
Alates millisest k?lmas diisel vw enam k?ima ei l?he? Lisage
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Siis on midagi väga valesti. Minu 81KW mootoril on kõik heaks käivitumiseks vajalik üle kontrollitud/vahetatud ja läheb pauhti käima ka -26c, korduvalt proovitud. Tee ära/kontrolli järgmised asjad: uus aku (või kontrolli aku seisukorda), starter kas tõmbab või ei tõmba seega sellega on nagu on, kontrolli või vaheta eelsüüteküünlad, väga oluline on diislil süüde (kuigi tegelikult ei süütata seal midagi) ehk siis pritsenurk, seda saab arvutiga üle kontrollida, eelsüüte relee, korralik kütus ja filter, õhulekkeid ei tohi olla. Kui see kõik tehtud siis mootor käib paugust ja iga ilmaga.m4rten kirjutas:Alates -15c ei ole mõtet proovidagi
Arvan, et sul on süüde korralikult hiline, küünlad manalateel vms.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
lisaks siis veel ühe asja, pihustid, kui mõni pihusti ei toimi külmalt nii nagu peab, samuti käivitamine raske.tobimarg kirjutas:Siis on midagi väga valesti. Minu 81KW mootoril on kõik heaks käivitumiseks vajalik üle kontrollitud/vahetatud ja läheb pauhti käima ka -26c, korduvalt proovitud. Tee ära/kontrolli järgmised asjad: uus aku (või kontrolli aku seisukorda), starter kas tõmbab või ei tõmba seega sellega on nagu on, kontrolli või vaheta eelsüüteküünlad, väga oluline on diislil süüde (kuigi tegelikult ei süütata seal midagi) ehk siis pritsenurk, seda saab arvutiga üle kontrollida, eelsüüte relee, korralik kütus ja filter, õhulekkeid ei tohi olla. Kui see kõik tehtud siis mootor käib paugust ja iga ilmaga.m4rten kirjutas:Alates -15c ei ole mõtet proovidagi
Arvan, et sul on süüde korralikult hiline, küünlad manalateel vms.
lisaks enda kogemust viimase külmalaine ajal. Kui väljas oli -19 kuni -20, siis esimestel päevadel esimese võtmekeeramisega kuid vedas ennem mootorit müned korrad ringi ja siis läks, 5 sec nagu puterdas st üks pütt ei võtnud kohe järgi, tagant tuli hallikat põlemata disla suitsu(haises kah põlemata disla järgi). Peale mõnda päeva kui öösel oli olnud rohkem kui -21 läks teise keeramisega, järgmised paar päeva pidi nii 3 korda võtit keerama ennem kui läks. Nii kui läks soojemaks ja oli -15, pmt polest pördest ja korraks aint puterdas(paar sec). -12 paugupill ja -10 rääkimata(ei puterdanud ega ajanud põlemata disla auru tagant välja. eelsüütekad sai poolteist kuud tagasi kontrollitud, olid korras. Küttefilter ennem talve uus pandud. küte peaks talve oma olema(neste kraam) Relee teeb klõpsu seega eeldan et korras ja kui -10 paugukas peale 12h sismist, siis eeldan et küünlad saavad ka voolu. Et üle jääb siis aku, mida oli tunda selle peaaegu nädalase stabiilse -18 kuni -21(öösel vb rohkem) külma juures, et aku nõrk, vajaks kontrollimist ja laadimist. Või mõni eelsüütekas saba andnud järsku, et -19 juba asi veidi raske. või üks pihustiots vajaks välja vahetamist. Õhumulle pole kah märganud käimise ajal filtrist pumba joksvast voolikust. Üks kinnitus veel, et aku arvatavasti nõrk, oli aastavahetus -32 ja käivitamise ajal -25 (auto oli seisnud 2 ööpäeva) ja aku kellu mis kellu, käivitamisel tuled vilkusid armatuuris nagu juudi jõulupuu. Starti kasutades põmm käis.
Aku poolteist aastat vana, kuid eelmisel omanikul oli webasto, nii et vb aku ka alalaadimise all vaevelnud, st tehtud lühikesi otsi ja aku pole korralikult taaslaadimist saanud. endal tavaliselt otsad tööle ja tagasi soos ~17.5 km, kokku siis 35, mis peaks laadimise seisukohalt olema piisav. Laadimine toimib(akule tuleb 14,43 V lähituledega jms mida kasutan tavaliselt, kõik asjad järgi 14, 32) Et kus seda akut kontrollida oleks mõistlik lasta? tehakse seda ka kuskil ilma raha küsimata? Muidu ise plaanin maale minnes laadija taha panna sooja ruumi. vaatab mis siis teeb.
[Muudetud: 29-1-2010 copilot]
[Muudetud: 29-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
jah, eks ta ole, oleks sulli siis sebiks webasto peale poleks kah probleemi olenemata kas eelsüütekad, mõni pihusti või aku poolpidune oleks:lol: Kuigi rahulolu mõttes oleks hea kui auto tip-top korras selles suhtesolc kirjutas:Nujah, mul liiga uus auto et veel külma ilma ees hirmu tunda. -29,5 näitas ja paugust käis. Seni kuni küte voolab ei tohiks muret olla
[Muudetud: 29-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
copilot, kui sellest puterdamisest lahti saad, eks anna siis teada mis viga oli. Endal samamoodi suuremate külmadega ei taha ühte pütti taha võtta. Eelsüüteküünlad vahetatud ca 2-3 kuud tagasi.
Siiamaani on auto mul näinud 2 päeva seismist(-20 - -25) ning kolmanda päeva õhtul näitas termomeeter -28. Pidin käiama oma 3x aga lõpus võttis ikka tuurid üles.
Siiamaani on auto mul näinud 2 päeva seismist(-20 - -25) ning kolmanda päeva õhtul näitas termomeeter -28. Pidin käiama oma 3x aga lõpus võttis ikka tuurid üles.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Kui eelsüütekad korras ja voolu saavad, siis jääb vist üle kahtlustada mõnda pihustit....midagi muud mul küll rohkem pühe ei löö, mis seda puterdamist võiks põhjustada. Õhk küttesüsteemis?Krisss kirjutas:copilot, kui sellest puterdamisest lahti saad, eks anna siis teada mis viga oli. Endal samamoodi suuremate külmadega ei taha ühte pütti taha võtta. Eelsüüteküünlad vahetatud ca 2-3 kuud tagasi.
Siiamaani on auto mul näinud 2 päeva seismist(-20 - -25) ning kolmanda päeva õhtul näitas termomeeter -28. Pidin käiama oma 3x aga lõpus võttis ikka tuurid üles.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva