aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
tere mul siuke mure et auto töötas pikalt üks 12 tundi ja sõitma hakkates maante peal gaas põhjas ja üle saja auto välja ei lähe,autol jõudu pole,läxin diagnostiku juurde,viga näitas turbo,kustutas vea,sõitsin natuke veel ja uuesti viga,jälle turbo,täna käisin uuesti diagnostiku juures,panime läpaka taha ja proovisime sõita,turbo normaal rõhk 3 tuhande pöördega peax olema 2,1 bar,mul lõi 20 tuhande pöördega juba 2,7 bar,läpakas näitab et rõhuklapp ja asjad töötavad nagu,aga äkki võib siiski viga rõhuklapis olla,inimesed kes turbodega tegelenud on,üks ütleb et labad kinni,teine räägib et viga võib rõhuklapis olla,et see tahmab ära ja ei lase rõhku välja,et äkki kellegil on ennem siuke probleem olnud,
Normaal rõhk on ehk 3000 pöörde juures viiendaga(5 käik sees) 1,2 bar. Kui siiski kiirendades(gaas põhja,nagu mainisid),hing kinni ja turbo surveks tuli (kuidas seda küll mõõdeti?)2,7 bar-i siis tõesti turbo ülerõhu klapp on kinni. Kui tegemist muutuva geomeetriga turboga ,siis labade liigutus süsteem kinni. On raske mainida,mis KW-idega. mootorist jutt.
1. Mis viga konkreetselt nn. diagnostiku läpakas näitas? (et näitas turbo, see on täiesti jama kuna sellist viga arvuti ei saa näidata)
2. Viga võib olla tahmast või mustusest kinni kiilunud turbo juhtklapis nagu siin ennist juba mainiti.
3. Viga võib olla ka turbo sees olevas ülerõhu klapis mis on tahmast kinni kiilunud või ka tahmast kinni kiilunud geomeetrias nagu mainiti, sest siiani ei ole tõesti teada mis kw-dega mootor on.
4. Viga võib olla ka vaakumklapis N75 mis juhib punktides 1 ja 2 mainitud asju. See kui ta elektriga proovises klõpsub ei tähenda veel, et ta oleks korras.
5. Viga võib olla ka turborõhu anduris, mis ka sageli õlist ja mustusest ajule valeinfot hakkab andma ja mille tagajärjel lülitub aju avariireziimi ja auto muutub tuimaks.
6. Viga võib olla ka lihtsalt vaahumvoolikutes mis oma aja ära eland ja mõraliseks muutunud või sootuks murdunud kusagilt ja vaakumit turbo juhtimises ei tekigi, mille tagajärjel rõhud ja asjad üles tõusevad.
Edu nokitsemisel ja kui see diagnostik midagi asjalikumat ei oska pajatada kui TURBO, siis otsi teine inimene kes sellega tegeleb.
2. Viga võib olla tahmast või mustusest kinni kiilunud turbo juhtklapis nagu siin ennist juba mainiti.
3. Viga võib olla ka turbo sees olevas ülerõhu klapis mis on tahmast kinni kiilunud või ka tahmast kinni kiilunud geomeetrias nagu mainiti, sest siiani ei ole tõesti teada mis kw-dega mootor on.
4. Viga võib olla ka vaakumklapis N75 mis juhib punktides 1 ja 2 mainitud asju. See kui ta elektriga proovises klõpsub ei tähenda veel, et ta oleks korras.
5. Viga võib olla ka turborõhu anduris, mis ka sageli õlist ja mustusest ajule valeinfot hakkab andma ja mille tagajärjel lülitub aju avariireziimi ja auto muutub tuimaks.
6. Viga võib olla ka lihtsalt vaahumvoolikutes mis oma aja ära eland ja mõraliseks muutunud või sootuks murdunud kusagilt ja vaakumit turbo juhtimises ei tekigi, mille tagajärjel rõhud ja asjad üles tõusevad.
