Passat B6 käsipiduri süsteem, kes tunneb?

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Passat B6 käsipiduri süsteem, kes tunneb?

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Tere, nimelt hakkasin mõtlema ühte asja, kuid selleks oleks vaja kedagi, kes tunneb Passat B6 käsipiduri süsteemi.
Nimelt, nagu teada sain, siis nuppuvajutades, lükkab ta peale kõik 4 pidurit.
Kuid kas keegi teab, läbi mis seadme ta need 4 ratast järgi lükkab ja mismoodi täpselt?
Kas oleks näiteks võimalik miski nipiga ära nullida esipidurite pealel ükkamine, võttes järelt ära mingid juhtmed või asjad?

Kuna tegu suhteliselt uue autoga, siis tõenäoliselt ei teata sellist asja, aga igaks juhuks otsustasin siiski küsida.
Mu idee seisneb selles, et kui esipidurid järelt ära saaks sellele elektroonilisel käsipiduril ning ABS-i ka ära nulliks, siis oleks võimalik tagarattad plokki tõmmata küll käsipiduriga jäärajal.


Kuid, mis ma leidsin.
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4304946" onclick="window.open(this.href);return false;
Lugege kes inglise keelt oskab ja imestage, ongi selle käsipiduriga juba esimesed probleemid olemas.


Loogiliselt järeldan, et võibolla ta teeb seda, läbi mingi ESP süsteemi?
Jäärajal võtaksin muidugi ESP nagunii järelt ära.
Sellisel juhul, peab kuskil ikkagi olema elektrooniline ja mehaaniline vidin, mis pidureid peale suruma hakkab.
Kuid kas see on kõik koos või esi ja tagapidurid eraldi, see on küsimus.

Siinkohal ei sea ma jäärajal käsipiduri kasutamise vajadust kahtluse alla, sest isegi WRC rallis, nelikveolistel autodel kasutatakse vahepeal käsipidurit.


Kusjuures, pole ma ainus inimene, kes arvab et uued autod muutuvad tänu oma rohkele elektroonikale järjest ohtlikumaks.

Näiteks, on juhuseid, kus gaasipedaal jääb põhja kinni ja auto hakkab kiirendama, Toyotal on see probleem väga päevakorras praegu.
Siis on selline probleem, et oleks vaja mootor ruttu seisata, aga kui on käivitusnupp, mitte süütevõti, siis pead sa seda nuppu all hoidma, et auto seiskuks, aga see võtab tunduvalt kauem aega, kui võtme keeramine.



[Muudetud: 30-1-2010 Al101]

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Kere on Passat B6-l turvaline, selle vastu ma ei vaidlegi, kuid muud elektroonilised lullad, mis on tegelikult ebavajalikud hakkavad uutel autodel ohte kujutama.
Juba esimesed elektroonika rikked on teada, olge rahulikud neid tekib juurde.

Miks tahan sellega jäärajale minna?
Iga auto, mille ma ostan, tahan ma järgi katseda ja tahan seda tunnetama õppida nii libedaga, kui muidu.
Pealegi on vaja ju harjutada libedasõitu kuskil, aga ma ei hakka ju selle jaoks eraldi autot ostma.

Pealegi, ega kõik uued autod pole turvalised.

PS! Ma ei ole seda passatit veel ostnud.
Kui lugesin seda välismaist foorumit ja sealt nägin elektroonilise käsipiduri rikkeid, siis ma ei tea kas seda autot ikka tahan enam.
Ma lootsin, et see elektrooniline käsipidur vähemalt töötab.

[Muudetud: 30-1-2010 Al101]

Kristjan
Huviline
Postitusi: 612
Liitunud: 18 Aug 2003, 17:32
Telefon: 53 333 807
Auto: Madallennuagregaat
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

Ei ole .. kui lund lendab ja võimalikult suur nurk on (no nagu driftis ikka) siis on ikka palju kiirem sõita. Mis need inimesed ikka teavad, kes aastaid jääradu aja peale on võistlustel sõitnud. Tõsi, on momente kus käsipidur on abiks, kuid selle pärast nüüd uut autot ümber ehitama ka ei hakkaks. Pealegi ei kujuta ette, kuidas selle elektroonilise käsipiduriga "külge lasta" oleks. Tõenäoliselt on kogu süsteemil võrdlemisi märkimisväärne viivitus. Pealegi, kas see sõidu ajaks mitte automaatselt maha ei tule? (pole passatil proovinud, kuid neil mida olen, tuleb süsteem ise maha)

