Järelikult ei kasuta sa turvavööd. Turvavöö peal tuleb gaasi andes automaatselt maha.lcd kirjutas:
Kui käsipidur peal, siis maha võtmiseks pead jalga piduril hoidma. ...
Passat B6 käsipiduri süsteem, kes tunneb?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Ei tule maha. Asja omal ajal uurides selgus, et tal on käsipidurit kahes versioonis. Üks on automaatselt mahatulev ja teine ainult manuaalselt mahatulev. VAG'iski on see näha.jussike kirjutas:Järelikult ei kasuta sa turvavööd. Turvavöö peal tuleb gaasi andes automaatselt maha.lcd kirjutas: Kui käsipidur peal, siis maha võtmiseks pead jalga piduril hoidma. ...
No ma võin kohe uurida. Alguses igatahes ma jamasin päris palju. Juhendit muidugi ei lugenud ja ... Päris valus on parkimiskohast välja tagurdada kui kässar peal 
Ei tea kas see midagi muudab, aga leidlikud insenerid on suutnud selle automaat isendi varustada ka "autohold" funktsiooniga.
PS. Turvavöö on alati enne sõitu kinni.
PPS. Isegi kui seda häirivat turvavöö meenutust ei oleks. Aga nüri on see, et poekotti kõrvalistmel hoida ei saa, kui kotile ka just võõd ümber ei taha panna

Ei tea kas see midagi muudab, aga leidlikud insenerid on suutnud selle automaat isendi varustada ka "autohold" funktsiooniga.
PS. Turvavöö on alati enne sõitu kinni.
PPS. Isegi kui seda häirivat turvavöö meenutust ei oleks. Aga nüri on see, et poekotti kõrvalistmel hoida ei saa, kui kotile ka just võõd ümber ei taha panna

-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
- Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
- Asukoht: väikelinnas
Ega keegi ei tea, mis juhtimisega need esp piduripumbad on?
Ehk siis, kas pumbad rakenduvad 12v peale või on seal midagi keerukamat?
Seda juhtimise osa pole veel nii täpselt puudutatud siin teemas.
Ehk siis, mis signaali ESP annab neile piduriõli pumpadele.
Tean, et osad elektrimootorid vajavad ka muud, kui ainult lihtsalt voolu peale.
Ma pean siis silmas olukorda, kus elektroonika vahelt välja visata ja minna otse nende piduriõli pumpade kallale.
On muidugi teine variant need piduriõli pumbad kuskilt eraldi hankida, mida ma saan kindlalt ise juhtida ja sinna külge aretada.
Mulle meeldib jäärajal ikka aja peale ka sõita vahest, hea kasutada oma tänavaautot selleks:)
Kuid jah muidu tahan ka lõbutseda, praegu tagaveoga lasen alatasa külje ette, teeolud selleks paljudes kohtades tihti ülisobivad:)
Parajalt täistuisanud või jäätunud ringteed on lahedad selleks.
[Muudetud: 1-2-2010 Al101]
Ehk siis, kas pumbad rakenduvad 12v peale või on seal midagi keerukamat?
Seda juhtimise osa pole veel nii täpselt puudutatud siin teemas.
Ehk siis, mis signaali ESP annab neile piduriõli pumpadele.
Tean, et osad elektrimootorid vajavad ka muud, kui ainult lihtsalt voolu peale.
Ma pean siis silmas olukorda, kus elektroonika vahelt välja visata ja minna otse nende piduriõli pumpade kallale.
On muidugi teine variant need piduriõli pumbad kuskilt eraldi hankida, mida ma saan kindlalt ise juhtida ja sinna külge aretada.
Mulle meeldib jäärajal ikka aja peale ka sõita vahest, hea kasutada oma tänavaautot selleks:)
Kuid jah muidu tahan ka lõbutseda, praegu tagaveoga lasen alatasa külje ette, teeolud selleks paljudes kohtades tihti ülisobivad:)
Parajalt täistuisanud või jäätunud ringteed on lahedad selleks.
[Muudetud: 1-2-2010 Al101]
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
ma ei saa aru mis ESP piduripumpadest sa jahud? Mis uutel masinatel ESP jaoks eraldi piduripumbad vms, ESP kasutab ABS pidureid minu teada, selle jaoks ei ole vaja eraldi pidureid ja pidurisüsteemi. vähemalt minu masinal tomib asi nii. Selle peale ütleks küll et Tule taevas appi! Jah, pidurid uutel masinatel vist juba elektrilised, st pidurikolbi surutakse elektrimootorite abil(igal rattal on eraldi mootor) Olen ma õigesti aru sanud?Al101 kirjutas:Ega keegi ei tea, mis juhtimisega need esp piduripumbad on?
Ehk siis, kas pumbad rakenduvad 12v peale või on seal midagi keerukamat?