Edu nokitsemisel ja kui see diagnostik midagi asjalikumat ei oska pajatada kui TURBO, siis otsi teine inimene kes sellega tegeleb.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Niih, oleks hea kui täpsustad, mis masin sul on. Teiseks, kas jõudu pole kohe algusest peale kui sõitma hakkad, või siis jõud kaob pmt järsku kas kiirendamise ajal või siis teed näiteks möödasõitu, kiirendades 90 pealt näiteks 120 eni, kiirenduse ajal nagu jõud olemas, kuid kui hiljem tahad uuesti lappi anda, jõudu pole? ja vahet pole muidugi mis kiirustel, eelkõige pöörded loevad, mille pealt jõud kaob.
ja lisaks veel, et kui muutuva geomeetriaga turbs, siis võib kinni olla ka geomeetriat juhtiv varras v kuidas seda eesti keeles nimetatagi, inglise keeles VNT actuator. Minul näiteks arvatavasti selles viga, mis tähendab, et geomeetriat ei juhita täies ulatuses ning teatud pöörete pealt kui mootor saab koormust, läheb aju avariireziimi, kuid niisama sõites, on auto kindlasti veidi või siis isegi palju uimasem...ei lähe nii ruttu pöördesse....jõud ja norm minek olemas aint teatud pöörete vahemikus(1500-2000 rpm umbes). Sai ka selle liikumist ise kaabliga testitud ja oli näha et tagasi algasendisse ei liigu, samuti näpuga suruda pmt ei jõua, kuigi peaks liikuma vabalt ~1cm ulatuses.
siin juttu inglise keeles, kui tegu limp mode iga.
ja veakoodis ei ole jah mainitud sõna turbo. See diagnostika vend siis ikka peab ohmu olema, või siis pumpab sinult raha välja, ma võiks neid koode sul paari õlle eest kah lugeda oma vag com kaabliga, kui vaid läpakas oleks ja ise tuleksid mulle maja ette muidugi.
Ja selle kaabli abil saaks näiteks selle geomeetria asja pmt kohe kindlaks teha, et kas geomeetria kinni või siis N75 klapp omadega õhtal(siis ei liiguks ka VNT actuator. Aga jah, tegu siis ülerõhuga, ja selle puhul ei pruugi asi olla ülerõhuklapis, muutuva geomeetriaga turbode puhul peakski siis VNT actuator seda rõhku reguleerima, ja kui ta seda ei tee, siis ongi ülerõhk ja avariireziim kuni korrani, mil korra süüde välja ja uuesti moto tööle.
[Muudetud: 4-2-2010 copilot]
ja lisaks veel, et kui muutuva geomeetriaga turbs, siis võib kinni olla ka geomeetriat juhtiv varras v kuidas seda eesti keeles nimetatagi, inglise keeles VNT actuator. Minul näiteks arvatavasti selles viga, mis tähendab, et geomeetriat ei juhita täies ulatuses ning teatud pöörete pealt kui mootor saab koormust, läheb aju avariireziimi, kuid niisama sõites, on auto kindlasti veidi või siis isegi palju uimasem...ei lähe nii ruttu pöördesse....jõud ja norm minek olemas aint teatud pöörete vahemikus(1500-2000 rpm umbes). Sai ka selle liikumist ise kaabliga testitud ja oli näha et tagasi algasendisse ei liigu, samuti näpuga suruda pmt ei jõua, kuigi peaks liikuma vabalt ~1cm ulatuses.
siin juttu inglise keeles, kui tegu limp mode iga.
ja veakoodis ei ole jah mainitud sõna turbo. See diagnostika vend siis ikka peab ohmu olema, või siis pumpab sinult raha välja, ma võiks neid koode sul paari õlle eest kah lugeda oma vag com kaabliga, kui vaid läpakas oleks ja ise tuleksid mulle maja ette muidugi.

[Muudetud: 4-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
tegu on 1,9 tdi 81 kw,külma mootoriga sõites on kõik asi korras,läheb edasi nag loom,mootor soojaks läheb kaob kuskil 90/100 pealt jõud ära,hoia lapatsit põhjas aga ei rohkemat!ja linnavahel sõites sama teema mootor on soe ja jõudu apsoluutselt ei ole,diagnostiku juures panime läpaka taha ja sõitsime,ta pani diagrammi ette,seal näitas mis on normaalne rõhk ja mis mu turbol on,,väga pikalt sõita ei saanudki kui mu turbo rõhu lõi juba diagrammist välja,kui lubatud oli alles veerandi skaalal umbes!ja läpakas näitab et rõhuklapp töötab ilusti.diagnostik ütles kindlalt et turbol lamad kinni,aga siiski võib asi muus ka olla,
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
siis sama moto nagu mul, aga diagnostika ei sa sulle kuidagi öelda, et labad kinni! sellel mootoril ei ole geomeetria labade asendi andurit, ja kui olekski, ise need labad ei liigu! vabalt võib asi olla ka selles hoovas, mis neid geomeetria labasid liigutab. Samuti võib olla asi N75 klapis või siis vaakumvoolikus, mis N75 pealt VNT actuatorisse läheb. Ma ei saa aru mis ingli diagnostika vend see selline on, kes ütleb kõigest läpakat taha ühendades, mis viga! Aga nagu ma aru saan, siis kaob pmt jõud järsult ära. Aga kui nüüd see jõu kadumine on, ja sa korra auto mootori välja suretad, piisab mõnest secundist süüde väljas ja siis uuesti moto tööle, kas siis jõud taastub?jaan88 kirjutas:tegu on 1,9 tdi 81 kw,külma mootoriga sõites on kõik asi korras,läheb edasi nag loom,mootor soojaks läheb kaob kuskil 90/100 pealt jõud ära,hoia lapatsit põhjas aga ei rohkemat!ja linnavahel sõites sama teema mootor on soe ja jõudu apsoluutselt ei ole,diagnostiku juures panime läpaka taha ja sõitsime,ta pani diagrammi ette,seal näitas mis on normaalne rõhk ja mis mu turbol on,,väga pikalt sõita ei saanudki kui mu turbo rõhu lõi juba diagrammist välja,kui lubatud oli alles veerandi skaalal umbes!ja läpakas näitab et rõhuklapp töötab ilusti.diagnostik ütles kindlalt et turbol lamad kinni,aga siiski võib asi muus ka olla,
[Muudetud: 5-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
ma iseenesest helistasin tartusse,seal kus neid turbosi remonditakse,sealt öeldi et 4,5 kuni 5 tuhat läheb maksma labad ja pikilõtku puksid,aga kuna ma ise pärnust,üritan igal juhul veel proovida ja vaadata,kui mootor soojaks läheb,siis ei ole jõudu enam üldse,nag turbo ei rakendukski,aga ma proovin ära jh et kui süüde välja keerata ja uuesti sõitma hakkata!leppisin uue diagnostikuga ka kokku ja tema samat moodi ei usu et asi labades,et rõhuklapis või milleski muus!et ex paistab mis saab:(
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
mine jah mõne teise diagnostiku juurde, ja kui ära käis, siis las prindib(kui võimalik) või siis saadab sulle maili peale need veakoodid, saad siia ehk üles kah panna teistele lugemiseks, vb mõni oskab nõugi anda. Ja kui geomeetria kinni, siis tallinnas saaksid nii 2 kiloga selle puhastuse ära teha. ei tea mis hinnad pärnus. Ja teine asi, kui sul turbo enda labad korpuses oleks vms, siis ma arvan et suitseks kah meeletult ja ei oleks seda jõudu ka külmalt. nii et pigem seotud asi geomeetriaga või selle juhtimisega. et ma sain ikka aru, et see diagnostika vend rääkis turbo enda labadest, mitte geomeetria labadest?jaan88 kirjutas:ma iseenesest helistasin tartusse,seal kus neid turbosi remonditakse,sealt öeldi et 4,5 kuni 5 tuhat läheb maksma labad ja pikilõtku puksid,aga kuna ma ise pärnust,üritan igal juhul veel proovida ja vaadata,kui mootor soojaks läheb,siis ei ole jõudu enam üldse,nag turbo ei rakendukski,aga ma proovin ära jh et kui süüde välja keerata ja uuesti sõitma hakkata!leppisin uue diagnostikuga ka kokku ja tema samat moodi ei usu et asi labades,et rõhuklapis või milleski muus!et ex paistab mis saab:(
[Muudetud: 5-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
ennem tuleks korralik diagnostika teha, kui see annab veakodi, mis turboga seotud, siis milleks ronida kohe auto alla teab mida lahti ja kinni kruttima!;)k2ntsu kirjutas:Lase peale turbot 3 polti lahti, kas sis jõudu on või ei ole, ehk kõigest kat kinni... Proovida ju võib!
