K:Passat B3 näidikute plokk sassis
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Selle ajastu vw-l istub armatuuris kolme jalaga pingeregulaator. Kui mitu kella villast viskavad, siis alustaks sellest. Need asjad töötavad põhimõttel ühest otsast pardapinge sisse, üks jalg on massis ja ühest massi suhtes välja. Probleem võib tekkida ka näiteks sellest, kui asi massi ei saa korralikult (siis sõidab väljundis pinge kao võrra üles). Või on asi ise panges või mõni kontakt kelladeplokis. Vidin ise maksab suurusjärgus õlu või kaks. Peal kirjas oleva numbri järgi saad googles andmelehe.
35i kohta on kirjandus siin http://www.miglenium.de/workshop_35i-kombi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vaata pilti nr. 15. Kui juba lahti on, siis aja ka juhtmed läbi temp andurini, aga takistuse kasvades peab seier kukkuma, mitte vastupidi, sest anduriks peaks olema NTC takisti, mille takistus kahaneb temp. tõustes.
35i kohta on kirjandus siin http://www.miglenium.de/workshop_35i-kombi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vaata pilti nr. 15. Kui juba lahti on, siis aja ka juhtmed läbi temp andurini, aga takistuse kasvades peab seier kukkuma, mitte vastupidi, sest anduriks peaks olema NTC takisti, mille takistus kahaneb temp. tõustes.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 31 Aug 2009, 12:52
- Telefon: 56871066
- Auto: 2000a passat b5 1.9tdi 4motion
- Asukoht: Pärnu
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 18 Veebr 2009, 18:12
- Auto: VW Passat B5 97.a. 1.8T 110kW (müüa)
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Kusjuures mul ka samasugune probleem, nagu eelneval postitajal. Isegi auto on sama, kuid varustuse variant vms on CL. Pole küll ise probleemi lahendanud veel, aga tegemist siis ilmselt külmjootega. Ühendused on "vanad ja väsinud" ega anna enam hästi ühendust. Olen kuulnud, et probleemi vist ei ole väga keeruline lahendada, kui jootekolb käes püsib. Et siin kohal küsiks kah, et kas keegi on sellise asja enne ette võtnud? Oleks väga tänulik igasuguse abi eest.
Jah, tehtud.
Võtke aga teises postituses olev link lahti ja piltide järgi tööle, kui endal nupp piisavalt ploki lammutamiseks ei noki. Üleval paremas nurgas oleva musta kivi jalad lihtsalt üle joota ja peaks korras olema. Kriitilise pilguga võib igaks juhuks ka teised jooted üle vaadata. Mingit jootekolbi käsitlemisoskust pole vaja, põhiline joodetele lihtsalt pihta saada.
Edu.
Võtke aga teises postituses olev link lahti ja piltide järgi tööle, kui endal nupp piisavalt ploki lammutamiseks ei noki. Üleval paremas nurgas oleva musta kivi jalad lihtsalt üle joota ja peaks korras olema. Kriitilise pilguga võib igaks juhuks ka teised jooted üle vaadata. Mingit jootekolbi käsitlemisoskust pole vaja, põhiline joodetele lihtsalt pihta saada.
Edu.
Foori taga näeme, raisk!
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 18 Veebr 2009, 18:12
- Auto: VW Passat B5 97.a. 1.8T 110kW (müüa)
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
No nii, sai siis kellablokk joodetud. Hakkasid siis see temp.- ja kütusenäidik tööle, aga kütusenäidiku osuti istub koguaeg poole peal, kõigub natuke ainult siis, kui kiiremini kiirendada või siis pidurdada, või kui auto viltu on(kallakul). Temp näidik nagu näitaks õigesti, aga imelik on see, et temp. näidiku järgi temp nagu jääkski tõusma. Pikemalt linnas sõites näitab kuskil 105 kraadi ja natuke pealegi. Et kas asi võib olla pingeregulaatoris? ...või siis on vb mõni katkine joode jäänud jootmata? Või siis kolmas variant ehk oleks, et paagis olev andur vigane, mis kellale infot annab ja sellisel juhul siis kah ilmselt jahutuses kuskil kala sees! Et mis te arvate, mis variant see kõige tõenäolisem oleks?