Seda juhtimise osa pole veel nii täpselt puudutatud siin teemas.
Ehk siis, mis signaali ESP annab neile piduriõli pumpadele.
Tean, et osad elektrimootorid vajavad ka muud, kui ainult lihtsalt voolu peale.
Ma pean siis silmas olukorda, kus elektroonika vahelt välja visata ja minna otse nende piduriõli pumpade kallale.
On muidugi teine variant need piduriõli pumbad kuskilt eraldi hankida, mida ma saan kindlalt ise juhtida ja sinna külge aretada.
Mulle meeldib jäärajal ikka aja peale ka sõita vahest, hea kasutada oma tänavaautot selleks:)
Kuid jah muidu tahan ka lõbutseda, praegu tagaveoga lasen alatasa külje ette, teeolud selleks paljudes kohtades tihti ülisobivad:)
Parajalt täistuisanud või jäätunud ringteed on lahedad selleks.
[Muudetud: 1-2-2010 Al101]
ESP on elektrooniline stabiilsusprogramm, ei ole mina veel kuulnud et on olemas ESP pidurid vms. Ise räägid, et tead mis asi on ESP aga nüüd panid minu arust küll ämbrisse.
[Muudetud: 1-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
ja mida sa sealt ikka välja visata tahad? Tahad driftida, lülita ESP lihtsalt välja ja asi korras. Usun et enamustel autodel selline nupp salongis olemas, pole veel ühtegi sellist näinud millel pole. Ja ABS ei sega sinu driftimist, või siiski? Milleks minna ringiga kui saab ka otse?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
- Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
- Asukoht: väikelinnas
copilot kirjutas:ma ei saa aru mis ESP piduripumpadest sa jahud? Mis uutel masinatel ESP jaoks eraldi piduripumbad vms, ESP kasutab ABS pidureid minu teada, selle jaoks ei ole vaja eraldi pidureid ja pidurisüsteemi. vähemalt minu masinal tomib asi nii. Selle peale ütleks küll et Tule taevas appi! Jah, pidurid uutel masinatel vist juba elektrilised, st pidurikolbi surutakse elektrimootorite abil(igal rattal on eraldi mootor) Olen ma õigesti aru sanud?Al101 kirjutas:Ega keegi ei tea, mis juhtimisega need esp piduripumbad on?
Ehk siis, kas pumbad rakenduvad 12v peale või on seal midagi keerukamat?
Seda juhtimise osa pole veel nii täpselt puudutatud siin teemas.
Ehk siis, mis signaali ESP annab neile piduriõli pumpadele.
Tean, et osad elektrimootorid vajavad ka muud, kui ainult lihtsalt voolu peale.
Ma pean siis silmas olukorda, kus elektroonika vahelt välja visata ja minna otse nende piduriõli pumpade kallale.
On muidugi teine variant need piduriõli pumbad kuskilt eraldi hankida, mida ma saan kindlalt ise juhtida ja sinna külge aretada.
Mulle meeldib jäärajal ikka aja peale ka sõita vahest, hea kasutada oma tänavaautot selleks:)
Kuid jah muidu tahan ka lõbutseda, praegu tagaveoga lasen alatasa külje ette, teeolud selleks paljudes kohtades tihti ülisobivad:)
Parajalt täistuisanud või jäätunud ringteed on lahedad selleks.
[Muudetud: 1-2-2010 Al101]
ESP on elektrooniline stabiilsusprogramm, ei ole mina veel kuulnud et on olemas ESP pidurid vms. Ise räägid, et tead mis asi on ESP aga nüüd panid minu arust küll ämbrisse.
[Muudetud: 1-2-2010 copilot]
Siin eespool väideti, et käsipidurit sõidu ajal tõmmates rakendub see hädapidurina ja seda läbi ESP.
ABS, ei vajuta pidurit, ABS ainult võtab pidurilt pidurdjusjõudu maha.
Iga ratta juures vaevalt elektrimootor on, piduriõli surutakse ikka mujalt, rataste juures on lihtslt silindrid nagu ikka minu teada.
Väljaarvatud tagarataste käsipidur, millel on kaks mootorit.
Suht raske on siin mingit teemat ajada, kui iga asja peale, millest mõni mees aru ei saa või millega natuke vääratan, karatakse kohe kraesse, see pole normaalne.