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
nu. ega linnasõidul ei sagi vb aru, tavaliselt eriti üle 2000 rpm i ei lase,pole vajadust niisama preaguste libedate teedega neid naelu lõhkuda. proovi näiteks kolmanda või neljanda käiguga sooja mootoriga ja lase 3000 rpm ini või rohkem välja, ja vaata, kas siis kaob järsku jõud ära, minul samamoodi, et linnas midagi, asi ok, aga just maantee peal 2800 rpm kandis viskab avariireziimi turbs, süüde välja ja sisse tagasi ja asi korras kuni järgmise kõrgemate pööreteni kiirendamiseni.jaan88 kirjutas:huvitav tegin pika proovisõidu,tahcin seda süüte välja keeramist proovida,mootor ilusti soe ja auto töötas ilusti,mitte mingit probleemi nüüd ei olnud,ei saa üldse enam aru,kord jamab ja kord töötab ilusti:(
Diesel Power KEEPS ME GOING
no ma täna maantepeal proovisingi,lasin 130 viienda käiguga,mitte mingit probleemi polnud,proovisin järsult lapatsi põhja vajutada,ilusti läx kohe,aga ennem oli juba peale 90 viienda käiguga hingest kinni,siuke tunne et küte saax kohe otsa vms.tegin suht pika ringi maantepeal et mootor ilusti soojax lasta ja polexki nag midagi kunagi viga olnud,auto mul takso ja olin nädala sees tööl,ja tööd eriti polnud ja põhimõtteliselt auto 12 tundi lõksus kohapeal ja peale seda jant pihta hakkaski,hakkasin ühest mööda sõitma maantepeal ja ei saagi mööda,90 ja hingest kinni,aga kui gaasiga mängida siis nag tunda et kakub,aga täna kõik ok,sellep ei saagi aru,et omme vaatan mis diagnostik räägib ja saab selge pildi.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
täna õnnestus ära proovida,juba 4 käiguga sajani lastes tundsin et jõud pole õige sain sajani oli hingest kinni,keerasin süüte välja ja sisse,oli asi korras kõik,jõud ja kõik taastus!täna diagnostiku juurde ka ei saanud,et siis võib kinni olla geomeetriat juhtiv varras???:)copilot kirjutas:nu. ega linnasõidul ei sagi vb aru, tavaliselt eriti üle 2000 rpm i ei lase,pole vajadust niisama preaguste libedate teedega neid naelu lõhkuda. proovi näiteks kolmanda või neljanda käiguga sooja mootoriga ja lase 3000 rpm ini või rohkem välja, ja vaata, kas siis kaob järsku jõud ära, minul samamoodi, et linnas midagi, asi ok, aga just maantee peal 2800 rpm kandis viskab avariireziimi turbs, süüde välja ja sisse tagasi ja asi korras kuni järgmise kõrgemate pööreteni kiirendamiseni.jaan88 kirjutas:huvitav tegin pika proovisõidu,tahcin seda süüte välja keeramist proovida,mootor ilusti soe ja auto töötas ilusti,mitte mingit probleemi nüüd ei olnud,ei saa üldse enam aru,kord jamab ja kord töötab ilusti:(
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Tee kapott lahti, vaata turbot, lase kellelgi auto käima panna ja siis välja suretada ja vaata palju varras turbo küljes liigub. Auto käivitamisel peaks ta täis amplituudi sõitma korra. Saab ka VAG-COMiga sundida liikuma. Kui liigub kahtlaselt, siis tuleb edasi uurida kas on geomeetria kinni, see vaakumklapp mis varrast liigutab on seest ussitand ja ei liiguta piisavalt varrast, või ei tule sinna klappi N75 klapist üldse vaakumit peale.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
