Probleem 1.8 ADR mootoriga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 11 Apr 2007, 10:33
- Asukoht: Valgjärve-Tartu
Probleem 1.8 ADR mootoriga
Asi selline: madalate pööretega pole mootoril jõudu ja kohapeal läheb halvasti pöördesse. Vahepeal tundub, justkui puterdaks natukene. Kui kiirendada, siis kuskil 4000 pöörde pealt tuleb jõud taha ja peale 5000 kaob jälle vaikselt ära. Käisin diagnostikas ja vead järgmised: temperatuuriandur (aju), kõik det. andurid, lamdaandur ja miskine kütusesegu andur vms. Kõikidel vigadel oli juures märge ''juhuslik''. Kõige reaalsem tundus see, et temp. andur peetis ja annab valesignaali ehk segu on liiga lahja ja sellepärast ka detonatsioonianduri ja kütusesegu vead. Kontrollisin igaks juhuks temp. anduri ära ja takistused klappisid nendega, mis peaksid olema (autodata järgi). See on korras ühesõnaga.
Peale seda tekkis mõte, et äkki ei tööta hoopis nukkvõlli faaside reguleerimine, Haynesi järgi peaks ADR-il see olema. Töötab see õlirõhuga(solenoidiga) ja pingutab nukkvõllide vahelist ketti ja seeläbi muudab klappide avanemist, minuteada. Et järsu on mingisse asendisse kinni jäänud. Pole selle süsteemi kohta kuskilt eriti head materjali leidnud. Ühesõnaga, kas keegi oskab ehk selles teemas kaasa rääkida või kogemusi jagada? Või on kellelgi sellist probleemi esinenud? Autoks 95. aasta A4.
Peale seda tekkis mõte, et äkki ei tööta hoopis nukkvõlli faaside reguleerimine, Haynesi järgi peaks ADR-il see olema. Töötab see õlirõhuga(solenoidiga) ja pingutab nukkvõllide vahelist ketti ja seeläbi muudab klappide avanemist, minuteada. Et järsu on mingisse asendisse kinni jäänud. Pole selle süsteemi kohta kuskilt eriti head materjali leidnud. Ühesõnaga, kas keegi oskab ehk selles teemas kaasa rääkida või kogemusi jagada? Või on kellelgi sellist probleemi esinenud? Autoks 95. aasta A4.
Arvad et karterituulitus mojutab nii mitmeid andreid ja mootori joudu nii palju?:crazy:taivo9 kirjutas:pigem arvan et see asi ei ole ültse nii keeruline,mina kontrolliks kõige pealt ära karteri tuulutuse torustiku(vooliku)mis asuvad sisselaskekollektori all.ärge näkku lõõge:info:Monah kirjutas:Pohimotteliselt seal voib olla 3 viga : olirohk, kettipinguti voi oli juurdepaas pinguti juurde.
omal on kogemusi sellega olnud ja viga tuleb kohe sisse kui võtad mõnel anduril juhtme küljest ,isegi tühi akku võib neid asju tekitada,kustuta vead ära ja vaata mis tagasi tuleb,nende asjadega pead tegelema. Karteri tuulutus mõib väga palju,käima läheb kehvalt ja edasi ka ei taha minna ,kütust võtab ka palju,jõudu pole nagu ültseMonah kirjutas:taivo9 kirjutas:pigem arvan et see asi ei ole ültse nii keeruline,mina kontrolliks kõige pealt ära karteri tuulutuse torustiku(vooliku)mis asuvad sisselaskekollektori all.ärge näkku lõõge:info:Monah kirjutas:Pohimotteliselt seal voib olla 3 viga : olirohk, kettipinguti voi oli juurdepaas pinguti juurde.
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 11 Apr 2007, 10:33
- Asukoht: Valgjärve-Tartu