Selle käsipiduri kohta vortexist lugedes selgus, et probleem pole sugugi müstiline. Enamjaolt on lüliti see mis saba annab. Niiehknaa oleks mõistlik seisupidurit ka käiguga duubeldada. Ka tavapärasel käsipiduril võib näiteks tross katkeda ja kogu süsteem maha joosta. Tea kas julgeb üldse autot osta, igasugu asju võib juhtuda. Lüliti pold ka vist ülemäära kallis, vortexeride sõnul ca 35 taala ehk 350 eesti raha. Sellise raha eest võib see lüliti juba niisama ka kindalaekas vedeleda, juhuks kui vaja läheb. Eeldusel muidugi, et auto viimaste kopikate eest ostetud pole. Samas on seal samas teemas palju inimesi, kes igapäevaselt kasutavad antud seisupidurit ja pole siiani veel probleeme täheldanud.

PS! Martti on ka piisavalt jääradu sõitnud, et teada mismoodi seal kiirelt liikuda.

[Muudetud: 30-1-2010 Kristjan]

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kui kasutad hädaabina liikumise peatamiseks, siis pidurdab ESP ja kõike nelja ratast ABS-i tööpiirkonnani. Kohapeal kasutab elektri mootoreid tagumistel ratastel. Riketest niipalju et väga töökindel asi, pole veel ühtegi probleemi olnud, ega ka kuulnud kellegilt. See, et kuskil kellegil maailmas lüliti jupsinud (seegi vast niiskusest tingitud, sest seal lülitis ei ole miskit, mis saaks läbi minna, sest voolud on väikesed ja lülitus kontaktiks on elektrit juhtiv kummi padi nagu teleka puldis) on ei tee veel sellest mingit tüüp viga, minu arust on trossidega pidevalt ja kordades rohkem jamasi juhtunud.
B6 on tehtud turvaliseks pereautoks, mitte jäärajal paarutamiseks. Peab olema ikka lausloll või üli uljas et see masin praguste ilmadega teelt välja saada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Ma leian, et ikka autot peab tunnetama ja muidu ka lõbu vaja.
Aga, kui ESP pidurdab, siis läbi mille ta seda teeb?
Kuskil peab ju mingi elektriline mehaaniline vaheseade olema? Ehk saab nii teha, et esirataste osa, kuidagi ära nullida.

Ma nulliks jäärajal sõites, nii ESP, kui ka ABS-i ära, sest nendega pole võimalik nagunii kiiret aega sõita, tõestatud ka.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Al101 kirjutas:Ma leian, et ikka autot peab tunnetama ja muidu ka lõbu vaja.
Aga, kui ESP pidurdab, siis läbi mille ta seda teeb?
Kuskil peab ju mingi elektriline mehaaniline vaheseade olema? Ehk saab nii teha, et esirataste osa, kuidagi ära nullida.

Ma nulliks jäärajal sõites, nii ESP, kui ka ABS-i ära, sest nendega pole võimalik nagunii kiiret aega sõita, tõestatud ka.
kõva rallimees, aga ei tea kuidas ESP toimib:borg: Või saan mina millestkist valesti aru? ABS andurid tagant ära ja ongi nullitud, peaks ju toimima, kunagi sai sõita autoga, millel üks abs andur peetis oli ja see ratas võttis pidurdades plokki(tegu oli 7 seeria BMW ga) nii et mis seal teiste autodega erinevat on

[Muudetud: 30-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Ma tean, kuidas ESP toimib, aga ega ma seda tõesti ei tea, milline on see vahekarp seal vahel, mis pidurdab rattaid, et mismoodi ta täpselt seda teeb.
Et mis asi mida surub jne.
Selge on see, et kuidagi tuleb piduriõli suruda.
Tegelikult, kui ma nüüd edasi mõtlen, siis peavad olema kõik 4 rastast sellel piduriõli surujal, eraldi juhitavad, sest ESP pidurdab rattaid ju erinevalt.


