K:03 passati käsipiduri regull ?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

K:03 passati käsipiduri regull ?

Lugemata postitus Postitas sax82 »

tervist . :) oskab keegi nõu anda kust kohast saaks passatil käsipidurit rohkem peale keerata ? klotsid väga vanad pole.
käsipidur kangi peab liiga palju sakutama enne kui toimima hakkaks.
kas salongist tuleks midagi lammutada ,et ligi saada ?
isend siis 03 univ.


[Muudetud: 31-1-2010 sax82]

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Lugemata postitus Postitas rewo »

Klotsi paksus suurt rolli ei mängi, kuna taga on automaatne reguleering. Jalgpiduriga reguleerib tagapidurite kolvid paika. Seal tüüpviga selline, et need hoovad, kuhu käsipiduri trossid kinnituvad, need hoovad jäävad kinni ( ei tule algasendisse tagasi, remont võimalik, aga suht nikerdamine). Sel juhul käsipiduri kang algul liigub nagu ''tühjalt'', enne kui midagi toimima hakkab. Trosside pikkust saab muidu kahe istme vahelt salongist reguleerida. Tavaliselt aga seda pole muul ajal vaja teha, kui trosside vahetamisel, enamasti viga ikka taga nende hoobade kinnijäämises.

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

palju peaks olema normaalne kui hakkaks võtma ? umbes ? mul 7-8 nõksu siis tõmbab plokki, asfaldil .
normaalne kuulsin et pidi olema 3 nõksu ? vastab tõele ? kinni nagu ei jääks midagi , tross tundub väga ilusti käituvat. peale 3 nõksu tunnen kuidas juba hakkab pidurdama.

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Lugemata postitus Postitas rewo »

No neid nõksude arvusid küll ei tea, kui plokki võtab ja peale ei jää, ning kui kang ikka päris püsti ei tule, siis ei tohiks probleemi olla.

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

Pilt
siuke vaatepilt avanes sealt . mida keerama peaks ? ise küll nagu eriti aru ei saanud kus need timmimis mutrid on. tundus nagu ei saakski. või vale koht ?

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Lugemata postitus Postitas rewo »

No vot, ei tasu ikka mälu usaldada :) . Järelikult ei saagi reguleerida, võib aga vaadata, kas tagarataste juures need hoovad lähevad algasendisse tagasi, kui käsipidur maha lasta. Vähem tõenäoline variant on muidugi see, et trossid on välja veninud.

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

timmimis koht peaks ikka olema igal asjal ju ? :)

kas kellegil pole sis kunagi olnud tahtmist või vajadust veits pääle kruttida ?

kudagi vaadatakse küll palju teemat aga keegi sõna ei võta.:smirk:

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Lugemata postitus Postitas rewo »

Jään vastuse võlgu, kuna niipalju kui mina vw-d omanud-remontinud olen, siis on reguleerimiskoht olnud ikka seal. Eks teadjamad kinnitavad või lükkavad ümber. Mul oli enne 2004 aasta passat, ei olnud vajadust näppida. Eelmise põlve passatil, golfil, caddyl on kindlalt seal.VW esinduses töötamise ajal oli caddy trosside reguleerimine pea iganädalane tegevus (taga trummelpidur, pidevalt probleemid ülevaatuselt läbisaamisega).
Suure googeldamise peale targemaks ei saanud, paar trossi pilti mis leidsin, seal reguleerimiskohti ei paistnud olema. Ju siis ei olegi reguleeritav.

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

rewo kirjutas:Jään vastuse võlgu, kuna niipalju kui mina vw-d omanud-remontinud olen, siis on reguleerimiskoht olnud ikka seal. Eks teadjamad kinnitavad või lükkavad ümber. Mul oli enne 2004 aasta passat, ei olnud vajadust näppida. Eelmise põlve passatil, golfil, caddyl on kindlalt seal.VW esinduses töötamise ajal oli caddy trosside reguleerimine pea iganädalane tegevus (taga trummelpidur, pidevalt probleemid ülevaatuselt läbisaamisega).
Suure googeldamise peale targemaks ei saanud, paar trossi pilti mis leidsin, seal reguleerimiskohti ei paistnud olema. Ju siis ei olegi reguleeritav.
oli kunagi golf2, tolle häda oli mullegi tuttav et enne ülevaatust pidi käsat timmima :spin: oli vähemalt lihtne. sai sõidupäält enamvähem timmitud kui vaja :bigsmile:
aga passatil vähe imelik see värk seal jah.
nii väga see timmimine ei olekski vajalik aga huvi juba on suurem :)

aga tänud Sulle et suvatsesid vastata ja pead murda :ninja:

jürts
Klubiline
Postitusi: 777
Liitunud: 28 Veebr 2009, 18:16
Telefon: 56643833
Auto: Passat B7, HIGHLINE; OhtlikPeldikEestiLiikluses; BMW 535d
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas jürts »

Kusjuures mul 1 põlvkond vanem passat(kuigi kere ju sama) ja ka ei ole just kõige äkilisem see kässar.Vaikselt nagu hakkab võtma aga peab raudselt.Nii,et minu arvamust mööda see neil lihtsalt selline eripära.

aivo82
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 22 Juul 2007, 14:21
Auto: oooo
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas aivo82 »

Tagumise pidurisupporti küljes see käsipiduri hoob, mille külge tross kinnitub, käib hammastega nuudi peale. Võibolla uutel siis timmitakse selle hoova asendiga käsipiduri ühtlust ja seda kust maalt võtma hakkab. Ehk siis keerad mutri lahti ja tõstad hoova nuudi peal sellisesse asendisse et tross jääb algasendis rohkem pingesse.

