tervist . oskab keegi nõu anda kust kohast saaks passatil käsipidurit rohkem peale keerata ? klotsid väga vanad pole.
käsipidur kangi peab liiga palju sakutama enne kui toimima hakkaks.
kas salongist tuleks midagi lammutada ,et ligi saada ?
isend siis 03 univ.
Klotsi paksus suurt rolli ei mängi, kuna taga on automaatne reguleering. Jalgpiduriga reguleerib tagapidurite kolvid paika. Seal tüüpviga selline, et need hoovad, kuhu käsipiduri trossid kinnituvad, need hoovad jäävad kinni ( ei tule algasendisse tagasi, remont võimalik, aga suht nikerdamine). Sel juhul käsipiduri kang algul liigub nagu ''tühjalt'', enne kui midagi toimima hakkab. Trosside pikkust saab muidu kahe istme vahelt salongist reguleerida. Tavaliselt aga seda pole muul ajal vaja teha, kui trosside vahetamisel, enamasti viga ikka taga nende hoobade kinnijäämises.
palju peaks olema normaalne kui hakkaks võtma ? umbes ? mul 7-8 nõksu siis tõmbab plokki, asfaldil .
normaalne kuulsin et pidi olema 3 nõksu ? vastab tõele ? kinni nagu ei jääks midagi , tross tundub väga ilusti käituvat. peale 3 nõksu tunnen kuidas juba hakkab pidurdama.
siuke vaatepilt avanes sealt . mida keerama peaks ? ise küll nagu eriti aru ei saanud kus need timmimis mutrid on. tundus nagu ei saakski. või vale koht ?
No vot, ei tasu ikka mälu usaldada . Järelikult ei saagi reguleerida, võib aga vaadata, kas tagarataste juures need hoovad lähevad algasendisse tagasi, kui käsipidur maha lasta. Vähem tõenäoline variant on muidugi see, et trossid on välja veninud.
Jään vastuse võlgu, kuna niipalju kui mina vw-d omanud-remontinud olen, siis on reguleerimiskoht olnud ikka seal. Eks teadjamad kinnitavad või lükkavad ümber. Mul oli enne 2004 aasta passat, ei olnud vajadust näppida. Eelmise põlve passatil, golfil, caddyl on kindlalt seal.VW esinduses töötamise ajal oli caddy trosside reguleerimine pea iganädalane tegevus (taga trummelpidur, pidevalt probleemid ülevaatuselt läbisaamisega).
Suure googeldamise peale targemaks ei saanud, paar trossi pilti mis leidsin, seal reguleerimiskohti ei paistnud olema. Ju siis ei olegi reguleeritav.
rewo kirjutas:Jään vastuse võlgu, kuna niipalju kui mina vw-d omanud-remontinud olen, siis on reguleerimiskoht olnud ikka seal. Eks teadjamad kinnitavad või lükkavad ümber. Mul oli enne 2004 aasta passat, ei olnud vajadust näppida. Eelmise põlve passatil, golfil, caddyl on kindlalt seal.VW esinduses töötamise ajal oli caddy trosside reguleerimine pea iganädalane tegevus (taga trummelpidur, pidevalt probleemid ülevaatuselt läbisaamisega).
Suure googeldamise peale targemaks ei saanud, paar trossi pilti mis leidsin, seal reguleerimiskohti ei paistnud olema. Ju siis ei olegi reguleeritav.
oli kunagi golf2, tolle häda oli mullegi tuttav et enne ülevaatust pidi käsat timmima oli vähemalt lihtne. sai sõidupäält enamvähem timmitud kui vaja
aga passatil vähe imelik see värk seal jah.
nii väga see timmimine ei olekski vajalik aga huvi juba on suurem
aga tänud Sulle et suvatsesid vastata ja pead murda
Kusjuures mul 1 põlvkond vanem passat(kuigi kere ju sama) ja ka ei ole just kõige äkilisem see kässar.Vaikselt nagu hakkab võtma aga peab raudselt.Nii,et minu arvamust mööda see neil lihtsalt selline eripära.