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
Mul läheb ka sooja ilmaga 110C, praeguste külmadega läks 105C. Pidavat vale andur olema vms.
Suvel sai infrapuna termomeetriga mootoribloki pealt üle mõõdetud ja näitas 85C (seier 110C).
Mflowy, äkki sul ongi pool paaki kütust praegu sees? Eks ta kõigubki natuke kui ringi sõita. Punn põhjas ringi lasta, siis näitab pessimistlikult ja rahulikult töristades optimistlikult.
[Muudetud: 30-1-2010 riaak]
Suvel sai infrapuna termomeetriga mootoribloki pealt üle mõõdetud ja näitas 85C (seier 110C).
Mflowy, äkki sul ongi pool paaki kütust praegu sees? Eks ta kõigubki natuke kui ringi sõita. Punn põhjas ringi lasta, siis näitab pessimistlikult ja rahulikult töristades optimistlikult.
[Muudetud: 30-1-2010 riaak]
Foori taga näeme, raisk!
Mul jäävad näidikud alla kinni. Väikeste näitude peale tihti peale lihtsalt ei hakka seierid liikuma. Kerge vopsu annad, siis nii kaua töötavad kuni seierid jälle alla jõuavad (spidoka puhul seisma jäädes, temp ja bensu puhul kui süüde välja). Koguaeg ei tee nii, vahelduva eduga töötab. Tükk aega ei olnud jälle nii teinud, aga nüüd üleeile tegi uuesti.
Foori taga näeme, raisk!
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 18 Veebr 2009, 18:12
- Auto: VW Passat B5 97.a. 1.8T 110kW (müüa)
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Aga olete ploki lahti võtnud? Vb aitaks, kui kui asi lahti keerata ja üle vaadata, ehk mõni joode vigane. Kusjuures ise sain vist enda probleemi lahendatud, et kütuse näidik tõenäoliselt töötab, et vist oligi pool paaki bensiini sees, mis on muidugi positiivne!
Tänud kõigile, kes kasulikku infot jagasid!

-
- Huviline
- Postitusi: 50
- Liitunud: 19 Nov 2009, 01:16
- Telefon: +37253956861
- Auto: 023TFV
- Asukoht: L-virumaa, Vinni vald
Nii ,probleem nagu ikka naidikud ei toota. Ega midagi naidikuplokk lahti ,jooteklob kuumaks .
Jee kuttenaidik naitab , aga temperatuurinaidik ennast ikka ei liiguta.
Temperatuuri naidik ei toodanud ostust saadik.
Millise anduri kallale peab minema?Kas ma olen oieti aru saanud ,et andur number 251919501a
annab infot (asub salongiradiaatorisse sisemineva lodviku kuljes)?
Eelduse kohaselt peaks nii olema,kui ma selle andurijuhtmed omavahel uhendan peaks seier ennast ulesse upitama.
Aga minu autol istub seier samatarkalt edasi.
Nii,kust viga edasi otsida?
Ette tanades .
Janar
[Muudetud: 7-2-2010 Arseen]
Jee kuttenaidik naitab , aga temperatuurinaidik ennast ikka ei liiguta.

Temperatuuri naidik ei toodanud ostust saadik.
Millise anduri kallale peab minema?Kas ma olen oieti aru saanud ,et andur number 251919501a
annab infot (asub salongiradiaatorisse sisemineva lodviku kuljes)?
Eelduse kohaselt peaks nii olema,kui ma selle andurijuhtmed omavahel uhendan peaks seier ennast ulesse upitama.
Aga minu autol istub seier samatarkalt edasi.
Nii,kust viga edasi otsida?
Ette tanades .
Janar
[Muudetud: 7-2-2010 Arseen]
Janar 53956861