Mure Golf 4 1.6 74kW

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mkII
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 08 Okt 2008, 23:10
Asukoht: Tallinn

Mure Golf 4 1.6 74kW

Lugemata postitus Postitas mkII »

Selline mure.

Eilse lumise ilmaga sai üsna mitu korda kinni jäädud ja küllaltki palju autole vatti antud. Üks hetk pärast järjekordset lumes ukerdamist hakkas summutist lööma küllalt jõhkrat lörinat. Ega midagi, arvasin et juu sai kuskil hanges sumps katki/lahti sõidetud. Sõitsin kuskil 500 meetrit edasi kui auto suri ära. Kuna olin teel tanklasse ja paak paistis üsna tühi olevat arvasin, et küte ilmselt otsas. Tõin 5 liitrit kütet juurde ja hakkasin käivitama. Sai päris tükk aega tühja käiatud. Lõpuks läks auto vaevaliselt käima, kuid gaasi andes suri jälle ära ja tegi väga vaevalist häält, nagu osad silindrid ei lööks kaasa. Käima autot ei saanudki ja mõtlesin, et vean ööseks garaazi ja hakkan täna asja uurima. Kui garaazi juurde jõudsin, andsin korra huvi pärast veel võtit ja auto läks üsna lõdvalt tööle, kuigi hääl oli endiselt vale. Okei. Täna siis läksin töökotta, lootuses, et probleem on väljalaskes. Tõepoolest lõi sumps keskelt kuskilt tiba läbi ja sai see koht ära keevitatud. Ei midagi. Hääl endine. Sõitsin siis garaazi ja hakkasin asja lähemalt uurida. Jõudsin järeldusele, et õli on mootorist kuhugi kadunud, kuid veider on see lekkinud see pole ja tagant ei aja ega ka pole ajanud absoluutselt välja mingit läbu. Nüüd ongi küsimus selles, et kas õli vähesuse tõttu võib auto sellist nalja teha? Mootoril on tavalisest suurem vibratsioon ja minek on lahja. Gaasi andes hetkeks poob. Õli oli ka varem natuke vähe ja plaanisin just õlivahetuse teha, kuid nüüd järsku on seda kuidagi liiga vähe. Ei oska öelda, kas õli on kadunud loomuliku põlemise teel või on seal midagi halvemat mängus. Ühesõnaga küsimus on selles, kas õlitase võib sellist nalja põhjustada ja kui ei, siis mis võivad olla alternatiivsed probleemid?

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

See poomise värk oli minu G4 samuti ja ei saanudki selle põhjust teada, eriti 2-käigult 3-ndale. Kui sa tükk aega õlitaset varem vaadanud ei ole siis tee õlivahetus või vala tase lihtsalt normi ja aegsasti kontrolli

uku.
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
Telefon: 58505360
Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
Asukoht: Tallinn/Soome

Lugemata postitus Postitas uku. »

Jutu järgi ütleks, et mootor kuumenes nii üle, et jooksis peaaegu kokku. Ja õli oli ka veel vähe sees. See seletab seda miks ta töösooja mootoriga käima ei läinud ja järgminepäev läks kohe. Loodan, et nii pole, sõbral oli Golf 3 1,8-ga selline probleem.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091

Golf3tdi
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 08 Okt 2008, 12:49
Telefon: 55923952
Auto: VW Golf 3 Tdi
Asukoht: Kuressaare - Tallinn

Lugemata postitus Postitas Golf3tdi »

Ei tea kuidas golf 4ga lood on, aga ise olen siin mitu korda sõitnud 20-30 cm lumega(veab ära küll see disla). Aga probleem on hiljuti tekkinud just sellest, et õhukamber ehk kus on õhufilter on lund täis tõmmanud. Praegu selline õhuline tuiskav lumi ka. Soovitan ehk selle üle vaadata kui on samasugune probleem nagu kirjeldati. Endal tõmmas jõu nii maha ja pidi peaaegu seisma jääma.

Lihtsalt Soovitus.

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Mul endal oli ka just see õhu sissevõtu mure. Nimelt sealt, kus õhku peale võtab, toru aku tagant õhufiltri kopsikusse, seal on ees peene auguga võrk ja see oli lumest ja muust ollusest kinni jäätunud. Vaata üle see sõelake sealt. See võib ka üks põhjustaja olla. Muidugi kui G4´al on seal üldse sõel.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ounou »

Parandage mind kui ma eksin aga selliste külmade ilmadega peaks ju õhku võtma kollektori juurest? Ja öösel garaazis seistes oleks lumi ära sulanud.

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Kusjuures ei pruugi alati, eriti kui kui see lumi on jäässe läinud.
Mul sulas 3 päeva garaazis ja ei juhtunud selle jääga midagi. Olemas ta seal oli ja sõitma peale selle eemaldamist ta hakkas.
Kusjuures ei ole mul Boral vähemalt sellist kohtagi, kust kolektori pealt õhku võtta.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

mkII
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 08 Okt 2008, 23:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mkII »

Raske juhus. Seda jää varianti võib tõesti kontrollida, kuigi hästi ei usu, et selles probleem on, sumps ei ajaks nii koledat häält vast tagant välja. Tegin kiirelt õlivahetuse ära, see ei muutnud suurt midagi. Madalatel pööretel jõudu eriti pole ja töriseb nagu diisel. Sai konsulteeritud mõne targema inimesega, ja sealt tulid pakkumised vaakumvoolikud ja süütepool. Homme läheb masin Revalisse diagnostikasse, ehk saab sealt miskit sotti.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Huvipärast küsin, miks Revalisse diagnosti aga mitte Saksa-Autosse ?

mkII
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 08 Okt 2008, 23:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mkII »

Revalis lihtsalt käpp sees, seega minu jaoks kasulikum. Mootorid ju volksul ja audil pmst samad :).

mkII
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 08 Okt 2008, 23:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mkII »

Diagnostika ütles, et 2. silinder ei tööta. Edasi oli asi lihtne, uus küünal külge ja auto sõidab :)

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Kiire ja lihtne vea likvideerimine :smilegrin:
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Vasta

Mine “Mootor”