Mure Golf 4 1.6 74kW
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mure Golf 4 1.6 74kW
Selline mure.
Eilse lumise ilmaga sai üsna mitu korda kinni jäädud ja küllaltki palju autole vatti antud. Üks hetk pärast järjekordset lumes ukerdamist hakkas summutist lööma küllalt jõhkrat lörinat. Ega midagi, arvasin et juu sai kuskil hanges sumps katki/lahti sõidetud. Sõitsin kuskil 500 meetrit edasi kui auto suri ära. Kuna olin teel tanklasse ja paak paistis üsna tühi olevat arvasin, et küte ilmselt otsas. Tõin 5 liitrit kütet juurde ja hakkasin käivitama. Sai päris tükk aega tühja käiatud. Lõpuks läks auto vaevaliselt käima, kuid gaasi andes suri jälle ära ja tegi väga vaevalist häält, nagu osad silindrid ei lööks kaasa. Käima autot ei saanudki ja mõtlesin, et vean ööseks garaazi ja hakkan täna asja uurima. Kui garaazi juurde jõudsin, andsin korra huvi pärast veel võtit ja auto läks üsna lõdvalt tööle, kuigi hääl oli endiselt vale. Okei. Täna siis läksin töökotta, lootuses, et probleem on väljalaskes. Tõepoolest lõi sumps keskelt kuskilt tiba läbi ja sai see koht ära keevitatud. Ei midagi. Hääl endine. Sõitsin siis garaazi ja hakkasin asja lähemalt uurida. Jõudsin järeldusele, et õli on mootorist kuhugi kadunud, kuid veider on see lekkinud see pole ja tagant ei aja ega ka pole ajanud absoluutselt välja mingit läbu. Nüüd ongi küsimus selles, et kas õli vähesuse tõttu võib auto sellist nalja teha? Mootoril on tavalisest suurem vibratsioon ja minek on lahja. Gaasi andes hetkeks poob. Õli oli ka varem natuke vähe ja plaanisin just õlivahetuse teha, kuid nüüd järsku on seda kuidagi liiga vähe. Ei oska öelda, kas õli on kadunud loomuliku põlemise teel või on seal midagi halvemat mängus. Ühesõnaga küsimus on selles, kas õlitase võib sellist nalja põhjustada ja kui ei, siis mis võivad olla alternatiivsed probleemid?
Eilse lumise ilmaga sai üsna mitu korda kinni jäädud ja küllaltki palju autole vatti antud. Üks hetk pärast järjekordset lumes ukerdamist hakkas summutist lööma küllalt jõhkrat lörinat. Ega midagi, arvasin et juu sai kuskil hanges sumps katki/lahti sõidetud. Sõitsin kuskil 500 meetrit edasi kui auto suri ära. Kuna olin teel tanklasse ja paak paistis üsna tühi olevat arvasin, et küte ilmselt otsas. Tõin 5 liitrit kütet juurde ja hakkasin käivitama. Sai päris tükk aega tühja käiatud. Lõpuks läks auto vaevaliselt käima, kuid gaasi andes suri jälle ära ja tegi väga vaevalist häält, nagu osad silindrid ei lööks kaasa. Käima autot ei saanudki ja mõtlesin, et vean ööseks garaazi ja hakkan täna asja uurima. Kui garaazi juurde jõudsin, andsin korra huvi pärast veel võtit ja auto läks üsna lõdvalt tööle, kuigi hääl oli endiselt vale. Okei. Täna siis läksin töökotta, lootuses, et probleem on väljalaskes. Tõepoolest lõi sumps keskelt kuskilt tiba läbi ja sai see koht ära keevitatud. Ei midagi. Hääl endine. Sõitsin siis garaazi ja hakkasin asja lähemalt uurida. Jõudsin järeldusele, et õli on mootorist kuhugi kadunud, kuid veider on see lekkinud see pole ja tagant ei aja ega ka pole ajanud absoluutselt välja mingit läbu. Nüüd ongi küsimus selles, et kas õli vähesuse tõttu võib auto sellist nalja teha? Mootoril on tavalisest suurem vibratsioon ja minek on lahja. Gaasi andes hetkeks poob. Õli oli ka varem natuke vähe ja plaanisin just õlivahetuse teha, kuid nüüd järsku on seda kuidagi liiga vähe. Ei oska öelda, kas õli on kadunud loomuliku põlemise teel või on seal midagi halvemat mängus. Ühesõnaga küsimus on selles, kas õlitase võib sellist nalja põhjustada ja kui ei, siis mis võivad olla alternatiivsed probleemid?
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
Jutu järgi ütleks, et mootor kuumenes nii üle, et jooksis peaaegu kokku. Ja õli oli ka veel vähe sees. See seletab seda miks ta töösooja mootoriga käima ei läinud ja järgminepäev läks kohe. Loodan, et nii pole, sõbral oli Golf 3 1,8-ga selline probleem.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
-
- Huviline
- Postitusi: 28
- Liitunud: 08 Okt 2008, 12:49
- Telefon: 55923952
- Auto: VW Golf 3 Tdi
- Asukoht: Kuressaare - Tallinn
Ei tea kuidas golf 4ga lood on, aga ise olen siin mitu korda sõitnud 20-30 cm lumega(veab ära küll see disla). Aga probleem on hiljuti tekkinud just sellest, et õhukamber ehk kus on õhufilter on lund täis tõmmanud. Praegu selline õhuline tuiskav lumi ka. Soovitan ehk selle üle vaadata kui on samasugune probleem nagu kirjeldati. Endal tõmmas jõu nii maha ja pidi peaaegu seisma jääma.
Lihtsalt Soovitus.
Lihtsalt Soovitus.
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Mul endal oli ka just see õhu sissevõtu mure. Nimelt sealt, kus õhku peale võtab, toru aku tagant õhufiltri kopsikusse, seal on ees peene auguga võrk ja see oli lumest ja muust ollusest kinni jäätunud. Vaata üle see sõelake sealt. See võib ka üks põhjustaja olla. Muidugi kui G4´al on seal üldse sõel.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Kusjuures ei pruugi alati, eriti kui kui see lumi on jäässe läinud.
Mul sulas 3 päeva garaazis ja ei juhtunud selle jääga midagi. Olemas ta seal oli ja sõitma peale selle eemaldamist ta hakkas.
Kusjuures ei ole mul Boral vähemalt sellist kohtagi, kust kolektori pealt õhku võtta.
Mul sulas 3 päeva garaazis ja ei juhtunud selle jääga midagi. Olemas ta seal oli ja sõitma peale selle eemaldamist ta hakkas.
Kusjuures ei ole mul Boral vähemalt sellist kohtagi, kust kolektori pealt õhku võtta.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Raske juhus. Seda jää varianti võib tõesti kontrollida, kuigi hästi ei usu, et selles probleem on, sumps ei ajaks nii koledat häält vast tagant välja. Tegin kiirelt õlivahetuse ära, see ei muutnud suurt midagi. Madalatel pööretel jõudu eriti pole ja töriseb nagu diisel. Sai konsulteeritud mõne targema inimesega, ja sealt tulid pakkumised vaakumvoolikud ja süütepool. Homme läheb masin Revalisse diagnostikasse, ehk saab sealt miskit sotti.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa