92a. 1,9 td passat 55kw ei lähe külmalt käima.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
92a. 1,9 td passat 55kw ei lähe külmalt käima.
Jama näeb välja niisugune
Jahtunult ei lähe käima, väljas pole enam isegi külmasid hetkel ja aku on ka uus peal. üks kord sain ka akupealt käima aga ketrasin ligi 3 minutit enne kui hakkas vaikselt lubama.. kuidagi kolme silindri kaupa (p,p,p _ p,p,p _ ...) niimoodi vaikselt meelitades sain ta veel ligi minut hiljem ikkagi käima
aga kaua sa niimoodi käivitad, lõpuks on ikka akuga kööga.
ja teinekord ma enam niikaua ei saanudki käivitada, oli juba tunda akust..
selline tunne nagu ei jookse kütust peale(samamoodi oli ükskord kui kütus sai keset maanteed otsa ja hiljem pidi kah ketrama)
mis sis ikka.. köis otsa ja.. ühe meetripele kuramus läks juba käima.
kust otsast seda peaks vaatama hakkama,
Pihusti otsad?
Kütuse pump?
kudas sel see ehitatud on? On seal üldse eraldi pump mis kütust ette lööb?
Jahtunult ei lähe käima, väljas pole enam isegi külmasid hetkel ja aku on ka uus peal. üks kord sain ka akupealt käima aga ketrasin ligi 3 minutit enne kui hakkas vaikselt lubama.. kuidagi kolme silindri kaupa (p,p,p _ p,p,p _ ...) niimoodi vaikselt meelitades sain ta veel ligi minut hiljem ikkagi käima
aga kaua sa niimoodi käivitad, lõpuks on ikka akuga kööga.
ja teinekord ma enam niikaua ei saanudki käivitada, oli juba tunda akust..
selline tunne nagu ei jookse kütust peale(samamoodi oli ükskord kui kütus sai keset maanteed otsa ja hiljem pidi kah ketrama)
mis sis ikka.. köis otsa ja.. ühe meetripele kuramus läks juba käima.
kust otsast seda peaks vaatama hakkama,
Pihusti otsad?
Kütuse pump?
kudas sel see ehitatud on? On seal üldse eraldi pump mis kütust ette lööb?
-
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 31 Jaan 2009, 14:16
- Auto: vw caravelle vw jetta mk1 83a
- Asukoht: ida virumaa
Mul oli kunagi sama jama sierra 2,3d et starterist läks pikka ketramise peale ja tõmmates kohe käima ja minul oli viga kulunud pumbas mis starteri kiirusel ei jõudnud piisavalt kytte rõhku yles lyya.
Aitas kutte pumba vahetus vana remontima ei hakkand sest teine oli olemas ja vana remont oleks olnud 2000krooni
Aitas kutte pumba vahetus vana remontima ei hakkand sest teine oli olemas ja vana remont oleks olnud 2000krooni
tel 56705278
Kui eelsüüteküünlad korras ja toimivad - küte olemas ja ikka ei käivitu starterist siis variant et pump ei jõua starteriga vajalikku survet tekitada päris reaalne. Tagasivooluklapp peaks sellel mudelil pumbas endas olema, aga kui isegi pihustite ülevoolu torud lekivad või mõni muu ühendus on kehva saab kütus ikkagi tagasi vajuda vaatamata klapi korrasolekule.
Sellel isendil peaks see klapp minu teadmiste põhjal puuduma mis küttel paaki tagasi voolata takistab, kui asjad hermeetilised ja kuskilt süsteem sul õhku ei habi vahele siis ei jookse ka kütus tagasi paaki, tavaliselt kui kuskilt immitseb õhku seistes süsteemi siis töötamise ajal lekib, niet kui lekked puuduvad siis ei tohiks ka küte tagasi paaki joosta.
Kõrgsurvepump see asi kuhu sul kütusevoolikud filtrist jooksevad, rohkem pumpasid tal pole.
Kui homme valges näed et mullid puuduvad siis soovitan soojalt eelsüüteküünlad ülevaadata.
Kõrgsurvepump see asi kuhu sul kütusevoolikud filtrist jooksevad, rohkem pumpasid tal pole.
Kui homme valges näed et mullid puuduvad siis soovitan soojalt eelsüüteküünlad ülevaadata.
Vaheta küünlad ära need ei maksa suurt midagi. Endal vahetasin ja läks miinus 30 kah käima ainult ühel homikul ei saanud, sest öösel oli külma rohkemgi ja aku andis saba. Sammuti kütus võib jama olla, sest ka selle miinus 30 ga oli paras kissell paagis kuigi Karla auto lisandit sees. Vahta küünlad ära ja siis vaata edasi. Sammuti kas toorklaapi jaoks tross toimib?