Siin mõned pildid kus selle nuut ja hoob näha: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery" onclick="window.open(this.href);return false; ... ?id=861209

Selline variant et üldse reguleerida ei saa on välistatud, sest juba erineva trosside venivusega läheb pidurite tasakaal paigast ära.

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

jyrtsilla kirjutas:Kusjuures mul 1 põlvkond vanem passat(kuigi kere ju sama) ja ka ei ole just kõige äkilisem see kässar.Vaikselt nagu hakkab võtma aga peab raudselt.Nii,et minu arvamust mööda see neil lihtsalt selline eripära.
suve algul võttis mul peale 4 klõksu kruusapeal plokki.
niiet midagi on talvel ära venind või mingi kala on vahele ujund :)
aga noh ega seepärast nüüd talvel kah käsikas kasutamatta ei jää :spin: lihtsalt veits ebamugav on kõrgemale tõmmata.

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

aivo82 kirjutas:Tagumise pidurisupporti küljes see käsipiduri hoob, mille külge tross kinnitub, käib hammastega nuudi peale. Võibolla uutel siis timmitakse selle hoova asendiga käsipiduri ühtlust ja seda kust maalt võtma hakkab. Ehk siis keerad mutri lahti ja tõstad hoova nuudi peal sellisesse asendisse et tross jääb algasendis rohkem pingesse.

Siin mõned pildid kus selle nuut ja hoob näha: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery" onclick="window.open(this.href);return false; ... ?id=861209

Selline variant et üldse reguleerida ei saa on välistatud, sest juba erineva trosside venivusega läheb pidurite tasakaal paigast ära.
ingli [VW Bot: "Keel korda!"] keeruliseks aetaks ikka autod :mad: aga noh kui salongist kruttida ei saa siis las jäädagi nii. las ootab soojemat ilma eks siis vaatan mis toimub sääl. :)

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Tõmba, tõmba hea kui varsti üldse pidurdab :smilegrin:

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

onusnooker kirjutas:Tõmba, tõmba hea kui varsti üldse pidurdab :smilegrin:
tõmbangi. vähemalt ei lase käsal ära külmuda :lol:

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Lugemata postitus Postitas rewo »

Vähe usutav see nuutidest reguleerimine, aga mine sa tea. Mu meelest need nuudid seal lihtsalt võimaluseks selle hoova kinnitamiseks. Ja siis veel, et hooval on seal piiraja, asendi muutmine väheke mõttetu, kui ei saa piiraja asendit muuta.
Selline küsimus, et kui pildil mutrid 2,3 ja 5 lahti keerata, kas siis ei saa kangi edasi-tagasi liigutada ?
See tundub vähemalt mulle ainsa reaalse reguleerimiskohana (see eeldaks muidugi ovaalseid poldiauke, neid aga ei paista ...). ingel [VW Bot: "Keel korda!"], ei ole ühtki passatit käepärast, uuriks järgi kohe, hakkas ennastki juba huvitama :smilegrin:

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

rewo kirjutas:Vähe usutav see nuutidest reguleerimine, aga mine sa tea. Mu meelest need nuudid seal lihtsalt võimaluseks selle hoova kinnitamiseks. Ja siis veel, et hooval on seal piiraja, asendi muutmine väheke mõttetu, kui ei saa piiraja asendit muuta.
Selline küsimus, et kui pildil mutrid 2,3 ja 5 lahti keerata, kas siis ei saa kangi edasi-tagasi liigutada ?
See tundub vähemalt mulle ainsa reaalse reguleerimiskohana (see eeldaks muidugi ovaalseid poldiauke, neid aga ei paista ...). ingel, ei ole ühtki passatit käepärast, uuriks järgi kohe, hakkas ennastki juba huvitama :smilegrin:
korra käis endalgi enne selline mõte peast läbi. vaatasin korraks aga tundus et augud pole ovaalsed,ja jooksin tuppa ikkagi foorumisse :bigsmile:
homme keeran lahti mutrid ja siis on asi selge kas on ovaalsed või mitte , undki enam ei tule- võtab mõtlema kas ikka on ovaalsed või mitte :lol:

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Lugemata postitus Postitas rewo »

http://www.ehow.com/how_4521163_make-pa" onclick="window.open(this.href);return false; ... ts-vw.html
Vast keegi lahkem inimene oskab ka selle arusaadavasse eesti keelde panna, google translatoriga tuli ikka väga naljakas jutt :lol:

aivo82
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 22 Juul 2007, 14:21
Auto: oooo
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas aivo82 »

rewo kirjutas: http://www.ehow.com/how_4521163_make-pa" onclick="window.open(this.href);return false; ... ts-vw.html
Vast keegi lahkem inimene oskab ka selle arusaadavasse eesti keelde panna, google translatoriga tuli ikka väga naljakas jutt :lol:
kuna google-st Passati kohta oli suht raske midagi leida, siis otsisin audi A4 ja leidsin sama asja mis sina aga koos pildimaterjaliga: http://www.justanswer.com/questions/1gp" onclick="window.open(this.href);return false; ... -1998-year

Nagu ma aru sain sellest artiklist, siis tegelikult käib ikkagi regullimine trosside küljes olevate pingutitega, eelnevalt tuleb käsipidurikangi juurest trosse tõmbav hoob kruvikeerajaga ära fikseerida.

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Lugemata postitus Postitas rewo »

Jajah, tundub et nii käibki, trossidel siis reguleerimiskohad vahel, http://cgi.ebay.de/Handbremsseile-VW-Pa" onclick="window.open(this.href);return false; ... 51900f73d2
Jälle natuke targem :blush:

Edit : ja vähemalt selle ebay pildi järgi tundub, et reguleerimine siis suht tagaratta lähedalt ...

[Muudetud: 31-1-2010 rewo]

Vasta

Mine “Veermik”