[Muudetud: 1-2-2010 Al101]
Teemat ma läbi ei lugenud, aga olen selle käsipiduriga kokku puutunud. Õigel kasutamisel pole tal häda midagi. Pane Kässar peale ja käik sisse ja sidur lahti. Auto seisab paigal ja esimesed kraabivad ( see seab minu jaoks selle 4 ratta pidurdamise kahtluse alla) Või käis mootori jõud esipiduritest lihtsalt üle. Tunnistan, ega see nupusüsteem eriti vaimustav asi pole. Jääraja kohta veel niipalju, et mina kasutan kässarit ikka päris palju. Sellega saab auto keerama soovitud suunda palju kiiremini. Kuigi istusin ühes saabis millel piigid all ja selle juht ei puutunud kässarit kordagi ja oli rsk oi kui kiire:S
Nupust käivitus ja suretusega on nii, et nigu sa seda nuppu näpid nii ta seisab kohe, ei mingit viivitust. Looda aint, et võti pesast välja ei tule, mudu rool ka lukus:lol:
Nupust käivitus ja suretusega on nii, et nigu sa seda nuppu näpid nii ta seisab kohe, ei mingit viivitust. Looda aint, et võti pesast välja ei tule, mudu rool ka lukus:lol:
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Kuna autol on ikka veel klassikaline pidurusüsteem peapumba ja supporditega siis saaks palju lihtsamalt - ehitada hüdrauliline käsipidur. Vanakooli vene autodel ammulevinud isearetus ja toimib väga hästi. Pannakse tahaminevate pidurite peamagistraali vahele, jalgpidur töötab nagu ikka aga käsipiduri korral ainult tagapidurid. Tagasihoidlik arvamus et ESP ümberehitajaid siin foorumis kahjuks ei leidu ja oskusteave puudub . Mitu kontuuri B6 -l on ja kuidas nad jooksevad ei oska öelda aga kui on X-ühendus siis saab ka 2 hüdrosilindrit panna mõlemasse kontuuri. Palju lihtsam kui hakata miskitmoodi elektroonikat petma. Puust ja punaseks ka:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid130032
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid130032
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
no kui nende elektriliste piduritega nii siis nii, kui viitsin uurin google abil täpsemalt nende elektrooniliste pidurite kohta v kuidas neid ka nimetatakse. Aga kui kui sul ESP sisse lülitatud ja sa sõidu ajal kässarit tõmbad, võib see tõesti põhjustada ESP sekkumise, küll aga sirgelt sõites ja kässarit tõmmates mina pole seda täheldanud, ikkagi kui tekib külglibisemine. Ei saa aru miks ta peaks rakenduma, kui ESP näiteks välja lülitatud? Kuid mõte on selles, mis ma öelda tahtsin, et ESP kasutab auto teel hoidmiseks auto pidureid(abs pidureid) ja piirab mootori jõudu(kütuse ette annet). ESP jaoks ei ole mingeid eraldi süsteemi, mis autot peaks pidurdama. Ma ei olegi mõelnud et ABS ise pidurdab, tean, et ei lase ratastel blokeeruda. Ja kuidas sa saad üldse selliseid küsimusi esitada, kui sa ennist väitsid, et tead mis ESP on. Kui ei tea, siis googelda! Nagu aru sain, inglise keelt mõistad lugeda!
käsipidur ei peaks olema sama mis hädapidur? Minu jaoks on see lause küll raske: "käsipidurit sõidu ajal tõmmates rakendub see hädapidurina ja seda läbi ESP." Minu jaoks puudub siin igasugune loogika, selles mõttes et mis on nende ernevus siis?ESP kohta, et tagada pidamist, rakendub ESP, muud midagi. Ei tea kes seda ütles? ei ole viitsinud kogu teemat jälgida, kole pikaks jah see üksteise sõimamine siin veninud.
[Muudetud: 1-2-2010 copilot]
käsipidur ei peaks olema sama mis hädapidur? Minu jaoks on see lause küll raske: "käsipidurit sõidu ajal tõmmates rakendub see hädapidurina ja seda läbi ESP." Minu jaoks puudub siin igasugune loogika, selles mõttes et mis on nende ernevus siis?ESP kohta, et tagada pidamist, rakendub ESP, muud midagi. Ei tea kes seda ütles? ei ole viitsinud kogu teemat jälgida, kole pikaks jah see üksteise sõimamine siin veninud.
[Muudetud: 1-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Miks peaks ESP-d kottima rattaste vedu, see hakkab vastavalt auto ebastabiilsusest igat rattast eraldi pidurdama vastavalt vajadusele saamaks auto otseks.T6nis2 kirjutas:Käsipidurit võib ka nimetada ,,häda,, piduriks. Sel juhul ESP(külglibisemise vastane seade) ei toimi,kuna pole mootorist vedu ratastele.
Kas sain mina millestki valesti aru või ajasid sa ESP sassi veojõukontrolliga?
