriti kiita auto soojaks minemise kohapealt. Mul t??le on 15 km linnas?itu aga isegi 0 kraadiga saavutab mootor 90 kraadi alles 13km peal kui sedagi.Algselt postitas: Sommu
R??giks nendest k?tte teinidest edasi. Leidsin need ?lesse ja kontrollisin j?rgi, et nagu peaks t??tama. P?him?te sama ,mis eels??te k??nlal. Aga ei suutnud aru saada millal need t??le hakkavad.
Kas keegi on nende asjadega kodusem kui mina, v?i teab kust selle v?rgi kohta infot saaks.
N?me on lihtsalt k?lmetada hommikul autos mingi 15-20 km.
Samas s?bra mazda 6 hakkab soojenemise tundem?rke n?itama juba peale kilmomeetri l?bimist.
Autoks on mul G4 1.9TDI 85kW PD 2000a ilma kliimata, kuid kui need kolm p?sti olevat pulka, millele mingid juhtmed otsa jooksevad, on need k?tte teinid, siis on nad ka mu autol olemas.
Mul tekkiski k?simus, kuidas nende t??korda kontrollida? Ning millistel tingimustel nad t??tavad?
Oleksin ka t?nulik kui mu auto natuke kiiremini soojeneks:)
psiiaaaooooo
-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
- Telefon: +3725046527
- Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
- Asukoht: Haapsalu
Kontrollida saad testriga takistust m??tes. Samamoodi nagu eels??te k??nlaid. Mul n?itasid 1,2-1,4 oomi k?ik, peaksid nagu t??tama (kui takistus puudub siis on l?bi). Aga seda pole suutnud tuvastada, et millal need t??hoos on.
Praegu liigun bensukaga (G2), millel l?heb juba esimese km-ga salong soojaks. Ega diislisse eriti ei kipu eriti ,kui jahedamaks l?heb.
Selle teemale on abiks ka Audi klubi foorum, otsi sealt, saad naca targemaks!
Praegu liigun bensukaga (G2), millel l?heb juba esimese km-ga salong soojaks. Ega diislisse eriti ei kipu eriti ,kui jahedamaks l?heb.
Selle teemale on abiks ka Audi klubi foorum, otsi sealt, saad naca targemaks!
-
- Klubiline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
- Telefon: 51982593
- Auto: ŠKO S4 4x4 / VW G7.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 20 korda
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=36178
Leidsin sealt sellise jutu. Peaks olema midagi sarnast, mis vw-l ilmselt.
Eks peab uurima l?hemalt seda v?rki, ?kki saab kuidagi targemaks:)
Leidsin sealt sellise jutu. Peaks olema midagi sarnast, mis vw-l ilmselt.
Eks peab uurima l?hemalt seda v?rki, ?kki saab kuidagi targemaks:)
psiiaaaooooo
See talv pole veel korralikku k?lma olnudki, aga eelmine talv kui oli -25c kanti, siis sai 2x eels??det antud, elektritarbijad k?ik nulli, sidur alla ja l?ks matsust k?ima. Algul k?ll puterdas ja tahtis v?lja surra, aga peale m?ningast soendamist oli k?ik OK. K?tuseks Statoili talvine+ lisand. Kuid kui v?imalik, siis ?ritan selliste ilmadega mitte diislit piinata ja k?in jala v?i istun kodus. Autoks siis Golf III GTD, 55 kw TD...