noh, üks asi mis selge, tegu limp mode´iga. veakood peaks andma veidi täpsema vastuse, st siis suuna, mida kontrollima hakata. ja seda, kas see geomeetria asi pmt peaks toimima, saab ka kontrollida näpuga vajutades, minu käsi vähemasti mahtus moto ja tulemüüri vahele et seda varrast alla suruda, peaks siis liikuma vabalt ja sujuvalt, ilma et vahepeal takerduks vms, ja kui lahti lased, peaks selles actuatoris olev vedru kohe varda algasendisse lükkama, kui nii ei juhtu, siis kõigepealt tasub jah kontrollida et ega see varras ise kinni ei ole. tobimarg mainis mulle mingi aeg et see nii 1000.- eeku uus. Või teine variant geomeetria ise kinni, selle puhastamine juba sinna 2000.- eegu kanti, kuid see vist siis ainult puhastamine, maha võtmine ja peale panemine juba muu teema kui ei eksi pluss siis juba uus õlitustoru oleks soovitatav panna turbsile ja nipet näpet tihendid mida saad asendada turbo eemaldamisel, vähemalt nii olen mina lugenud mitmest turbodiislite foorumitest ja õpetustest.jaan88 kirjutas:täna õnnestus ära proovida,juba 4 käiguga sajani lastes tundsin et jõud pole õige sain sajani oli hingest kinni,keerasin süüte välja ja sisse,oli asi korras kõik,jõud ja kõik taastus!täna diagnostiku juurde ka ei saanud,et siis võib kinni olla geomeetriat juhtiv varras???:)copilot kirjutas:nu. ega linnasõidul ei sagi vb aru, tavaliselt eriti üle 2000 rpm i ei lase,pole vajadust niisama preaguste libedate teedega neid naelu lõhkuda. proovi näiteks kolmanda või neljanda käiguga sooja mootoriga ja lase 3000 rpm ini või rohkem välja, ja vaata, kas siis kaob järsku jõud ära, minul samamoodi, et linnas midagi, asi ok, aga just maantee peal 2800 rpm kandis viskab avariireziimi turbs, süüde välja ja sisse tagasi ja asi korras kuni järgmise kõrgemate pööreteni kiirendamiseni.jaan88 kirjutas:huvitav tegin pika proovisõidu,tahcin seda süüte välja keeramist proovida,mootor ilusti soe ja auto töötas ilusti,mitte mingit probleemi nüüd ei olnud,ei saa üldse enam aru,kord jamab ja kord töötab ilusti:(
Kui see varras liigub nii 1 cm jagu korralikult, siis tuleks kontrollida voolikuid, mis ühendatud N75 klapiga, eriti seda, mis läheb acturatorisse(geomeetriajuhtvarras). Kui voolikud on terved, siis N75 solenoidklapp. Seda klappi soovitatakse isegi puhastada kontatipuhastajaga, kuivatada ja siis lasta veidi WD40 sisse, Samuti võiks kontroollida kas voolu saab ikka peale, et juhtmed kuskilt puru ei ole või siis juhtme ja klapi ühendus korrudeerunud. kui see ei aita, siis võib vaja minna uut klappi. Kuid seda eedusel et eelnevad asjad ikka korras, muidu võib olla nii et ostad asjata uue klapi. Need siis põhilised sellise jama põhjustajad sellel motol. kuid esmalt ikkagi veakood, see aitab väga palju kaasa, et millest üldse pihta hakata.