Tagumise pidurisupporti küljes see käsipiduri hoob, mille külge tross kinnitub, käib hammastega nuudi peale. Võibolla uutel siis timmitakse selle hoova asendiga käsipiduri ühtlust ja seda kust maalt võtma hakkab. Ehk siis keerad mutri lahti ja tõstad hoova nuudi peal sellisesse asendisse et tross jääb algasendis rohkem pingesse.
jyrtsilla kirjutas:Kusjuures mul 1 põlvkond vanem passat(kuigi kere ju sama) ja ka ei ole just kõige äkilisem see kässar.Vaikselt nagu hakkab võtma aga peab raudselt.Nii,et minu arvamust mööda see neil lihtsalt selline eripära.
suve algul võttis mul peale 4 klõksu kruusapeal plokki.
niiet midagi on talvel ära venind või mingi kala on vahele ujund
aga noh ega seepärast nüüd talvel kah käsikas kasutamatta ei jää lihtsalt veits ebamugav on kõrgemale tõmmata.
aivo82 kirjutas:Tagumise pidurisupporti küljes see käsipiduri hoob, mille külge tross kinnitub, käib hammastega nuudi peale. Võibolla uutel siis timmitakse selle hoova asendiga käsipiduri ühtlust ja seda kust maalt võtma hakkab. Ehk siis keerad mutri lahti ja tõstad hoova nuudi peal sellisesse asendisse et tross jääb algasendis rohkem pingesse.
Selline variant et üldse reguleerida ei saa on välistatud, sest juba erineva trosside venivusega läheb pidurite tasakaal paigast ära.
ingli [VW Bot: "Keel korda!"] keeruliseks aetaks ikka autod aga noh kui salongist kruttida ei saa siis las jäädagi nii. las ootab soojemat ilma eks siis vaatan mis toimub sääl.
Vähe usutav see nuutidest reguleerimine, aga mine sa tea. Mu meelest need nuudid seal lihtsalt võimaluseks selle hoova kinnitamiseks. Ja siis veel, et hooval on seal piiraja, asendi muutmine väheke mõttetu, kui ei saa piiraja asendit muuta.
Selline küsimus, et kui pildil mutrid 2,3 ja 5 lahti keerata, kas siis ei saa kangi edasi-tagasi liigutada ?
See tundub vähemalt mulle ainsa reaalse reguleerimiskohana (see eeldaks muidugi ovaalseid poldiauke, neid aga ei paista ...). ingel [VW Bot: "Keel korda!"], ei ole ühtki passatit käepärast, uuriks järgi kohe, hakkas ennastki juba huvitama
rewo kirjutas:Vähe usutav see nuutidest reguleerimine, aga mine sa tea. Mu meelest need nuudid seal lihtsalt võimaluseks selle hoova kinnitamiseks. Ja siis veel, et hooval on seal piiraja, asendi muutmine väheke mõttetu, kui ei saa piiraja asendit muuta.
Selline küsimus, et kui pildil mutrid 2,3 ja 5 lahti keerata, kas siis ei saa kangi edasi-tagasi liigutada ?
See tundub vähemalt mulle ainsa reaalse reguleerimiskohana (see eeldaks muidugi ovaalseid poldiauke, neid aga ei paista ...). ingel, ei ole ühtki passatit käepärast, uuriks järgi kohe, hakkas ennastki juba huvitama
korra käis endalgi enne selline mõte peast läbi. vaatasin korraks aga tundus et augud pole ovaalsed,ja jooksin tuppa ikkagi foorumisse
homme keeran lahti mutrid ja siis on asi selge kas on ovaalsed või mitte , undki enam ei tule- võtab mõtlema kas ikka on ovaalsed või mitte
http://www.ehow.com/how_4521163_make-pa" onclick="window.open(this.href);return false; ... ts-vw.html
Vast keegi lahkem inimene oskab ka selle arusaadavasse eesti keelde panna, google translatoriga tuli ikka väga naljakas jutt
rewo kirjutas: http://www.ehow.com/how_4521163_make-pa" onclick="window.open(this.href);return false; ... ts-vw.html
Vast keegi lahkem inimene oskab ka selle arusaadavasse eesti keelde panna, google translatoriga tuli ikka väga naljakas jutt
kuna google-st Passati kohta oli suht raske midagi leida, siis otsisin audi A4 ja leidsin sama asja mis sina aga koos pildimaterjaliga: http://www.justanswer.com/questions/1gp" onclick="window.open(this.href);return false; ... -1998-year
Nagu ma aru sain sellest artiklist, siis tegelikult käib ikkagi regullimine trosside küljes olevate pingutitega, eelnevalt tuleb käsipidurikangi juurest trosse tõmbav hoob kruvikeerajaga ära fikseerida.
Jajah, tundub et nii käibki, trossidel siis reguleerimiskohad vahel, http://cgi.ebay.de/Handbremsseile-VW-Pa" onclick="window.open(this.href);return false; ... 51900f73d2
Jälle natuke targem
Edit : ja vähemalt selle ebay pildi järgi tundub, et reguleerimine siis suht tagaratta lähedalt ...