Muuseas, trossiga käsipiduriga pole probleeme, kui seda pidevalt kasutad ja liialt ei vägista, samuti tasub trossi vahetada vahepeal ja ka õlitada teda.
Ühesõnaga autot peab hooldama.

[Muudetud: 30-1-2010 Al101]

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kõik asub ja toimub ühes ja samas ABS plokis, kui sa nüüd miskit sealt jõuga ära nullid siis läheb mootor avarii reziimi ja sõit võib sootuks katki jääda.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Al101 kirjutas:Ma tean, kuidas ESP toimib, aga ega ma seda tõesti ei tea, milline on see vahekarp seal vahel, mis pidurdab rattaid, et mismoodi ta täpselt seda teeb.
Et mis asi mida surub jne.
Selge on see, et kuidagi tuleb piduriõli suruda.

Muuseas, trossiga käsipiduriga pole probleeme, kui seda pidevalt kasutad ja liialt ei vägista, samuti tasub trossi vahetada vahepeal ja ka õlitada teda.
Ühesõnaga autot peab hooldama.

[Muudetud: 30-1-2010 Al101]
mismoodi ta seda teeb...ja ESP juhtplokk peaks olema ühes ABS juhtplokiga...ja pidurdamisel kasutab muidugi ABS i ja piirab ka mootori jõudu, aga et siis täpsem seletus:

ESP Stability Control has inbuilt intelligence that reacts 40 times faster than a human can. It uses speed sensors on each wheel, a rotation sensor and steering angle sensor to check whether the car is travelling on its intended course. The moment it detects that the vehicle is not travelling in the direction intended it intervenes, instantly manipulating the delivery of engine power and controlling the brake pressure applied to each individual wheel. These work together to put the vehicle back on its chosen path – and out of harm’s way.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

jussike kirjutas:Kõik asub ja toimub ühes ja samas ABS plokis, kui sa nüüd miskit sealt jõuga ära nullid siis läheb mootor avarii reziimi ja sõit võib sootuks katki jääda.
vb uutematel masinatel küll, kuid sellel masinal lihtsalt põles armatuuris ABS tuli ja muud midagi.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Tänud Mafeikin17, asjalikkuse eest :)

Kuid ESP, teema juurde tulles. Ma ESP ja ABS-i nullin täiesti ära, kuid ma oletan,et käsipidur töötab endiselt edasi?
Ta peab ju kuidagi andma käsud neile piduriõli pressijatele või kuidas iganes neid kutsuda.
Kui esimeste pidurisilindite õlispressijate juurde viivad juhtmed või asjad ära võtta, siis arvate et autole ei meeldi see ja ei lase enam sõita?
Ma ei tahaks eriti uskuda, et ABS/ESP rike, auto tee peale jätaks.

[Muudetud: 30-1-2010 Al101]

Kristjan
Huviline
Postitusi: 612
Liitunud: 18 Aug 2003, 17:32
Telefon: 53 333 807
Auto: Madallennuagregaat
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

Ei tea küll kindlalt, kuidas asi toimib, kuid tundub reaalne, et kogu käsipiduri süsteem on sisse programmeeritud sinna ESP/ABS juhtplokki. Juhtplokk saab info, et piloot soovib rakendada seisupidurit või hädapidurit ja juhtplokk ise toimetab vastavalt oma andmetele sealt edasi. Kui nüüd ESP ja ABS välja "lülitada" siis kaldun arvama, et läheb manala teed ka kogu käsipiduri mehhanism. Vaevalt selle käsipiduri jaoks veel omakorda mingeid eraldi täitureid sinna on pandud.

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Kristjan kirjutas:Ei tea küll kindlalt, kuidas asi toimib, kuid tundub reaalne, et kogu käsipiduri süsteem on sisse programmeeritud sinna ESP/ABS juhtplokki. Juhtplokk saab info, et piloot soovib rakendada seisupidurit või hädapidurit ja juhtplokk ise toimetab vastavalt oma andmetele sealt edasi. Kui nüüd ESP ja ABS välja "lülitada" siis kaldun arvama, et läheb manala teed ka kogu käsipiduri mehhanism. Vaevalt selle käsipiduri jaoks veel omakorda mingeid eraldi täitureid sinna on pandud.
Ohutuse seisukohalt oleks õige, kui käsipidur ei sõltu ESP/ABS elektroonikast.
Kuid, kas Volkswagen on seda silmas pidanud?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Jäärajal peadki tunnetust õppima tänava seades või hakkad iga kurvi/ohtliku olukorra saabudes ESP-d ja ABS-i välja lülitama.