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
fishman66 kirjutas:selle turboga on ennemgi sellist asja esinenud ,kohapeal ei soovitata juba sellepäras td tiksuda ,kuna siis turbo ei saa korraliku õlitust ja läheb nahka ,aga kui kunagi tekib huvi sellise turbo vastu siis mul on müüa selline asi ja maksab 2500 raha on 01 aasta a4 pealt
vältige diiselmootori pikaajalist tühikäigul käitamist, takistamaks määrdeõli sisseimemist turbolaadurisse, kuna tühikäigul võib turbolaaduri korpuses esineda hõrendus.
vot sp ei tasu
Diesel Power KEEPS ME GOING
no täna sai siis auto tartusse ära viidud,viga oli ikkagi selles,et turbo osa kus see õlitõke ja seib on vist(pole suur asjatundja),et see seib oli kinni ja õli sinna vahele immitsenud ja ära tahmanud,et turbo poos kinni kohati,täna viisin ja homme kätte,remont 5700 eeku ja asi korras,küsisin vea koodide kohta ka,aga jäädi selle koha pealt napisõnalisex:)
täna siis sain auto kätte ja asi korras.
veakoodiks andis 023F intake-manifold pressure control difference ja mõõtmised mis tehti enne ja pärast:
engine test:boost pressure control:
engine speed 861 1/min engine speed 861 1/min
boost-pressure control switched on 0 boost-pressure control switched on 0
boost pressure,actual 1009.80 hPa boost pressure,actual 979.20 hPa
solenid valve boost-press.control 0% solenoid valve boost-press.control 100%
engine test:exhaust-gas recirculation
engine speed 861 1/min engine speed 861 1/min
air mass taken in 475.00 mg/S air mass taken in 205.00 mg/S
exhaust-gas recirculation valve 0% exhaust-gas recirculation valve 100%
ja asi läx maksma 5700 eeku
veakoodiks andis 023F intake-manifold pressure control difference ja mõõtmised mis tehti enne ja pärast:
engine test:boost pressure control:
engine speed 861 1/min engine speed 861 1/min
boost-pressure control switched on 0 boost-pressure control switched on 0
boost pressure,actual 1009.80 hPa boost pressure,actual 979.20 hPa
solenid valve boost-press.control 0% solenoid valve boost-press.control 100%
engine test:exhaust-gas recirculation
engine speed 861 1/min engine speed 861 1/min
air mass taken in 475.00 mg/S air mass taken in 205.00 mg/S
exhaust-gas recirculation valve 0% exhaust-gas recirculation valve 100%
ja asi läx maksma 5700 eeku
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
veakood 023F ? mina ei leidnud selle kohta küll googeldades infi:lol: peaks olema minu arust veits teine kood.jaan88 kirjutas:täna siis sain auto kätte ja asi korras.
veakoodiks andis 023F intake-manifold pressure control difference ja mõõtmised mis tehti enne ja pärast:
engine test:boost pressure control:
engine speed 861 1/min engine speed 861 1/min
boost-pressure control switched on 0 boost-pressure control switched on 0
boost pressure,actual 1009.80 hPa boost pressure,actual 979.20 hPa
solenid valve boost-press.control 0% solenoid valve boost-press.control 100%
engine test:exhaust-gas recirculation
engine speed 861 1/min engine speed 861 1/min
air mass taken in 475.00 mg/S air mass taken in 205.00 mg/S
exhaust-gas recirculation valve 0% exhaust-gas recirculation valve 100%
ja asi läx maksma 5700 eeku
Diesel Power KEEPS ME GOING