Ökoraider
Need 7 aastat, mis ma Soomes elasin ja praktiliselt ainult diislitega s?itsin, ei olnud mingeid probleeme, kui vaid aku ringi jaksab t?mmata. T?si, enamikel k?ivitustel oli plokisoojendus taga, aga ikka v?ga palju oli neid k?ivitusi, kus seda v?imalust polnud. Ainult ?ks auto, millel tekkisid k?ivitusprobleemid juba alla -20 kraadi, see oli 1.2 miljonit s?itnud ja ikka veel kapremontimata diisel-Audi. Mitte ?hegi teisega ei tekkinud probleeme, ka mitte igaaastase k?lmema (-40*C) talveperioodi ajal. Ja mitte minul, vaid ei olnud seal ka teised keegi diiselautodega h?das, k?ll aga bensukatega (neid ju suhtarvuliselt palju rohkem). Kahel korral suutsin aga rooliv?imu ?ra rikkuda sellega, et Saksast tulnud autol ei taibanud ?li vahetada seal (k?ik muud vedelikud vahetasin) ja esimene k?ivitus seal p?hjamaal l?ppes remondiga (tahkeks muutunud ?li rikkus tihendid). Huvitav, miks minul on alates 1994a, kui esimest korda bensuka asemele diisli ostsin, k?ik diislid talvel muretud olnud aga Eestis levib m??t, nagu peaks diislid k?ivituma kehvemini bensukast? Pakuks v?lja paar varianti:
- kehvem k?tusekvaliteet (mis n?uab sagedasemat kontrolli ja remonti, ka sagedasemat k?tusefiltri vahetust)
- halvasti hooldatud auto (odav ja paks ?li mootoris/kastis, vana aku, sageli pihustid defektiga - see polegi alati omaniku s??, kuna ka diislikeskused teevad sageli praaki ega juhi omaniku t?helepanu kriitilistele asjadele)
- mootor h?re? Kas t?esti? Kui paljusid mootoreid ei ?nnestu Soomes h?redaks s?ita 0.5-1M km jooksul, siis ma keeldun uskumast, et meil k?ik autod lihtsalt h?redaks on s?idetud. Samas on Eestis ?llatavalt palju ka selliseid diisleid, kus ?hufiltrit vahetada ei raatsita, filter end katki imeb ja mootor siis koos ?huga liiva hekseldab, mis annab tulemuseks t?esti kulunud mootori suht v?ikese l?bis?idu juures.
Akust veel niipalju, et ei osta ise kunagi uut akut enne, kui vanaga autot k?ima ei saa. Kuna bensukal on nukkv?lli asendiandurid jms, tahavad nad sageli ca sekundi enne mootorit ringi aetud saada, kui k?ivituda lubavad ja vana aku t?esti sekundit t?mmata ei jaksa. Diisel l?heb aga nii kui "?le nuka" t?mbab, kui vaid aku nii palju jaksab, et esimene kord see kokkusurumise takistus ?letada, ?lej??nud silindrid tulevad ise j?rgi riburadapidi. Kuidas saab selline mootor mitte k?ima minna, kui veel nii k?lm ei ole, et k?tus ikka vedelas oleks p?sib? Kusjuures mul diislitel olnud alati peal nii kehvad akud, et ?kski t?ie m?istusega inimene selle peale lootma ei julgeks j??da:) aga milleks vahetada kui k?ima l?heb?
Pekske kui tahate mind selle ketserliku jutu eest, aga olles omanud ?le 50 auto (st hooldatud autod v?lismaalt toonud, mitte hooldamata Eesti siseturu raiped ostes) ei n?e veel p?hjust oma arvamust muuta, kui just keegi m?ne uue ja veenva argumendiga v?lja ei tule.
- kehvem k?tusekvaliteet (mis n?uab sagedasemat kontrolli ja remonti, ka sagedasemat k?tusefiltri vahetust)
- halvasti hooldatud auto (odav ja paks ?li mootoris/kastis, vana aku, sageli pihustid defektiga - see polegi alati omaniku s??, kuna ka diislikeskused teevad sageli praaki ega juhi omaniku t?helepanu kriitilistele asjadele)
- mootor h?re? Kas t?esti? Kui paljusid mootoreid ei ?nnestu Soomes h?redaks s?ita 0.5-1M km jooksul, siis ma keeldun uskumast, et meil k?ik autod lihtsalt h?redaks on s?idetud. Samas on Eestis ?llatavalt palju ka selliseid diisleid, kus ?hufiltrit vahetada ei raatsita, filter end katki imeb ja mootor siis koos ?huga liiva hekseldab, mis annab tulemuseks t?esti kulunud mootori suht v?ikese l?bis?idu juures.
Akust veel niipalju, et ei osta ise kunagi uut akut enne, kui vanaga autot k?ima ei saa. Kuna bensukal on nukkv?lli asendiandurid jms, tahavad nad sageli ca sekundi enne mootorit ringi aetud saada, kui k?ivituda lubavad ja vana aku t?esti sekundit t?mmata ei jaksa. Diisel l?heb aga nii kui "?le nuka" t?mbab, kui vaid aku nii palju jaksab, et esimene kord see kokkusurumise takistus ?letada, ?lej??nud silindrid tulevad ise j?rgi riburadapidi. Kuidas saab selline mootor mitte k?ima minna, kui veel nii k?lm ei ole, et k?tus ikka vedelas oleks p?sib? Kusjuures mul diislitel olnud alati peal nii kehvad akud, et ?kski t?ie m?istusega inimene selle peale lootma ei julgeks j??da:) aga milleks vahetada kui k?ima l?heb?