Abistada on sind võimatu, sest iga vastuse puhul on sul uus küsimus - aga mis siis kui ma selle ära kohitsen.......

Kahte head ei saa B6 puhul, saad hea ja turvalise auto, aga lõbutseda sellega ei saa. Ei ole mõtet üldse pead vaevata ja autot hakata lõhkuma oma algatuslike "tuunimistega", võid lihtsalt esimesest asjast kah lahti saada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Al101 kirjutas:Elektroonika plokivahetus pole keeruline iseenesest, kui tead millist vahetada ja kui see mingit programmeerimist ei vaja.

Tegelikult ei saa mina ikkagi aru, mis on mõnel selle vastu, et ma tahan oma autot jäärajal tunnetama õppida, harjutada libedasõitu ja muidu tahan, et mul mu autoga lõbu oleks.
Auto ei ole mulle lihtsant transpordi vahend, vaid on ka hobi.

Et, nagu kas tolerantsust tõesti niipalju pole, et aru saada inimeste soovid on erinevad, kõik ei ole üks hall rullnoka mass.
Ja ärge tulge nüüd ajama, et siin kedagi solvan, ise te tulite mulle kraesse enamus, abistamise asemel.


Asi on ikka huvitav siin klubis, küsid abi, siis pole vastuseid ollagi, aga tõstatad natuke teistsuguse teema siis on ilkujaid nii, et vähe pole, no mida on? Tegelege oma eluga.
Eks see ilkumine sellest ikka tuleb, et enamus teist ei jaga elektroonikast mitte halligi, asjast jagamatud inimesed usaldavadki elektroonikat.

Kui midagi tarka vastata pole, hoidke oma suumulk kinni.



[Muudetud: 30-1-2010 Al101]
Äkki sa lähed ja lased omale mingi kontrolli teha?
See vigade parandus ei ole ikka nii lihtne ka, see ei ole 20 aasta vanune diisel ;)
Sa võiksid ise ka mõelda, et mida sa suust välja pritsid, kui sul igav on, siis loe midagi põnevat või vaata midagi huvitavat telerist.
Annan sulle lugemist, et kuidas ja mida peab tegema, et Passat B6´el saaks tagumised klotsid ära vahetada. :spin:

Piduriklotsi vahetus.

Ja kui sa enamust tuled siin rullnokaks sõimama, siis mine ja sõima oma koduklubis edasi, ehk streetrace.org vms.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

B6 Passatil on käsipiduri süsteem ainult tagumistel ratastel ja elektri mootor keerab pidurid peale. Võtab aega umbes 10sekundit nii et jäärajal ikka kasutada ei saa.




Teema läheb lukku kui üks teema väline postitus siia tuleb.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Tagapidurid peavad miski nipiga sel Passat B6-l ka kiiresti peale liikuma, sest kui ESP toimib muidu, see peab ju väga kiire olema.
Esiratastel siis mootoreid ei ole?

woody, nagu näha ei saa sa ikka veel aru, miks ma kedagi rullnokaks sõiman, seega palun ole hea ja ära oma lollusega siin teemas enam hiilga.
Ma olen sulle mitu korda seletanud, miks ma seda teen, kas ei jõua pärale on sul nii pikad juhtmed tõesti?
Räägi siin korralikult teemast ja ma käitun vastavlt vastu.

Ütlen veelkorra, ükski auto pole jääraja jaoks loodud, tehase poolt.
Samuti pole ma nii rikas, et jääraja jaoks eraldi autot pidada, samuti oleks vaja konkreetset autot tundma õppida.

[Muudetud: 31-1-2010 Al101]

[Muudetud: 31-1-2010 Al101]

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Pidurid on samasugused nagu tavalisel autol, käsipiduri tross on lihtsalt asendatud mootoriga.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Aga ma ei saanud nüüd aru, kas ees on ka siis mootorid? Kuna käsipidur ju pidurdab 4 ratast.