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
B6 Passatil kõik piduri silindrid rakendatavad õli survega ja tagumised (hädapidurina) võimalikk ka rakendada elektro-mehaaniliselt (elektri mootor keerab mehaanilisest hoovast pidurid peale). Kui auto ei liigu rakenduvad ainult tagumised pidurid, sõidu ajal (hädapidurina) aga kõik 4 ratast ja ESP hoiab autot otse (juhul kui ESP väljas siis rakenduvad ainult tagumised). Sõidu ajal peaks vist pidur järk-järgult peale minema ja ennast lahti laskma kui vabastatakse nupp, siiski on see tegeves nii aeglane et seda jäärajal kasutada ei saa. Kui sa tahad osta endale B6 Passatit siis mine rendi kõigepealt endale paariks päevaks see auto ja proovi kõik asjad järgi. Saad teada kuidas auto käitud ja millisena käes tundub. Samas võid ka minna Saksa-Autosse ja mõnda müügimeest piinata kes peaks neid asju teadma, kuidas kasutada ja millistes olukordades.
Kustutan ka kõik ebavajalikud ja halvustavad postitused siit teemast.
Kermo
Kustutan ka kõik ebavajalikud ja halvustavad postitused siit teemast.
Kermo
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
ingel. Mitu korda peab teile rääkima, et PASSAT B6-l vajutades liikumise pealt seisupiduri lülitit (mingit kässarit ega kangi pole olemas) rakendub ESP ja KÕIGILE 4-le RATTALE niikaua kuni nuppu all hoiad ja on mõeldud selleks, kui jalgpiduriga midagi peaks juhtuma, äkkpidurduse lõppfaasis hakkavad veel lisaks ohutuled automaatselt vilkuma .
Paigal seisva auto puhul rakenduvad ELEKTRIMOOTORID ainult TAGARATASTEL.
KORDAN VEEL: JUTT ON B6-st, mitte B5, Borast, Golfist, Ventost.....
Kari tarku koos suurem osa pole b6 ukselinkigi puudutanud, aga juba teavad kuidas masin toimetab.
[Muudetud: 1-2-2010 jussike]
Paigal seisva auto puhul rakenduvad ELEKTRIMOOTORID ainult TAGARATASTEL.
KORDAN VEEL: JUTT ON B6-st, mitte B5, Borast, Golfist, Ventost.....
Kari tarku koos suurem osa pole b6 ukselinkigi puudutanud, aga juba teavad kuidas masin toimetab.
[Muudetud: 1-2-2010 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
- Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
- Asukoht: väikelinnas
Ma ütlesin, et kui käsipidurit sõidu ajal vajutada, siis rakendub see hädapidurina ja pidurdab 4 ratast.
Samuti sain ma aru ,et ta pidurdab neid rattaid läbi sama süsteemi, mida kasutab ESP.
Vähemalt nii olen ma kokkuvõttes siin aru saanud.
Tõenäliselt käib see läbi ESP 4 ratta pidurdamine hädapiduri korral nii, et ta lihtsalt kasutab neid samu õlipumpasid, mis kasutab ESP, sest ESP kasutab ju ka pidureid, auto sõidusuuna korrigeerimiseks, kui külg ette läheb.
Võibolla on elektroonikas ka midagi ühist, ma ei tea.
ABS, aga ei vaja õlipumpasid, tema piirab joopis piduriõli pealevoolu ja vajadusel lõpetab piiramise, see on hoopis teine asi.
Kuid hüdrauliline käsipidur on tõesti mõeldav, EVO-l peaks see olema.
Ühesõnaga see eraldi pidurisilindirite paigaldamine polegi mingi raketiteadus siis, seega peab seda varianti kaaluma.
Ma ütlesin ju selge sõnaga, et ei kavatsegi käsipidurit igal pool jäärajal kasutada, vaid seal kus on temast tolku.
[Muudetud: 2-2-2010 Kermo]
Samuti sain ma aru ,et ta pidurdab neid rattaid läbi sama süsteemi, mida kasutab ESP.
Vähemalt nii olen ma kokkuvõttes siin aru saanud.
Tõenäliselt käib see läbi ESP 4 ratta pidurdamine hädapiduri korral nii, et ta lihtsalt kasutab neid samu õlipumpasid, mis kasutab ESP, sest ESP kasutab ju ka pidureid, auto sõidusuuna korrigeerimiseks, kui külg ette läheb.
Võibolla on elektroonikas ka midagi ühist, ma ei tea.
ABS, aga ei vaja õlipumpasid, tema piirab joopis piduriõli pealevoolu ja vajadusel lõpetab piiramise, see on hoopis teine asi.
Kuid hüdrauliline käsipidur on tõesti mõeldav, EVO-l peaks see olema.
Ühesõnaga see eraldi pidurisilindirite paigaldamine polegi mingi raketiteadus siis, seega peab seda varianti kaaluma.
Ma ütlesin ju selge sõnaga, et ei kavatsegi käsipidurit igal pool jäärajal kasutada, vaid seal kus on temast tolku.
[Muudetud: 2-2-2010 Kermo]