Pekske kui tahate mind selle ketserliku jutu eest, aga olles omanud ?le 50 auto (st hooldatud autod v?lismaalt toonud, mitte hooldamata Eesti siseturu raiped ostes) ei n?e veel p?hjust oma arvamust muuta, kui just keegi m?ne uue ja veenva argumendiga v?lja ei tule.
?limalt h?reda mootoriga olen ja n?en edasi ka ilget vaeva...mingi ilma eetrita miinukraadide juures suht raske k?ima saada...
Auto ongi eetrinarkariks hakanud. Sel aastal juba, kui mingi -10 kraadi kylma oli ja siis oli vaja tartusse s?ita, eksamile, kuid eelmine p?ev oli eeter otsa saanud ja ei taiband osta ka...hommikul lasin siis tunnike plokisoojendusel soojendada....kuid ei l?inud k?ima
K?iasin, mis ma k?iasin, aga ei hakanud isegi k?hima...aind tossu ajas sumpast v?lja....ega's siis midagi, onu mersule(bensukas) h??led sisse ja elva Olerexi tanklast purk eetrikest ja tagasi....lasin siis sutsu eetrit kapoti alla ja nagu paugupill poolest p??rdest k?ima:D J?udsin eksamile ja puha:P
H?da pole midagi diiselgolfil tglt....k?ima ?ra saab, siis veab ikka sihtpunkti ?ra ka...mulle meeldib mu pisike traktorikene:D
UUED ANDMED: Viimane kord oli h?da laup?eva hommikul k?imasaamisega... kraade oli -10,6 ja kuidagi ei tahtnud minna...ei eetriga ega eetrita...k?iasin aku n?rgaks, siis ajasin onu mersu t?kuks, k?ivitumine muutus erksamaks, kuid k?ima ikka ei l?inud....siis polnd midagi, kaabel taha ja 2m t?mmata ja p?rrr-p?rrr-p?rrr...traktor k?is:D
[Muudetud: 17-2-2008 romeoD]

Auto ongi eetrinarkariks hakanud. Sel aastal juba, kui mingi -10 kraadi kylma oli ja siis oli vaja tartusse s?ita, eksamile, kuid eelmine p?ev oli eeter otsa saanud ja ei taiband osta ka...hommikul lasin siis tunnike plokisoojendusel soojendada....kuid ei l?inud k?ima
K?iasin, mis ma k?iasin, aga ei hakanud isegi k?hima...aind tossu ajas sumpast v?lja....ega's siis midagi, onu mersule(bensukas) h??led sisse ja elva Olerexi tanklast purk eetrikest ja tagasi....lasin siis sutsu eetrit kapoti alla ja nagu paugupill poolest p??rdest k?ima:D J?udsin eksamile ja puha:P
H?da pole midagi diiselgolfil tglt....k?ima ?ra saab, siis veab ikka sihtpunkti ?ra ka...mulle meeldib mu pisike traktorikene:D
UUED ANDMED: Viimane kord oli h?da laup?eva hommikul k?imasaamisega... kraade oli -10,6 ja kuidagi ei tahtnud minna...ei eetriga ega eetrita...k?iasin aku n?rgaks, siis ajasin onu mersu t?kuks, k?ivitumine muutus erksamaks, kuid k?ima ikka ei l?inud....siis polnd midagi, kaabel taha ja 2m t?mmata ja p?rrr-p?rrr-p?rrr...traktor k?is:D
[Muudetud: 17-2-2008 romeoD]
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
- Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
- Asukoht: Pärnu
88a ford kooles ?ra -15 juures
93a ford kooles aga kuskil -20 juures
96a audi see ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei koolenudki
siis 2000a passatil kooles ?ra aku -30 juures(teise akuga l?ks k?ima)
ja hetkel 2005a passat see ei ole veel k?lma saanud nii et ei tea (alla -15 ei ole veel k?lm)
[Muudetud: 18-2-2008 Vader]
[Muudetud: 18-2-2008 Vader]
93a ford kooles aga kuskil -20 juures
96a audi see ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei koolenudki
siis 2000a passatil kooles ?ra aku -30 juures(teise akuga l?ks k?ima)
ja hetkel 2005a passat see ei ole veel k?lma saanud nii et ei tea (alla -15 ei ole veel k?lm)
[Muudetud: 18-2-2008 Vader]
[Muudetud: 18-2-2008 Vader]
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus
meie hoiame vw elus
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 09 Jaan 2008, 08:33
- Asukoht: pärnu
-
- Huviline
- Postitusi: 286
- Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
- Asukoht: Tallinn