[Muudetud: 31-1-2010 Al101]

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Ei, ainult tagumisi rattaid pidurdab.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Nagu aru sain, siis nupp pidurdab tagumisi rattaid ja käsipidur veab siis miski 10 sekundit pidurit peale?
Olen üsna kindel, et mu esimene teema Passat B6-st, mis ära kustutati, et seal väideti seda 4 ratta pidurdamist.
Igatahes on sellisel juhul see teema ennast ammendanud.


On õhkõrn võmalus, et seda 4 ratta pidurdamist väideti auto24-s, aga minu arust ikkagi siin teemas, mis kustutati.
Tegelikult see on teemas püsimine, sest juttu on Passat B6 käsipidurist.
Igaljuhul, ise ma seda 4 ratta pidurdamist välja ei mõelnud.

[Muudetud: 31-1-2010 Al101]

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

jussike kirjutas:Kui kasutad hädaabina liikumise peatamiseks, siis pidurdab ESP ja kõike nelja ratast ABS-i tööpiirkonnani. Kohapeal kasutab elektri mootoreid tagumistel ratastel. .
Kas mälu lühike või ei oska lugeda.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Käsipidur toimib siis erinevalt sõltuvalt sellest, kas sõidad või seisad?
No vat seda ma ei teadnud, arvasin et toimib ikka ühtemoodi alati.
Seistes lähevad siis ainult tagapidurid peale ja sõites kõik 4 ja kiiremini.

[Muudetud: 31-1-2010 Al101]

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Al101 kirjutas:Käsipidur toimib siis erinevalt sõltuvalt sellest, kas sõidad või seisad?
No vat seda ma ei teadnud, arvasin et toimib ikka ühtemoodi alati.
Seistes lähevad siis ainult tagapidurid peale ja sõites kõik 4 ja kiiremini.

[Muudetud: 31-1-2010 Al101]
No lõpuks ometi jõudis pärale, aga ära rohkem küsi miks see nii on, muidu tuleb veel 4lk-d mõtetuid poste :dork:
Tuleb välja, et sa ei loegi mis sulle vastatakse, vaid ajad oma jura edasi, mis sest, et seletus tuli juba esimese lk lõpus välja.

[Muudetud: 31-1-2010 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

lcd
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Juun 2009, 13:13
Asukoht: Jüri

Lugemata postitus Postitas lcd »

Pagan, kolm lehekülge juba vaidlusi. Ma siis täiendan seda rida.

Al101, see passat nüüd küll eriti jääraja auto pole. Olen sinuga nõus, et auto tundma õppimiseks on kasulik, kui jäärajal auto ja enda võimed kokku sobitad. Aga igasugune jutt ringiajast unusta ära.

Kui rääkida jäärajast, siis eelmise generatsiooni passat on igati parema juhitavusega tänu esisillale. Kõnealuse passati esisild on samm tagasi.

Elektriline käsipidur rakendub vaid tagaratastele (nagu juba ka öeldud). Pidurite rakendus käib el mootoriga ja võtab aega mõne sekundi, maha samuti tuleb paari sekundiga. Seega võimatu kasutada hädakorral, kuna rakendumise hetkel oled juba kraavis.

Kui sa siiski tahad seda ümber teha, siis pead elektri poole (aju) ümber progema. Käsipidur ei rakendu kui kast on "D" peal (kahjuks minu kogemus on vaid automaadiga). Kui käsipidur peal, siis maha võtmiseks pead jalga piduril hoidma. Kui nüüd seda süsteemi ümber ehitad, siis eriti juhtmeid seal lõigata ja ühendada ei anna. Sellel autol on juba CAN süsteem.

Kui töökindlusest rääkida, siis see käsipidur ise lülitab enda peale ja maha mingi X aja tagant, et süsteemi töös hoida. Minul tavaliselt 1-2 korda kuus auto seisma jätmisel tõmbab enda ise peale. Passatil jah eriti probleeme veel ei esine. Küll aga Audil juba asi ikaldab. Hiljuti kuulsin, et inimene tüli koju lõunale ja tagasi tööle enam ilma puksiirita ei saanud...

Suletud

Mine “Elektroonika”