Kas 570 krooni on siis auto puhul ulme summa? Kas on raske võta võti ja lihtsalt maha keerata ja peale tagasi? Seal pole midagi keerulist. Kui aga ise laisk ja ei viitsi siis on juba oma teema. 55kw mootoril on küünalde vahetus lihtsam kui autol varuratta paigaldus ma ei saa aru miks peaks laskma seda teha kellegil.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
- Auto: Golf 3 GTD
- Asukoht: Ida- Virumaa
Jah, täpselt nii lihtne see ongi eks:bigsmile:riio kirjutas:Kas on raske võta võti ja lihtsalt maha keerata ja peale tagasi? Seal pole midagi keerulist. Kui aga ise laisk ja ei viitsi siis on juba oma teema. 55kw mootoril on küünalde vahetus lihtsam kui autol varuratta paigaldus ma ei saa aru miks peaks laskma seda teha kellegil.
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
h.ui on, 2tki on tõesti lihtne vahetada, kuid 2tki millele jääb pump ette on ikka suht p.orno vahetadariio kirjutas:Kas 570 krooni on siis auto puhul ulme summa? Kas on raske võta võti ja lihtsalt maha keerata ja peale tagasi? Seal pole midagi keerulist. Kui aga ise laisk ja ei viitsi siis on juba oma teema. 55kw mootoril on küünalde vahetus lihtsam kui autol varuratta paigaldus ma ei saa aru miks peaks laskma seda teha kellegil.
[Muudetud: 5-2-2010 aht]
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
selleks et vahetada mugavalt küünlaid keerad keerad need metaalist pumba torub maha ja saamuti tõmbad küljest tagasi voolu voolikud pihusti küljest. Ostad kohe ka uued pihusti voolikud tagasi vooluks mul läks mingi 30 krooni ja müüakse forssis meetri kaupa kui vaja. Surud lihtsalt hiljem käega rahulikult otsa. Sammuti on nee pumba küljest mettal torude eemaldamine imelihtne. Endal võtsin kõik maha ja vahetasin sama töökäigus voolikud välja. Töö võttis mingi maks 30 minutit sellest enamus aja oli forssis käimise aeg. Asja tuleb rahulikult võtta ja mõelda. Seal ei anna midagi valesti teha, sest torud on kah vastava pikkusega ja paindega, et neid saab vaid ära võtta ja tagasi panna vaid õiges järjestuses. Mul tuli kah vool peale esimesele ja metaal ribaga läks edasi teistele. See riba peaks olema vasest kui mäletan veel. Ise veel lükkasin peeneliivakaga need kohad puhtaks kus ta küünlaga kontaktis on. No minul ei olnud mingeid probleeme selle tööga ja tegin seda maja ees parklas ja vaja oli vaid nuga, võtit küünlajaoks, võtit pumbatorude jaoks. Alati saab teenindusse auto viia ja maksta selle töö eest lisa 500 vähemalt:no: kui ise ei viitsi teha. Ja kui tihti sa neid küünlaid ikka vahetad. Mul vanad kestsid 5 aastat.
Selle jublakaga ei saa mittemingisugust seost olla sinu halva käivitumisega, tegemist siis kütusekoguse suurendajaga e. siis see jublakas on ühenduses turboga kust jookseb mööda voolikut rõhk mebraanipeale mis selle korpuse sees millele ringi peale tõmbasid ning mebraan lükkab pulka mis omakorda liigutab üht nõela jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 20 Dets 2007, 12:19
- Auto: Passat 1.9 TDI 96kw 2001, Passat 1.9 TDI 77kw 2009
- Asukoht: Rakvere-Jõhvi
Kontrolli ka märgid üle, kui küünalde vahetus ei aita. Kui käbi värisema otsas hakkab, siis juba vaikselt sööb kiilusoont, Ise sellega nüüd maadlen, vaja uut väntvõlli, kunas kiilusoon nahkas.
Oli kah nii, et küünlad töötasid, kui süüde nats vale, külmalt no ei tahtnud käima minna, märgid õigeks ja voila!
Oli kah nii, et küünlad töötasid, kui süüde nats vale, külmalt no ei tahtnud käima minna, märgid õigeks ja voila!
Bensiiniga võid pintsleid pesta!
Diislis peitub jõud!
Diislis peitub jõud!